سفر به دهکده بوکچون هانوک موزه زنده در کره جنوبی

2 سال پیش 0 دیدگاه

جاذبه دهکده بوکچون هانوک واقعا یکی از دیدنی‌هایی است که هنگام بازدید از سئول باید از آن دیدن کنید. حتی اگر فقط قصد دارید یک آخر هفته را در سئول بگذرانید، باید برای این مکان وقت بگذارید. این کاخ که بین دو کاخ اصلی سئول قرار دارد، زمانی مرکز قدرت و مکانی برای زندگی و دیده شدن در پایتخت کره جنوبی بوده است.

دهکده بوکچون هانوک کره جنوبی یک منطقه ویژه در سئول است که برای نشان دادن بناهای سنتی و فرهنگ کره حفظ شده است. هانوک، یک خانه سنتی کره‌ای است و گفته می‌شود که تعداد 860 از آن‌ها در روستای بوکچون هانوک وجود دارد.

این مقاله شامل کارهایی است که باید در روستای بوکچون هانوک و همچنین در منطقه وسیع‌تر سامچئونگ انجام دهید. به‌هرحال، اگر قبلا هانبوک کره‌ای زیبا به تن کرده‌اید، ممکن است از دیدنی‌های اطراف نیز لذت ببرید.

یکی از بهترین چیزها در مورد این دهکده، این است که گردش در منطقه و تماشای تاریخ و فرهنگ آن کاملا رایگان است. همچنین گالری‌ها و موزه‌های کوچک زیادی وجود دارد که می‌توانید داخل آن‌ها را نگاه کنید، و مغازه‌های زیادی برای خرید در دسترس شما هستند.

دهکده بوکچون هانوک در کره جنوبی

اگر می‌خواهید درباره نحوه دیدن سئول با هزینه کمتر از جمله بازدید از روستای بوکچون هانوک، اطلاعات بیشتری کسب کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: 9 بازار سنتی معروف در کره جنوبی که نباید از دست بدهید

با پوشیدن هانبوک و نوشیدن چای در روستای بوکچون هانوک زیبا، فرصت پذیرش فرهنگ کره را از دست ندهید. علاوه‌براین، درباره برخی از صنایع‌دستی سنتی که می‌توانید با خود به خانه ببرید، بیشتر بدانید. یک قدم جلوتر بروید و شب را در یک هانوک سنتی بمانید و زندگی را به‌عنوان یک کره‌ای دوران چوسون تجربه کنید.

روستای بوکچون هانوک

در ساعات روز می‌توانید آزادانه در این‌جا قدم بزنید. از طرف دیگر می‌توانید از تورهای پیاده‌روی با راهنما استفاده کنید تا اطراف را به شما نشان دهند و درباره تاریخ و آداب و رسوم مردم کره در این منطقه بیشتر بدانید.

در فهرست کارهایی که باید در روستای بوکچون هانوک انجام دهید، این است که حتما باید هانبوک بپوشید. هانبوک لباس‌های سنتی کره‌ای است که مردان، زنان و حتی کودکان می‌توانند آن را بپوشند. در طول بازدید خود می‌توانید مانند ستاره موردعلاقه خود در یک فیلم درام کره‌ای، لباس بپوشید و مانند کسی که متعلق به آنجاست، در اطراف ساختمان‌های سنتی رژه بروید.

دهکده بوکچون هانوک کره جنوبی

می‌توانید مغازه‌های کرایه هنبوک را در اطراف آن منطقه پیدا کنید تا هنبوک دلخواه را امتحان و اجاره کنید. علاوه‌براین، می‌توانید قبل از رسیدن، اجاره هانبوک را رزرو کنید تا مطمئن شوید که فرصت را از دست ندهید. در نهایت، اگر واقعا از پوشیدن هانبوک لذت می‌‌برید، می‌توانید از بازارهای سنتی مانند بازار گوانگجانگ، آن را بخرید تا با خود به خانه ببرید.

آشنایی با دهکده بوکچون هانوک در کره جنوبی

برای تشویق بازدیدکنندگان به یادگیری فرهنگ سنتی کره، برخی از خانه‌های هانوک به‌عنوان موزه یا فروشگاه هنر و صنایع‌‌دستی افتتاح شده‌اند. قدم بزنید و داخل یک خانه سنتی را ببینید و به یاد داشته باشید که هنگام ورود به داخل کفش‌های خود را در بیاورید.

جاذبه دهکده بوکچون هانوک

مرکز فرهنگ سنتی بوکچون، واقع در نزدیکی ورودی روستای بوکچون هانوک، مکانی عالی برای آشنایی با هنرها و صنایع دستی سنتی کره است. بازدیدکنندگان می‌توانند در کلاس‌ها و سخنرانی‌هایی در مورد کلاس‌های خوشنویسی سنتی، مراسم چای، پانسوری و صنایع‌دستی سنتی کره‌ای شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: جزیره نامی | طبیعت چهار فصل و جادویی کره جنوبی

موزه‌ها و فروشگاه‌های دیگر در روستای بوکچون هانوک برای آشنایی با هنرهای سنتی کره‌ای عبارتند از: موزه گاهو، کارگاه عروسک هانگی هونگ بیوخئون، موزه گلدوزی هانسانگسو و کارگاه گره دونگلیم.

اگر در سفر به روستای بوکچون هانوک وقت خالی دارید، چرا اقلام صنایع‌دستی سنتی کره‌ای درست نکنید؟ مطمئنا بهتر از هر سوغاتی خواهد بود که می‌توانید از بازار بخرید.

جاذبه‌های دهکده بوکچون هانوک در کره جنوبی

مکان‌های مختلفی وجود دارد که خدمات ساخت صنایع‌دستی را آموزش می‌دهند، از جمله مرکز صنایع‌دستی سنتی عالی بوکچون. این مرکز، روزانه باز است و هر روز تجربه متفاوتی را ارائه می‌دهد. برای مثال، صنایع‌دستی سوزنی، ساخت لوازم جانبی، کاردستی هانجی و موارد دیگر را امتحان کنید.

قیمت کلاس‌ها بسیار معقول و از 5000 تا 15000 وون برای هر نفر متغیر هستند و به زبان‌های مختلفی ارائه می‌شوند. همچنین این امکان وجود دارد که چاپ سنتی ورق طلا را امتحان کنید؛ تکنیکی که برای ساخت بسیاری از اقلام زیبا استفاده می‌شود. نشانک یا کارت تبریک خود را طراحی کنید و اسرار این تکنیک قدیمی را بیاموزید. رزرو الزامی است و هزینه دوره برای هر نفر 25000 تومان است.

جاذبه‌های گردشگری روستای بوکچون هانوک

قبل از این‌که قهوه در کره غالب شود، چای نوشیدنی مورد علاقه کره‌ای‌ها بود. مزارع چای سبز را می‌توان در سراسر کره یافت و بسیاری از چای‌های دیگر از گیاهان و ریشه‌های دیگر تهیه می‌شوند. بسیاری از این چای‌ها می‌توانند بسیار شاداب و سالم باشند.

بسیاری از چای‌فروشی‌های سنتی و کافه‌های جدیدتر را در این منطقه خواهید دید. از کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای بزرگ گرفته تا کافه‌های کوچک و منحصربه‌فرد با حسی دنج. مطمئنا بهترین کافه‌ها را می‌توان در منطقه Samcheong در امتداد خیابان قهوه Samcheong جاده Samcheongdong-gil (삼청동길) پیدا کرد. همچنین نوشیدن قهوه بطری آبی را نزدیکی ورودی روستای بوکچون هانوک توصیه می‌کنیم.

جاذبه‌های دیدنی دهکده بوکچون هانوک کره جنوبی

مانند سایر کشورهای آسیای شرق دور، نوشیدن چای بیشتر به یک مراسم تبدیل شده است تا یک راه ساده برای شاداب شدن. اگر می‌خواهید درباره آیین‌ها و فرآیندهای مربوط به آن بیشتر بدانید، چرا در یک مراسم سنتی چای در روستای بوکچون هانوک شرکت نکنید؟

آشنایی با جاذبه دهکده بوکچون هانوک

ساعت‌ها صرف تماشای ساختمان‌های باشکوه، کاری خسته‌کننده است. بنابراین، باتری‌های خود را شارژ کنید و از غذاهای لذیذ کره‌ای (یا غربی) در یکی از رستوران‌های زیادی که در این منطقه یافت می‌شود، امتحان کنید.

می‌توانید همه آن را در منطقه بوکچون هانوک امتحان کنید، از جمله BBQ کره‌ای، سوپ رشته‌فرنگی ساده، bossam (گوشت خوک برش داده شده) و حتی پیتزا و پاستا.

اگر خوردن غذاهای لذیذ کره‌ای برای شما کافی نیست، می‌توانید خودتان هم درست کنید. طرز تهیه غذای کره‌ای را در یک کلاس آشپزی فوق العاده کره‌ای یاد بگیرید و با نحوه درست کردن غذاهایی آشنا شوید که وقتی به خانه برگشتید، می‌توانید آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

سفر به دهکده بوکچون هانوک در کره جنوبی

دهکده بوکچون هانوک در کره جنوبی و نواحی اطراف آن بیشتر از فرهنگ سنتی کره‌ای تبعیت می‌کنند. در این روستا همچنین چند موزه عجیب‌و‌غریب پیدا خواهید کرد که چیزهای جالبی از معماری زیبای کره‌ای ارائه می‌دهند.

موزه عتیقه‌جات جغد یک جاذبه دهکده بوکچون هانوک در یک خیابان فرعی در شمال سامچئونگ قرار گرفته است که مطمئنا یک جواهر پنهان و برای کسانی است که موزه‌ها را کمی عجیب و رنگارنگ دوست دارند.

معرفی روستای بوکچون هانوک

صاحب آن چندین دهه است که یادگاری‌های مربوط به جغد را جمع‌آوری می‌کند. او با خوشحالی با شما به زبان انگلیسی گپ خواهد زد و درباره آنچه در موزه است، توضیح می دهد. قبل از بازدید حتما ساعت کار را بررسی کنید، زیرا فقط چند روز در هفته باز است.

بیشتر بخوانید: دهکده فرهنگی گامچون (کره جنوبی) | در رنگ‌های این دهکده گم می‌شوید!

علاوه‌براین، در همان منطقه موزه راه‌آهن مدل سامچئونگ قرار دارد. هم برای بچه‌های بزرگ و هم بچه‌های کوچک.

گشت‌وگذار در دهکده بوکچون هانوک کره جنوبی

در نهایت، اگر واقعا می‌خواهید یک تجربه واقعی کره‌ای داشته باشید، باید اقامت خود را در هانوک رزرو کنید. برخی از هانوک‌ها به هتل یا هاستل تبدیل شده‌اند و به شما این امکان را می‌دهند که بخوابید و استراحت کنید.

بازدید از جاذبه دهکده بوکچون هانوک

خانواده‌های کره‌ای به‌طور سنتی روی فوتون روی زمین می‌خوابیدند و از سیستم گرمایش زیرزمینی برای گرم نگه داشتن در زمستان استفاده می‌کردند. این سیستم هنوز هم وجود دارد و کاملا متفاوت است از آنچه در یک هتل خواهید دید. نگران نباشید، اقامت‌های هانوک با امکانات مدرن ارائه می‌شوند، بنابراین زندگی به سختی قبل نخواهد بود.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات