معرفی رستوران‌ها و کافه‌های معروف در زوریخ

6 سال پیش 0 دیدگاه

رستوران‌های زوریخ با ارائه غذاهای سوئیسی تا یک فوندوی سنتی یا غذاهای دریایی تازه طرفداران بسیاری دارد و گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. این غذاها با ترکیب عناصر مدرن به برتری رسیده و کافه‌ها و رستوران‌های زوریخ را به بهترین غذاخوری‌ها در سوئیس تبدیل کرده‌اند. در ادامه با معرفی رستوران‌های این شهر زیبا همراه ما باشید.

چنانچه قصد سفر به سوئیس را دارید می توانید تور سوئیس را با قیمت بسیار مناسب از ما خریداری کنید.

رستوران ایتالیایی Italia

این رستوران ایتالیایی با غذاهای اصیل و سنتی ایتالیا طرفداران بسیاری دارد. اگرچه انتخاب‌ها در منو محدود است، اما تخصص‌ها بر کیفیت غذا بسیار قابل‌توجه است. پیتزا در منو وجود ندارد، به جای آن می‌توانید از طعم خانگی غذاهای آلا نونا بسیار لذت ببرید.

بهترین رستوران‌های زوریخ

محصولات این رستوران با مجموعه‌ای عالی از گوشت و پنیر از ایتالیا تهیه می‌شود و با توجه به به‌کارگیری دستور‌العمل‌های روستایی به یکی از بهترین رستوران‌های شهر تبدیل شده است. مقداری پاستا سنتی حاوی محصولات تازه و فصلی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Zeughausstrasse 61, 8004 Zürich, Switzerland

ساعات کاری: 11:30AM–2PM, 5:30–11:45PM

تلفن: 41432338844+

وب‌سایت: www.ristorante-italia.ch

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین هتل‌های زوریخ سوئیس

Iroqouis یکی از بهترین رستوران‌های زوریخ

یکی از بهترین رستوران‌های زوریخ که غذاهایی مانند همبرگر، کوسادیلا و برانچ‌های خوشمزه آخر هفته را در فضایی آرام سرو می‌کند. فضای داخلی با دیوارهای چوبی سبک، کف‌های سفید شده و فضای روستایی، بسیار شبیه یک خانه روستایی به نظر می‌رسد. همچنین Iro Grill در کنار رستوران قرار دارد که می‌توانید انواع غذاهای گوشتی را امتحان کنید. خوردن همبرگرهای دلچسب یا ساندویچ‌های باشگاهی در یک روز آفتابی در این منطقه بسیار لذت‌بخش خواهد بود. قیمت‌ها در این رستوران کاملا مناسب است و با طعم‌های عالی و فضایی پر جنب‌وجوش در Iroqouis از مهمان‌ها پذیرایی می‌شود.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Seefeldstrasse 120, 8008 Zürich, Switzerland

ساعات کاری: 9AM–11PM

تلفن: 41445771919+

وب‌سایت: iroquois.ch

رستوران‌های معروف زوریخ

رستوران فیشر فریتز Fischer's Fritz

رستوران فیشر فریتز مستقیما در دریاچه خیره‌کننده زوریخ قرار دارد و حتی برخی از محصولات دریایی آن مستقیما از آن‌جا تهیه می‌شود. غذاهای دریایی تازه و خوشمزه این رستوران با ترکیبی از اغذیه‌فروشی فرانسوی و طعم غذاهای آلمانی فوق‌العاده جذاب است. در یک عصر گرم تابستانی در این رستوران، یک لیوان نوشیدنی میل کنید و از منظره‌ای عالی دریاچه لذت ببرید.

بهترین رستوران‌های شهر زوریخ

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Seestrasse 557, 8038 Zürich, Switzerland

ساعات کاری: 11:30AM–11PM

تلفن: 41444821612+

وب‌سایت: www.fischers-fritz.ch

 

معرفی بهترین رستوران‌های شهر زوریخ

رستوران استثنایی و مدرن Maison Manesse

یک رستوران استثنایی و مدرن که بهترین غذاها را ارائه می‌دهد. همچنین هنگام شب Maison Manesse شش یا هفت وعده را طبخ می‌کند. "باز برای همه چیز" شعار این رستوران است که در منو به آن عمل کرده‌اند. آشپزی ماهرانه و فضای غذا خوردن بسیار ایده‌آل است و طرفداران غذاهای هیجان‌انگیز و غیرمعمول را به سمت خود می‌کشاند. Maison Manesse با تکیه بر غذاخوری‌های فیوژن شهری و رویکردی نوآورانه، توانسته اولین ستاره میشلین را به دست آورد.

 مشهورترین رستوران‌‌ها در زوریخ

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Hopfenstrasse 2, 8045 Zürich, Switzerland

ساعات کاری: 11:45AM–2PM, 6–11:55PM

تلفن: 41444620101+

وب‌سایت: www.maisonmanesse.ch

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مراکز خرید زوریخ

رستوران Raclette Stube

برخی از بهترین فوندو و راکلت را در شهر در این رستوران می‌توانید امتحان کنید. Raclette-Stube در تمام طول سال باز است و برخی از بهترین پنیرهای شهر را سرو می‌کند. برای افرادی که برای اولین بار از کشور سوئیس بازدید می‌کنند، این پنیرهای ذوب‌شده به همراه یک نوشیدنی لذیذ، تجربه فوق‌العاده‌ای خواهد بود. غذاهای ساده اما فوق‌العاده خوشمزه با خدماتی عالی از ویژگی‌های برتر این رستوران است. در یک شب آرام در فضایی راحت می‌توانید لحظات دلنشینی را در این رستوران تجربه کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Zähringerstrasse 16, 8001 Zürich, Switzerland

ساعات کاری: 6AM-11PM

تلفن: 41442514130+

وب‌سایت: http://www.fondue-stuben.ch/

آشنایی با بهترین رستوران‌های زوریخ

رستوران مدیترانه‌ای Bebek

Bebek با ارائه غذاهای مدیترانه‌ای در منطقه‌ای مدرن به یکی از بهترین رستوران‌های شهر تبدیل شده است. منوی رستوران از غذاهای یونانی تا غذاهای لبنانی و مراکشی تفاوت دارد و در فضای داخلی لهجه‌ها باعث شده که حال‌وهوای شرقی آن حفظ شود. همچنین منظره‌ای عالی از Tramdepot در طبقه بالا بسیار دیدنی است.

لیست رستوران‌های معروف زوریخ

کوکتل‌ها از گیاهان تازه، شربت‌های خانگی و میوه‌های فصلی تهیه می‌شوند و غذاها، ارگانیک و طعم‌دار و بسیار ایده‌آل هستند. کارکنان، رفتاری دوستانه و دل‌پذیر دارند و محیط سوئیسی و غذاهای مدیترانه‌ای به زیبایی با هم ترکیب شده‌اند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Badenerstrasse 171, 8003 Zürich, Switzerland

ساعات کاری: 8AM–12AM

تلفن: 41442971100+

وب‌سایت: bebek.ch

غذاهای سوئیسی و فرانسوی در رستوران Gartenhof

Gartenhof یکی از رستوران‌های زوریخ که فضایی بسیار عالی و آرامی دارد. منوی هفتگی مدام در حال تغییر است و غذاهای سوئیسی و فرانسوی به بهترین شیوه سرو می‌شوند. محوطه باغ جلویی برای نوشیدنی در روزهای گرم تابستان شرایط لازم برای پذیرایی را فراهم کرده است و غذاها با گوشت‌های لطیف و سس‌های خوشمزه با استفاده از محصولات فصلی طبخ می‌شوند. نوشیدنی معمولی زوریخی، یعنی هوگو را هرگز از دست ندهید. منوی این رستوران از تنوع خوبی برخوردار بوده و خدمات عالی در این‌جا ارائه می‌شود.

بهترین رستوران‌های شهر زوریخ کدام است؟

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Gartenhofstrasse 1, 8004 Zürich, Switzerland

ساعات کاری: 11:30AM–2PM, 6PM–12AM

تلفن: 41432666363+

وب‌سایت: www.gartenhof.net

بیشتر بخوانید:  بهترین محله‌ها و مناطق شهر زوریخ که نباید از دست دهید

رستوران قدیمی Heugümper

یکی از بهترین رستوران‌ها و کافه‌های زوریخ که با غذاهای لذت‌بخش در محیطی شاد توانسته امکانات مناسبی را ارائه دهد. رستوران Heugümper در سال 1996 در یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های شهر افتتاح شد و در مرکز شهر بین Paradeplatz و Münsterhof، در قلب زوریخ قرار دارد. یک فضای کلاسیک-مدرن با غذاهای تازه بازار، غذاهای مدیترانه‌ای-آسیایی و نوشیدنی‌های لذیذ که طرفداران بسیاری دارد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Waaggasse 4, 8001 Zürich, Switzerland

تلفن: 41442111660+

وب‌سایت: restaurantheuguemper.ch

 

معرفی مشهورترین رستوران‌‌ها در زوریخ

رستوران EquiTable

خلاقیت‌‎های آشپزی در عین سادگی این رستوران را به یکی از بهترین‌ها در شهر زوریخ تبدیل کرده است. توجه به جزئیات در رستوران EquiTable یکی از دیگر نکات قابل‌توجه این رستوران بوده که در کنار مرکز خرید Sankt Meinrad قرار دارد.

بهترین رستوران‌های زوریخ کدام هستند؟

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Stauffacherstrasse 163, 8004 Zürich, Switzerland

ساعت کاری: 6:30–11PM

تلفن: 41435348277+

وب‌سایت: www.equi-table.ch

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات