جزیره نامی | طبیعت چهار فصل و جادویی کره جنوبی

2 سال پیش 0 دیدگاه

جزیره نامی در کره جنوبی را می‌توان یک جزیره جادویی در هر فصل دانست که در تمامی فصل‌های سال همانند یک تابلو از رنگ‌های زیبا و تماشایی هستند. یکی از بهترین جاذبه‌های توریستی در نزدیکی شهر سئول که همیشه برای بازدید کنندگان جذاب بوده است، همین جزیره نامی است. خیلی از افراد در این مکان از خود عکس‌های جذابی با مناظر این جزیره می‌گیرند. جدا از جذابیت‌های بصری و زیبایی جزیره می‌توانید در بسیاری از تفریح‌گاه‌ها هم شرکت کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا جذابیت‌های جزیره نامی در کره جنوبی را با هم بررسی کنیم.

معرفی جزیره نامی کره جنوبی 

موقعیت مکانی این جزیره در نزدیکی سئول است و به‌خاطر مناظر طبیعی زیبایی که دارد، مشهور شده است. حتی برای سریال معروف کره‌ای وینتر سوناتا از موقعیت‌های مکانی این جزیره بهره گرفته شده. اگر از دنبال کنندگان این سریال بوده باشید، احتمال مناظر این جزیره برای‌تان آشنا خواهد بود. زیبایی این جزیره در فصول مختلف سال زمینه‌ای شد که به‌واسطه آن جزیره نامی توانست وابستگی فرهنگی خود را از جمهوری کره جدا کرده و به‌عنوان جمهوری نامینا را شناخته شود.

معرفی جزیره نامی در کشور کره

یکی از جذابیت‌های این جزیره، به وجود آمدن رنگ‌های مختلف در هر فصل است. در فصل بهار رنگ سبزی کمرنگ یکی از رنگ‌های غالبی است که در مناظر طبیعی می‌بینید. در تابستان درختان چهار فصل جزیره سرسبز شده و در پاییز رنگ‌های پاییزی و برگ‌ریزان درختان در همه رنگ‌های گرم، جلوه بخش جزیره نامی کره جنوبی است. در زمستان هم به‌خاطر بارش برف همه جزیره یک دست و سفید می‌شود. بارش برف در زمستان یک سری تفریحات جدیدتر برای این جزیره فراهم می‌کند که طرفدار خاص خودش را دارد. این جزیره مقصد بسیاری از گردشگران خارجی و کره‌ای است و خیلی از خانواده‌ها به همراه کودکان‌شان باری بازی و تفریح به این جزیره می‌آیند. دوست دارید با خصوصیات بصری جزیره در هر کدام از فصول آشنا شوید؟

بیشتر بخوانید: دهکده فرهنگی گامچون (کره جنوبی) | در رنگ‌های این دهکده گم می‌شوید!

جزیره نامی در فصل های مختلف

  • بهار

بهار از ماه مارس تا آوریل در جزیره می‌باشد و مانند تمام کره مناظر زیبا و چشم اندازهای بکری دارد. این جزیره با شکوفه‌های گیلاس پوشیده می‌شود. در بهار توریست‌ها و بازدید کننده‌ها به تماشای درختان گیلاس می‌آیند و از مسیرها و پیاده روی در کنار رژه درختان گیلاس لذت می‌برند و البته عکس‌های زیبایی هم می‌گیرند. در بهار همچنین جشنواره‌های سالانه گیلاس هم اجرا می‌شود.

بازدید از جزیره نامی در کره جنوبی در بهار

  • تابستان

فصل تابستان دمای هوا بین 21 تا 26 درجه سانتی‌گراد است. بنابراین با اینکه تابستان است، اما هوا مطبوع و دل انگیر بوده و با حال‌وهوای شما سازگار خواهد بود. این جزیره همان‌طورکه گفتیم، برای توریست‌ها و گردشگران یک مقصد محبوب است. در تابستان هم با وجود تابش نور آفتاب شدید، درختان تماما روی جزیره سایه می‌اندازند.

یکی از بهترین تفریحات در این فصل، دوچرخه‌سواری است. دوچرخه‌سوارای یکی از ارزان‌ترین و مهیج‌ترین تفریحاتی است که می‌توانید در این فصل انجام دهید. پس حتما آن را امتحان کنید. می‌توانید از مرکز دوچرخه‌سواران که در کنار سالن یونیسف قرار دارد، دوچرخه کرایه کنید. در این مرکز دوچرخه‌های دو نفره هم کرایه می‌دهند. درصورتی‌که با خانواده هستید، می توانید هم‌زمان تعداد بیش‌تری دوچرخه دریافت کنید. با دوچرخه یک تور در جزیره بگذارید و تمام مناظر آن را تماشا کنید. این روش بهترین شروع برای آشنا شدن بیشتر با جزیره است.

دوچرخه‌سواری در جزیره نامی کره جنوبی

تفریح بعدی که در این فصل می‌توانید امتحان کنید، آب تنی است. به هتل جئونگوانرو بروید و در استخر شنا کنید. پارک آبی جزیره نیز در اوایل جولای تا اواسل آگوست باز است. اگر در تابستان به این جزیره سفر می‌کنید، بهتر است تمام وسایل شنا را با خودتان ببرید. همچنین خوراکی‌های خنکی که در جزیره به فروش می‌رسند، مانند کیک آدم برفی کره‌ای و بستنی‌های خنک مخصوص جزیره را امتحان کنید.

  • پاییز

دمای هوا در این فصل بین 5 تا 13 درجه است که می‌توان گفت نسبتا خنک محسوب می‌شود. اگر در این فصل به جزیره سفر می‌کنید، باید حتما لباس‌های گرم همراه داشته باشید چراکه در اوایل صبح و ظهر باد سرد می‌وزد. هرچند در کره جنوبی پاییز دیرتر می‌رسد اما می‌توان اواخر اکتبر تا اوایل نوامبر، پاییز این جزیره را دید. چراکه در همین ماه‌ها است که جزیره، منظره‌ای خیال‌انگیز و پر از رنگ‌های زرد و سرخ و سبز را در کنار هم دارد. در این فصل عاشق جزیره نامی می‌شوید. می‌توانید به پارک بائکپونگمیلون بروید. این پارک یک خانه برای بیش از 300 درخت افرا است. تمام حیوانات این جزیره به‌صورت آزاد در طبیعت خود زندگی می‌کنند و هیچ قفسی برای آن‌ها وجود ندارد. اگر از عکاسی از حیوانات لذت می‌برید و دوست دارید حیواناتی مانند سنجاب و دیگر حیوانات جنگلی را از نزدیک ببینید، حتما به این جزیره سری بزنید.

می‌توانید برای تهیه سوغاتی می‌توانید به استودیوی صنایع دستی در این جزیره مراجعه کرده و با شرکت در ورکشاپ‌هایی که این استودیو ایجاد می‌کند، خودتان برای خودتان سوغاتی درست کنید. شما با شرکت در این ورکشاپ‌ها، می توانید صنایع‌دستی متعددی مانند لامپ‌های رومیزی، سرامیک و کاشی و حتی اشیا فلزی بسازید. در این کلاس‌ها، همه رده‌های سنی شرکت می‌کنند. پس اگر با خانواده به این جزیره سفر کنید، باز هم می‌توانید برای خودتان ورکشاپ رزرو کنید. این ورکشاپ تجربه بی‌نظیری برای کودکان است. حتی برای اطمینان بیشتر می‌توایند به‌صورت آنلاین و از قبل این کلاس‌ها را رزرو کنید.

جزیره چهارفصل نامی کره جنوبی

همچنین می‌توانید به جشن چوسئوک یا همان جشن برداشت کره‌ای‌‌ها در اوایل سپتامبر سر بزنید. این جشن با شکوه هرچه بیش‌تر، در این جزیره برپا می‌شود. اگر هم‌زمان با جشن چوسئوک به این کشور سفر می‌کنید، می‌توانید از جزیره و مراسم هم دیدن کنید.

  • زمستان

در زمستان جزیره نامی از برف پوشیده می‌شود و درختان بلند قامت و ایستاده زیبای آن را دو چندان می‌کنند. دمای هوا بین منفی 4 تا منفی 5 درجه سانتی‌گراد است. تورهای اسکی زیادی در این جزیره و منطقه اسکی نزدیک آن اجرا می‌شوند. کمپ‌های آتش در تمام جزیره برپا می‌شوند و با غذاهای کره‌ای از شما پذیرایی می‌کنند.

راه‌های ورود به جزیره چیست؟

هر گردشگر خارجی برای ورد به جزیره باید 8 هزار وون بپردازد و به سه روش شامل مترو، قطار و اتوبوس می‌تواند وارد جزیره شود.

مترو: نزدیک‌ترین ایستگاه به جزیره نامی، ایستگاه گاپیونگ است. شما باید از سئول سوار خط مترو جیونگچون شده و یک ساعت و نیم در راه باشید تا به جزیره برسید.

قطار: روش راحت‌تر برای رسیدن به جزیره، سوار شدن به قطار آی تی ایکس است. در ایستگاه یونگسان، سوار شوید و در ایستگاه گاپیونگ از قطرا پیاده شوید. اگر با قطار بروید، 55 دقیقه بعد به جزیره می‌رسید.

سفر به جزیره نامی در کشور کره

اتوبوس: اتوبوس‌هایی که به سمت جزیره نامی کره جنوبی می‌روند، مستقیم از مرکز سئول حرکت می‌کند از محل دروازه نامدائمون یا اینسا دونگ سوار اتوبوس شوید. یادتان باشد که اتوبوس‌های جزیره تنها یک بار در طول روز حرکت دارند. پس از ساعت حرکت آن‌ها مطلع شده و خودتان را به آن‌ها برسانید. درصورتی‌که با اتوبوس به این جزیره بروید، یک ساعت و نیم در راه هستید.

بعد از رسیدن به ایستگاه گاپیونگ می‌توانید به دو طریق زیپ لاین یا سوار شدن قایق خودتان را به جزیره برسانید. قایق‌ها هر نیم ساعت به سمت جزیره می‌روند. برای زیپ لاین هم اول به سمت زیپ لاین تاکسی بگیرید. دو دقیقه بعد، شما داخل جزیره هستید.

بازدید از جزیره چهارفصل نامی

بیشتر بخوانید: برترین مراکز خرید بوسان

تور جزیره نامی شامل چه چیزهایی می‌تواند باشد؟

  • قایق‌سواری

در درجه اول بهتر است برای رسیدن به جزیره قایق را انتخاب کنید تا در مسیر رسیدن به جزیره فرصت تماشای مناظر را داشته باشید.

  • از مسیرهای کنار رودخانه دیدن کنید

پیاده‌روهای چوبی زیادی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهند نگاه دقیق‌تری به آب‌های روشن دریاچه بیندازید. در آن‌جا شما همچنین به مناظر الهام بخش خیره‌کننده از دریاچه جزیره نامی نگاه بهتری خواهید داشت. در این پیاده‌روها همچنین می‌توانید دامنه‌های کوهستانی را ببنید. با پیاده روی در مسیرهای کنار رودخانه قطعا اولین تجربه‌ای که خواهید داشت، آرامش است.

  • یک میان وعده در hotteok

این پنکیک قرمز کره‌ای که در عکس می‌بینید، میان وعده مورد علاقه گردشگران و مردم محلی است و باید سعی کنید موقع سفر به کره جنوبی حتما آن را امتحان کنید. این اسنک تازه و داغ سرو می‌شود و می‌تواند یک میان وعده عالی برای هنگامی باشد که دارید از جزیره دیدن می‌کنید.

تفریحات در جزیره نامی کره جنوبی

  • راه رفتن در Metasequoia Lane

Metasequoia Lane یکی از محبوب‌ترین و نمادین‌ترین نقاط برای بازدید از جزایر نامی است. درختان قرمز درختان با مهربانی به نام فسیل‌های زندگی جزیره، صحنه یک تصویر کامل کارت پستال را پیش روی شما به تصویر می‌کشند. همان‌طورکه شما در بین درختان بلند راه می‌روید، به نظر می‌رسد که در یک بعد دیگر قدم گذاشته‌اید.

  • بازدید از باغ یادبود

این جزیره میزبان بک جفت از باغ‌های یادبود است که به میراث فرهنگی جزیره تعلق دارند. باغ Sujaewon با یک مجسمه یادبود از مین بایونگ به موسس این جزیره اشاره دارد. درحالی‌که باغ Champyeongwon روح خلاقیت را جشن می‌گیرد. این باغ‌های یادبود دارای مسیرهای پیاده روی چشم‌گیر هستند که برای پیک نیک بهترین گزینه هستند.

جاذبه‌های جزیره نامی در کره جنوبی

  • تماشای پروانه‌ها در پارک پروانه

به‌خاطر طبیعت بکر و دست‌نخورده این جزیره، زمین‌های گل به راحتی پروانه‌های زیادی در این پارک جمع می‌شوند. این پارک جای خوبی برای گرده افشانی پروانه‌هاست و جشنواره‌های سالانه کره‌ای در ماه آوریل و مه در این پارک برگزار می‌شوند.

  • پیک نیک در باغ Dodamsambong

باغ Dodamsambong نشان دهده محبوبیت Dodamsambong در رودخانه Namhangang است.

  • تماشای حیوانات وحشی اطراف جزیره

حیوانات معمولا به‌صورت آزادانه در اطراف منطقه جزیره نامی پرسه می‌زنند. اگر شما خوش‌شانس باشید، می‌توانید بعضی از گونه‌های گوزن‌ها، سنجاب ها، خرگوش‌ها و پرندگان این ناحیه را ببینید.

بیشتر بخوانید: معروف‌ترین رستوران ها و کافه ها در جیجو

  • گوش دادن به بعضی از آهنگ‌ها در موزه آهنگ

موزه آهنگ، تاریخ موسیقی کره جنوبی را به نمایش می‌گذارد و به شکل‌های بومی و سنتی و مدرن موسیقی اشاره می‌کند. درک این سلسله شناسی قطعا باعث می‌شود که درک بهتری از روند پیشرفت موسیقی کره داشته باشید.

  • دیدن فرانسه کوچک

درحالی‌که از نظر فنی این بخش در جزیره نامی نیست، اما با یک اتوبوس یا تاکسی می‌توانید به این منطقه برسید. بیش‌تر گردشگرانی که به جزیره نامی سفر می‌کنند، به این منطقه هم سری می‌زنند. این پارک دارای ساختمان‌هایی با معماری سبک فرانسه است که ساختار جالبی دارند.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات