معرفی بهترین هتل‌های زوریخ سوئیس

3 سال پیش 0 دیدگاه

سوئیس کشوری نسبتاً کوچک در اروپای غربی است که حدود هفت میلیون نفر جمعیت دارد. این کشور یکی از جذاب‌ترین مکان‌های دنیا برای گردشگری محسوب می‌شود و دارای شهرهایی زیبا و خوش آب­‌و­هواست. یکی از بهترین شهرهای این کشور برای گردشگری، شهر زوریخ است. زوریخ شهر کوچک‌ و زیبایی است که در حال حاضر، از آن به‌­عنوان قطب اقتصادی سوئیس یاد می‌شود؛ به این علت که این شهر با دارا­ بودن سواحلی زیبا، دریاچه، کوهستان‌های مرتفع و ... ، یکی از بهترین مقاصد دنیا برای گردشگری است و سالانه توریست‌­های زیادی برای بازدید از این شهر، مشتاق سفر به کشور سوئیس هستند. یکی از مهم‌ترین مسائل گردشگران و توریست‌های خارجی برای گشت‌­و‌­گذار در این شهر، انتخاب هتل است. زوریخ هتل‌های با امکانات و لوکس فراوانی دارد. در ادامه به معرفی بهترین هتل‌های زوریخ سوئیس پرداخته‌ایم.

لیست هتل های زوریخ

  • هتل ­سوئیت اما­هاوس

هتل­ سوئیت اما­هاوس در یکی از بهترین محله‌ها و مناطق شهر زوریخ قرار دارد و از مناسب‌ترین هتل‌ها برای اقامت گردشگرانی است که می‌خواهند به‌­صورت خانوادگی به گشت‌­و‌­گذار در زوریخ بپردازند. این هتل با مرکز شهر حدود ده دقیقه فاصله دارد. هتل­ سوئیت اما­هاوس دارای اینترنت رایگان، سوئیت‌هایی با امکانات فراوان مانند آشپزخانۀ مجزا، تلویزیون، لباسشویی، خشک­شویی و ... است.

هتل ­سوئیت اما­هاوس از هتل‌های لوکس زوریخ

بیشتر بخوانید: معروفترین رستوران ها و کافه ها در زوریخ

  • هتل استورخن

هتل استورخن یکی دیگر از بهترین مکان‌ها برای اقامت در شهر زوریخ است. ساختمان این هتل، نمای خارجی زیبا و چشم‌نوازی داشته و حدود ۶۶۰ سال قدمت دارد. این هتل چشم‌انداز زیبایی به رود لیمات دارد و یکی از با ­امکانات‌ترین هتل‌های زوریخ محسوب می‌شود. سوئیت‌های این‌ هتل، آپشن‌ها و امکانات بسیار لوکسی دارند. این امکانات شامل تلویزیون‌های ال­ای­دی، تبلت، دستگاه‌های غذاساز، ماساژور، حمام‌هایی با تجهیزات پیشرفته و ... می‌شوند.

هتل استورخن از بهترین هتل‌های زوریخ

  • هتل وایدار

وایدار یکی دیگر از بهترین هتل‌های زوریخ سوئیس است. این هتل نسبتاً گران بوده و دارای ۴۹ اتاق است. وایدار یک هتل پنج ­ستاره است که هر یک از سوئیت‌های آن، طراحی دکوراسیون خاص خود را دارند. این هتل زیبا دارای امکاناتی مثل موسیقی زنده، باشگاه ورزشی، تراس‌­های جذاب و زیبا، رستوران‌های لوکس و‌ ... است.

هتل وایدار معروف‌ترین هتل زوریخ سوئیس

  • هتل بریستول

بریستول نیز یکی از هتل‌های معروف زوریخ است که امکانات زیادی دارد. این هتل سه­ ستاره است و حدود پنج کیلومتر با فرودگاه شهر زوریخ فاصله دارد. بریستول هتلی شیک با سوئیت‌های شخصی است و هزینۀ رزرو اتاق‌های آن نسبتاً مناسب است‌. این هتل چشم‌انداز خوبی به طرف شهر زوریخ دارد.

هتل بریستول از بهترین هتل‌های زوریخ

مهم‌ترین نکات در خصوص رزرو هتلهای زوریخ سوئیس

رزرو­ نمودن هتل در زوریخ سوئیس، تنها به پرداخت هزینه‌ها و اقامت موقت شما محدود نخواهد شد؛ به این علت که هتل مانند خانۀ دوم شما خواهد بود و باید در انتخاب آن دقت زیادی به خرج دهید. شما باید در خصوص رزرو هتل‌های این شهر برخی نکات مهم را نیز مد­نظر قرار دهید. توجه به این‌ نکات به شما‌ کمک می‌کنند تا با نازل­‌ترین قیمت،‌ مناسب‌ترین هتل را انتخاب کنید. در زیر این نکات مهم را ذکر خواهیم کرد:

لیست هتل‌های زوریخ

  • رزرو هتل‌های تخفیف­‌دار

اگر می‌خواهید اقامت نسبتاً ارزانی در شهر زوریخ داشته باشید، می‌توانید هتل‌های تخفیف‌دار را رزرو کنید. برخی هتل‌ها در فصول مختلف سال، تخفیفاتی را برای گردشگران در نظر می‌گیرند. شما می‌توانید با یک‌ تحقیق ساده از تخفیفات هتل‌های زوریخ مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: کاخ‌های دیدنی و موزه‌های شهر لوسرن در سوئیس

  • بهره­‌گرفتن از تجربیات گردشگران

اگر یکی از هتل‌های لوکس زوریخ سوئیس را برای اقامت انتخاب کرده‌اید، حتماً از تجربیات دیگر گردشگرانی که در آن اقامت داشته‌اند، استفاده کنید؛ به این علت که ممکن است تبلیغات یک هتل با واقعیت، کاملاً متفاوت باشند. حتماً نظرات کاربران و دیگر گردشگران در خصوص هتل مورد­نظرتان را بخوانید تا بتوانید هتلی با امکانات مناسب و لوکس را رزرو کنید.

  • مطالعۀ قوانین هتل

اکثر هتل‌های شهر زوریخ دارای قوانینی هستند که گردشگران باید به آن‌ها توجه کنند؛ به‌­عنوان مثال، برخی از این هتل‌ها ساعت ورود و خروج خاصی دارند. همچنین، گاهاً هتل‌ها اجازۀ ورود حیوانات خانگی به داخل سوئیت‌های خود را نخواهند داد. علاوه بر این، برخی از هتل‌ها نیز ممکن است برای ورود گردشگران به داخل سوئیت‌های خود، محدودیت سنی خاصی را تعیین نموده باشند. پس قبل از رزرو هتل‌های زوریخ سوئیس، حتماً قوانین آن‌ها را مطالعه کنید تا بدانید که کدام یک از آن‌ها با شرایط شما سازگارتر خواهند بود.

بهترین هتل‌های زوریخ

هزینۀ اقامت در هتل‌های زوریخ سوئیس

هزینۀ رزرو هتل‌های شهر زوریخ، معمولاً با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود؛ اما به­‌طور کلی، اگر بخواهید در یکی از هتل‌های این شهر اقامت داشته باشید، باید به ازای هر شب، حداقل ۹۰ فرانک پرداخت نمایید. قیمت هتل‌ها با یکدیگر متفاوت است و هر هاستل ممکن است قیمت بالاتر یا مناسب‌تری داشته باشد. به‌­طور کلی، هزینۀ رزرو هتل در شهر زوریخ سوئیس با توجه به عوامل زیر تعیین می‌شود:

  • امکانات و خدمات

امکانات اولین عامل تعیین­ کنندۀ هزینۀ رزرو هتل‌های زوریخ، امکانات آن­ها خواهد بود. مثلاً اگر بخواهید در یک هتل پنج ستاره با بالاترین حد امکانات ساکن شوید، قطعاً باید هزینه‌های بیشتری پرداخت کنید. در نتیجه، هر چقدر هتل مورد­نظرتان لوکس‌تر باشد و امکانات و خدمات بیشتری را ارائه دهد، قطعاً هزینۀ رزرو سوئیت‌های آن نیز بالاتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان سفر به سوئیس در سال چه فصلی است؟

  • موقعیت مکانی

موقعیت مکانی انواع هتل‌ زوریخ سوئیس نیز در تعیین هزینۀ رزرو آن‌ها نقش خواهد داشت. هر چقدر هتل به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد و با اقامت در آن، دسترسی آسان‌تری به مراکز خرید زوریخ، جاذبه‌های گردشگری و ... داشته باشید، هزینۀ رزرو آن بیشتر خواهد بود.

  • ویوی هتل

برخی هتل‌ها در شهر زوریخ دارای ویوی زیبا و چشم‌نوازی هستند؛ برای مثال، ویوی این هتل‌ها معمولاً به سمت دریاچه، کوه‌ها، شهر پر­جنب­‌و­جوش و ... خواهد بود. حال اگر شما بخواهید سوئیتی را اجاره کنید که ویوی زیبایی داشته باشد، قطعاً باید هزینۀ بالاتری را بپردازید. پس در خصوص رزرو و پرداخت هزینۀ هتل‌های زوریخ سوئیس، این مورد را نیز مد­نظر قرار دهید.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات