بهترین زمان برای سفر به اسپانیا چیست؟ | بهترین فصل سفر به اسپانیا

2 سال پیش 0 دیدگاه

بهترین زمان تور اسپانیا وابسته به هدف و انگیزه سفر شما به این کشور است. اگر می‌خواهید در ساحل استراحت کنید، پس زمانی باید بروید که خورشید به شدت می‌درخشد. اگر می‌خواهید شهرها و بناهای تاریخی را بگردید، در هوای خنک و دل‌پذیر بروید. اسپانیای پر زرق‌وبرق در لیست هرکسی از مکان‌هایی است که می‌خواهند حداقل یک بار در طول زندگی خود از آن دیدن کنند. اما زیبایی بازدید از مکانی مانند اسپانیا در دانستن بهترین زمان برای بازدید است زیرا آب‌و‌هوا اهمیت دارد، به‌خصوص بسته به کاری که قصد انجام آن را دارید.

از آن‌جایی که اسپانیا دارای تعدادی از شرایط آب‌و‌هوایی مختلف است، زمانی که شما می‌روید مطمئناً بر نوع تعطیلات شما تأثیر می‌گذارد. به‌طور معمول، بهار (مارس تا می) یا پاییز (سپتامبر تا نوامبر) بهترین زمان برای سفر به اسپانیا در نظر گرفته می‌شود. اما بهتر است بدانید چه زمانی قیمت‌ها پایین است، چه زمانی ازدحام جمعیت کم است، در این‌جا فهرستی از بهترین زمان‌ها برای بازدید از اسپانیا آورده شده است.

بهترین زمان سفر به اسپانیا

  • اسپانیا در بهار (مارس تا مه)

دما: دما در بهار دل‌پذیر است اما نوساناتی وجود دارد که در 9 درجه سانتی‌گراد می‌تواند کمی سرد شود اما هر چه بالاتر می‌رود می‌تواند به 24 درجه سانتی‌گراد راحت برسد.

آب‌و هوا‌: آب‌وهوای اسپانیا در فصل بهار فقط برای کسانی که می‌خواهند از آب‌وهوای زیبا لذت ببرند عالی است و جای تعجب نیست که این فصل برای مسافران اسپانیا نیز به عنوان فصل اوج در نظر گرفته می.شود. از ماه مارس تا ماه مه، هوا گرم و دل‌پذیر است و سواحل عالی هستند اگر می‌خواهید مجذوب سرسبزی این کشور با گل‌ها و انواع زیبایی که در اطراف شما جوانه می‌زند، بهار بهترین فصل برای سفر به اسپانیا است.

بهترین زمان سفر به اسپانیا

از آن‌جایی که عید پاک در این زمان برگزار می‌شود، زمان بسیار خوبی برای لذت بردن از جشن‌های بسیاری است که در بسیاری از شهرها برپا می‌شود. شهرهایی مانند والنسیا دارای رژه‌های فوق‌العاده و آتش‌بازی‌هایی هستند که آسمان را در اواسط ماه مارس روشن می‌کنند، درحالی‌که جایی در اواسط آوریل، اندلس شاهد راهپیمایی‌های درخشان بسیاری است که در طول Semana Santa برگزار می‌شود.

چیزهای لذت‌بخش زیادی وجود دارد که می‌توانید در این زمان به آن‌ها بپیوندید، مانند نمایشگاه آوریل در سویل اسپانیا، مسابقات حیاط کوردوبا و فریا دل کابالو فقط چند مورد را نام می‌برد. اسپانیا در این زمان پر جنب‌وجوش و زیبا است و احساس جشن در هوا هرگز از بین نمی‌رود. در طول فصل بهار بازدید کنید تا تعطیلات را به معنای واقعی آن تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد کشور اسپانیا و سفر به آن 

از آن‌جایی که این فصل در اسپانیا فصل پربازدید است، به دلیل تجمع گردشگران از سراسر جهان در این‌جا، مطمئناً شلوغ خواهد شد. قیمت بلیط‌ها بالا خواهد بود به‌خصوص به دلیل بسیاری از جشنواره‌های محلی در این زمان. آب‌وهوا در این مدت می‌تواند کمی غیرقابل پیش‌بینی باشد.

بهترین زمان مسافرت به اسپانیا

اگر قصد دارید در فصل بهار به اسپانیا سفر کنید، به‌خاطر داشته باشید که ممکن است کمی سرد شود، بنابراین با لباس گرم آماده باشید. همچنین ایده خوبی است که وسایل آب‌و‌هوای مرطوب را نیز در هر صورت بسته‌بندی کنید. همچنین ایده خوبی است که چند لایه لباس بپوشید تا بتوانید با تغییرات دما کنار بیایید.

 

  • اسپانیا در تابستان (ژوئن تا آگوست)

دما: تابستان در اسپانیا بین 18 تا 30 درجه سانتی‌گراد متغیر است.

آب‌وهوا: اسپانیا در تابستان تجربه بسیار جالبی است. هوا گرم و مرطوب است و ازدحام جمعیت به‌خصوص در مناطق ساحلی فراوان است. در بخش‌هایی از اسپانیا، فصل کم در نظر گرفته می‌شود. بسیاری از مردم سفر خود را به این کشور در ماه های ژوئن تا آگوست برنامه‌ریزی می‌کنند.

نکته خوب در مورد بازدید از اسپانیا در این زمان این است که چندین فستیوال جالب وجود دارد که می‌توانید بخشی از آن‌ها باشید، مانند نبرد شراب در لاریوخا یا جشن سن پدرو. تابستان همچنین زمانی است که می‌توانید در جشنواره معروف Tomatina در Buñol لذت ببرید. اگر می‌خواهید از مکان‌هایی مانند موزه‌ها و گالری‌های هنری دیدن کنید، این مکان‌ها باز هستند و می‌توانند به گرمای بیش از 45 درجه سانتی‌گراد کمک کنند.

سفر به اسپانیا | بهترین زمان سفر به اسپانیا

در برخی از نقاط اسپانیا، تابستان فصل پربازدید در نظر گرفته می‌شود و بنابراین، همه جا ازدحام جمعیت وجود دارد. قیمت بلیط و اقامتگاه نیز در این زمان می‌تواند به شدت افزایش یابد، بنابراین از قبل رزرو کنید.

سواحل بارسلونا سرگرم کننده هستند و کنسرت‌های شبانه در سویا شگفت انگیزترین هستند. تابستان در اسپانیا مملو از فعالیت‌ها و جشن‌ها است و جای تعجب نیست که مردم دوست دارند در این زمان از این کشور اروپایی دیدن کنند.

اگر در تابستان به اسپانیا سفر می‌کنید، فراموش نکنید که لباس‌های کتانی را در بسته‌بندی کنید زیرا این لباس می‌تواند کاملا راحت و قابل تنفس باشد. به‌خاطر داشته باشید که مقدار زیادی کرم ضدآفتاب همراه داشته باشید، به‌خصوص اگر قصد دارید در ساحل باشید و مطمئن شوید که کفش مناسب برای تابستان دارید.

 

بیشتر بخوانید: آشنایی با شهر طلایی سالامانکا اسپانیا | شهری تاریخی و دیدنی

  • اسپانیا در پاییز (سپتامبر تا اکتبر)

دما: در طول پاییز، دما می‌تواند بین 17 تا 24 درجه سانتی‌گراد باشد.

آب‌وهوا: آب‌وهوا در واقع عالی است، زیرا نه خیلی گرم است و نه خیلی سرد. گشت‌وگذار در این زمان به‌طور طبیعی مورد توجه گردشگران است زیرا آب‌وهوا بسیار شگفت‌انگیز است. در طول پاییز، ممکن است چند بارندگی رخ دهد.

اسپانیا در طول پاییز که از سپتامبر تا اکتبر است، زرق‌وبرق‌دارترین سایه‌های رنگی و زرد را به‌خود می‌گیرد. بازدید از مناطق ساحلی مانند بارسلونا و کوستا دل سول باید در لیست شما باشد زیرا زیبا و کاملاً عالی است. حتی هتل‌ها و سایر اقامتگاه ها در این زمان قیمت کاملاً مناسبی دارند.

تور اسپانیا، بهترین زمان مسافرت به اسپانیا

مادرید و بارسلونا در این زمان با فعالیت‌های فرهنگی فراوان زنده می‌شوند و زمان مناسبی برای بازدید از موزه‌ها و گالری‌های هنری خواهید بود. همچنین پاییز زمانی است که محصولات تازه فراوان وجود دارد و مکان‌هایی مانند کاتالونیا برای جستجوی قارچ عالی است. انواع و اقسام انواع قارچ‌های خوشمزه را می‌توان در این‌جا یافت و درواقع جستجوی غذا به خودی خود یک فعالیت محبوب است.

آب‌وهوا با گرم بودن شروع می شود و سپس به تدریج سردتر می شود. برخی از شهرها مانند مادرید در واقع می توانند بسیار گرم باشند و بهتر است در این زمان از آنها اجتناب کنید. تا اکتبر، می‌توانید احساس سرما کنید، بنابراین با لباس گرم، روسری، ژاکت و دیگران آماده شوید.

بیشتر بخوانید: جالب ترین جشن ها و فستیوال های اسپانیا

  • اسپانیا در زمستان (نوامبر تا فوریه)

دما: در طول زمستان، دما می‌تواند بین 6 تا 16 درجه سانتی‌گراد در نوسان باشد، اما سرما اغلب قابل کنترل است.

آب‌وهوا: ماه‌های زمستان در اسپانیا از نوامبر تا فوریه طول می‌کشد و ژانویه سردترین آن‌هاست. بااین‌حال، هیچ‌جا به اندازه سایر کشورهای اروپایی سرد نیست. زمستان در اسپانیا فصل خارج از فصل در نظر گرفته می‌شود و کار زیادی برای انجام فعالیت‌ها وجود ندارد. شهرهایی مانند مادرید و تولدو بسیار سرد هستند درحالی‌که گالیسیا نیز شاهد بارش بسیار کمی است. همچنین در کوه‌های سیرا نوادا برف بسیار کمی وجود دارد. دمای هوا در اندلس و سواحل مدیترانه ملایم است.

بهترین زمان سفر به اسپانیا | سفر به اسپانیا

اگرچه بیشتر مناطق ساحلی بسته هستند، اما مناطقی که باز می‌مانند در این مدت اقامتگاه نسبتا ارزان‌تری دارند. بااین‌حال، این بسیاری از مسافران را از آمدن به اسپانیا منع نمی‌کند، زیرا چندین جشنواره و کارناوال وجود دارد که می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند. نوامبر جشنواره جاز در آخر هفته‌ها برگزار می‌شود درحالی‌که جشنواره فیلم اروپایی سویا در ماه نوامبر برگزار می‌شود. اگر در پایان سال در اسپانیا باشید، از جشن‌های شگفت‌انگیز سال نو که در این زمان برگزار می‌شود، شگفت‌زده خواهید شد.

با سردتر شدن هوا، خواهید دید که بیشتر مکان‌ها در این زمان در اسپانیا بسته هستند. در ماه دسامبر، کریسمس همانند چندین رویداد محلی دیگر مرتبط با آن اولویت دارد. فعالیت‌های زیادی برای لذت بردن وجود ندارد و بیشتر مکان‌ها بسته هستند. بااین‌حال، در مکان‌هایی مانند اندلس، هوا گرم است و مقدار زیادی آفتاب برای لذت بردن وجود دارد.

بهترین زمان مسافرت به اسپانیا | تور اسپانیا

در مناطق خاصی از اسپانیا، هوا ممکن است بسیار سرد شود، بنابراین به یاد داشته باشید که لباس گرم خود را همراه خود داشته باشید.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات