معرفی بهترین برندها و مراکز خرید لندن

2 سال پیش 0 دیدگاه

مراکز خرید لندن یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم در انگلستان محسوب می‌شود. شهر زیبای لندن پربازدیدترین شهر اروپایی میزبان مسافران زیادی از سراسر جهان بوده است. این شهر توریستی در صنعت گردشگری پیشرفت قبل توجه‌ای داشته و توانسته با بیش از 14 میلیون گردشگر، سالیانه نزدیک به 15 میلیارد پوند درآمد کسب کند.

عبور رودخانه تیمز در لندن باعث شده این شهر آب و هوایی معتدل و مرطوب داشته باشد. شهر لندن را همچنین با باران‌های موسمی و ناگهانی آن می‌شناسند و آب و هوای شهر به سمت شرجی می‌رود و بیشتر مسافران ترجیح می‌دهند در فصل‌های بهار و پاییز به این شهر خارق‌العاده و توریستی سفر کنند. لندن به خاطر داشتن جاذبه‌های شگفت‌انگیز تاریخی و سرگرمی فراوان می‌‌تواند لحظات فراموش‌نشدنی و لذت‌بخشی را برای مسافران خود فراهم کند. این شهر در دنیای مد در طول تاریخ، زبانزد بوده و تا امروز توانسته بر این جریان  تاثیر قابل توجهی بگذارد.

پس در این مقاله از راهنمای سفر به لندن، همراه ما باشید تا با این مراکز خرید به‌طورکامل آشنا شوید.

بهترین مراکز خرید در لندن

 اگر قصد سفر به انگلیس و شهر لندن را دارید، بهتر است از مراکز خرید آن هم دیدن کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با مراکز خرید لوکس و زیبای لندن که با به‌کارگیری جزئیات حرفه‌ای در دکوراسیون طراحی شده‌اند، بیشتر آشنا شوید. 

معروف‌ترین مراکز خرید لندن

نزدیک بودن بازارها و مراکز خرید لندن به ایستگاهای مترو یکی از عواملی است که دسترسی به این مکان‌ها را بسیار راحت کرده است. در مرکز شهر، تمامی اقلام مورد نیاز مردم یافت می‌شود. بهترین مراکز خرید لندن با برندهای معروف بسیاری از افراد را از سراسر دنیا که عاشق خرید کردن هستند، به سمت خود جذب می‌کند. از وقت گذراندن درخیابان‌های پر جنب و جوش لندن که مملو از مغازه‌های لوکس و شیک امروزی هستند، می‌توانید بسیار لذت ببرید.

مراکز خرید خیابان آکسفورد لندن

این مرکز در قلب انگلستان یکی از مکان‌های شلوغ و پر رفت و آمد لندن است که با بیش از 300 مغازه، بهترین و شیک‌ترین برندهای روز را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از معروف‌ترین برندهای موجود در این مرکز می‌توان به دبنهامز و لوییس اشاره کرد. در این خیابان مراکز خرید سلفریجز، پریمارک و تاپ‌شاپ جزو معروف‌ترین مراکز خرید لندن هستند. طول خیابان آکسفورد بسیار طولانی بوده و چند کیلومتر مسافت دارد و از چرینگ کراس تا هاید پارک امتداد پیدا کرده است.

بهترین مراکز خرید لندن

مراکز خرید خیابان‌های ریجنت و جرمین لندن

برای پیدا کردن لباس‌های شیک و برند که قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری دارد، مراکز خرید ریجنت می‌تواند گزینه مناسبی باشد. از جمله معروف‌ترین مراکز خرید می‌توان به هملیز تویز، لیبرتی، اپل استور، بنسون و کلگ و جان لاب اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: موزه‌ها و گالری‌های دیدنی انگلیس | آشنایی با جذاب‌ترین موزه‌های لندن

خیابان باند و منطقه میفر

اگر از آن دست افرادی هستید که در هنگام خرید تنها ملاک شما شیک بودن و مد روز بودن است و به قیمت آن‌ها اهمیتی نمی‌دهید، مراکز خرید در خیابان باند و میفر می‌تواند شما را به بهترین شکل ممکن راضی کند. ویترین‌ها و تزئینات شیک اطراف خیابان همچنین می‌تواند شما را سرگرم کند.

در این مراکز علاوه بر خرید کردن می‌توان از دیدن و قدم زدن در بین مغازه‌های لوکس استفاده کرد. مراکز بلوبری، لویی ویتون و تیفاتی از مراکز معروف این خیابان به شمار می‌رود. برندهای گوچی و ورساچ از برندهای معروف و جواهرات (کارتیه) و (تیفانی) از کالاهای لوکس و معروفی است که در فروشگاه‌های این منطقه وجود دارد.

مراکز خرید در خیابان وستفیلد در لندن انگلستان

اگر نام مراکز معروف دبنهامز، نکست و مارکزواسپنر را شنیده باشید، همه آن‌ها را می‌توانید در خیابان وستفیلد لندن پیدا کنید. این خیابان مجموعه‌ای از معروف‌ترین برندهای دنیا را دارد که شامل مراکز خرید وایت سیتی، وستفیلد استراتفورد سیتی و استراتفورد است.

مراکز خرید شهر لندن

خیابان کارنابی لندن

خیابان کارنابی یکی از مهم‌ترین مراکز خرید لندن محسوب می‌شود. این خیابان، شاهد انقلاب‌های فرهنگی بی‌شماری بوده که در جریان صنعت مد در دهه 60 نقش قابل توجهی در میان مراکز خرید لندن داشته است. بین خیابان‌های آکسفورد و ریجنت 13 خیابان در این منطقه وجود دارد و دارای مراکز خرید لوکس، شیک و معروفی هستند. در این مراکز می‌توانید رستوران‌ها و کافه‌های شیکی را برای استراحت پیدا کنید و بعد از گشت و گذار در بین مغازه‌ها از خوردن یک وعده غذا و نوشیدنی لذت ببرید.

خیابان کاونت گاردن

علاوه بر وجود مغازه‌های شیک و برند در این خیابان می‌توانید مغازه‌های شیرینی‌فروشی کمیابی را ببینید که نظیرش را پیدا نخواهید کرد. جواهر‌فروشی‌ها و مغازه‌هایی که صنایع دستی و هنری ارائه می‌دهند، بر زیبایی این خیابان افزوده است.

خیابان کینگز رود لندن انگلستان

یکی از شیک‌ترین و مجلل‌ترین خیابان‌های لندن در این منطقه وجود دارد. مغازه‌ها و بوتیک‌های مد روز و همچنین مغازه‌های عتیقه‌فروشی از جمله موارد خاص و ویژه در این خیابان است. در این خیابان، فروشگاه‌های معروف پیترجونز، هیلز، کت کیدسون قرار دارد.

خیابان نایتربریج لندن

این خیابان معروف همه ساله مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشاند و جزو بهترین مراکز خرید شهر لندن محسوب می‌شود. از گشت و گذار در خیابان نایتربریج با وجود مغازه‌های شیک و نوارانی هرگز خسته نخواهید شد. برای خرید اجناس برند می‌توانید به این خیابان بروید و از فضای شیک خیابان لذت ببرید.

بهترین مراکز خرید شهر لندن

خیابان سویل رو در شهر لندن انگلستان

در این خیابان می‌توانید لباس‌های دست‌دوز شیک و خاص را مطابق با سلیقه خود سفارش دهید. همچنین در این خیابان خیاطی‌های مشهور فراوانی وجود دارد. در میان این مراکز، ابرکرمبی اند فیچ بسیار شهرت دارد.

خیابان کمدن لندن انگلستان

اگر به دنبال لباس‌های شیک و غیر متعارف هستید، مغازه‌های این مرکز می‌تواند به سلیقه شما نزدیک باشد. اجناس این مغازه‌ها با توجه به سبک‌های عجیب و غریب، مطابق با آخرین مد‌های روز است. کمدن لایک از مراکز معروف این خیابان محسوب می‌شود.

خیابان ناتیگ هیل لندن

ناتیگ هیل نام فیلمی است که از این خیابان گرفته شده و به سبب وجود مغازه‌های کوچک و سنتی، توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. لباس‌های قدیمی و عتیقه‌های منحصر به فرد از ویژگی‌های قابل توجه این منطقه است. این مغازه‌های ویژه در بازا‌رهای پرتبلو رود و وستبورن گرو وجود دارند.

مراکز خرید خیابان اسپیتال فیلدز

این مرکز خرید در لندن توانسته است انتظارات نسل جوان را با توجه به اجناس و طراحی‌های جدید برآورده کند و با بوتیک‌های متنوع، فضای پر جنب و جوشی را به وجود بیاورد. بوتیک‌های مرکانتیل و کلکتیف و بلستف از معروف‌ترین مراکز این منطقه هستند.

مراکز خرید خیابان اسپیتال فیلدز

خیابان کنری وارف لندن

بسیاری از کسب و کا‌رهای موفق بریتانیا در این خیابان وجود دارد و یکی از خیابان‌های پر رفت و آمد در لندن محسوب می‌شود که افراد زیادی را برای خرید کردن به خود جذب می‌کند.

مرکز خرید برنت کراس و کوال دراپ یارد

برنت یکی از قدمی‌ترین مراکز خرید لندن در شمال غربی این شهر قرار دارد. در این مرکز خرید بیش از 120 مغازه و رستوران و کافه روزانه به مشتریان بی‌شماری سرویس می‌دهند. این مرکز خرید که در سال 1976 افتتاح شد تا امروز، جزو مهم ترین مراکز خرید لندن به شمار می‌رود. بهترین غذاهای لندن را می‌توانید در مرکز کوال دراپ پیدا کنید که در کنار خرید کردین از بهترین تجربه‌های سفربه این شهر زیبا به شمار می‌رود.

مرکز خریدهای لندن

مرکز خرید وستفیلد استراتفورد و مرکز خرید وان نیو چنج

بزرگ‌ترین مرکز خرید لندن در اروپا در این منطقه وجود دارد که زیر مجموعه‌ای از گروه وستفیلد است. این منطقه از شلوغ‌ترین مراکز در لندن است. در این مرکز خرید، تمامی برندها و مدل‌های موجود بسته به سلیقه‌های مختلف پیدا می‌شود. همانند سایر مراکز خرید در لندن، رستوران‌ها و مراکز تفریحی متعددی در این منطقه مشغول فعالیت هستند. خانم‌هایی که به دنبال لباس‌های شیک و مجلسی هستند، در وان نیو چنج می‌توانند لباس مناسب خود را پیدا کنند که به سبب وجود لباس‌های مجلسی و پیراهن‌های فاخر زنانه خود شهرت دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی 15 مورد از بهترین هتل‌های لندن در انگلستان

مرکز خرید وستفیلد شپردزباش

 مجموعه‌ای از مراکز وستفیلد در انگلستان با معماری مدرن جلوه‌ای ویژه به این منطقه بخشیده است. مراکز فروش لوازم آرایش و بهداشتی و همچنین لوازم برقی در کنار فروشگاه‌های لباس در این مناطق از امتیاز ویژه‌ای برخوردار بوده که از جدیدترین مراکز خرید در لندن محسوب می‌شود.

ایلینگ برادوی

این مرکز خرید از بهترین بازا‌رهای محلی تشکیل شده که در سال 1985 در لندن تاسیس شد. در این بازار می‌توانید سوغاتی‌ها و صنایع دستی فراوانی پیدا کنید و با قدم زدن در این مناطق با جامع محلی لندن بیشتر آشنا شوید.

مرکز خرید آنجل

شاید این بازار نسبتا کوچک را در تصاویر دیده باشید که در شب سال نو با چراغ‌ها و تزئینات خود، بازار را نورانی می‌کند. مجسمه‌ایی به شکل فرشته در بازار وجود دارد که در شب سال نو روشن شده و از مهم‌ترین مناطق گردشگری در لندن محسوب می‌شود. در این مرکز انواع محصولات با برندهای معروف و متنوع وجود دارد.  

معروف ترین مراکز خرید لندن

مرکز خرید بلوواتر

بلوواتر در شب سال نو هر ساله برنامه‌ها و مراسم ویژه‌ای را در نظر گرفته که با تزئینات و طراحی‌های چشم‌نواز در کنار خرید کردن، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برای گردشگران فراهم می‌کند.

بازار طلای هاتون گاردن

اگر به قصد خرید طلا به لندن سفر کرده‌اید، مرکز هاتون گاردن قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد. جواهرات و طلای این مراکز از ویژگی و زیبایی خاصی برخوردار بوده و انواع سنگ‌های قیمتی کمیاب در فروشگاه‌های این مناطق یافت می‌شود.

مرکز خرید هردوز لندن

یکی دیگر از مهم‌ترین مراکز خرید لندن، فروشگاه هردوز است که با ارائه طیف وسیعی از محصولات به روز و کالاهای شیک نیاز بسیاری از گردشگران و شهروندان انگلستان را تامین کرده و توانسته محبوبیت بسیاری بین مردم به دست آورد. هردوز مرکز مناسبی برای خرید سوغاتی است و در این مرکز حراجی‌های فصلی زیادی وجود دارد.

مرکز خرید وست اند

یکی از جاذبه‌های تفریحی لندن در این مرکز خرید قرار دارد و گردشگران با گذراندن وقت خود تجربه لذت‌بخشی از خرید کردن خواهند داشت. این مکان در روز و طول شب مشغول فعالیت بوده و منطقه‌ای توریستی در لندن انگلستان محسوب می‌شود.

مرکز خرید بیاند رترو

این مرکز خرید، مناسب همه افراد و نسل‌ها با هر سلیقه‌ای است و می‌تواند گزینه مناسبی باشد تا با خانواده برای خرید به این مرکز بروید و از جذابیت‌های مغازه‌ها و فضای منحصر به فرد تنوع رنگ‌ها و محصولات لذت ببرید.

مرکز خرید بیاند رترو

مرکز خرید زارا

این مرکز خرید با توجه به وجود تنوع اجناس با برندهای مختلف، میزبان افراد زیادی خواهد بود که قیمت کالا جزء اولویت‌های خرید آن‌ها قرار می‌گیرد و می‌توان اجناس را با قیمت مناسب از آن‌ها خریداری کرد. این مرکز با بیش از یک دهه فعالیت از مهم‌ترین مراکز خرید لندن به شمار می‌رود. شعبه زارا در خیابان‌های باند استریت و آکسفورد قرار دارد.

مرکز خرید سلفریجز

این مرکز معتبر و مهم لندن از مجموعه فروشگاه‌هایی است که  تنوع کالاهای آن، انتخاب بسیاری از افراد است که می‌خواهند محصولات متنوعی خریداری کنند. در این مرکز انواع لباس‌ها و مغازه‌های لوازم آرایشی و لوازم برقی پیدا می‌شود. از نکات جالب توجه در این بازار این است که 11 هزار مدل لباس جین در این فروشگاه پیدا می‌شود.

مرکز خرید سلفریجز

بازار لیدنال

این بازار که در مرکز شهر لندن قرار دارد، در قرن چهاردهم راه‌اندازی و توسط جونز در سال 1881 طراحی شد که با ساختمان‌های زیبا و معماری باشکوه خود بسیار چشم‌نواز است.

بازار قدیمی اسپیتال فیلدز

در شرق لندن، بازار اسپیتال فیلدز یک بازار قدیمی متعلق به سال 1880 قرار دارد. این منطقه علاوه بر داشتن مراکز خرید لوکس و متنوع دارای رستوران‌ها و کافه‌های منحصر به فردی است که بهترین غذاهای لندن را در آنجا می‌توانید پیدا کنید. فروشگاه‌های مواد غذایی در سال 1991 به مکان اسپیتال کنونی جابه جا شدند.

بازار قدیمی اسپیتال فیلدز

بازار پورتوبلو

این بازار در سال 1740 در شهر لندن شروع به فعالیت کرده است. این بازار محلی در خیابان پورتوبلو در رو‌زهای شنبه برپا می‌شود و مواد غذایی تازه و انواع سوغاتی‌ها و همچنین پوشاک و لباس‌های دست دوم در آن به راحتی پیدا می‌شود. این بازار یکی از بازارهای مهم و بزرگ‌ترین بازار عتیقه‌فروشی در انگلستان است.

لندن، پایتخت کشور انگلستان از شهرهای توریستی مهم اروپا محسوب می‌شود که میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان است. این شهر با وجود سی هزار فروشگاه و مغازه و صدها مرکز محلی خیابان‌های لندن را بسیار پویا و پرجنب و جوش کرده که با وجود رستوران‌ها و کافه‌های لوکس، لذت خرید را دو چندان می‌کند.

این شهر زیبا به خاطر داشتن مکان‌های تاریخی و مراکز خرید متعدد خود پربازدیدترین شهر بریتانیاست که برندهای معروف و خیابان‌های لوکس و باشکوه، جلوه‌ای منحصر به فرد به آن بخشیده است. اگر برایتان خرید کردن در سفر جزء فعالیت‌های ضروری محسوب می‌شود، لندن می‌تواند انتظارات شما را به خوبی برآورده کند. ‌

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات