راهنمای بازدید از قلعه کریستف کلمب + تاریخچه

2 سال پیش 0 دیدگاه

«Castillo de Colomares» (قلعه کلومارس) در Benalmadena یکی از جالب‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر است که در واقع یک قلعه نیست، بلکه بیشتر یک بنای تاریخی است که بین سال‌های 1987 و 1994 توسط دکتر استبان مارتین به عنوان ادای احترام به کریستف کلمب و کشف آمریکا ساخته شد. این بنای تاریخی منحصربه‌فرد، سبک‌های معماری مختلفی را که تأثیر قابل‌توجهی بر فرهنگ اسپانیا داشته‌اند، متحد می‌کند: بیزانس، رومانس، عربی و گوتیک.

قدم زدن در اطراف قلعه کولومارس در تور اسپانیا به شما این امکان را می‌دهد که عناصر مختلفی از نمادهای پادشاهان کاتولیک، از سه فرهنگ موجود در اسپانیا قرون وسطی (یهودیت، مسیحیت و اسلام گرایی) و سایر عناصر سفر حماسی کریستف کلمب را کشف کنید. در حدود 9 کیلومتری بنالمادنا در استان مالاگا، این بنای اصیل و زیبا را می‌یابیم که امروزه چندان برای گردشگران شناخته‌شده نیست، اما به تدریج به یکی از بزرگ‌ترین جاهای دیدنی مالاگا تبدیل شده است.

آیا می‌خواهید درباره دیدنیهای قلعه کریستف کلمب بیشتر بدانید؟ پس ادامه دهید.

حقایق عجیب قلعه کریستف کلمب

  • مساحت اصلی قلعه 1500 متر مربع است که آن را به بزرگ‌ترین بنای تاریخی اختصاص داده شده به کلمب تبدیل می‌کند.
  • هر یک از سه کشتی که در اقیانوس اطلس سفر کردند، در ساخت بنای یادبود نشان داده شده‌اند.
  • فضای داخلی قلعه، کوچک‌ترین کلیسای کوچک جهان را در خود جای داده است. اندازه آن فقط 1.96 متر مربع و حتی در کتاب رکوردهای گینس نیز ثبت شده است.
  • یک مقبره خالی در قلعه وجود دارد که ظاهرا این امید وجود دارد که روزی، بقایای کلمب در آنجا دفن شود.
  • بازدید از قلعه تنها 2.50 یورو برای بزرگسالان و 2.00 یورو برای کودکان و بازنشستگان هزینه دارد. آن‌ها همچنین قیمت‌های ویژه‌ای برای گروه‎ها و همچنین کارکنان واجد شرایط برای انجام تورهای راهنما در نظر گرفته‌اند.

حقایق قلعه کریستف کلمب

آشنایی قلعه کریستف کلمب

قلعه کلومارس یک بنای یادبود اختصاصی برای کریستف کلمب و کشف دنیای جدید است. برخی از بهترین مناظر این قلعه افسانه‌ای که از جنگل‌های کاج که پوبلو را از ساحل جدا می‌کند، برمی‌خیزد. این بنا توسط دکتر استبان مارتین بین سال‌های 1987 و 1994 ساخته شد و یک فانتزی معماری است که تأثیرات سبک‌های مختلف مانند بیزانس، رومانس، گوتیک و مودجار را در هم می‌آمیزد.

دیدنی‌های قلعه کریستف کلمب

این ساختمان 1500 متر مربعی که ادای احترام به پادشاهان کاتولیک است، بزرگ‌ترین بنای یادبود اختصاص داده شده به کلمب است. برای ساخت این بنای دست‌ساز از آجر، سنگ بتون و چوب استفاده شده است. استبان فقط از دو سنگ تراشی محلی کمک گرفته که بدون ماشین کار می‌کردند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین شهرهای جنوب اسپانیا برای گردشگری

 در عوض از تکنیک‌هایی استفاده می‌کردند که در قرون وسطی مورد استفاده قرار گرفته بود. این بنا دارای چندین عنصر نمادین از سه فرهنگ موجود در اسپانیا قرون وسطی است: مسیحیت، یهودیت و اسلام. داخل ساختمان که دارای چندین پنجره با شیشه رنگی است، یک کلیسای کوچک اختصاص داده شده به سنت ایزابل مجارستان نیز به چشم می‌خورد.

جاذبه قلعه کریستف کلمب

همچنین یک مقبره خالی وجود دارد که ظاهرا به این امید که بقایای کلمب روزی در آنجا استراحت کند، نصب شده است. از چهارشنبه تا یکشنبه از ساعت 10:00 تا 13:30 بعدازظهر و همچنین از ساعت 16:00 تا 19:00 (از ساعت 17:00 تا 21:00 در تابستان) می‌توان از این بنا بازدید کرد. این قلعه در جاده‌ای از Benalmadena Pueblo به سمت ساحل واقع شده است.

تاریخچه قلعه کریستف کلمب

اگرچه در نگاه اول ممکن است مانند یک قلعه قرون وسطایی به نظر برسد، اما حقیقت این است که این قلعه در قرن بیستم توسط معمار استبان مارتین بین سال‌های 1987 و 1994 ساخته شد. این زیرساخت بسیار نزدیک به دریا قرار دارد و با هدف ادای احترام به کریستف کلمب و کشف آمریکا و همچنین به پادشاهان کاتولیک ساخته شد. در حال حاضر فقط قسمت بیرونی قلعه کریستف کلمب قابل بازدید است، اما مشکلی نیست؛ زیرا عناصر بسیار زیادی وجود دارد که از ابتدا تا انتهای تور شما را در داستانی تاریخی، غرق خواهد کرد. این قلعه علاوه بر دیدنی بودن، دارای دو رکورد گینس است: یکی برای بزرگ‌ترین بنای طراحی شده با هدف بزرگداشت کریستف کلمب و دیگری برای داشتن کوچک‌ترین کلیسای کوچک جهان.

تاریخچه قلعه کریستف کلمب

دیدنی‌های قلعه کلومارس

کل ساختار جاذبه قلعه کلومارس از آجر و سنگ تشکیل شده است، علاوه بر این، قطعات برنزی مختلفی در مناطق محوطه از زمان کشف آمریکا به یادگار اضافه شده است. افراد زیادی موفق به بازدید از فضای داخلی نشده‌اند، اما تعداد کمی از خوش‌شانس‌ها بر نحوه دقیق ساخت آن تاکید می‌کنند و در مورد شیوه‌ای که به لطف ساختارش شما را به مکانی خاص در تاریخ منتقل می‌کند، اظهار نظر می‌کنند. طراحی کاملا ساختار یافته این قلعه، حول 16 نقطه سازماندهی شده است که داستانی را بیان می‌کند که به دنبال تعریف آن است.

جاذبه قلعه کریستف کلمب اسپانیا

جاذبه قلعه کریستف کلمب اسپانیا

نمایندگی سه کشتی: La Niña، La Pinta و Santa Maria

به افتخار سه کشتی که دریانورد را در سفرش از اقیانوس اطلس به «دنیای جدید» همراهی می‌کردند، تصاویری از هر یک یا هیورها را می‌یابیم که در مناطق مختلف قلعه تجسم یافته‌اند. La Niña در بالاترین نقطه بنای تاریخی واقع شده است، La Pinta در نمای اصلی قلعه و سانتا ماریا از دو شبستان دیگر جدا شده است، زیرا همان‌طور که داستان می‌گوید، در طول سفر غرق شده بود.

دیدنی‌های قلعه کلومارس

بتکده چینی

قلعه کلومارس دارای عناصر نمادین بسیاری است، اما بدون شک یکی از مواردی که بیش از همه به چشم می‌خورد، جزئیات ساخته شده این قلعه تا رویای کریستف کلمب است که جستجوی آب‌های شرقی را نشان می‌دهد.

کلیسای کوچک

کلیسای این قلعه به عنوان کوچک‌ترین کلیسای جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. بنابراین، برگزاری مراسم توده‌ای در آن عملا غیرممکن است و به سنت الیزابت مجارستان، قدیس حامی نظم توتونی تقدیم شده است.

کلیسای کوچک قلعه کلومارس

کلیسای کوچک قلعه کلومارس

در قلعه، نمادهای متفاوتی را به افتخار پادشاهان کاتولیک خواهیم یافت که به کریستف کلمب اجازه دادند به قاره آمریکا سفر کند و همچنین با عناصر مختلفی مواجه می‌شویم که نشان‌دهنده سه دین رایج در اسپانیا قرون وسطی است: مسیحیت، یهودیت و اسلام‌گرایی.

 مقبره قلعه کریستف کلمب

این بنا به افتخار مرگ شخصیت مشهور قلعه، کریستف کلمب ساخته شده است. در داخل، اتاق کوچکی می‌یابیم که با یک پنجره گل رز زیبا به سبک گوتیک و یک محراب افتخاری تزئین و به این منظور نصب شده است که بقایای ناوبر در آن قرار گیرد.

ساعات بازديد از جاذبه‌های قلعه کریستف کلمب

با توجه به فصلی بودن مالاگا، زمان بازدید از قلعه بسته به زمانی از سال که می‌خواهید از آن بازدید کنید، متفاوت است:

    در پاییز و زمستان بازدیدها از ساعت 10 صبح تا 18 بعدازظهر برنامه‌ریزی خواهد شد.

    در ماه‌های بهار یک ساعت دیگر گسترش می‌یابد، از ساعت 10 صبح تا ساعت 19 بعدازظهر.

    در تابستان، حداقل پیشنهادات زمانی محدود است، زیرا تقریبا تمام روز باز است، با ساعات کاری از 10:00 صبح تا 14:00 بعدازظهر و سپس از ساعت 17:00 بعدازظهر تا ساعت 21:00 شب.

کلیسای کوچک قلعه کلومارس

این قلعه از چهارشنبه تا یکشنبه برای بازدید عموم باز است و طول مسیر تا آنجا حدود 45 دقیقه راه است. اگر تنها هدف شما بازدید از قلعه است، پس از عبور از قلعه بیل بیل، باید در ایستگاه Los Maites از اتوبوس پیاده شوید. پس از پیاده شدن، رستوران مک دونالد را می‌بینید و باید ترانسفر را به ایستگاه 103 که در خیابانی عمود بر آن رستوران قرار دارد، انجام دهید. بعد از سوار شدن به اتوبوس 103، نیم ساعت دیگر در Las Mimosas توقف خواهید کرد، همان‌جایی که باید پیاده شوید. پس از پیاده شدن، مسیرهای زیادی برای رسیدن به قلعه پیدا خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: تجربۀ شش تفریح و جاذبۀ رایگان در اسپانیا | تفریحات رایگان اسپانیا

همچنین گزینه‌ای برای رفتن از تورمولینوس نیز وجود دارد.

مانند قبل، باید سوار اتوبوس 110 و در مرکز شهر پیاده شوید. در آنجا باید به اتوبوس 121 که شما را در ایستگاه Las Mimosas پیاده می‌کند، بروید. قیمت اتوبوس‌ها همان است که در بالا ذکر شد. سریع‌ترین و راحت‌ترین راه برای رسیدن به قلعه با ماشین است. در سراسر جاده MA-20. سپس باید به جاده Mijas A-368 بپیوندید و از خروجی 217 از AP-7 خارج شوید. این تور تقریبا 20 دقیقه طول می‌کشد.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات