جاهای دیدنی مالاگا به قدمت قرون وسطی

6 سال پیش 0 دیدگاه

 جاذبه مالاگا سالیانه، میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست که بیش از دو هزار سال به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین بنادر دریای مدیترانه شناخته می‌شود. بناهای دیدنی آن، نشان‌دهنده میراث باارزش و متنوع شهر هستند. بناهای تاریخی را می‌توان در هر نقطه از شهر مشاهده کرد. ویرانه‌های یک تئاتر رومی، یک قلعه موری قرون وسطایی که بر روی بقایای فانوس دریایی فنیقی ساخته شده است، آلکازابا متعلق به قرن سیزدهم و یک کلیسای جامع باروک باشکوه، همگی ارزش تاریخی شهر مالاگا را اثبات می‌کنند.

علاوه‌بر دیدنیهای شهر مالاگا اسپانیا، مناظر خیره‌کننده کوستا دل سول به همراه آب‌وهوای مطبوع و سواحل زیبا، این شهر را به یک مقصد توریستی بی‌نظیر تبدیل کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با شهر تاریخی و زیبای مالاگا بیش‌تر آشنا شویم.

شما می‌توانید برای سفر به اسپانیا و دیدن جاذبه‌های شهر مالاگا تور اسپانیا را با قیمتی بسیار مناسب از ما خریداری نماید.

دژ و قلعه القصبه (Alcazaba)؛ بنایی اسلامی در مالاگا

Alcazaba  یا آلکازابا که به آن القصبه نیز گفته می‌شود، قلعه‌ای اسلامی است که قدمت آن به نیمه‌ قرن یازدهم میلادی می‌رسد و یکی از جاهای دیدنی شهر مالاگا محسوب می‌شود. این قلعه زیبا و باشکوه در پای کوه گیبلالفارو قرار گرفته و به نام مالاگا القصبه شهرت دارد. این بنای عظیم دارای ۱۰۰ برج نظامی و سه کاخ بوده و امروزه برخی از مکان‌های آن به موزه تبدیل شده است. بازدید‌کنندگان با گردش در محوطه قلعه و برج‌های باقی‌مانده، می‌توانند از فضای زیبای آن لذت ببرند.

آدرس: C/ Alcazabilla, 2, 29012 Málaga, Spain

وب‌سایت: visita.malaga.eu/es/que

بهترین جاذبه‌های گردشگری شهر مالاگا

قلعه خیبرالفارو Castle of Gibralfaro، قلعه‌ای با غرور بر بلندای کوه‌های خیبرالفارو

این قلعه بدون‌شک یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری مالاگا محسوب می‌شود که متعلق به قرون وسطا بوده و معماری آن با سبک اسپانیایی-اسلامی طراحی شده است. این قلعه باشکوه توسط عبدالرحمان سوم، خلیفه‌ کوردوبا در سال 929 میلادی روی کوه خیبرالفارو ساخته شد و به‌عنوان gebel-faro که یک ترکیب یونای-عربی به معنای صخره‌ فانوس دریایی است، شهرت گرفت.

این قلعه نظامی سه ماه در محاصره‌ پادشاهان کاتولیک قرار گرفته است و علاقمندان به تاریخ با تماشای بقایای به جا مانده از آن دوران و حیاط‌ها و ساختمان‌ها، بسیار شگفت‌زده خواهند شد. در اوایل قرن ۱۴ این بنای زیبا توسط سلطان گرانادا، یوسف اول، بسیار گسترش یافت و امروزه به یکی از زیباترین دیدنی‌های مالاگا تبدیل شده است‌. تصویر قلعه بر روی پرچم مالاگا حک شده و به عنوان یک نماد تاریخی شهر شناخته می‌شود. چشم‌انداز زیبای شهر از پشت‌بام این دژ نظامی، این فرصت را به گردشگران می‌دهد تا تصویری شگفت‌انگیز را مشاهده و عظمت قلعه را بیش‌تر احساس می‌کنند.

جاذبه‌ها مالاگا

آدرس: Camino Gibralfaro, 11, 29016 Málaga, Spain

ساعت بازدید: 9 صبح تا 6 عصر

وب‌سایت: www.malaga.es

میدان اصلی مالاگا یا Plaza de la Constitución 

قلب شهر قدیمی یکی از جاهای توریستی مالاگا بوده که مرکز فعالیت است. بازدید از این مکان، فرصت مناسبی برای شروع کاوش در مرکز تاریخی مالاگا می‌تواند باشد. شهر قدیمی در نزدیکی کلیسای Plaza de la Constitución Iglesia de San Juan Bautista قرار دارد که در قرن پانزدهم توسط پادشاهان کاتولیک پس از فتح مجدد شهر تأسیس شد. عناصر معماری گوتیک به روشنی در معماری کلیسا قابل مشاهده است و فضای داخلی با دکوراسیون باروک قرن هجدهمی، طراحی شده است.

آدرس: 170 St George St, St. Augustine, FL 32084, United States

میدان مالاگا

بیشتر بخوانید: موزه های بارسلونا

کلیسای جامع Cathedral بنای 500 ساله ناتمام به سبک رنسانسی

این کلیسای مهم در مالاگا بعد از کلیسای سویا، دومین ساختمان مهم مذهبی اسپانیا محسوب می‌شود و بعد از گذشت ۵۰۰ سال همچنان تکمیل نشده و به‌خاطر همین، زمان طولانی با سبک‌های معماری متنوعی طراحی شده است. این کلیسا بر روی خرابه‌های مسجد ساخته شد؛ وقتی که مسیحیان توانستند مسلمان‌ها را از شهر بیرون کنند و کلیسای خود را بسازند. این کلیسا ارزش تاریخی و هنری بسیاری دارد و تابلوی "باکره و قدیسین" اثر آلونسو کانو در این کلیسا به نمایش گذاشته شده است.

آشنایی با جاذبه‌های مالاگا

سبک معماری گوتیکی در معماری داخلی کلیسا و طراحی سه راهروی اصلی، فضایی شگفت‌انگیز به کلیسا بخشیده و دیوارهای آن با تزئین‌های زیبا و مجسمه‌های زانو زده از پادشاهان کاتولیک و جایگاه گروه کر در قسمت جنوبی، بسیار چشم‌گیر و بی‌نظیر هستند.

ارگی با بیش از ۴۰۰۰ کلاویه در داخل کلیسا از مجموعه باارزش آن بوده که متعلق به قرن ۱۸ میلادی است. این ساز از زیباترین آلات موسیقی و یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های مالاگا محسوب می‌شود و با وجود قدمتی که دارد، هنوز هم در مناسبت‌های خاص از آن استفاده می‌کنند و اگر به این کلیسا بروید، ممکن است صدایش را بشنوید.

آدرس : Calle Molina Lario, 9, 29015 Málaga, Spain

وب‌سایت : www.malagaturismo.com

ساحل پلایا د لا مالاگوئتا Playa de la Malagueta

محبوب‌ترین و نزدیک‌ترین ساحل شهر که به مرکز تاریخی بسیار نزدیک و به یکی از  جاهای دیدنی مالاگا تبدیل شده است. این ساحل زیبای شهری، دارای خط ساحلی وسیع با شن و سنگ‌ریزه و درختان نخل زیبا گردشگاهی مناسب برای استراحت و آرامش است. امکانات رفاهی در ساحل مالاگوتا عبارتند از: بارهای میان‌وعده، رستوران‌های کنار ساحل، دوش، زمین بازی کودکان و اجاره تخت‌های آفتاب و چتر، و همچنین تجهیزات ورزش‌های آبی. باشگاه قایق‌رانی Real Club Mediterráneo de Málaga کنار ساحل، مکانی عالی برای شنا، ورزش‌های آبی و قایق‌رانی را فراهم کرده است.

سفر به اسپانیا و جاذبه‌های گردشگری شهر مالاگا

آدرس: P.º Marítimo Pablo Ruiz Picasso, 29016 Málaga, Spain

مرکز پمپیدو مالاگا Centre Pompidou Málaga

مالاگا  اولین شعبه مرکز پمپیدو را خارج از فرانسه تاسیس کرده است. مرکز پمپیدو یکی از برترین موزه‌های پاریس بوده که به‌خاطر مجموعه هنرهای مدرن و معاصر خود شهرت بسیاری دارد. مرکز پمپیدو مالاگا مجموعه‌ای (حدود 80 نقاشی و عکس) معتبر پاریس را به نمایش می‌گذارد. آثار برجسته شامل آثار پیکاسو، ماکس ارنست و فریدا کالوست که گردشگران بسیاری از آن دیدن می‌کنند و به یکی از جاهای دیدنی مالاگا تبدیل شده است. این مرکز همچنین هر چند ماه یک بار، نمایشگاه‌های موقتی را برگزار می‌کند. 

آدرس: Pasaje Doctor Carrillo Casaux, s/n 29016 Muelle Uno, Puerto de Málaga

ساعت کاری: Opens 9:30AM-15PM

وب‌سایت: centrepompidou-malaga.eu

درباره جاذبه‌های دیدنی مالاگا

راهپیمایی هفته مقدس در مالاگا، اسپانیا Semana Santa (Holy Week)

مالاگا به‌خاطر جشن‌های بی‌نظیر و شگفت‌انگیز هفته مقدس بسیار معروف بوده و بازدیدکنندگان بسیاری دارد. این زمان، مناسب‌ترین وقت بازدید از مالاگا بوده و گردشگران با تماشای راهپیمایی‌های مذهبی فوق‌العاده شهر با آداب و سنت‌های مردم اسپانیا نیز آشنا می‌شوند.

مراسم هفته مقدس به بیش از 500 سال قبل از زمان تسخیر اندلس توسط پادشاهان کاتولیک باز می‌گردد. در این راهپیمایی،‌ نمایش نمادهای مقدس با گروه‌های موسیقی پرجنب‌وجوش و نوازندگانی که آهنگ‌های فلامینگو می‌خوانند و همچنین صف توبه‌کاران که با حمل شمع‌های سوزان مسیر راهپیمایی را دنبال می‌کنند، انجام می‌شود و تجربه‌ای فراموش نشدنی برای مسافران رقم می‌زند‌.

جاذبه‌های مالاگا | گشت‌وگذار در مالاگا

آدرس: Rbla. Méndez Núñez, 31, 03002 Alicante, Spain

بیشتر بخوانید: قلعه کریستف کلمب

خیابان سوهو  Soho (Art District)

خیابانی رنگارنگ که از جاهای دیدنی مالاگا به‌شمار می‌رود و نزدیکی پورتو  مالاگا (بندر) قرار دارد. برخی از نقاشی‌های دیواری در سوهو، توسط هنرمندان گرافیتی معروف بین‌المللی به تصویر کشیده شده‌اند. سوهو به خودی خود یک جاذبه فرهنگی محسوب شده و مرکز بسیاری از هنرهای معاصر مالاگا و تئاتر آلامدا و همچنین بسیاری از گالری‌های هنری و استودیوهای هنرمندان است. در اولین شنبه هر ماه، بازار این منطقه، میزبان بازدیدکنندگان بسیاری بوده که فرصتی برای خرید آثار هنری و محلی فراهم می‌کند.

معرفی جاذبه توریستی مالاگا

آدرس: San Lorenzo, 4, 29001 Málaga, Spain

وب‌سایت: http://www.hhinmuebles.es/

موزه شیشه و کریستال Museo del Vidrio y Cristal de Málaga 

موزه شیشه و کریستال مالاگا مجموعه وسیعی از شیشه‌کاری از دوران باستان تا دوران معاصر را در خود جای داده و از مجموعه باارزشی مانند شیشه‌های رنگی قرن نوزدهم و آثار آرت دکوی قرن بیستم و همچنین فرهنگ‌های فنیقی، یونانی، رومی و بیزانسی نگهداری می‌کند. این موزه در محل یک خانه‌ قدیمی قرن هجدهمی ساخته شد که از 3000 شی شیشه‌ای و عتیقه‌جات، نقاشی‌ها و دکورهای بسیار زیبایی تشکیل شده است. حیاط موزه با ستون‌های مرمر به رنگ سیاه و نقاشی‌های دیواری باروک آراسته شده که بسیار چشم‌نواز هستند.

لیست دیدنی‌هایی مالاگا

آدرس: 2 Plazuela Santísimo Cristo de la Sangre، مالاگا

ساعت کاری: 11AM–7PM 

سایت رسمی: www.museovidrioycristalmalaga.com/museoingles

جشنواره فیلم  Festival de Málaga (Film Festival)

این جشنواره با برگزاری برنامه‌های بسیار متنوع از رویدادهایی شامل فیلم‌های بلند و کوتاه و همچنین مستند به عنوان یک رویداد مهم اسپانیا و یک جاذبه گردشگری مالاگا شناخته می‌شود. این جشنواره، مجموعه‌ای از فیلم‌های اسپانیایی و آمریکای لاتین را هرساله به نمایش می‌گذارد. این جشنواره معتبر بیش از یک هفته با نمایش بیش از صد فیلم، علاقه‌مندان بسیار به سینما را به خود جذب می‌کند. 

آدرس: C. Ramos Marín, 29012 Málaga, Spain

وب‌سایت: festivaldemalaga.com

سفر به اسپانیا و جاذبه‌ها مالاگا

تئاتر رومی مالاگا (Roman Theatre)

تئاتر رومی یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های مالاگا برای علاقه‌مندان به هنر است که به خوبی حفظ شده و دقیقا زیر Alcazaba قرار گرفته است. قدیمی‌ترین جاذبه توریستی مالاگا که عکاسان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. این بنا در قرن اول، توسط آگوستوس ساخته شده و یکی از دست‌نخورده‌ترین ویرانه‌های رومی در کشور اسپانیا محسوب می‌شود که بسیار شگفت‌آور و باشکوه است که در طول سال‌ها تقریبا تغییر نکرده است.

این مکان با ارزش در گذشته به یک گورستان تبدیل شده بود؛ پس از آن به‌عنوان یک معدن سنگ برای ساخت Alcazaba در نظر گرفته شد و در نهایت در سال ۱۹۵۱ به‌عنوان مکانی برای اجرای تئاتر مورد استفاده قرار گرفت. جایگاه 16متری تقریبا سالم مانده و متوجه آسیب‌های کمتری شده و به‌طور منظم، میزبان کنسرت‌ها و سایر اجراهای در فضای باز است.

آدرس: Teatro Romano de Málaga, C/ Alcazabilla, s/n, 29015 Málaga, Spain

تئاتر رومی مالاگا

بیشتر بخوانید: لوکس‌ترین هتل‌های والنسیا برای یک اقامت رویایی

مسیر پیاده‌روی Caminito del Rey

این  مسیر پیاده‌روی یکی از دیدنی‌ترین جاهای مالاگا محسوب می‌شود که زمانی خطرناک‌ترین مسیر در جهان به‌حساب می‌آمد. اما امروزه، بسیار امن است و گردشگران زیادی از آن دیدن می‌کنند.

در ارتفاع100 متر بالاتر از سطح زمین مناظر بسیار چشم‌گیری خواهید دید. وقتی پیاده‌روی را شروع کردید، دیگر نمی‌توانید به عقب برگردید؛ پس قبل از حرکت، تصمیم خود را بگیرید که یکی از هیجان‌انگیزترین جاذبه‌های مالاگا را تجربه کنید.  

آدرس: El Caminito del Rey, 29550 Ardales, Málaga, Spain

وب‌سایت: www.caminitodelrey.info/es

ساعت کاری : 9AM-5pPM

معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر مالاگا

غارهای نرجا  Nerja caves

غارهای نرجا از جاذبه‌های گردشگری شهر مالاگا بوده که با ماشین ۵۰ دقیقه تا شهر فاصله دارد. به همراه خانواده به این غار بروید و از گشت‌و‌گذار در مناطق زیبا لذت ببرید. این غارها به صورت تصادفی در سال 1959 کشف شدند و یکی از وسیع‌ترین و بلندترین ستون‌های جهان را در خود جای داده‌اند.

 آدرس: Carr. de Bajada a Playa de Maro, 29787, Málaga, Spain

ساعت کاری: 9:30AM–3:30PM

وب‌سایت: www.cuevadenerja.es

لیست جاذبه‌های دیدنی مالاگا

Centro de Arte Contemporáneo (CAC مالاگا)

مرکز هنرهای معاصر پیشرفته مالاگا، مجموعه‌ای استثنایی از هنرهای قرن بیست و بیست و یکم را از دهه 1950 تاکنون نگهداری می‌کند و با اتاق‌های نمایشگاهی روشن و بزرگ خود، آثار هنری را در بهترین شرایط نمایش می‌دهد. این مجموعه با بخش‌های مختلف از سبک‌های هنری متفاوتی مانند لوئیز بورژوا، اولافور الیسون، دیمین هرست، جولیان اوپی، توماس راف و توماس استروث تشکیل شده که دائما در حال تغییر است. این موزه  بر هنر اسپانیایی تمرکز ویژه‌ای دارد و آثار افراد مشهور اسپانیایی مانند خوان مونوز، خوزه ماریا سیسیلیا، میکل بارسلو و خوان اوسل از آثار قابل‌توجه این موزه است.

آدرس: Calle Alemania، مالاگا

ساعت کاری: 9AM-7PM

سایت رسمی: http://cacmalaga.eu

موزه Centro de Arte Contemporáneo

موزه علمی Contact Principia Science Centre

این  موزه علمی-تعاملی که دانش علمی و فناوری و فرایندهای علمی را به شیوه‌ای سرگرم کننده و آموزشی با عموم به اشتراک می‌گذارد، به‌عنوان یک جاذبه گردشگری مالاگا محسوب می‌شود. در پرینسیپیا بازدیدکنندگان تشویق می‌شوند تا به فکر و تحقیق درباره مبنای علمی پدیده‌های طبیعی در جهان بپردازند و تجربه نمایشگاه‌ها و ارتباط مستقیم، به آن‌ها در این راه کمک می‌کند.

بازدید از جاذبه‌های مالاگا

فعالیت‌های این مرکز، بسیار آموزشی بوده و منبع خوبی برای معلمان و دانش‌آموزان در فرآیند یاددهی-یادگیری علوم است و بسیاری از علاقه‌مندان به زمینه‌های علمی را به‌خود جذب می‌کند. این مجموعه شامل اتاق‌های فعالیت مختلف با نمایشگاه‌های تعاملی با تمرکز بر پدیده‌های طبیعی، یک سیاره‌نما، اتاق «فارادی» در حال کاوش در برق و فضاهایی برای ویدیو و کنفرانس‌ها، کارگاه‌ها و مشاهدات نجومی است. مجموعه‌ای از فعالیت‌ها مناسب همه گروه‌های سنی نیز وجود دارد. برای رصد نجومی در شب، نوبت خود را از قبل رزرو کنید زیرا بسیار شلوغ و محبوب است‌.

آدرس: Av. de Luis Buñuel, 6, 29011 Málaga, Spain

ساعت کاری: 9AM-15PM

وب‌سایت: www.principia-malaga.com

بیشتر بخوانید: تفریحات رایگان اسپانیا

بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین پارک آبی  Aqualand Torremolinos

Aqualand Torremolinos یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین پارک‌های آبی و جاذبه مالاگاست که تنها 15 دقیقه با مرکز Torremolinos فاصله دارد. دنیایی از سرسره‌های آبی با ارتفاعات و اشکال مختلف که آن را به مکانی عالی برای گذراندن اوقاتی فراموش‌نشدنی با خانواده و دوستان تبدیل می‌کند.

مساحت این پارک در مجموع 70000 متر مربع است که 40000 مورد آن از جاذبه‌ها و امکانات رفاهی تشکیل شده است. بخش های دیگر با چمن‌کاری و باغ، فضای زیبا و دلنشینی خلق کرده است. امکانات این پارک شامل جاذبه‌هایی برای جسورترین‌ها، سرسره برای بزرگسالان، زمین‌های بازی برای کودکان و یک زمین مینی‌گلف بزرگ است. بلندترین سرسره آبی اروپا با فرود 22 متر در این مجموعه قرار دارد. همچنین دارای یک استخر موج به مساحت بیش از 1400 مترمربع و بومرنگ است که یک جاذبه منحصربه‌فرد در کوستا دل سول مالاگا محسوب می‌شود. مناطق دیگر آن، شامل انواع غذاخوری، فروشگاه هدیه و محوطه باغ، شرایط ایده‌آلی برای گردشگران مهیا کرده است.

پرطرفدارترین جاذبه توریستی مالاگا

آدرس: C. Cuba, 10, 29620 Torremolinos, Málaga, Spain

ساعت کاری: 11AM-6PM

وب‌سایت: www.aqualand.es/torremolinos 

روستای زیبای روندا  Ronda

روندا یکی‌ از زیباترین روستاهای اسپانیا است که تنها حدود 1.5ساعت رانندگی از شهر فاصله دارد. این روستای زیبا که بر فراز تپه‌ای قرار دارد، به دلیل پل ارتباطی بخش قدیمی و جدید روستا بسیار شهرت دارد. در تمام کارت‌پستال‌ها تصویر این پل روستای زیبا مالاگا وجود دارد. برای داشتن بهترین چشم‌انداز باید به Plaza Maria Auxiliadora بروید، سپس مسیر را به سمت پایین ادامه دهید. در روندا می‌توانید در خیابان‌های باریک قدم بزنید و از میدان گاوبازی، کاخ موندراگون یا La Casa Del Rey Moro دیدن کنید.

 آدرس: Victoria, 31, 29012 Ronda, Málaga, Spain

روستای روندا

خیابان لاریوس Larios Street

خیابان لاریوس در مالاگا همانند خیابان شانزه‌لیزه در پاریس و یا Paseo de Gracia در بارسلونا و خیابان 5 در نیویورک یکی از خیابان‌های معروف این شهر بوده و به‌عنوان جاذبه مادرید شناخته می‌شود و گردشگران بسیاری از مرکز خرید مهم شهر دیدن می‌کنند. خیابانی زیبا که با فروشگاه‌های متعدد، احاطه شده است.

 

مشهورترین جاذبه‌ها مالاگا

موزه‌ هنرهای زیبا مالاگا

این موزه در مکان قلعه، یکی از دیدنی‌های مالاگاست و از مجموعه‌های باارزشی مانند نقاشی‌های قرن ۱۹ هنرمندان اسپانیایی و همچنین آثار باارزش پیکاسو مانند "مطالعه مردم سال‌خورده" و "پیرمرد با پتو" را به نمایش گذاشته است. موزه باستان‌شناسی در قسمت بعدی از مجموعه‌هایی مانند عتیقه‌های رومی، سفال‌‌های اندلسی و ماکت قلعه‌ها تشکیل شده است.

معرفی جاذبه‌های دیدنی مالاگا

آمفی تئاتر رومی در نزدیکی Alcazaba  یکی‌دیگر از جاذبه‌های گردشگری مالاگا بوده که آثار به جا مانده در  زمان اگوستوس را به تصویر می‌کشد و از ویژگی‌های قابل‌توجه آن، اجرای برخی تئاترهای خیابانی است که فضای بسیار ویژه‌ای ایجاد کرده است.

آدرس : 2 Calle Alcazabilla, Málaga

وب‌سایت : www.malagaturismo.com

باغ گیاه‌شناسی la Concepción

باغ زیبای گیاه‌‌شناسی La Concepción در سال 1855 توسط مارکوس کاسا لوریگ ساخته شد. این پارک یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری مالاگا و همچنین از زیباترین باغ‌های اروپا شناخته می‌شود که در تور اروپا می‌توانید از آن بازدید کنید. خانواده Echevarría-Echevarrieta به‌عنوان صاحبان دوم با گسترش و بازسازی مجدد آن، باعث شدند این باغ باشکوه در سال 1943 در میراث فرهنگی بین‌المللی قرار گیرد و برای همه مردم، قابل استفاده باشد.

جاذبه توریستی مالاگا

این جاذبه مالاگا به‌عنوان یک باغ تاریخی/هنری 23 هکتاری مساحت دارد و در مرکز آن، یک باغ ۳ هکتاری قرار گرفته است. چشمه‌ها و آبشارهای خروشانی در کنار گیاهان خاص گرمسیری، فضایی بسیار مجلل و باشکوه به باغ بخشیده است‌. گونه‌های مختلف گل و گیاهان از جزایر سولومون، پولینِزی، چین، ژاپن، استرالیا، برزیل، مکزیک و کل مناطق گرمسیری و مدیترانه‌ای این باغ خارق‌العاده را به یک اثر زیبای هنری و بین‌المللی تبدیل کرده است که گردشگران بسیاری هرساله از آن دیدن می‌کنند.

آدرس: Camino del Jardín Botánico, 3, 29014 Málaga, Spain

ساعات بازدید: 9:30AM–4:30PM (دوشنبه ها : تعطیل)

سایت: laconcepcion.malaga.eu

موزه پیکاسو Picasso Museum مقصد علاقمندان به هنر مدرن

این جاذبه توریستی شهر مالاگا علاقه‌مندان به هنر مدرن را بسیار هیجان‌زده می‌کند. پیکاسو در شهر مالاگا در یک خانه‌ قدیمی به دنیا آمد که امروزه به موزه‌ای برای گسترش فرهنگ تبدیل شده است. 233 از نقاشی‌های پیکاسو و همچنین آثار هنری که متعلق به سال‌های 1892 و 1972 است، از مجموعه‌های با ارزش این موزه هستند. طیف وسیعی  از سبک‌ها و تکنیک‌های آثار پیکاسو، مجموعه‌ای از سیر تکامل این هنرمند از ابتدا تا تمام نوآوری‌های او را به خوبی نشان می‌دهد.

دیدنی‌های مالاگا

آدرس: Palacio de Buenavista, Calle San Agustín, 8, 29015 Málaga, Spain

ساعات بازدید: 10AM–6PM

وب‌سایت: www.museopicassomalaga.org

کلیسای زیبای باروکی  Basílica Nuestra Señora de la Victoria 

این کلیسای زیبای باروکی در قرن هفدهم ساخته شد و از جاذبه‌های توریستی مالاگا و از کلیساهای مهم شهر به‌شمار می‌رود. این کلیسا که در نزدیکی موزه پیکاسو قرار دارد، بازدیدکنندگان بسیاری را به‌خود جذب و از مجموعه‌های با ارزشی نگهداری می‌کند، مانند مجسمه "بانوی پیروزی" که به قرن ۱۵ می‌رسد. این مجسمه هدیه‌ای از جانب امپراطور ماکسی میلیان اول به شاه فردیناند بوده و مجموعه‌های باارزش دیگری از نقاش‌های منحصربه‌فرد و اشیائ عتیقه در سالن بزرگ کلیسا بر زیبایی‌های این بنا افزوده است. 

آدرس : Plaza Santuario, Málaga

جاذبه‌های گردشگری شهر مالاگا

بیشتر بخوانید: بهترین هتل‌های بارسلونا + معرفی هتل‌های ساحلی بارسلون

موزه‌ هنر و لباس‌های رایج Museo de Artes y Costumbres Populares

این ساختمان قدیمی که متعلق به قرن هفدهم بوده، یک ساختمان معمولی اندلسی است که در شهر Traditions قرار دارد که در سال ۱۹۷۴ برای حفظ و جمع‌آوری میراث فرهنگی و قومی مالاگا خریداری شد و در سال ۱۹۷۶ پس از بازسازی کامل به یک موزه با ارزش و یکی از جاذبه‌های توریستی مالاگا تغییر یافت.

از تزئینات زیبای آن می‌توان به دیوارهای سفید و کاشی‌کاری‌های اسلامی اشاره کرد که گردشگران بسیاری از آن دیدن می‌کنند. این بنا اگرچه ساده به نظر می‌رسد، اما با وجود باغ‌های منحصربه‌فرد و تراس زیبای بنا که در وسط قرار دارد، بسیار چشم‌نواز و بی‌بدیل بوده و مجموعه‌های بی‌نظیری از فرهنگ و صنایع دستی بومی و رایج را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

جاذبه‌های مالاگا

طبقه اول به شکل یک مربع طراحی شده و طبقات دوم با ستون‌های زیبا و کاشی‌های چشم‌نواز سبک اسلامی آراسته شده‌اند و در ۱۹ اتاق این طبقات، زندگی روزمره مردم مالاگا، آداب و رسوم، هنرهای رایج و صنایع دستی محلی به نمایش گذاشته شده است. تصاویر زندگی روستایی در طبقه همکف Stable نام دارد و با فضایی شبیه اصطبل اسب طراحی شده که در آن، اشیاء جالبی مثل ملزومات نگهداری اسب و دیگر حیوانات، زین، درشکه، افسار و... به نمایش گذاشته شده است.

در اتاق Forge که شبیه کارگاه آهنگری طراحی شده، اشیاء فلزی زیبایی مانند کمربند آهنی، چراغ‌های روشنایی خیابان و قاب پنجره و شیء فلزی، تصاویری زیبا خلق کرده و در اتاق The Bakery تمام وسایل مربوط به پختن نان و امور نانوایی وجود دارد و اتاق Fishing  با ابزارآلات مختلف صنعت بزرگ مالاگایی‌ها که ماهی‌گیری است، تزئین شده است. اتاق آشپزخانه Chimney نیز فرهنگ غذایی مردم مالاگا را نشان می‌دهد. در طبقات بالایی، اتاق باغبانی، تولید نفت و روغن، فرهنگ لباس و آداب و رسوم را به نمایش گذاشته که مراجعه‌کنندگان را بسیار سرگرم می‌کند.

آدرس: 10 Pasillo de Santa Isabel, Málaga

ساعات بازدید: 10AM–5PM

وب‌سایت: www.museoartespopulares.com

بازار سرپوشیده مالاگا Mercado de Atarazanas

این بازار قرن چهاردهمی که شبیه نعل اسب طراحی شده، یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر مالاگا محسوب می‌شود و به سبب زیبایی‌های خارق‌العاده آن، گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند‌. بازار سرپوشیده‌ای با شیشه‌های رنگی پنجره‌ها که توجه بسیاری را به‌خود جلب کرده و بیش از حد شلوغ و پر ازدحام است. این بازار، مرکز اصلی فروش میوه‌ها و سبزیجات تازه، ماهی، گوشت و مرغ ... بوده و مردم مالاگایی بسیاری از مواد غذایی خود را از این بازار تهیه می‌کنند. گردشگران علاوه بر خرید کردن از زیبای‌های این بازار نیز بسیار لذت خواهند برد.

جاذبه‌های دیدنی مالاگا

آدرس: Calle Atarazanas, 10, 29005 Málaga, Spain

ساعات بازدید: 8AM–3PM

وب‌سایت: www.malagaturismo.com

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات