جاهای دیدنی سیدنی

4 ماه پیش 0 دیدگاه

 قدم زدن در میان ارواح بیمار، لذت در اپرای سیدنی، دیدار با ستارگان و موج‌سواری در میان دریا و درخت تنها بخشی از جاذبه‌های سفر با تور اروپا هستند. تمام این جاذبه‌ها در استرالیا قرار دارد که رنگارنگ و پر از لذت است. کشوری زیبا با طبیعت خارق‌العاده و گونه‌های جانوری و گیاهی شگفت‌انگیز و متنوع، که تماشای زیبایی‌های آن شما را حیرت‌زده می‌کند. در این میان، شهر سیدنی با جاذبه‌های دیدنی خود، همچون نگین گردشگری استرالیا می‌درخشد.

اگر با تور استرالیا به این قاره زیبا سفر می‌کنید، توصیه می‌کنیم که بازدید از جاهای دیدنی سیدنی را در اولویت قرار دهید. جاهای دیدنی سیدنی استرالیا، بسیار متنوع هستند. به‌طوری‌که اگر قصد دارید از تمام این زیبایی‌ها دیدن کنید، باید مدت اقامت خود را در این شهر، افزایش دهید. در این مقاله، ما 20 مکان از معروف‌ترین و محبوب‌ترین جاهای دیدنی سیدنی را به شما معرفی می‌کنیم که بازدید از آن‌ها، قطعاً برای شما لذت‌بخش خواهد بود. پس برای آشنایی با دیدنی‌های سیدنی، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

  1. خانه اپرای سیدنی Opera House، شاهکار معماری قرن بیستم

این بنا یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی سیدنی و همچنین شاهکار قرن بیستم شناخته می‌شود. جالب است بدانید طرح اصلی این بنا را، معماری ناشناخته به نام یورن اوتزان ارائه داده است. علاوه بر ارزش معماری فوق‌العاده این بنا که یکی از جاذبه‌های توریستی مهم استرالیا به شمار می‌آید، خانه اپرای سیدنی را می‌توان یکی از معتبرترین مراکز مربوط به هنرهای نمایشی در جهان دانست.

این سازه در ساحل بلنونگ پوینت (bennelong point) قرار گرفته است که از نظر موقعیت مکانی، امکان دسترسی آسان به باغ‌های گیاه‌شناسی سلطنتی و تماشای مناظر زیبای بندرگاه سیدنی را برای شما فراهم می‌کند. سالانه افراد زیادی از سراسر جهان، برای بهره بردن از امکانات ارکستر سمفونیک سیدنی، اپرا استرالیا، تئاتر سیدنی و باله استرالیا از این بنا بازدید می‌کنند.

خانه اپرای سیدنی

  1. رصدخانه هیل (Observatory hill)؛ دریچه‌ای به‌سوی دنیای ستارگان

بازدید از یک رصدخانه همیشه تجربه‌ای شگفت‌انگیز و به‌یادماندنی است؛ زیرا تنها مکانی است که در آن امکان تماشای شب‌های پرستاره و شگفتی‌های آسمان وجود دارد؛ به همین دلیل توصیه می‌کنیم بازدید از رصدخانه هیل را در صدر برنامه‌ریزی خود برای رفتن به جاهای دیدنی سیدنی قرار دهید. در رصدخانه هیل، فرصت تماشای منظره زیبای شهر سیدنی با افق دید ۳۶۰ درجه را خواهید داشت. همچنین می‌توانید به‌کمک تلسکوپ‌های فعال در این مکان، آسمان پرستاره شب را رصد کنید و از دیدن آن لذت ببرید. البته بنای اصلی این رصدخانه نیز مربوط به سده ۱۸۰۰ بوده و یک ساختمان تاریخی محسوب می‌شود که قطعاً ارزش بازدید را دارد.

رصدخانه هیل استرالیا

  1. باغ گیاه‌شناسی سلطنتی سیدنی (Royal Botanic Garden)؛ قدیمی‌ترین باغ گیاه‌شناسی استرالیا

این باغ، یکی از جاهای دیدنی سیدنی و قدیمی‌ترین باغ گیاه‌شناسی استرالیاست. باغ گیاه‌شناسی سلطنتی سیدنی، هزاران گونه گل و گیاه نادر و در معرض انقراض را در خود جای داده است که بازدید از آن‌ها، تجربه‌ای جدید و تکرارنشدنی برای شما خواهد بود. زمان تأسیس این باغ به سال ۱۸۱۶ برمی‌گردد. این محل شگفت‌انگیز با مساحت حدودی ۳۰۰ هزار متر مربع در مرکز شهر سیدنی واقع شده است و دسترسی به آن برای شما آسان خواهد بود. همچنین بازدید از این مکان کاملاً رایگان است. یکی از شگفت‌انگیزترین گیاهان موجود در این باغ که بهتر است حتماً از آن دیدن کنید، یک کاج ۲۰۰ میلیون ساله به نام وولمی Wollemi است.

 

باغ گیاه‌شناسی سلطنتی سیدنی

 

  1. محله چینی‌ها (Chinatown)؛ یکی از سرزنده‌ترین محله‌های چینی جهان

با توجه به تعداد بسیار زیاد چینی‌ها در سراسر جهان، یافتن محله چینی‌ها در بیشتر شهرهای دنیا دور از ذهن نیست، اما محله چینی‌های سیدنی، حال و هوای دیگری دارد و سرزندگی و شادابی جریان‌یافته در آن را در کمترین جایی خواهید دید. به همین دلیل، این محل یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی سیدنی است که ارزش بازدید را دارد.

طعم فوق‌العاده ادویه‌ها و غذاهای لذیذ چینی این محله، تا مدت‌ها در دهان شما خواهد ماند. رستوران‌های چینی فوق‌العاده و فروشگاه‌های خواروبار فروشی این محله، حس قدم زدن در خیابان‌های شانگهای را به شما القا می‌کند. اصلی‌ترین خیابان این محله، خیابان دیکسون Dixon Street است که ورودی آن با دو مجسمه اژدها زینت داده شده است. این محله زیبا و دیدنی در سال ۱۸۰۰ و با مهاجرت چینی‌ها به سیدنی شکل گرفت. امروزه نیز بهترین نودل‌ها و پیراشکی‌های چینی را در کنار سایر غذاهای خوش‌طعم چینی برای گردشگران سرو می‌کند و یکی از خاطره‌انگیزترین دیدنی‌های سیدنی است.

 

محله چینی ها سیدنی

 

  1. پل بندر سیدنی (Harbour Bridge) یا چوب رخت‌آویز!

پل بندر سیدنی یکی از جاهای دیدنی سیدنی است که در تور استرالیا، نباید از بازدید آن غافل شوید. نام دیگر این پل زیبا «چوب رخت‌آویز» است این پل راهی برای عبور و مرور در بندر سیدنی است. تماشای منظره زیبای شهر یا بندر سیدنی بر فرار پل سیدنی، تجربه‌ای دوست‌داشتنی خواهد بود. همچنین تماشای منظره غروب آفتاب بر فراز پل سیدنی، تصویری حیرت‌انگیز و خیره‌کننده است که شما را مجذوب خواهد کرد و چشمانتان را جلا می‌دهد. پل سیدنی در سال ۱۹۳۲ ساخته شد. این پل ۱۳۴ متر از سطح دریا فاصله دارد و طول آن به ۵۰۳ متر می‌رسد.

پل بندر سیدنی

 

  1. باغ وحش تارونگا (Taronga Zoo)؛ مکانی برای تجربه یک ماجراجویی واقعی

باغ وحش تارونگا، یکی از اصلی‌ترین و محبوب‌ترین جاهای دیدنی سیدنی است که باید پیش از هر مکان دیگری در استرالیا از آن بازدید کنید. واژه تارونگا به معنی منظره زیباست و اگر به این باغ وحش بروید، متوجه خواهید شد که این نام کاملاً برازنده و مناسب است. چشم‌انداز فوق‌العاده شهر و مناظر اطراف باغ وحش تارونگا، تصویری منحصربه‌فرد است که تنها از این قسمت از شهر قادر به دیدن آن هستید. گونه‌های جانوری متنوعی در باغ وحش تارونگا نگهداری می‌شوند که به احتمال زیاد، بیشتر آن‌ها را تنها از پشت صفحه تلویزیون تماشا کرده‌اید. دیدن این حیوانات، به‌خصوص برای کودکان، بسیار هیجان‌انگیز است.

همچنین این مجموعه برای راحتی بیشتر گردشگران، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی را در خود جای داده است که محلی عالی برای استراحت با صرف یک وعده غذایی یا عصرانه‌ای خوش‌طعم خواهند بود. همچنین برای رسیدن به باغ وحش تارونگا می‌توانید به مدت ۱۲ دقیقه قایق‌سواری کنید و از گردش خود بیشتر لذت ببرید.

باغ وحش تارونگا استرالیا

 

  1. جزیره کاکاتو (Cockatoo Island)، زندان قدیم، تفریحگاه امروز

از جمله دیگر جاهای دیدنی سیدنی می‌توان به جزیره کاکاتو اشاره کرد که در زمان‌های قدیم، مجرمان سابقه‌دار را در خود جای داده بود و یکی از زندان های تاریخی جهان است. بعدها از این جزیره به‌عنوان محل احداث کارخانه کشتی‌سازی استفاده شد و درنهایت امروزه، محلی برای جذب گردشگرانی است که به کشور استرالیا و شهر زیبای سیدنی سفر می‌کنند. مکان‌های اقامتی و اردوگاه‌های مختلفی در این منطقه وجود دارند که گردشگران می‌توانند در آن‌ها اقامت کنند و از سفر خود لذت ببرند. همچنین کافه‌های کنار دریا در این جزیره وجود دارند که خوراکی‌های بسیار خوش‌طعم و متنوعی را برای گردشگران سرو می‌کنند.

تورهای تاریخی که در این جزیره برگزار می‌شوند برای شما جذاب خواهد بود و شما می‌توانید در رویدادهای فصلی و جشن‌هایی که در این جزیره برگزار می‌شوند، شرکت کنید و لذت ببرید؛ برای مثال، جشن دو سالانه سیدنی، جشن سال نو و کنسرت‌های موسیقی که در این جزیره برگزار می‌شوند، دلیلی برای جذب گردشگران به جزیره کاکاتو سیدنی هستند.

 

جزیره کاکاتو سیدنی

  1. کوه‌های آبی بوندی (Bondi Icebergs)؛ مکانی عالی برای لذت بردن از تفریحات ساحلی

منظره کوه‌های آبی بوندی، درست مانند تصویر کارت پستال است و به همین دلیل، نباید هرگز دیدن آن را از دست بدهید. ساحل بوندی با وجود ماسه‌های طلایی خود، استراحتگاهی عالی برای شما خواهد بود؛ زیرا با دراز کشیدن روی آن، می‌توانید از تابش درخشان و گرم خورشید لذت ببرید. استخر معروفی در این منطقه واقع شده است که در روزهای گرم سیدنی می‌توانید در آن شنا کنید و خنک شوید.

 

کوه‌های آبی بوندی

  1. بازار ماهی سیدنی (Sydney Fish Market)؛ دومین بازار بزرگ غذاهای دریایی در جهان

محال است که به شهر سیدنی و کشور استرالیا سفر کنید و غذاهای خوش‌طعم و پرخاصیت دریایی را امتحان نکنید. بازار ماهی سیدنی که به‌اختصار SFM نامیده می‌شود، یکی دیگر از جاهای دیدنی و جاذبه‌های شهر سیدنی است. این مکان بزرگ‌ترین بازار غذاهای دریایی نیم‌کره جنوبی و دومین بازار بزرگ غذاهای دریایی در جهان، از لحاظ تنوع شناخته می‌شود. این بازار با تأمین حدود صد گونه ماهی مختلف توانسته است به صادرکننده بین‌المللی در حوزه ماهی و غذای دریایی تبدیل شود و تقریباً در تمامی روزهای سال، جز کریسمس، آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

 

بازار ماهی سیدنی

 

  1. ایستگاه قرنطینه سیدنی (Quarantine Station)؛ محل زندگی اشباح بیمار

این مکان از مجموعه دیدنی‌های سیدنی، در قسمتی بسیار سرد و خالی از سکنه در استرالیا واقع شده است و در قدیم، بندرگاهی برای توقف کشتی‌های حامل مهاجران بوده است. پس از توقف کشتی‌ها در این بندر، مسافران و مهاجران به‌خوبی بررسی می‌شدند تا افراد سالم از افراد بیمار و مشکوک جدا شوند؛ درنتیجه مهاجرانی که به هریک از بیماری‌های واگیردار از جمله طاعون، آبله، سل، وبا، حصبه، آنفولانزا و تب مبتلا بودند در همان جا متوقف شده و از ورود به شهر سیدنی منع می‌شدند. درنتیجه جای تعجب ندارد اگر بگوییم افراد زیادی در این ایستگاه جان دادند.

مردم منطقه بر این باور هستند که ارواح بیماران فوت‌شده در ایستگاه قرنطینه سیدنی، هنوز در این منطقه سرگردان هستند کارمندان و کارکنان محلی نیز ادعاهای عجیبی برای اثبات این باور دارند. همین ادعا، ایستگاه قرنطینه سیدنی را به یکی از جاهای دیدنی سیدنی استرالیا برای گردشگران کنجکاو و ماجراجو تبدیل کرده است که گاه در روشنایی روز و گاه در تاریکی شب برای تجربه ترشح آدرنالین و دیدن اشباح از این ایستگاه بازدید می‌کنند.

ایستگاه قرنطینه سیدنی

  1. دنیای آبی سیدنی (Sealife Sydney)؛ تجربه‌ای شگفت‌انگیز از گشت و گذار میان کوسه‌ها

دنیای آبی سیدنی آکواریومی بسیار بزرگ در سیدنی و جزء بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان محسوب می‌شود. با ورود به این آکواریوم، سفری شگفت‌انگیز به دنیای زیر آب را تجربه خواهید کرد و می‌توانید تعداد بسیار زیادی از گونه‌های جانوری اقیانوس را از فاصله بسیار نزدیک رؤیت کنید! حجم آب‌های این آکواریوم به شش میلیون لیتر می‌رسد و ۷۰۰ گونه مختلف جانوری را در خود جای داده است. این آکواریوم در شرق بندر دارلینگ قرار دارد. در بازدید از این فضا شما از تونل‌های شیشه‌ای عبور خواهید کرد که در سمت مقابل شیشه، حیوانات دریایی مختلفی از جمله کوسه‌ها، فیل دریایی و پلاتی پوس به شما خوشامد می‌گویند!

تجربه بازدید از دنیای آبی سیدنی در تور vip، منحصربه‌فردتر و شگفت‌انگیزتر است زیرا می‌توانید سوار بر قایق‌های کف‌شیشه‌ای، به مخزن کوسه‌ها وارد شوید و بزرگ‌ترین هیجان زندگی خود را تجربه کنید!

دنیای آبی سیدنی

  1. پارک بارانگارو (Barangaroo)؛ نماد آزادی‌طلبی

پارک طبیعی بارانگارو یکی از زیباترین پارک‌های سیدنی و از جمله پارک‌های ملی استرالیاست که در نزدیکی بندر سیدنی قرار دارد و وسعت آن به ۶۰ هزار متر مربع می‌رسد. بارانگارو، شخصی بود که در زمان استعمار سیدنی، صدای قدرتمند و آزادی‌طلب این شهر محسوب می‌شد و به همین دلیل، این پارک به نام او نام‌گذاری شد. پارک بارانگارو از نظر تاریخ و فرهنگ، اهمیت بسیار زیادی برای مردم استرالیا دارد و بیش از ۷۵۰۰۰ گونه گیاهی بومی این منطقه را در خود جای داده است. اگر به‌دنبال محلی آرام و مناسب برای دوچرخه‌سواری یا پیاده‌روی در سیدنی هستید، بازدید از بارانگارو کاملاً برای شما مناسب خواهد بود. همچنین می‌توانید یک بعدازظهر زیبا، در این پارک پیک‌نیک کنید و با خانواده‌تان وقت بگذرانید. به‌علاوه، دیدن مناظر بی‌نظیری از بندر سیدنی در طول بازدید از پارک بارانگارو امکان‌پذیر خواهد بود.

پارک بارانگارو استرالیا

  1. استودیو برت وایلی (Brett Whitely Studio)؛ بازدید از منزل شخصی هنرمند سرشناس

از جمله دیگر جاهای دیدنی سیدنی که بازدید از آن می‌تواند برای شما جالب باشد، استودیو برت وایلی است. برت وایلی، یکی از هنرمندان مشهور و سرشناس استرالیایی است که در قرن بیستم و در سال‌های ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۲ می‌زیست و سبک متفاوت و عجیبی برای زندگی کردن داشت. با بازدید از این استودیو و تنها در یک نگاه، می‌توانید متوجه تفاوت سبک زندگی او با دیگر مردم آن زمان شوید. این استودیو، محل زندگی برت وایلی است که از زمان مرگ او، دست‌نخورده و به همان شکلی که بود نگهداری شده است. کتاب‌های طراحی، عکس‌ها، مجموعه‌های موسیقی و لوازم زندگی برت وایلی از جمله مواردی هستند که دیدن آن‌ها برای شما جالب خواهد بود. برای بازدید از استودیو برت وایلی باید به منطقه بین‌المللی ساری هیلز Surry Hills بروید.

 

استودیو برت وایلی

 

  1. قدم زدن در ساحل بوندی تا برونتی (Bronte)؛ یک ماجراجویی لذت‌بخش

این مسیر، از چند ساحل بسیار زیبا بین ساحل بوندی و برونتی می‌گذرد. با قدم زدن در این مکان، نه‌تنها از دیدن مناظر بی‌نظیر و زیبا لذت می‌برید، بلکه می‌توانید در این سواحل زیبا استراحت کرده و هوای فوق‌العاده و لذت‌بخش این منطقه را تنفس کنید. این مسیر از سواحل بوندی، تاماراما، مکنزی و برونته می‌گذرد که یکی از زیباترین خطوط ساحلی سیدنی بوده و عبور از آن، حدود یک ساعت و نیم طول می‌کشد. در این مسیر، پارک‌ها و جاذبه‌های متنوعی برای استراحت شما وجود دارد که ماجراجویی شما را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. امکانات این سواحل شامل سرویس بهداشتی، اتاق‌های تعویض لباس و زمین‌های بازی است.

 

ساحل بوندی

 

  1. خلیج واتسون (Watsons Bay)؛ محل قرارگیری یک دهکده ماهیگیری تاریخی

خلیج واتسون، خلیجی زیبا و یکی از جاهای دیدنی سیدنی است که حتماً باید در لیست بازدیدهای شما قرار بگیرد. یک دهکده ماهیگیری قدیمی و تاریخی در این خلیج قرار دارد که گمان می‌رود اولین توقفگاه کاپیتان کوک، کاوشگر و دریانورد بریتانیایی بوده باشد. این منطقه نه‌تنها به‌دلیل وجود خلیج واتسون بسیار دیدنی و زیباست، بلکه پارک‌های دیدنی، زیبایی‌های آن را دوچندان کرده است. رستوران‌های مختلفی نیز در این منطقه وجود دارند که غذاهای متنوعی در آن‌ها سرو می‌شود؛ اما اگر به خلیج واتسون می‌روید، توصیه می‌کنیم کمی خوراک چیپس و ماهی خریداری کرده و در کنار آب میل کنید؛ چراکه چیپس و ماهی، خوش‌طعم‌ترین خوراکی است که در این خلیج پیدا خواهید کرد.

خلیج واتسون

 

  1. موزه استرالیایی (Australian Museum)؛ قدیمی‌ترین موزه استرالیا

این موزه در سال ۱۸۲۷ تأسیس شد و درواقع قدیمی‌ترین موزه استرالیا محسوب می‌شود. این مکان یکی از جاهای دیدنی سیدنی است که اطلاعات بسیار جالبی را درباره تاریخ استرالیا در اختیار شما قرار می‌دهد. درواقع گشت و گذار در این منطقه، مانند یک سفر تاریخی خارق‌العاده و هیجان‌انگیز است. قسمتی از این موزه، شامل نمایشگاه‌های طبیعی و مردم‌شناسی است این مکان تعداد بسیار زیادی از حیوانات بومی تاکسیدرمی‌شده را در خود جای داده است که بعضی از آن‌ها، حیواناتی منقرض‌شده هستند. حیوانات موجود در این قسمت، ظاهری بسیار طبیعی دارند و همین مسئله، بازدید از این موزه را جالب‌تر می‌کند. بخش دیگر موزه، مختص معرفی تاریخ و فرهنگ بومیان استرالیاست و داستان‌ها و ماجراهای جالبی را از دل آن می‌توان فهمید.

موزه استرالیایی

 

  1. ساحل مانلی (Manley Beach)؛ معروف‌ترین موج‌سواری در میان دریا و درخت

چنانچه از علاقه‌مندان به ورزش موج‌سواری هستید و می‌خواهید در سواحل زیبا و دیدنی سیدنی و آب‌های خروشان این منطقه موج‌سواری کنید، بهتر است کوله‌پشتی و لوازم مورد نیاز خود را بردارید و به‌سرعت به ساحل مانلی بروید. این ساحل تفریحگاهی عالی برای فرار از گرمای طاقت‌فرسای سیدنی است و از پوشش گیاهی و درختان زیبا برخوردار است. به جز موج‌سواری، شما می‌توانید از ورزش‌ها و تفریحات دیگر این ساحل مانند شنا، اسنورکل، گشت و گذار و پیک‌نیک کردن لذت ببرید. برای رفتن به این ساحل می‌توانید در یکی از کشتی‌های بندرگاه سیدنی سوار شده و علاوه ‌بر کشتی سواری، از دیدن منظره زیبای شهر سیدنی نیز لذت ببرید.

 

ساحل مانلی

 

  1. خلیج هوم بوش (Homebush Bay)؛ جنگلی روی آب

خلیج هوم بوش، در گذشته محلی برای انبار کردن کشتی‌های قدیمی و خراب سیدنی بود. افراد ثروتمند، کشتی‌های نیازمند تعمیر خود را به آنجا می‌آوردند و با پرداخت هزینه‌ای کشتی‌شان تعمیر می‌شد. بعدها، انجام این کار در خلیج هوم بوش متوقف شد؛ با این حال، بقایای چهار کشتی و چندین قایق، همان جا ماند. در سال ۱۹۷۶، قانونی تصویب شد که به‌منزله آن، تمامی کشتی‌های موجود در این خلیج، جزء تاریخ این منطقه محسوب می‌شوند و کسی حق خارج کردن آن‌ها را ندارد. یکی از این کشتی‌ها که اس اس آیرفیلد (SS Aryfield) نام دارد، منظره‌ای بسیار زیبا را در این خلیج ایجاد کرده و سبب شده است که خلیج هوم بوش به یکی از جاهای دیدنی سیدنی تبدیل شود.

این کشتی در سال ۱۹۵۰ خریداری و در سال ۱۹۷۲ از رده خارج شده و به خلیج هوم بوش منتقل شد. با گذشت زمان و با روییدن گیاهان و درختان روی کشتی اس اس آیرفیلد، این کشتی به جنگل شناور بسیار زیبایی تبدیل شد که دیدن آن، حسی فوق‌العاده را به شما منتقل خواهد کرد.

خلیج هوم بوش

  1. گالری هنری نیو ساوت ولز (Art Gallery Of New South Wales)؛ یکی از زیباترین جاهای دیدنی سیدنی

این گالری یکی از برجسته‌ترین موزه‌های هنری استرالیا است که سالانه گردشگران بسیار زیادی از آن بازدید می‌کنند. این گالری در سال ۱۸۷۱ تأسیس شد و از آن زمان تا به امروز، آثار بسیاری از هنرمندان استرالیایی و بین‌المللی را در خود جای داده است. نمایشگاه‌های دوره‌ای بین‌المللی مختلف، نمایش‌ها، سخنرانی‌ها، گفت‌وگوی هنرمندان و کارگاه‌های آموزشی، از جمله برنامه‌های جذاب این گالری برای بازدیدکنندگان هستند. گفتنی است ورودی بیشتر قسمت‌های این گالری، کاملاً رایگان است.

گالری هنری نیو ساوت ولز

  1. محله راکس سیدنی (The Rocks)؛ زاغه‌نشینی دیدنی

این محله در اواخر دهه ۱۸۰۰، به یک محله زاغه‌نشین در سیدنی تبدیل شد. درواقع محله راکس، پاتوق مجرمان و خلاف‌کاران بود که به دلیل وجود خیابان‌های سنگفرش‌شده زیبا، کافه‌های عجیب، بوتیک‌ها و فروشگاه‌های مختلف، بعدها مرمت شده و از یک محله زاغه‌نشین به یکی از دیدنی‌های سیدنی تبدیل شد.

 

 محله راکس سیدنی

 

 

سخن پایانی

سیدنی یکی از زیباترین شهرهای استرالیاست که جاذبه‌های مختلف و متنوعی را در خود جای داده است. در این مقاله، 20 مکان از جاهای دیدنی سیدنی استرالیا را به شما معرفی کردیم که بازدید از آن‌ها می‌تواند سفر شما را جذاب‌تر و لذت‌بخش‌تر کند. چنانچه تجربه سفر به استرالیا و شهر سیدنی را دارید، لطفاً در قسمت کامنت به ما و دیگر خوانندگان این مطلب بگویید که چه جاهای دیدنی دیگری را در سیدنی می‌شناسید که ارزش بازدید داشته باشند؟

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا

49990000
مشاهده

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات