همه چیز درباره کشور سوئیس و سفر به آن

2 سال پیش 0 دیدگاه

کوه‌های باشکوه، دریاچه‌های شفاف، اسکی آلپاین و شهرهای دوست‌داشتنی دلیل بسیاری از مردم برای لذت بردن از سوئیس است. بااین‌حال و علیرغم محبوبیت آن، این کشور بیش از حد شلوغ نیست و بازدیدکنندگان به فضا و هوای پاکش حتی در شهرها اشاره می‌کنند. سفر به سوئیس در هر زمانی از سال با تابستان‌های گرم و زمستان‌های دنج، کافه‌های خیابانی و بازارهای کریسمس چشمک‌زن، لذت‌بخش خواهد بود. پس اگر می‌خواهید، همه چیز درباره سوئیس را بدانید، با ما همراه باشید.

معرفی کشور سوئیس

وقتی به سوئیس فکر می‌کنیم، کمتر کسی وجود دارد که مکانی ایده‌آل را تجسم نکند که در آن، مناظر باشکوه و شیوه زندگی آرام با شهرها و فرهنگ مدرن ترکیب می‌شود. در واقع، این کشور نسبتا کوچک که در مرکز اروپا قرار دارد، به‌طرز باورنکردنی با حفظ طبیعت آرام خود سازگار است، جایی که هم تجارت و هم لذت به اندازه یکسان فراوان هستند.

موقعیت سوئیس در میان بلندترین قله‌های آلپ ممکن است محیطی چالش‌برانگیز به نظر برسد. در تابستان دره‌های عمیق و چمن‌زار و دهکده‌های زیبا مکانی گرم و خوش‌منظره برای لذت بردن از پیاده‌روی و نشستن در فضای باز هستند، درحالی‌که در زمستان، پیست‌های اسکی و کلبه‌های سنتی اقامتگاهی دل‌پذیر و دیدنی هستند تا خود را با آن سرگرم کنید.

در مورد کشور سوئیس باید گفت که با وجود تصویری به‌عنوان یک جامعه منظم و تجاری، در واقع مکانی هیجان‌انگیز و جذاب است و مدت‌هاست که افراد خلاقی مانند نویسندگان و هنرمندانی که از مناظر و فرهنگ آن الهام گرفته‌اند را به‌خود جذب کرده است و امروزه هر بازدیدکننده‌ای می‌تواند از غذاخوری‌های خوب، شکلات‌ها و خریدهای لوکس آن لذت ببرد.

در مورد کشور سوئیس

شهرهای سوئیس

پایتخت سوئیس در شهر کوچک برن است. بااین‌حال، دو شهر بزرگ آن ژنو و زوریخ هستند. برای فهمیدن همه چیز درباره زوریخ سوئیس باید گفت که در آن‌ها (در کنار صنایع مهم بانکی و سایر صنایع) کافه‌های خیابانی، رستوران‌های شگفت‌انگیز، خرید و جاذبه‌های دیگر برای لذت بردن وجود دارد. با جمعیت 8.5 میلیون نفری هیچ یک از شهرهای سوئیس بزرگ نیستند و بسیاری از جمعیت در شهرهای کوچک‌تر و روستاهای پراکنده در سراسر کشور پخش شده‌اند.

درباره سوئیس

همه چیز درباره سوئیس  و دریاچه‌های آن

سوئیس کشوری محصور در خشکی بوده اما در کنار کوه‌هایش، سرزمین آب است. سه دریاچه اصلی و بسیاری از دریاچه‌های کوچک‌تر از طریق بخش‌های مرکزی و شمالی در این کشور وجود دارند. با شروع از غرب، دریاچه ژنو یا لاک لمان جایی است که شهرهای ژنو، لوزان و مونترو را خواهید دید. در شمال، نزدیک به برن، Lac de Neuchâtel قرار دارد که در آن شهرهای Yverdon-les-Bains و Neuchâtel یافت می‌شود و در شمال، روبروی آلمان، دریاچه کنستانس است که در آن شهر مرزی کنستانز و شهر بندری رومانشورن را خواهید دید.

بیشتر بخوانید: معرفی روستای آپنزل در سنت گالن | یکی از بکرترین روستاهای سوئیس

دریاچه‌های دیگر عبارتند از Vierwaldstättersee که با لوسرن هم مرز است، و زوریخسی که از شهر همنام خود آغاز می‌شود و تا جنوب امتداد دارد. در جنوب، دریاچه لاگو ماگیوره در گوشه جنوب شرقی آن، جایی که شهر لوکارنو در آن قرار دارد، وارد سوئیس می‌شود. دریاچه لوگانو را می‌توان در مرز ایتالیا نیز یافت که شهر بزرگ کنار دریاچه‌ به همین نام، مکانی عالی برای بازدید است. سوئیس همچنین جایی است که سرچشمه رودخانه‌های راین و رون را می‌توان در آن‌جا یافت.

معرفی کشور سوئیس

درباره سوئیس و کوه آلپ

نیمه جنوبی سوئیس تحت سلطه کوه‌های آلپ است. رشته کوهی که در بخش‌هایی از فرانسه، ایتالیا و اتریش نیز کشیده شده است. علاوه بر بلندترین قله‌های آن مانند ماترهورن نمادین، رشته کوه جونگفرو و بلندترین مونت روزا، کوه‌های آلپ به ‌خاطر دره‌های عمیقی که روستاهای کوچک و مناظر روستایی در آن‌ها یافت می‌شوند نیز شهرت دارند.

شهر اینترلاکن اغلب به عنوان دروازه ورود به کوه‌های آلپ سوئیس شناخته می‌شود. جنوب اینترلاکن جولانگاه برخی از بهترین مناظر سوئیس است که با حمل‌و‌نقل جاده‌ای و ریلی به خوبی قابل دسترس است و مکانی جذاب برای بازدید به شمار می‌رود. شهرهای کوچک Lauterbrunnen، Mürren و Wengen مکان‌هایی ضروری برای بازدید در تمام طول سال هستند که در ماه‌های زمستان به بسیاری از پیست‌های اسکی محلی دسترسی دارند.

شهرهای بریگ و سیون در قسمت‌های جنوبی‌تر و عمیق‌تر کوه‌های آلپ، مقاصد ضروری زمستانی هستند که در آن، تمدن دوستانه از طریق اسکی زمستانی و پیاده‌روی تابستانی با فضای باز شکل می‌گیرد.

همه چیز در مورد سوئیس

محل اقامت در سوئیس

سوئیس، مناطق مختلف زیادی دارد و هرکدام برای نوعی از مسافران جذاب و ممکن است بستگی به زمانی از سال داشته باشد که شما از آن بازدید می‌کنید. زوریخ، بزرگ‌ترین شهر سوئیس است و در طول سال چیزهای زیادی برای ارائه دارد. در ادامه، مکان‌های باورنکردنی برای اقامت از هتل‌های مجلل گرفته تا خوابگاه‌های سنتی و همچنین رستوران‌ها، موزه‌ها، تفریحات شبانه و خرید فوق‌العاده را معرفی می‌کنیم.

به لطف فرودگاه بزرگ و شبکه ریلی و حمل‌ونقل عمومی کارآمد، اقامت در زوریخ و رفت‌وآمد به آن آسان است. سوئیس دارای یک سیستم راه‌آهن گسترده است که تمام شهرهای بزرگ و استراحتگاه‌ها را به هم متصل می‌کند. سفرهای یک روزه از زوریخ به مکان‌هایی مانند انگلبرگ و کوه تیتلیس، کوه ریگی، لوسرن یا حتی شاهزاده کوچک همسایه لیختن‌اشتاین نیز آسان است.

در ژنو نیز چنین داستانی وجود دارد و به‌عنوان یک شهر بزرگ بین‌المللی، هیچ کمبودی برای مکان‌های عالی برای اقامت، رستوران‌ها و مراکز خرید باکیفیت بالا و موقعیت فوق‌العاده کنار دریاچه وجود ندارد. برای دیدن تجمل بیش‌تر، شهرهایی مانند لوسرن و مونترو نیز با هتل‌های باکیفیت و چشم‌اندازهای دریاچه در فهرست‌های ضروری بسیاری از مسافران قرار دارند.

همه چیز درباره زوریخ سوئیس

اقامت در سوئیس

سوئیس هیچ کمبودی در هتل‌ها و اقامتگاه‌های باکیفیت ندارد، فرقی نمی‌کند در شهر اقامت داشته باشید یا روستا. در زوریخ، شهر معروف Dolder Grand گذشته و حال را در هتل لوکس 5 ستاره‌ای با چشم‌اندازهای شهر ترکیب می‌کند که مکانی ایده‌آل برای ماه عسل یا تعطیلات عاشقانه، و مکانی چشم‌گیر و زیبا برای اقامت است. ژنو با گردشگران بین‌المللی خود، سهم مناسبی از هتل‌ها در هر سبک و محدوده قیمتی دارد.

در انتهای این محدوده، Beau-Rivage قرار دارد که افراد مشهور را به سوییت‌های زیبای خود جذب می‌کند. ماندارین اورینتال تاریخی مشرف به رون و La Reserve Hotel and Spa Geneva یک استراحتگاه سالم و آرامش‌بخش در امتداد ساحل دریاچه نیز در این منطقه قرار دارند.

در لوسرن، یکی از معروف‌ترین هتل‌های سوئیس، The Palace است که از سال 1906 در ساحل دریاچه قرار دارد. این هتل به خوبی با مشتریان این شهر خوش آب‌وهوا سازگار است.

لوزان همچنین دارای یک هتل تاریخی پالاس است با یک فضای داخلی ساده و درعین‌حال شیک، خدمات بی‌عیب‌ونقص، با مناظر وسیع از دریاچه ژنو و کوه‌های آلپ فراتر از آن. در امتداد دریاچه، کاخ فیرمونت مونترو قرار دارد که در آن، سوئیت پنت هاوس دارای تراس روی پشت‌بام و مشرف به دریاچه و شهر است. همچنین دارای یک آبگرم زیبا، استخر، سونا و باغ است.

در میان پیست‌های اسکی سوئیس، هتل‌ها و استراحتگاه‌های خیره‌کننده آلپاین وجود دارند. بسیاری آن‌طور که انتظار دارید، سبک کلبه سنتی دارند. در زرمات، هیچ چیز نمی‌تواند جای اقامتگاه کوهستانی Omnia را بگیرد، هتلی که به لطف محیط و چشم‌اندازهای باورنکردنی از Matterhorn و ورودی غار منحصربه‌فردش، یکی از بهترین هتل‌های جهان محسوب می‌شود.

Chedi Andermatt در یک مکان عالی برای استفاده از پیست‌های اسکی یا پیاده‌روی تابستانی و لذت بردن از این شهر کوچک به همین نام است و یک رستوران ژاپنی با دکوراسیونی الهام گرفته از فرهنگ آسیایی دارد. در ادامه باید گفت که یکی از دیدنی‌ترین زمین‌های گلف سوئیس نیز در همین نزدیکی است.

یکی از منحصربه‌فردترین هتل‌های سوئیس مهمانخانه Ascher است. این کلبه سنتی در نیمه راه دیوار دره با صخره‌ها و کوه‌های آویزان و دره‌ای عمیق در زیر آن قرار دارد که علیرغم موقعیت مکانی‌اش، رستوران سنتی و اتاق‌های راحتی دارد. با خرید تور اروپا، می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی این کشور و کشورهای دیگر اروپایی بازدید کنید. 

در مورد کشور سوئیس، سفر به سوئیس

مکان‌های دیدنی در سوئیس

برای فهمیدن همه چیز درباره سوئیس، توصیه می‌شود از شهرهای زوریخ، ژنو، لوزان و مونترو دیدن کنید، جایی که می‌توانید از موزه‌ها، گالری‌ها، ساختمان‌های تاریخی و جاذبه‌های معروف در تمام طول سال لذت ببرید. حتی پایتخت، برن، یکی از جذاب‌ترین شهرهای قدیمی اروپاست که با ساختمان‌های قرون وسطایی مانند دروازه شهر Zytglogge که بر فراز رودخانه جاری است، تکمیل شده است.

کوه‌ها همچنین مکان‌های ضروری برای بازدید در سوئیس هستند. در زمستان، پیست‌های اسکی مانند سنت موریتز، ساس فی، زرمات و گستاد زنده می‌شوند اما برای لذت بردن از این منظره، نیازی به اسکی‌باز بودن ندارید. در تابستان، مرتفع‌ترین قله‌ها همچنان پوشیده از برف هستند و می‌توانید از مناظر باورنکردنی ماترهورن لذت ببرید؛ معروف‌ترین کوه سوئیس که به نقطه تیز نزدیک به 5000 متر بالاتر از سطح دریا صعود می‌کند.

Jungfrau مجموعه دیگری از قله‌‎هایی است که کوه‌های سوئیس و مناظر عالی از دره Lauterbrunnen، در جنوب اینترلاکن را به نمایش می‌گذارد. توصیه می‌شود از گریندل والد زیبا دیدن کنید. همچنین کاخ یخی و رصدخانه ابوالهول مکان‌های عالی برای تماشای یخچال طبیعی هستند. اینترلاکن، ونگن و لاتربرونن خود شهرهای کوچک سوئیسی هستند که برای بازدید در تابستان عالی هستند. مسیرهای پیاده‌روی دوست‌داشتنی با مناظر خیره‌کننده در همه جهات وجود دارد و به راحتی از زوریخ با قطار قابل دسترسی است.

همچنین در نزدیکی زوریخ، آبشار راین در مرز آلمان قرار دارد که بزرگ‌ترین آبشار اروپاست. می‌توانید در تابستان در نزدیکی آن‌ها قایق‌سواری کنید و برخی از قلعه‌های تاریخی سوئیس و مناطق کشاورزی را در مناطق اطراف ببینید. شهر قرون وسطایی لوسرن نیز یک سفر آسان از زوریخ است. ساختمان‌های تاریخی آن مانند تالار شهر، پل چپل و یادبود شیر در ساحل دریاچه لوسرن قرار دارند. از اینجا می‌توانید از جنوب دریاچه دیدن کنید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با جاذبه­‌های گردشگری شهر سنت موریتز سوئیس

موزه‌ها و جاذبه‌های فرهنگی سوئیس مانند موزه زرمتلانتیس ماترهورن در زرمات، قلعه اوبرهوفن در نزدیکی تون، موزه ریتبرگ در زوریخ، موزه قوم‌شناسی و فواره جت دیو در ژنو، و موزه زیبای Vaud در صدر فهرست جاذبه‌های سوئیس قرار دارند.

خانواده‌ها عاشق باغ‌وحش زوریخ، موزه حمل و نقل Verkehrshaus der Schweiz در لوسرن یا حتی بازدید از شگفتی‌های علمی CERN در نزدیکی ژنو خواهند شد.

سفر به سوئیس، درباره سوئیس

کارهایی که در سوئیس باید انجام دهید

برترین جاذبه‌های سوئیس شامل قله‌های کوه اصلی آن در آلپ است. بازدید از این قله‌ها در تمام طول سال بسیار آسان است و برای لذت بردن از آن‌ها به دلیل زیرساخت‌های قابل دسترس مانند تله‌کابین و راه‌آهن کوهستانی، نیازی نیست که یک کوهنورد با تجربه باشید.

در زمستان، کوه‌های آلپ مردم را جذب می‌کند تا از اسکی در استراحتگاه‌ها و پیست‌های اسکی مانند زرمات، سنت موریتز، Saas Fee یا Verbier که یکی از بزرگ‌ترین مناطق اسکی متصل به آسانسور در جهان است، لذت ببرند. هر یک از این شهرها و مناطق، استراحتگاه‌هایی در سطح جهانی (اغلب در ساختمان‌های به سبک کلبه‌های عجیب و غریب) و نیز رستوران‌ها و بارهایی را ارائه می‌کنند تا بعد از یک روز طولانی در دامنه‌ها، بهترین استفاده را از شب‌های خود ببرید.

پارک ملی سوئیس یکی از بزرگ‌ترین مناطق فضای باز اروپاست که در سال 1914 تعیین شد و دره Engadine را با دره‌ها و رودخانه‌ها، جنگل‌ها و قله‌های کوه در بر می‌گیرد. دوستداران فضای باز می‌توانند مسیرهای آن را کاوش کنند و حیات‌وحش آن را ببینند و در مرکز پارک ملی در Zernez اطلاعات بیش‌تری کسب کنند.

ارزش بازدید در ماه‌های گرم‌تر، شهر اینترلاکن است، جایی که دو دریاچه به هم می‌رسند و طیف وسیعی از فعالیت‌های فضای باز ارائه می‌شود؛ به سادگی از منظره کوه و هوای پاک در هوهمات شهر لذت ببرید. جنوب شهر، دره عمیقی است که به رشته کوه Jungfrau منتهی می‌شود، جایی که روستاهای Lauterbrunnen، Wengen و Mürren ارزش بازدید دارند. تله کابین آن‌ها در تمام طول سال تردد می کنند، بنابراین می توانید از مناظر بالای کوه‌ها خارج از فصل اسکی نیز لذت ببرید.

نه چندان دور از زوریخ، آبشار راین، یکی از بزرگ‌ترین آبشارهای اروپا قرار دارد که در اوایل تابستان، زمانی که برف‌ها در حال آب شدن هستند، بسیار دیدنی می‌شود. در میان دریاچه‌های سوئیس، شهرهای خیره‌کننده‌ای وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید که محیطی فوق‌العاده دارند. دریاچه ماگیوره و دریاچه لوگانو در نزدیکی مرز ایتالیا دارای آب و هوای گرم و آفتاب دلچسبی هستند.

دریاچه ژنو در شهر دوست‌داشتنی لوزان و مناظر دیدنی آن در سراسر دریاچه به سمت کوه‌های آلپ است. کمی دورتر مونترو با جشنواره جاز تابستانی معروفش قرار دارد.

تور سوئیس، معرفی کشور سوئیس

از مهم‌ترین جاذبه‌های شهر می‌توان به موزه ملی سوئیس، موزه ریتبرگ، باغ وحش زوریخ و گالری هنری Kunsthaus زوریخ اشاره کرد.

غذا در سوئیس

غذای سوئیس تحت تأثیر همسایگانش یعنی فرانسه، ایتالیا و آلمان  قرار دارد. بااین‌حال، برخی از غذاهای سوئیسی وجود دارند که مخصوص خودشان هستند که باید در سفر به دنبال یکی از خوراکی‌های خوشمزه باشید. اول پنیر سوئیسی است. Emmental، Gruyere و Mont d’Or Vacherin (تولیدشده بین سپتامبر و آوریل) انواع خوراکی‌های محبوبی هستند که در این‌جا تهیه می‌شوند. اکثر مردم سوئیس عاشق فوندو پنیر هستند. رستی یکی دیگر از غذاهای محبوب است که از سیب‌زمینی رنده شده در تابه سرخ‌شده درست می‌شود. شکلات یک شیرینی مهم است که در سوئیس درست می‌شود و همه از آن لذت می‌برند.

تور سوئیس و همه چیز در مورد سوئیس

زمان بازدید از سوئیس

در مورد کشور سوئیس باید گفت که سوئیس می‌تواند در تابستان، گرم و آفتابی و در زمستان، بسیار سرد و برفی باشد. بااین‌حال، این دو دلیل است که مردم این کشور را بسیار دوست دارند زیرا هر فصل، مناظر و جاذبه‌های آن را افزایش می‌دهد. در تابستان، بهترین زمان برای کاوش در شهرهای اصلی سوئیس و همچنین مناطق دریاچه‌ای آن است. شهرهایی که در امتداد دریاچه ژنو، دریاچه ماگیوره، دریاچه لوگانو و دریاچه کنستانس قرار دارند، مانند لوسرن، لوزان، مونترو، لوگانو، لوکارنو و ژنو در تابستان با کافه‌های روباز، پارک‌ها و فضاهای دیگر برای لذت بردن به‌علاوه جاذبه‌های دیدنی فراوان، دوست‌داشتنی هستند.

منطقه آلپ در جنوب کشور در هر زمانی از سال عالی است. درحالی‌که زمستان برای لذت بردن از پیست‌های اسکی و تابستان برای مناظر، پیاده‌روی و کاوش در روستاها و مناطق بیرونی عالی است. سوئیس، رویدادهای سالانه بسیار خوبی دارد، همچنین کنوانسیون‌ها و رویدادهای تجاری مهمی که مردم را در طول سال به این کشور می‎کشاند.

همه چیز درباره سوئیس و زبان و فرهنگ آن

سوئیس دارای پیشینه چند قومیتی و زبان و فرهنگ آن بسیار تحت تأثیر کشورهای اطراف است. در نتیجه، پنج زبان اصلی در این کشور صحبت می‌شود که عبارتند از: فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و زبان محلی رومانش. درحالی‌که قوانین مشخصی در مورد محل صحبت این زبان‌ها وجود ندارد، معمولا فرانسوی را در غرب سوئیس، آلمانی در شمال و شرق و ایتالیایی را در جنوب خواهید یافت. علاوه‌براین، انگلیسی به‌طور گسترده صحبت می‌شود و شما نباید نگران مکالمه در هر شهر یا منطقه توریستی باشید.

سوئیسی‌ها اغلب به‌عنوان افرادی جدی و تجاری دیده می‌شوند. بااین‌حال، آن‌ها بسیار دوستانه و پذیرای بازدیدکنندگان و مشتاق هستند که شما از کشورشان لذت ببرید. در هتل‌ها و رستوران‌ها با شما با احترام و ادب برخورد می‌شود. بااین‌حال، سوئیس جنبه سرگرم‌کننده‌ای نیز دارد. مردم آن دوست دارند از جشنواره‌های موسیقی و کارناوال‌ها، کافه‌ها و کلوپ‌های شبانه لذت و از فضای بیرونی عالی آن بهره ببرند.

سفر به سوئیس، همه چیز درباره زوریخ سوئیس

آب‌وهوای سوئیس

اکثر بازدیدکنندگان سوئیس، آن را با دو نوع آب‌وهوا می‌شناسند، زمستان‌های سرد، برفی و تابستان‌های گرم و آفتابی و درحالی‌که این دو فصل اکثر بازدیدکنندگان را به‌خود جلب می‌کند، سوئیس دارای چهار فصل مجزا و همچنین تغییرات آب‌وهوایی در داخل کشور است. بسته به نوع آب‌وهوا و تجربه سفری که به دنبال آن هستید، فصلی برای شما در سوئیس وجود دارد.

 

بیشتر بخوانید: ۱۱ سوغات سوئیس که حتما باید بخرید

تغییرات آب‌وهوای منطقه‌ای

رشته‌کوه‌های آلپ تقریبا به‌صورت مورب از سوئیس می‌گذرد و نوعی خط تقسیم اوج را تشکیل می‌دهد. اگرچه تغییرات و حتی اقلیم‌های کوچک در رشته کوه‌ها وجود دارد، اما از نظر آب‌وهوا، سوئیس را می‌توان به عنوان سه منطقه مختلف در نظر گرفت.

زمستان در سوئیس

مناظر زمستانی در کوه‌های سوئیس برای بسیاری از بازدیدکنندگان، مناظر نمادین آلپ است که همیشه تصور می‌کردند. آن صحنه‌ها به همان زیبایی هستند که در عکس‌ها دیده‌اید. حتی اگر اسکی نمی‌کنید، سفر زمستانی به سوئیس بدون داشتن حداقل چند روز در کوه‌های آلپ و تماشای مناظر وسیع و کوه‌های پوشیده از برف به سختی کامل می‌شود.

بهار در سوئیس

اواخر بهار زمان مورد علاقه برای پیاده‌روی در سوئیس است. از مارس تا می، دما در مناطق کم ارتفاع از اواسط دهه 30 تا اواسط دهه 50 درجه فارنهایت متغیر است. در ارتفاعات بالاتر، می‌توانید دمای بسیار پایین‌تری را انتظار داشته باشید و باید برای هوای بسیار سرد آماده باشید. با گذشت ماه‌ها، بهار نیز بارانی‌تر می‌شود.

تابستان در سوئیس

آب‌وهوای تابستانی در سوئیس می‌تواند از گرم و آفتابی تا بارانی و مه‌آلود در همان روز و اغلب در عرض چند ساعت متغیر باشد. از ژوئن تا آگوست، میانگین دما از پایین تا اواسط دهه 60 تا 70 درجه فارنهایت بالا خواهد رفت.

پاییز در سوئیس

مانند فصل بهار، آب‌وهوای پاییز در سوئیس ترکیبی از آفتاب، ابر، مه و باران است. سپتامبر یکی از بهترین ماه‌ها برای سفر به سوئیس است، به دلیل روزهای آفتابی و دمایی که هنوز گرم است، اما معمولا گرم نیست. دمای ماه سپتامبر به طور متوسط ​​در بالای 70 درجه فارنهایت است و به‌طور پیوسته در ماه‌های اکتبر و نوامبر تا اواسط دهه 40 کاهش می‌یابد، اگرچه در ارتفاعات بالاتر بسیار سردتر می‌شود.

 

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات