تجربۀ 6 تفریح و جاذبۀ رایگان در اسپانیا | تفریحات رایگان اسپانیا

3 سال پیش 0 دیدگاه

برای سفر به کشورهای مختلف همیشه هم لازم نیست تا هزینۀ زیادی را صرف کرد. در بسیاری از مواقع، می‌توان با کمی برنامه‌ریزی و اطلاع از تفریحات کم‌هزینه، سفر ارزان قیمتی را تجربه کرد؛ این در حالی است که متأسفانه در مورد هزینۀ سفرهای خارجی، تصورات غلطی به وجود آمده است که باعث شده است بسیاری از افراد، این نوع سفرها را کاملاً از برنامۀ زندگی خود خارج کنند.

برای داشتن سفری کم‌هزینه، باید قبل از هر چیز، با کشور مقصد آشنایی کامل پیدا کرد تا بتوان از تمامی هزینه‌هایی که وجود دارد، اطلاع حاصل کرد.

اقامت و خورد و خوراک، جزو‌ اصلی ترین هزینه‌های سفر به شمار می‌روند که با روش‌های بسیاری می‌توان آن‌ها را کاهش داد؛ اما بازدید از اماکن گردشگری و جاذبه‌های تفریحی نیز در بسیاری از مواقع، هزینه بر خواهند بود؛ در صورتی‌که می‌توان با اطلاع از گزینه‌های کم‌خرج‌تر و حتی رایگان، به کاهش قابل توجه هزینه‌های سفر پرداخت.

با توجه به این‌که اسپانیا یکی از محبوب‌ترین کشورهایی است که بسیاری از افراد در طول سال به آن سفر می‌کنند، در ادامه، تصمیم گرفته‌ایم تا به معرفی شش مورد از تفریحات و جاذبه‌های رایگان اسپانیا بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

بهترین جاهای دیدنی رایگان اسپانیا

۱. بازدید از رودخانه‌های مادرید؛ رایگان و فراموش‌نشدنی

رودخانه‌های مادرید از زیبایی منحصر به‌فردی برخوردار هستند و یکی از بهترین جاذبه‌های اسپانیا در تور مادرید است؛ به طوری که می توان ساعت‌ها از آن لذت برد و به تماشا پرداخت. قدم زدن در کنار رودخانه‌های مادرید، احساس فوق‌العاده‌ای را به دنبال خواهد داشت؛ بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم حتماً آن را تجربه کنید.

در کنار رودخانه‌های مادرید، کافه‌ها و رستوران‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید با هزینه‌ای بسیار کم، زمان خود را در آن سپری کنید. معمولاً با هزینه‌ای کمتر از دو دلار، می‌توان بسیاری از نوشیدنی‌ها را در این کافه‌ها سفارش داد.

دوچرخه سواری در کنار رودخانه‌های مادرید نیز می‌تواند یکی از تفریحات به یادماندنی در سفر به اسپانیا باشد. اطراف رودخانه‌های مادرید محله ای مناسبی برای دوچرخه سواری در نظر گرفته شده است تا افراد بتوانند در کنار رکاب زدن، به لذت بردن از منظرۀ فوق‌العادۀ رودخانه بپردازند.

رودخانه‌های مادرید یکی از جاذبه رایگان اسپانیا

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به اسپانیا

۲. بازدید از پارک بوئن رتیرو

مادرید دارای پارک‌های طبیعی بسیار زیادی است که خوشبختانه، بازدید از اکثر آنها رایگان است و افراد می‌توانند بدون پرداخت هیچگونه هزینه‌ای، به تفریح در آن‌ها بپردازند. از میان پارک‌های مختلفی که در مادرید وجود دارد، می‌توان به جرأت گفت که پارک بوئن رتیرو، جزو یکی از بهترین جاذبه‌های اسپانیا خواهد بود که می‌توان از آن بازدید نمود.

پارک بوئن رتیرو دارای جاذبه‌های گردشگری مختلفی است؛ به‌طوری که یک دریاچۀ بسیار زیبا در وسط آن وجود دارد. قدم زدن در کنار این دریاچه، یکی از بهترین تفریحاتی خواهد بود که می‌توان در سفر به مادرید تجربه کرد.

در بازدید از این پارک می‌توانید آثار تاریخی متعددی را نیز مشاهده کنید. ستون‌های رومی، مجسمه‌ها و ستون‌های متعلق به قرن نوزدهم، در کنار موزه‌های هنرهای تجسمی، از آثار تاریخی موجود در پارک بوئن رتیرو هستند که می‌توانید به بازدید از آن‌ها بپردازید.

موزه رایگان اسپانیا در پارک بوئن رتیرو

۳. ساحل لابارسلونتا

در سفر به اسپانیا باید حتماً به بازدید و گردش در سواحل بارسلون پرداخت؛ چون این سواحل یکی از بهترین جاهای دیدنی بارسلون به شمار می‌رود. ساحل لابارسلونتا مملو از افراد شاد و سرزنده‌ای است که آن را به مکانی فوق‌العاده جذاب تبدیل کرده است.

با ورود به ساحل لابارسلونتا که چیزی در حدود یک کیلومتر طول دارد، اولین چیزی که نظرتان را به خود جلب خواهد کرد، گیتاریست ها و نقاشانی هستند که با سرزندگی هر چه تمام‌تر، به شادی و هیاهو می‌پردازند.

شنا و پیاده روی نیز از تفریحاتی است که از امتحان آن پشیمان نخواهید شد. بسیاری از مردم برای حمام آفتاب به سواحل لابارسلونتا می‌آیند. اگر شما هم به این گزینه علاقه دارید، می‌توانید صبح‌ها را برای رفتن به لابارسلونتا امتحان کنید.

البته در اطراف ساحل لابارسلونتا، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی وجود دارند که با هزینه‌ای معقول به ارائۀ خدمات می‌پردازند و می‌توان بعد از تفریح در ساحل، به صرف غذای اسپانیایی و نوشیدنی در آن‌ها پرداخت.

ساحل لابارسلونتا از جاذبه رایگان اسپانیا

بیشتر بخوانید: جالب ترین جشن ها و فستیوال های اسپانیا

۴. تنیس در پارک دلاستادرا

اگر جزو علاقمندان به تفریحات ورزشی هستید، یکی از بهترین نقاط در اسپانیا برای شما، پارک دلاستادرا خواهد بود. این پارک از امکانات متنوع ورزشی برخوردار است که اکثر آن‌ها نیز رایگان هستند. تنیس از جمله ورزش‌های رایگان پاک دلاستادرا به شمار می‌رود که می‌توان در سفر به اسپانیا آن را تجربه کرد.

پارک دلاستادرا مکانی بسیار زیباست که می‌توان در آن به پیاده روی نیز پرداخت و در کنار خانواده، زمان خود را در آن سپری کرد. چشمه‌های مصنوعی بسیار زیبایی که در این پارک وجود دارند، یکی‌دیگر از جاذبه‌های اسپانیا آن به شمار می‌روند.

در کنار مواردی که به آن اشاره کردیم، پارک دلاستادرا از امکانات قایق سواری نیز برخوردار است که با پرداخت هزینه، می‌توان از آن استفاده کرد.

تنیس در پارک دلاستادرا  از تفریحات رایگان اسپانیا

۵. قدم زدن در خیابان لامبراس

خیابان لامبراس یکی از فوق‌العاده ترین خیابان‌ها و جاذبه‌های اسپانیا است که قدم زدن در آن حس و حال بسیار خوبی می‌دهد. مغازه‌ها و کافه‌هایی که در این خیابان وجود دارند، باعث شده اند تا بسیاری از افراد در سفر به اسپانیا، به قدم زدن در آن بپردازند و همچنین، هنرمندان خیابانی را مشاهده کنند که به هنرنمایی در پیاده روها مشغول هستند.

افرادی که با گریم، خود را به شکل های مختلف در می آورند، باعث شده اند تا نشاط خاصی در خیابان لامبراس برقرار شود و مردمی که در این خیابان مشغول خرید و قدم زدن هستند، خندان و سرگرم شوند.

خیابان لامبراس از جاذبه رایگان اسپانیا

۶. والیبال در ساحل نووایکاریا

ساحل نووایکاریا یکی‌دیگر از سواحل زیبا و جاذبه‌های اسپانیا است که روزانه افراد زیادی از آن بازدید می‌کنند. این ساحل از زیبایی خاصی برخوردار است و برای شنا کاملاً مناسب به شمار می‌رود. علاوه بر این، بسیاری از افراد برای والیبال به این ساحل می‌روند؛ به‌طوری که با نزدیک شدن به آن، تعداد زیادی از مردمی را خواهید دید که مشغول والیبال هستند.

خیابان لامبراس از جاذبه رایگان اسپانیا

اگر از علاقمندان به ورزش والیبال هستید، پیشنهاد می‌کنیم در تور اسپانیا حتماً به ساحل نووایکاریا بروید تا مهارت‌های خود را در مواجهه با اسپانیایی‌ها به چالش بکشید.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات