لوکس‌ترین هتل‌های والنسیا برای یک اقامت رویایی

3 سال پیش 0 دیدگاه

والنسیا یکی از شهرهای ساحلی و مهم اسپانیاست و از نظر وسعت، سومین شهر اسپانیا محسوب می­‌شود که به­‌خاطر پیشینۀ تاریخی­‌اش، هر ساله گردشگران خواهان سفر به اسپانیا و بازدید از شهر والنسیا می باشند. این شهری است که تاریخ غنی و میراث فرهنگی اسپانیا را به نمایش می­‌گذارد. والنسیا با معماری چشمگیر و مبتکرانه، سواحل شنی وسیع و بهترین پائلاهایی که تا به حال چشیده­‌اید، گزینه‌ای عالی برای تفریح ​​در اروپاست؛ به­‌خصوص زمانی که در جستجوی آفتاب زمستانی هستید.

تعداد زیادی هتل مقرون­‌به‌­صرفه برای رزرو دارد. بنابراین، چه با شریک زندگی خود به آنجا بروید و به‌دنبال یک هتل رمانتیک در شهر قدیمی باشید و چه یک استراحتگاه ساحلی خانوادگی را مدنظر داشته باشید، این راهنمای اقامت به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید در کدام هتل در والنسیا اقامت کنید. برای پذیرایی از موج عظیم گردشگران، هتل‌های لوکس بسیاری در این شهر وجود دارد پس برای داشتن اقامتی دل‌پذیر نیاز است لیست هتل های والنسیا را در اختیار داشته باشید. هتل‌های والنسیا با تنوع و کیفیت مختلف، پاسخگوی هر سلیقه‌ای هستند. با توجه به اهمیت هتل‌ها در هر شهر، در این مقاله به معرفی چند هتل والنسیا اسپانیا می‌پردازیم.

لیست هتل های والنسیا

معرفی هتل‌های والنسیا

  • هتل وستین

از بین تمامی هتل­‌های والنسیا، هتل وستین، قطعاً یکی از چشمگیرترین و بهترین هتل‌هاست. این هتل رویایی، با لوسترهای درخشان، سنگ‌های مرمر نفیس و آثار هنری ظریف تزئین‌ شده است. این مکان عالی در کنار باغ‌هایی که دارد، تنها به‌­اندازۀ یک پیاده‌روی کوتاه از مرکز شهر به قسمت قدیمی شهر فاصله دارد.

هتل وستین از بهترین هتل‌های والنسیا

وستین با خدمات استثنایی در سطح جهانی و رستوران افسانه‌ای Komori که غذاهای فوق‌العاده و مطبوع ژاپنی_اروپایی را سرو می‌کند، بهترین امکانات رفاهی و لوکس را ارائه می‌دهد. این هتل شیک یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت زوج‌ها در والنسیاست که پس از یک روز شلوغ و گشت­‌و­گذار در مکان‌های تفریحی و مراکز خرید والنسیا، محیطی رمانتیک برای استراحت در هتل خواهند داشت.

هتل والنسیا اسپانیا

  • هتل لاس­‌آرناس‌ بالنریو رزورت

یکی دیگر از هتل‌های والنسیا، هتل لاس‌­آرناس‌ بالنریو رزورت است که در نزدیکی دریا واقع شده‌است و به مرکز شهر نزدیک است. هتل لاس‌­آرناس بالنریو رزورت، مشرف به شن‌های طلایی جذاب ساحل است و مجهز به تمام امکاناتی است که از بهترین هتل‌های والنسیا انتظار دارید. این هتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های خانوادگی است؛ به‌علاوه، برنامه‌‌های خاصی برای فعالیت‌های مناسب برای کودکان ارائه می‌دهد. این هتل را می‌توان بهترین هتل در ساحل دانست؛ بنابراین اگر می‌خواهید روزهای خود را با آفتاب­ گرفتن، شنا، استراحت در آبگرم و ضیافت تازه‌ترین غذاهای دریایی مدیترانه‌­ای بگذرانید، این هتل بهترین انتخاب است. این هتل، از نظر کیفیت و امکانات یکی از بهترین هتل‌ها در والنسیاست که سفر شیرینی را برای شما به ارمغان دارد.

هتل لاس­‌آرناس‌ بالنریو رزورت از هتل‌های والنسیا

بیشتر بخوانید: جالب ترین جشن ها و فستیوال های اسپانیا

  • هتل نپتونو

هتل نپتونو از بهترین هتل‌های ساحلی والنسیاست. بیدار­شدن با طلوع طلایی خیره‌­کننده بر فراز دریای مدیترانه، همراه با منظرۀ موج‌­سواران و قایق‌های بادبانی، از بهترین نکات اقامت در این هتل است. هتل نپتونو روی شن‌های طلایی ساحل مالواروسا، کمی دور از کلوپ ساحلی مارینا قرار دارد. در این هتل، آسایش و کمی تجمل، در ساختمانی شیک که با آثار هنرمندان و صنعتگران محلی تزئین شده است، خواهید دید. اگر قصد دارید که در کنار ساحل بمانید، این هتل گزینۀ خوبی است. برای ناهار و شام، رستوران‌های زیادی درست در قسمت ورودی وجود دارد که انواع غذاهای اسپانیایی، غذاهای دریایی تازه و معروف‌ترین غذای والنسیا، یعنی پائلا در آن­‌ها سرو می‌شود.

هتل نپتونو از بهترین هتل‌های والنسیا

  • هتل بالاندرت

هتل بالاندرت یکی از هتل‌ها لوکس والنسیا است و به‌­طرز غیرقابل باوری، بسیار مقرون‌­به­‌صرفه است! این مکان که در نزدیکی ساحل لاس‌­آرناس قرار دارد، با آثار هنری سنتی که میراث غنی شهر هستند، از جمله مجسمه‌های خاص و نقاشی‌های دیواری مجلل، با عشق و سلیقه تزئین شده است. کارکنان خوش‌­برخورد با توصیه‌هایی از نکات محلی به شما کمک می‌کنند و رستوران هتل هر شب غذاهای کلاسیک والنسیا را سرو می‌کند. همچنین، از اینجا به­‌راحتی می‌توانید سوار اتوبوس شوید و برای گشت‌­و­گذار به مرکز شهر بروید.

لیست هتل های والنسیا | هتل بالاندرت

  • هتل کارو

هتل کارو، از بهترین هتل‌های والنسیا است. این هتل ۵ ستاره و مجلل در یک کاخ قدیمی که متعلق به قرن نوزدهم است، قرار دارد. اقامت در این هتل که در مرکز شهر قرار دارد، برای کسانی که به­‌دنبال مکان‌های تاریخی در کنار طراحی مدرن هستند، پیشنهاد می‌شود و بی‌شک، خاطرات خوبی را در این هتل تجربه خواهند کرد.

لیست هتل های والنسیا | هتل کارو

اتاق‌های هتل با پنجره‌های زیبا و لوازم مدرن، به­‌طور ماهرانه دکور شده است. لوازم لوکس با پرده‌های زیبا، فضای آرام‌بخشی را برای مهمانان ایجاد کرده است. همۀ اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه‌­تخت، اینترنت بی‌سیم، تهویۀ مطبوع و حمام اختصاصی به‌همراه لوازم بهداشتی است.

کارو از هتل‌های لوکس والنسیا

بیشتر بخوانید: معرفی فرودگاه بارسلونا در اسپانیا

یکی از بخش‌های فوق‌العاده در این هتل که مهمانان به آن علاقمند هستند، استخر آن و امکاناتی است که ارائه می‌دهد. در فصل‌های خوش آب­‌و­هوا، شنا­کردن در این محیط جذاب حس بی‌نظیری را به همراه خواهد داشت. رستوران هتل غذاهای بی‌نظیر بین‌المللی را در محیطی مدرن و زیبا با نورهای آرام‌­بخش که در هر بخش از آن تعبیه شده است، سرو می‌کند. هتل دارای تراس کوچکی است که فرصتی را برای نوشیدن قهوه‌ای خوش‌طعم در زیر تابش خورشید و گپی دوستانه با مهمانان دیگر هتل فراهم می‌کند.

هتل‌های لوکس والنسیا

هتل‌های ارزان‌­قیمت در والنسیا

اگر به­‌دنبال یک محل اقامت با هزینۀ کم در والنسیا هستید، لازم است بدانید این شهر دارای هتل‌ها و هاستل‌های ارزان‌­قیمتی است که هزینۀ کم آن، قطعاً به معنای کیفیت پایین نیست. در این هاستل‌ها، دکور شگفت‌انگیز، منحصربه‌فرد و خدمات دوستانه را در مکانی عالی بین شهر قدیمی و مجتمع معماری خیره‌کنندۀ شهر هنر و علوم خواهید دید. هر اتاق دارای آثار هنری بازسازی‌­شده و معروف است که به آن حسی منحصر­به‌­فرد و عجیب می‌­دهد. یک استخر، سونا و باشگاه بدنسازی نیز وجود دارد.

بهترین هتل‌های والنسیا با قیمت مناسب

  • خانۀ جوانان

 هاستل مدرن و باشکوهی در مسافتی دور از قسمت‌های مهم شهر، از جمله کلیسای جامع والنسیا و بازار مرکزی واقع شده است. اتاق‌ها دکور جالبی دارند، با نقاشی‌های دیواری بزرگ که دیوارها را پوشانده‌اند و اثاثیه‌های رنگارنگ که در سرتاسر آن‌ها پراکنده شده‌اند.

ارزان‌ترین هتل‌های والنسیا

بیشتر بخوانید: مهیج ترین جاذبه های اسپانیا برای کودکان

سخن آخر

والنسیا به‌­خاطر پرتقال‌ها، خانۀ پائلا و برخی معماری‌های مدرن، ارزش دیدن دارد. در این شهر یک پویایی وجود دارد که دوباره به شما  انرژی می‌دهد. با اینکه شهر شلوغی است، اما آرامش خاصی دارد. بهترین مکان‌ها برای اقامت در والنسیا بیشتر در قلب شهر واقع شده‌اند؛ نزدیک به همۀ چیزهای مهمی که باید از آن دیدن کنید. مانند بسیاری از شهرهای بزرگ، هتل‌های والنسیا بی‌شمار است؛ از هاستل‌های ارزان­‌قیمت و آپارتمان‌های خود­پذیرایی گرفته تا هتل­‌های ساحلی و قصرهای لوکس برای انواع سلیقه‌ها وجود دارد.

هتل‌های لوکس والنسیا

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات