آشنایی با جاذبه­‌های گردشگری شهر سنت موریتز سوئیس

3 سال پیش 0 دیدگاه

شهر سنت موریتز در کشور سوئیس سالانه گردشگران و توریست‌­های بسیاری به‌خود جذب می‌نماید. مناطق گردشگری متعددی در این شهر قرار دارد که سفر را برای توریست­‌ها و گردشگران، بسیار جذاب و دیدنی نموده است‌. همچنین، این شهر مراکز تفریحی بسیاری دارد و سفر را برای توریست­‌ها و گردشگران لذت‌­بخش‌­تر خواهد کرد. سفر به این شهر در هر فصلی می‌تواند جذابیت‌­های خود را داشته باشد. از جمله جذابیت­‌های سنت موریتز، زمستان آن با وجود شومینه‌­ها و کالسکه‌هایی است که در گوشه­‌گوشۀ این شهر در حال حرکت هستند. این کالسکه­‌ها می‌توانند توجه بسیاری از گردشگران و توریستان را به‌خود جذب نمایند. از جمله جذابیت­‌های این شهر دوچرخه‌­سواری است که به‌همۀ گردشگران پیشنهاد می‌شود اگر به شهر سنت موریتز در سوئیس سفر کردند، حتماً به دوچرخه­‌سواری بپردازند و نهایت لذت را ببرند. شهر سنت موریتز حدوداً ۳۰۰ روز از سال آفتابی است. این شهر هوای بسیار متعادل دارد و به­‌ندرت امکان اینکه هوا بد باشد، وجود دارد. در ادامه با جاذبه‌­های گردشگری شهر سنت موریتز سوئیس بیشتر آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

تاریخچه سنت موریتز سوئیس

شهر سنت موریتز قدمت چندین ساله دارد و قدمت آن به عصر برونز برمی‌گردد. این شهر در زمان رسانس از اهمیت بالایی برخوردار می‌شود و سنت مورتیز به یک شهر مذهبی برای مسیحیان تبدیل می‌شود. همین­‌طور مسیحیان  بسیاری وجود داشتند که این شهر را زیارت می‌کردند. در قرن شانزدهم میلادی کشف بزرگی صورت گرفت؛ سنت موریتز دارای چشمه­‌های متعددی است که بعدها کشف کردند که این چشمه‌­ها معدنی هستند و خاصیت درمانی نیز دارند و همین امر باعث شد تا گردشگران و مسافران بیشتری به این شهر سفر نمایند. در شهر سنت موریتز، گردشگری زمستانی بسیار جذاب است. در سال­‌های ۱۸۶۴ میلادی این شهر محبوبیت خود را شروع نمود. گردشگری زمستانی برای گردشگران و توریستان بسیار دیدنی و فوق‌­العاده است و همین امر نیز باعث شده است این شهر یکی از جذاب­‌ترین و دیدنی­‌ترین شهر­های سوئیس به‌حساب بیاید.

شهر سنت موریتز کشور سوئیس

بیشتر بخوانید: ۱۱ سوغات سوئیس که حتما باید بخرید

دریاچه سونت موریتز

دریاچۀ سنت موریتز نیز یکی از نقطه‌­های تفریحی و گردشگری این شهر به‌حساب می‌آید که توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را برای تفریح به‌خود جذب می‌نماید. در مسیر این دریاچه می‌توانید دوندگی و دوچرخه‌­سواری را تجربه کنید و نهایت لذت را ببرید. اگر به دریاچه سنت موریتز سفر کردید، پیشنهاد می‌شود قایق­‌سواری را نیز تجربه کنید‌. در اطراف این دریاچه رستوران‌­های بسیار زیبا و استراحتگاه‌­های متعددی وجود دارد که می‌تواند سفر شما را تکمیل نماید. در اطراف این دریاچه، کوه‌­های بلند شهر سنت موریتز واقع شده است که سالانه اسکی­‌سواران بسیاری در این مکان اسکی می‌نمایند و نهایت لذت را می‌برند. همچنین، در کنار این دریاچه باشگاه قرار گرفته است که علاقمندان به یادگیری قایق­‌سواری می‌توانند از باشگاه قایق اجاره کرده و قایق­‌سواری را نیز تجربه نمایند.

دریاچه سنت موریتز در سوئیس

بخار­درمانی

در شهر سنت موریتز یک حمام بسیار مجهز با امکانات بسیار بالا وجود دارد که آبگرم مدرن نیز از جملۀ این امکانات است. این هتل امکانات بسیار دیگری نیز دارد مانند اتاق بخار، جکوزی و استخر در فضای باز با آب گرم را دارا است. همین­‌طور، این هتل یک مکان دارد که مناسب برای استراحت است و منظرۀ بسیار دیدنی از درخت‌­های کاج و کوه‌­های زیبا را دارا است. توجه داشته باشید که در سونا نباید لباس­‌های استحمام را برد و از آن­ها استفاده نمود‌. در این مکان تفریحی سرسره‌­های بسیار جذاب و هیجان‌­انگیز وجود دارد که می‌تواند همگان را به‌وجد بیاورد. همچنین، سری کامل ماساژ نیز در این مکان صورت می‌گیرد که می‌تواند آرامش‌­بخش باشد. افراد بسیاری برای درمان به این مکان مراجعه می‌نمایند.

Aperitivo

این کاخ سبز­رنگ است و به‌شکل گاو نر طراحی شده‌است. این هتل در مرکز و قلب شهر سنت موریتز کشور سوییس واقع شده‌است. این مکان قدیمی‌­ترین کلوپ در شهر سنت موریتز است و درحال‌حاضر بازسازی شده است. در زیر­زمین این کلوپ رقص و پایکوبی انجام می‌شود و افردای که به مدت‌­زمان طولانی در این مکان می‌مانند، برای شب کوکتل سرو می‌نمایند. دورتا­دور شومینه صندلی­‌های مخملی‌­رنگ چیده شده‌است که سیگار­هایی با کبریت در جعبه­‌های نقره‌­ای روشن می‌کنند و آشنایان را نیز برای نوشیدن ماریو دعوت می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: تجربه‌های حیرت‌انگیز و جاذبه‌های گردشگری اینترلاکن

پارک ملی انگادین

پارک ملی انگادین یکی از زیبا­ترین و بزرگترین پارک‌­های شهر سنت موریتز کشور سوییس است که طبیعت دست­‌نخورده و فوق‌­العاده‌­ای دارد که علاقمندان به طبیعت می‌توانند در این پارک نهایت لذت را ببرند. وسعت این پارک حدود ۸۰ کیلومتر است. مسیر این پارک کوهپایه‌­ای است. در این پارک برخی حیوانات وحشی وجود دارد که امکان مشاهدۀ آن­ها از نزدیک وجود دارد.

پارک ملی شهر سنت موریتز در سوئیس

مسیر ریلی برنینا

مسیر ریلی برنینا یکی‌دیگر از مناطق گردشگری و دیدنی است که توجه بسیاری از گردشگران را به‌خود جلب می‌نماید. این مسیر از شهر سنت موریتز آغاز می‌شود و در نهایت به‌گردنۀ برنینا می‌رسد. این مسیر ریلی برنینا در سال ۲۰۰۸ در یونسکو به ثبت رسیده است. پیشنهاد  می‌شود حتماً از این مسیر ریلی برنینا دیدن نمایید و از تماشای این منظرۀ دیدنی لذت ببرید.

قله دیاولتزا

قله دیاولتزا منظره‌­ای بسیار فوق­‌العاده و دیدنی دارد و طبیعت بکری را در اختیار گردشگران و توریستان قرار داده است. برای اینکه بخواهید به نوک قله برسید، باید مسیری را طی نموده و به نوک قلۀ ۲۹۷۳ متری برسید و از آن‌جا منظرۀ زیبا و قابل رؤیت را مشاهده نمایید. برای رسیدن به قله، سپس باید خود را به ایستگاه دیاولتزا برسانید و از آن‌جا خود را با تله‌­کابین به نوک این قله برسانید.

جاذبه‌های سنت موریتز در سوئیس

باشگاه دراکولا

موسیقی جاز یکی از محبوب‌­ترین موسیقی­‌ها در بین مردم است و جزو جاذبه‌­های گردشگری سنت موریتز به‌حساب می‌آید. در شهر سنت موریتز یک مکان وجود دارد که برای یادگیری موسیقی جاز بسیار مناسب است و علاقمندان می‌توانند برای یادگیری موسیقی جاز به باشگاه دراکولا در سنت موریتز مراجعه نمایند. در باشگاه دراکولا موسیقی جاز به‌­طور حرفه‌­ای آموزش داده می‌شود. باشگاه دراکولا در سال ۱۹۷۴ تأسیس شده است. چنانچه می‌خواهید برای یادگیری موسیقی جاز به این باشگاه مراجعه کنید، باید در زمانی که این باشگاه برای عموم افراد مجاز و باز است، به آن مراجعه کنید؛ زیرا این باشگاه در طول سال فقط یک ماه برای عموم افراد باز خواهد بود. در باشگاه دراکولا افراد می‌توانند در هر سنی که هستند، چه پیر و چه جوان، به یادگیری موسیقی جاز بپردازند و به یک نوازنده و آهنگساز حرفه‌­ای تبدیل شوند.

قله آلپ شرقی

این قله از بزرگترین قله­‌های دنیا به‌حساب می‌آید که حدود ۴ هزار متر نیز ارتفاع دارد. در زمستان گردشگران و توریستان بسیاری در این کوه اسکی‌­سواری می‌کنند. همچنین، کالسکه­‌های بسیاری به دور این کوه در حال چرخش هستند که می‌تواند برای همۀ گردشگران و توریستان جذاب باشد. چنانچه می‌خواهید در زمستان سفر هیجان­‌انگیزی داشته باشید، حتماً به قلۀ آلپ شرقی سفر نمایید. این کوه در ۱۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر سنت موریتز در سوئیس واقع شده‌است. همین­‌طور در فصل تابستان گردشگران و مسافران می‌توانند در اطراف این کوه دوچرخه­‌سواری نمایند یا حتی به پیاده­‌روی و کوهنوردی بپردازند و از اطراف و منظره­‌های دیدنی لذت ببرند. قلۀ آلپ شرقی امروزه یکی از لوکس‌­ترین پیست­‌های اسکی در جهان به‌شمار می‌رود.

تجربه قطار­سواری در سنت موریتز

اگر مشتاق سفر به سوئیس و بازدید از شهر سنت موریتز هستید، پیشنهاد می‌شود با قطار بدان جا سفر کنید؛ زیرا این شهر از یک شبکۀ گستردۀ ریلی برخوردار است که می‌تواند سفر را برای مسافران جذاب نماید. مسیر­های مختلفی در این شهر قرار دارد که می‌توان آن­‌ها را با قطار طی نمود. این مسیر­ها از طبیعت بسیار زیبا و بکر پوشیده شده‌­اند که می‌تواند برای مسافران بسیار دیدنی باشد. مسیر­های سنت موریتز به زوریخ به اندازه‌­ای جذاب و بی­‌نظیر است که برای بسیاری از مسافران، طی‌کردن این مسیر یک سرگرمی و تفریح عالی به‌حساب می‌آید و همین امر نیز باعث شده است تا سالانه افراد زیادی قطار را برای سفر­ کردن انتخاب نمایند.

قطارسواری در سنت موریتز سوئیس

اسکی­‌سواری در سنت موریتز

اسکی‌سواری در زمستان در شخر سنت موریتز بسیار هیجان‌­انگیز است. چنانچه در فصل زمستان به این شهر سفر کردید، پیشنهاد می‌شود حتماً اسکی‌­سواری را تجربه کنید. اسکی­‌سواری در شب لذتی دوچندان خواهد داشت. مسیری وجود دارد که در روز­های جمعه زیر نور می‌تواند تجربۀ دل‌­انگیزی را برای شما مسافران و گردشگران رقم بزند و خاطره­ای به‌­یادماندنی را برای شما به‌ارمغان بیاورد. همچنین، می‌توانید یک مکان کوهستانی اجاره نمایید و لذت بیشتری از سفر خود ببرید. سنت موریتز در سوییس یکی از بزرگ‌ترین پیست‌­های اسکی­‌سواری را داراست. این پیست اسکی­‌سواری با تابش نور فوق‌­العاده می‌شود و برای گردشگران نیز بی‌­نظیر است. اگر می‌خواهید اسکی­‌سواری فوق‌­العاده‌­ای را تجربه کنید، حتماً به شهر سنت موریتز سفر کنید و خاطره­ای به‌­یاد­ماندنی را برای خود بیافرینید.

بیشتر بخوانید: همه‌چیز راجع‌به چپل لوسرن در سوئیس

هتل کولم

هتل کولم یکی از قدیمی‌­ترین هتل­‌های سنت موریتز سوئیس است. این هتل در گذشته برای اولین بار گردشگران زمستانی را به سنت موریتز کشانده و آن­ها را جذب نموده است. این هتل مقابل دریاچه در سال ۱۳۸۵ تأسیس شده است و منظرۀ بسیار دیدنی و جذابی دارد. این هتل در تابستان نیز مسافران بسیار زیادی را جذب می‌نماید. صاحب این هتل در گذشته در فصل زمستان مهمان­‌های انگلیسی را به شهر سنت موریتز دعوت نموده و با آن­‌ها شرط بسته که اگر سفر در زمستان در شهر سنت موریتز به آن‌­ها خوش نگذشت، پول سفرشان را پرداخت خواهد کرد. هنگامی که انگلیسی­‌ها به سنت موریتز سفر کردند، از زمستان و منظره‌­های دیدنی این شهر به‌وجد آمدند و همین امر باعث شد تا گردشگران بسیاری از گوشه­‌گوشه جهان در فصل زمستان به این شهر سفر کنند.

هتل معروف شهر سنت موریتز سوئیس

فروشگاه اسنک

این فروشگاه غذا­های متفاوت سنت موریتز را به‌فروش می‌رساند. در این فروشگاه یک کافه نیز قرار دارد که در آن سوپ­‌های متفاوت با طعم­‌های عالی سرو می­‌شود. همچنین، در این فروشگاه آب سیب، پنیر، مربا و غذاهای محلی سوئیسی نیز به‌فروش می‌رسد. علاوه‌براین، در فروشگاه می‌توانید گوشت گوزن و گوشت بره نیز پیدا کنید. از دیگر اقلام موجود در این فروشگاه ترافل­‌های شکلاتی، پوست درختان و لقمه را می‌­توان نام برد. پیشنهاد می‌شود اگر به شهر سنت موریتز سفر کردید، از این فروشگاه نیز خرید نمایید.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات