در بهترین رستوران‌های لبنان غذاهای خوش‌طعم لبنانی را بچشید

2 سال پیش 0 دیدگاه

رستوران‌های بین‌المللی با غذاهایی از یک فرهنگ دیگر، همیشه جایگاه ویژه‌ای دارند. در این میان هم رستوران‌های لبنان طعم فوق‌العاده غذا را در یاد افراد، ماندگار می‌کنند. رستوران‌های لبنانی در تهران نیز طرفداران بسیاری دارند.

آشپزی در رستوران‌های لبنان از ویژگی‌های سنتی‌‌ آشپزی منطقه خاورمیانه برخوردار است و در آن از ادویه‌جات و سبزیجات معطری که در بیش‌تر کشورهای خاورمیانه هم استفاده می‌کنند دیده می‌شود، بیش‌تر از همه چیز هم این سبزیجات معطر، آبلیموی تازه، روغن زیتون و سیر هستند که غذاها را طعم‌دار می‌کنند. در ادامه قصد داریم برایتان توضیحات بیشتری از رستوران‌های لبنانی ارائه دهیم.

معرفی رستوران‌های لبنانی

بیشتر بخوانید: غار جعیتا لبنان | یکی از طولانی‌ترین و اسرارآمیزترین غارها

معروف‌ترین رستوران‌های لبنان

  • رستوران ام شریف

رستوران ام شریف از بهترین رستوران‌های ساخته‌شده در شهر بیروت است که در خیابان ویکتور هوگو قرار گرفته و در کنار فضای لوکس و زیبای خود، بسیاری از غذاهای به‌یادماندنی و خوشمزه لبنانی را در منوی غذایی‌اش به مشتریان ارائه می‌دهد. باید به این نکته اشاره کنیم که دکوراسیون این رستوران، یادآور شکوه و تجمل عمارت‌های قدیمی شرقی است.

از سازه داخلی شیک و مجلل این رستوران گرفته تا ظروف غیرمعمول و کارمندان خون‌گرم و حرفه‌ای، همه و همه، محبوبیت این مکان را افزایش می‌دهند. کیفیت و طعم غذاهای این رستوران بسیار فوق‌العاده هستند و توسط یکی از بهترین سرآشپزها طبخ می‌شوند. منوی رستوران، شامل مجموعه‌ای از بهترین و لذیذترین غذاهای محلی است، در کنار آن هم فضایی سنتی برای اهالی لبنانی در تراس وجود دارد تا بتوانند با خیالی آسوده قلیان بکشند. آیتم‌های خوشمزه منوی این رستوران باعث شده بتوانید تا جایی‌که می‌خواهید غذا بخورید و از آن لذت ببرید.

لیست رستوران‌های لبنانی

این رستوران هر شب با اجرای موسیقی عربی، بهترین انتخاب در میان کافه‌ها و رستوران‌های بیروت به‌شمار خواهد رفت.

  • رستوران جای

رستوران جای، دکوراسیونی زیبا و فوق‌العاده دارد و چیدمان آشپزخانه فضای باز آن هم بسیار جالب است. اگر هوس غذاهای خوشمزه مانند جوجه سرخ‌شده کره‌ای یا کوفته میگو کرده‌اید این رستوران بهترین مکان برای صرف‌ این غذاها است.

معروف‌ترین رستوران‌های لبنانی

  • رستوران ‌تاولت

تاولت، رستوران اصیل لبنانی است که در خیابان آرمینای شهر بیروت ساخته شده و نه تنها بهشت شکر گردها است، بلکه با راه‌اندازی یک شعبه اجتماعی به مزرعه داران و آشپزان سرتاسر کشور، این اجازه را می‌دهد تا داستان خود را از چاشنی‌ها و سنت‌های آشپزی بازگو کنند.

در کنار فضای خاص و زیبای این رستوران می‌توانید از طعم انواع غذاهای لذیذ لبنانی در آن‌جا لذت ببرید. در این فضا، همچنین جذابیت‌هایی مانند فضای امروزی و نشاط‌آور غذاهای خانگی لبنانی با چاشنی‌های متنوع و برخورد صمیمی کارکنان، شما را به بازگشت دوباره ترغیب می‌کنند. ترکیبات کشاورزی تازه‌‌ غذا که هر بعد‌از‌ظهر در بوفه‌ی‌مجللی ارائه می‌شوند، تاولت را در میان بهترین رستوران‌های لبنان و بیروت به مکانی متمایز تبدیل می‌کند.

رستوران‌های خوب لبنان

تاولت یک رستوران تلفیقی است که غذاهای لبنانی را هم می‌توانید در آن‌جا سرو کنید. علاوه‌‌بر غذاهای خوشمزه و باکیفیت، یکی از ویژگی‌هایی که سبب شده تا این رستوران مورد توجه گردشگران و اهالی شهر قرار بگیرد این است که هر روز هفته، یک سرآشپز از گوشه و کنار لبنان، غذایی ویژه برای ناهار تهیه می‌کند، ازهمین‌رو این رستوران بهترین موقعیت برای خوردن غذاهای لذیذ محلی از مناطق مختلف لبنان است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سوغات لبنان + صنایع دستی کشور لبنان

  • رستوران مایریگ

این رستوران به‌عنوان بهترین گزینه در میان رستوران‌های لبنان شناخته شده که غذاهای اصیل آمریکایی و همچنین لبنانی را برای مشتریان سرو می‌‌کند. رستوران مایریگ نیز مانند دیگر رستوران‌های این کشور، مواد غذایی خود را هر روز سفارش می‌دهد و از مواد غذایی ارگانیک و به‌روز استفاده می‌نماید.

 

معرفی رستوران‌های خوب لبنان

  • رستوران لیزا

این رستوران مجلل و مدرن، یکی از شلوغ‌ترین، محبوب‌ترین و معتبرترین رستوران‌های ساخته‌شده در شهر بیروت کشور لبنان است که فضای شیک و مجلل آن از لحظه ورود، توجه شما را به‌خود جلب می‌کند. این رستوران در خانه‌های زیبا و قدیمی در خیابان اشرفیه قرار گرفته و فضا و محبط متفاوت و دکوراسیون رویایی آن، توجه شما را به‌خود جلب خواهد کرد. در این رستوران دوست‌داشتنی از امتحان کردن آشپزی لبنانی لذت خواهید برد.

در منوی این رستوران، تمام غذاهای لبنانی جای دارند و با سفارش هر کدام از آن‌ها می‌توانید طعم لذیذ و خاطره‌انگیزی را امتحان کنید و از نوشیدن انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد هم لذت ببرید. در کنار تمامی این موارد، ویژگی‌های دیگری مانند حجم زیاد و سخاوت‌مندانه غذا در هر وعده، رفتن به این رستوران را به خاطره فراموش‌نشدنی تبدیل خواهد کرد.

آشنایی با رستوران‌های خوب لبنان

 از مهم‌ترین غذاهای این رستوران می‌توان به خوراک مرغ و میگوی طعم‌دار شده با لیمو، گوجه و زیره اشاره نمود. منوی این رستوران بسیار مفصل است و انواع غذاهای سرد و گرم کبابی، غذاهای سنتی و خوراک‌های لذیذ در آن دیده می‌شوند.

 

  • رستوران بابل بی

از دیگر رستوران‌های معروف لبنان می‌توان به رستوران بابل بی اشاره کرد که غذاهای دریایی را با کمک چاشنی‌های خوشمزه و جذاب به سطحی بالاتر ارتقا داده است. بابل بی به‌عنوان یکی از رستوران‌های لبنانی با سطح سرویس‌دهی بالا و غذاهای لذیذ توجه تمامی مردم این کشور و گردشگران را به‌خود جلب کرده است.

تمامی غذاهای این رستوران خوشمزه هستند و با دقت بالا و مواد غذایی تازه و باکیفیتی درست می‌شوند. فراموش نکنید که شما می‌توانید در این رستوران، بهترین غذاهای دریایی را نیز نوش‌جان کنید. نکته قابل ذکر این است که قیمت‌ها در این رستوران نسبت به رستوران‌های دیگر کمی بالاتر هستند.

رستوران‌های معروف لبنان

  • رستوران کوکلی

رستوران کوکلی، دکوراسیون جذاب و غذایی عالی دارد و می‌توان آن را یکی از مناسب‌ترین مکان برای خوردن غذاهای اروپایی در میان غذاهای بیروت دانست. این رستوران، منویی متنوع از انواع غذاهای اروپایی و به‌خصوص فرانسوی دارد و تعدادی غذای گیاهی لذیذ نیز در آن دیده می‌شود.

 استیک و نان پین پرودی این رستوران، شهرت بسیاری دارد و در کنار این غذای خوشمزه، کارکنان خون‌گرم و مهربان و حجم زیاد غذا هم از دیگر دلایل محبوبیت این رستوران به‌شمار می‌روند. شما می‌توانید برای وعده‌های ناهار و شام به این رستوران سر بزنید و لذیذترین غذاهای اروپایی را در خاورمیانه امتحان کنید.

 

بازدید از رستوران‌های معروف لبنان

  • رستوران The met

این کافه رستوران، منوی بسیار مفصلی دارد که در آن انواع غذاهای آمریکایی، فرانسوی، ژاپنی و ایتالیایی به‌چشم می‌خورند. این رستوران که در نزدیکی بازار بیروت قرار گرفته، فرصت خوبی برای خوردن غذا بعد از یک روز پرمشغله و خرید در بازار را است و لحظات خاطره‌انگیزی را برایتان به ارمغان می‌آورد. فضای داخلی این رستوران، بسیار شیک و مدرن است و طراحی جالب و جذابی دارد که با حال‌و‌هوای مدرن شهر بیروت هماهنگ شده است. کیفیت غذاهای این کافه رستوران، عالی و خدمات‌رسانی آن هم دقیق و منظم است.

معرفی رستوران‌های معروف لبنان

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های دیدنی بیروت

  • رستوران SUD Restobar

رستوران دو طبقه اس یو دی رستوبار که در خیابان آرمینا قرار گرفته، به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در میان رستوران‌های رمانتیک بیروت شناخته می‌شود و غذاهای باکیفیتی هم ارائه می‌دهد. تمام مواد غذایی مورد استفاده در این رستوران به صورت روزانه و تازه استفاده می‌شوند و در منوی آن غذاهای بین‌المللی نیز به خوبی دیده می‌شوند. دکوراسیون و فضای دوست‌داشتنی این رستوران دو طبقه که از موسیقی زنده هم برخوردار است برای گذراندن شبی زیبا در کنار دوستانتان گزینه مناسبی خواهد بود. کارکنان و پرسنل رستوران بسیار خون‌گرم هستند و همین موضوع هم احساس راحتی بیش‌تری را برایتان فراهم خواهد کرد.

رستوران‌های لبنانی بیروت

  • رستوران پائول

این کافه رستوران، فرصت مطلوبی برای خوردن صبحانه لذیذ و یا اسنک و غذهای ساده در بیروت است. این کافه رستوران، محیطی دنج و آرام دارد که باعث می‌شود مشتریان آن برای چندمین بار به این رستوران برگردند.

بهترین رستوران‌های لبنانی بیروت

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات