راهنمای سفر به لندن انگلیس | بهترین زمان سفر به لندن

3 سال پیش 0 دیدگاه

انگلستان، یکی از چهار کشور تشکیل‌دهنده پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی و مهم‌ترین بخش آن نیمه جنوبی جزیره بریتانیای کبیر را تشکیل می‌دهد. انگلیس وسیع‌ترین، پرجمعیت‌ترین و ثروتمندترین کشور پادشاهی متحد بوده و پایتخت آن شهر لندن است. همچنین کشور جزیره‌ای واقع در سواحل شمال غربی سرزمین اصلی اروپاست. بریتانیا نیز شامل کل جزیره بریتانیای کبیر و شامل انگلستان، ولز و اسکاتلند است و همچنین بخش شمالی جزیره ایرلند است.

معرفی لندن

لندن پایتخت بریتانیاست که یکی از قدیمی‌ترین شهرهای بزرگ جهان محسوب می‌شود. این شهر حدود 2 هزار سال قدمت دارد و یکی از مشهورترین شهرهای جهان است. تقریباً بزرگ‌ترین کلان‌شهر بریتانیا و همچنین مرکز اقتصادی، حمل و نقل و فرهنگی این کشور نیز محسوب می‌شود. لندن در جنوب شرقی انگلستان واقع شده است و بر روی رودخانه تیمز در حدود 50 مایل (80 کیلومتر) بالاتر از مصب آن در دریای شمال قرار دارد.

معرفی لندن | راهنمای سفر انفرادی به لندن

بیشتر بخوانید: معرفی 12 جاذبه منچستر برای گردشگران | شهر جذاب و دیدنی انگلستان

جاذبه‌های دیدنی لندن

خواندن راهنما در بسیاری از موارد مهم و بسیار کمک‌کننده است. با خواندن راهنمای سفر به انگلیس و به شهر لندن می‌توانید برای سفر خود بهتر برنامه‌ریزی کنید. برای بسیاری از گردشگران، جذاب‌ترین مکان‌های لندن کاخ باکینگهام، میدان ترافالگار و پل تاور است. Shoreditch ،Piccadilly Circus و Primrose Hill نیز ارزش بازدید دارند، اما جاذبه‌های مشهور لندن شامل موزه‌ها، میدان‌ها و کلیساهای جامع متعددی است.

جاذبه‌های دیدنی لندن | راهنمای سفر به لندن انگلیس

می‌توانید با اتوبوس توریستی در خیابان‌های لندن گشت و گذار کنید و با زیباترین نقاط شهر آشنا شوید. این اتوبوس‌ها پنج مسیر مختلف را طی می‌کنند. در این تور دیدنی شگفت‌انگیز می‌توانید به اطراف کاخ باکینگهام، برج لندن، شکسپیر گلوب و دیگر جاذبه‌های لندن بروید. در اینجا چیزی است که خود لندنی‌ها با اشتیاق در شهرشان به شما نشان می‌دهند. کاخ‌ها، قلعه‌ها و کلیساهای جامع لندن را کاوش کنید. اگر می‌خواهید تاریخ این شهر را کشف کنید، باید از برج لندن دیدن کنید؛ مکانی ویژه برای دوستداران تاریخ. این قلعه در قرن یازدهم تأسیس شد و امروزه برج لندن در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.

راهنمای سفر به لندن انگلیس

با بلیت ورودی می‌توانید به یک تور پیاده‌روی تاج جواهرات یا برج سفید بروید. در Crown Jewels می‌توانید مجموعه‌ای از تاج‌هایی را ببینید که هنوز توسط ملکه الیزابت استفاده می‌شوند.

می‌توانید گردش تاریخی خود را با کلیسای وست آغاز کنید که در قرن یازدهم ساخته، اما چند قرن بعد به سبک گوتیک بازسازی شد. این مکان در کنار ساختمان پارلمان و ساعت بیگ‌بن واقع شده است.

کلیسای وست مینستر از  جاذبه‌های دیدنی لندن

وست مینستر ابی همراه با آکسفورد و کمبریج تا قرن نوزدهم سومین مدرسه برتر انگلستان بودند. این مکان سنتی تاج‌گذاری پادشاهان بریتانیاست. کلیسای جامع سنت پل نیز در شهر لندن واقع شده که ارتفاع آن 111 متر (364 فوت) است و معمار آن سر کریستوفر رن بوده است. این کلیسای جامع برای انگلیسی‌ها بسیار مهم است؛ زیرا میزبان مراسم تشییع جنازه وینستون چرچیل و چندین لرد و دوک و همچنین عروسی شاهزاده چارلز و لیدی دایانا بود.

راهنمای سفر به انگلیس، کلیسای وست مینستر ابی

در این کشور می‌توانید از نمایشگاه‌ها، موزه‌ها و گالری‌های هنری برتر مانند موزه ویکتوریا و آلبرت دیدن کنید و لذت ببرید. لندن بهترین شهر برای کسانی است که از بازدید از موزه‌ها و گالری‌ها لذت می‌برند. تعداد آن‌ها بسیار زیاد است که اگر بخواهید همه آن‌ها را ببینید، برنامه‌ریزی دقیقی می‌طلبد. در گالری ملی، در میدان ترافالگار می‌توانید آثار معروف رامبراند، ون‌گوگ، لئوناردو داوینچی، بوتیچلی و دیگر هنرمندان بزرگ اروپایی را ببینید. موزه تاریخ طبیعی در یکی از زیباترین ساختمان‌های لندن قرار دارد.

موزه تاریخ طبیعی  لندن، راهنمای سفر به شهر لندن انگلیس

تیت مدرن، از مهم‌ترین مجموعه‌های هنری جهان

دوستداران هنر نمی‌توانند بدون بازدید از چشمگیرترین موزه‌های هنری آن، یعنی دو تیت، از لندن دیدن کنند. تیت بریتانیا و تیت مدرن در طرف مقابل تیمز واقع شده‌اند که شامل یکی از مجموعه‌های هنری مهم جهان هستند. گالری اصلی در سال 1897 به‌عنوان اساس یک مجموعه ملی هنر قابل‌توجهی بریتانیا افتتاح شد.

راهنمای سفر به لندن انگلیس | باردید از  تیت مدرن

نتیجه نهایی تأسیس تیت بریتانیا در میلبانک در سمت شمالی تیمز بود؛ به‌عنوان مجموعه دائمی نقاشی‌های تاریخی بریتانیا. یک نیروگاه فوق‌العاده دگرگون‌شده در سراسر تیمز به خانه مجموعه‌های هنری مدرن تبدیل شد. دوستداران هنر می‌توانند یک روز کامل را به تماشای هر دو سایت بگذرانند که به‌راحتی با کشتی پرسرعت به هم متصل می‌شوند. بهتر است از پل هزاره عبور کنید، پل عابر پیاده‌ای که دو ساحل رودخانه را نزدیک به تیت مدرن به هم متصل می‌کند.

راهنمای سفر به انگلیس | بازدید از تیت مدرن

سیرک پیکادلی و میدان ترافالگار

دو مورد از شناخته‌شده‌ترین نقاط توریستی لندن، سیرک پیکادلی و میدان ترافالگار است که فاصله چندانی با هم ندارند و دروازه‌های سوهو، محله تئاتر و سرگرمی پرجنب ‌و جوش لندن را مشخص می‌کنند. پیاده‌روی از یکی به دیگری واقعاً لذت‌بخش است، با ردیفی از بوتیک‌های متنوع، کافه‌هایی با نوشیدنی‌های خوش‌طعم ، بستنی‌فروشی‌ها و...

میدان ترافالگار | راهنمای سفر به انگلیس

بیشتر بخوانید: حقایق و راهنمای بازدید از کاخ الیزه پاریس

راهنمای سفر به لندن | بهترین زمان سفر به لندن

بهترین زمان برای بازدید از لندن، مارس تا مه است؛ یعنی زمانی که دمای هوا ملایم است و پارک‌های شهر سرسبز و شکوفا هستند؛ با این حال، اواخر بهار - همراه با تابستان - نیز فصل گردشگری است و قیمت هتل‌ها و پروازها افزایش می‌یابد. به احتمال زیاد در پاییز و زمستان بلیت هواپیما و اقامتگاه پیدا خواهید کرد، اگرچه با هوای خیلی سرد نیز مواجه خواهید شد. ماه دسامبر در لندن، زمان و مکان فوق‌العاده محبوبی برای تعطیلات است؛ بنابراین انتظار می‌رود خیابان‌ها مملو از گردشگران انگلیسی و بین‌المللی باشند.

راهنمای سفر انفرادی به لندن

 مهم نیست چه زمانی سفر می‌کنید، باید چترتان همیشه همراهتان باشد: لندن به‌دلیل روزهای مه‌آلود و بارش باران در طول سال مشهور است. نکته دیگری که باید در نظر داشت، این است که فرار از جمعیت در لندن تقریباً غیرممکن است.

راهنمای سفر انفرادی به لندن در فصل زمستان

اوج گردشگری در لندن تقریباً در تمام طول سال است، اما اواخر بهار (و تابستان) بسیار شلوغ است. با گردش در شهر لندن در اواخر بهار، این فرصت را خواهید داشت که شاهد شکوفایی پارک‌ها و باغ‌های سلطنتی باشید و از آب و هوای خوش شهر لذت ببرید. با این حال در اولین فرصت در فصل بهار از آنجا بازدید کنید. بهار در لندن از محیط شادی برخوردار است و میانگین دمای آن بین 50 و 60 است. در فصل پاییز و زمستان آب و هوای لندن بارانی است.

راهنمای سفر انفرادی به لندن در فصل بهار

بهترین هتل‌های لندن

  • باتی لنگلی

باتی لنگلی که تنها ۷ دقیقه پیاده از ایستگاه خیابان لیورپول لندن فاصله دارد، دارای اتاق‌های زیبا با مبلمان عتیقه، پرده‌های ابریشمی سنگین و حمام‌های عجیب و غریب است. ساختمان نمادین گرکن (Gherkin) که در خیابانی سنگ‌فرش‌شده در اسپیتال فیلدز مدرن لندن واقع شده است، ۱۳ دقیقه و تا بازار قدیمی اسپیتال فیلدز ۳ دقیقه پیاده فاصله دارد. هر اتاق خواب دارای تهویه مطبوع و تلویزیون اپل با مرکز رسانه بوده و وای‌فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است.

راهنمای سفر به شهر لندن انگلیس

معمولاً صبحانه در اتاق خواب مهمانان سرو می‌شود. اگر مایل باشید می‌توانید آن را در یکی از اتاق‌های عمومی زیبا در طبقه همکف مانند اتاق ملیله با حیاط آفتاب‌گیر و اختصاصی آن سرو کنید. منوی صبحانه شامل کروسان‌های تازه پخته‌شده و بیگل‌های معروف Brick Lane و همچنین اسموتی‌های خوشمزه است. هتل 1.8 کیلومتر تا مرکز باربیکن، 9 دقیقه پیاده تا گالری The Brick Lane و 20 دقیقه پیاده تا برج لندن فاصله دارد. تاور بریج نیز 1.9 کیلومتر با شما فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره برج پیزا | علت کج‌بودن برج پیزا

  • هتل سلاح‌های پادشاهان

کینگز آرمز در لندن واقع شده و خیابان آکسفورد تا 500 متری آن قابل دسترسی است. این ملک کمتر از 1 کیلومتر تا تئاتر پیکادلی، 11 دقیقه پیاده تا تئاتر کوئینز و کمتر از 1 کیلومتر تا موزه بریتانیا فاصله دارد. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و انبار چمدان برای مهمانان است. همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، دوش، سشوار و کمد هستند. اتاق‌های هتل دارای حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان هستند. نقاط دیدنی محبوب نزدیک این اقامتگاه عبارت‌اند از: خیابان کارنابی، تئاتر Dominion و تئاتر پرنس ادوارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه لندن سیتی است که 13 کیلومتر از The Kings Arms فاصله دارد.

راهنمای سفر به انگلیس

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات