پارک هیتاچی، سرزمینی پر از گل‌های رنگارنگ

3 سال پیش 0 دیدگاه

پارک ساحلی هیتاچی شاید معروف‌ترین مقصد گردشگری ایباراکی باشد که به خاطر مزارع گل‌های زیبایش معروف است. این پارک بزرگ بیشتر به خاطر گل‌های آبی خیره‌کننده نموفیلا در بهار (اواسط آوریل به بعد) و بوته‌های قرمز روشن کوچیا در پاییز (اکتبر) شناخته می‌شود، اما در سایر مواقع سال چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد از جمله نرگس، لاله، گل آفتابگردان و دانه روغنی گل کلزا. علاوه بر گل‌ها، این پارک دارای یک شهربازی کوچک، خانه‌های مزرعه سنتی پارک هیتاچی در ژاپن و میزبان جشنواره موسیقی Rock in Japan سالانه است.

معرفی پارک هیتاچی ژاپن

پس از ورود به پارک، بازدیدکنندگان می‌توانند از پیاده‌روی لذت ببرند، دوچرخه کرایه کنند یا قطار ساحلی را برای رفت‌وآمد سوار کنند. پارک با ویلچر نیز کاملاً قابل‌دسترسی است. علاوه بر این، پارک ساحلی هیتاچی در نزدیکی مقاصد دیگر مانند آکواریوم Aquaworld، بازار ماهی هیتاچیناکا و پارک کایراکوئن قرار دارد، بنابراین برنامه‌ریزی سفر یک یا دو روزه به همه این مکان‌های اصلی آسان است!

میدان وسیعی از گل‌های آبی خیره‌کننده نموفیلا که تقریباً شبیه نوار اقیانوسی است تصویری بکر را به شما ارائه می‌دهد. این پارک، پارک ساحلی هیتاچی ژاپن است و یکی از محبوب‌ترین پارک‌های گل در سراسر  کشور ژاپن است.

پارک ساحلی هیتاچی

بیشتر بخوانید: 25 هتل عجیب و جالب در توکیو که از دیدنشان حیرت خواهید کرد

تصویر گل‌های آبی تصویر موردعلاقه تپه میهاراشی در پارک ساحلی هیتاچی در اواخر آوریل تا اوایل ماه مه است، زمانی که تقریباً 4.5 میلیون گل نموفیلا کل پارک را به دریایی از گلبرگ‌های آبی تبدیل می‌کند. بااین‌حال، این تنها باری نیست که پارک این زیبایی را به نمایش می‌گذارد. درواقع، در فصول مختلف سال، چه در آوریل، چه مارس یا اکتبر یا حتی در وسط زمستان، زیبایی این پارک بسیار است.

اگر به دنبال جاذبه‌ای هستید که فرصت‌های زیادی برای عکاسی فراهم کند و می‌خواهید با دوربین خود کار کنید، سفر به ژاپن و بازدید از پارک ساحلی هیتاچی را هم‌زمان با یکی از جشنواره‌های گل برنامه‌ریزی کنید.

عکاسی از پارک هیتاچی در ژاپن

راه‌های دسترسی پارک هیتاچی ژاپن

برای کسانی که به دنبال سفر یک‌روزه آسان و راحت از توکیو هستند، سفری کوتاه به استان ایباراکی ممکن است همان چیزی باشد که پزشک دستور داده است. بله معروف‌ترین و محبوب‌ترین جاذبه آن، تپه میهاراشی در پارک هیتاچی در کشور ژاپن است. جدای از آن، خود پارک مسیرهای پیاده‌روی زیادی را نیز ارائه می‌کند که می‌توانید در اطراف آن بروید و حتی به یک شهربازی کوچک هم سری بزنید. البته این شهربازی نسبت به شهربازی‌های معروف ژاپن کوچک است اما وسعت و امکانات خوبی دارد که به شما امکان تفریحی کم‌نظیر را خواهد داد و روزی به‌یادماندنی با خانواده را برای شما رقم خواهد زد.

بازدید از پارک ساحلی هیتاچی ژاپن

این شهربازی بیش از 25 وسیله سواری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به چرخ‌وفلک 100 متری، توپ گلف، زمین BMX و ترن هوایی اشاره کرد. در اطراف پارک باربیکیوهای پراکنده وجود دارد و همچنین گزینه‌های زیادی برای غذاخوری در آنجا به چشم می‌خورد.

برای کسانی که می‌خواهند تا حد امکان از پیاده‌روی خودداری کنند، گزینه اجاره دوچرخه نیز وجود دارد که از 400 ین برای 3 ساعت شروع می‌شود. آن‌ها درواقع مسیرهای دوچرخه‌سواری جداگانه به مسیرهای عابر پیاده ساخته‌اند تا بتوانید بدون نگرانی در مورد مانور دادن در میان شلوغی، به‌دلخواه خود سوار شوید! همچنین می‌توانید از قطار ساحلی استفاده کنید که به 10 ایستگاه مختلف در اطراف پارک می‌رود و به شما امکان می‌دهد در قسمت‌های مختلف پارک هر زمان که بخواهید سوار و پیاده شوید. اگر می‌خواهید تمام مسیر قطار را سوار شوید، بیش از 30 دقیقه طول می‌کشد تا کل مسیر آن را طی کنید.

سفر به پارک هیتاچی در کشور ژاپن

درمجموع، سفر به پارک ساحلی هیتاچی سفری یک‌روزه است که به آن نیاز دارید. در زمان مناسب سال، میلیون‌ها گل که تا جایی که چشم کار می‌کند شکوفا می‌شوند و بعد از آن می‌توانید برای تفریح ​​به شهربازی بروید.

بیشتر بخوانید: مهیج ترین جاذبه های ژاپن برای کودکان

بهترین زمان برای بازدید از پارک ساحلی هیتاچی

مانند بیشتر پارک‌های ژاپن، بازدید از این پارک هم در بیشتر مواقع سال تجربه‌ای لذت‌بخش خواهد بود. بااین‌حال، اگر به دنبال زیبایی بیشتر هستید، سعی کنید بازدیدهای خود را در طول موارد زیر برنامه‌ریزی کنید:

اواخر مارس تا اواسط آوریل - فصل نرگس

شکوفه‌های زرد زرق و برق‌دار درواقع بومی ژاپن نیستند. آن‌ها در اوایل دهه 1990 وارد شدند و به‌آرامی با شرایط آب و هوایی ژاپن سازگار شدند و اکنون بیش از یک میلیون شکوفه هر بهار در پارک ساحلی هیتاچی رشد می‌کنند. رنگ زرد روشن آن هرکسی را خوشحال می‌کند!

پارک هیتاچی در کشور ژاپن در فصل گل‌های نرگس

اواسط آوریل تا اواخر آوریل - فصل لاله‌ها

شکوفه دادن لاله در پارک ساحلی هیتاچی فقط برای مدت‌زمان نسبتاً کوتاهی اتفاق می‌افتد، اما زمانی که این اتفاق بیفتد، دیدنی است. برخلاف اکثر جشنواره‌های گل، لاله‌ها به‌گونه‌ای کاشته می‌شوند که مانند رنگین‌کمان در سراسر پارک شکوفا شوند. به هر طرف که نگاه کنید، رنگ قرمز و زرد روشن و نارنجی و بنفش را خواهید دید. این زمان محبوب‌ترین زمان برای بازدید از پارک ساحلی هیتاچی است، زیرا نموفیلاها کل پارک را پر کرده‌اند.

نمای پارک هیتاچی در ژاپن

احتمالاً دومین دوره محبوب برای بازدید از پارک ساحلی هیتاچی در تابستان خواهد بود. این‌ها گل‌های زیادی نیستند، بلکه بوته‌های قرمز شکوفه‌ای هستند که بومی قاره اوراسیا هستند. بسته به زمانی که بروید، آن‌ها را در رنگ‌های مختلف خواهید دید. آن‌ها در اوج تابستان به رنگ سبز روشن می‌شوند و به‌تدریج رنگ خود را تغییر می‌دهند تا در پایان اکتبر به رنگ قرمز تبدیل شوند، درست در وسط پاییز.

پارک هیتاچی ژاپن

در اواسط آگوست، رویدادی به نام Kochia Light-Up برگزار می‌شود که در آن کل پارک پس از تاریک شدن هوا با چراغ‌های LED رنگارنگ روشن می‌شود. این مراسم با موسیقی و داستان‌سرایی برای تمام اعضای خانواده همراه است.

راه‌های دسترسی پارک هیتاچی ژاپن

برای رسیدن به پارک هیتاچی می‌توانید سوار اتوبوس شوید که با بلیت برگشت 1200 ین هزینه دارد. رزور بلیت رفت و برگشت با ورودی رایگان 1 روزه به پارک ساحلی هیتاچی همراه است.

بازدید از پارک هیتاچی ژاپن

سؤالات متداول

۱. پارک هیتاچی چه مناظری دارد؟

پارک ساحلی هیتاچی شاید معروف‌ترین مقصد گردشگری ایباراکی باشد که به خاطر مزارع گل‌های زیبایش معروف است. این پارک بزرگ بیشتر به خاطر گل‌های آبی خیره‌کننده نموفیلا در بهار (اواسط آوریل به بعد) و بوته‌های قرمز روشن کوچیا در پاییز (اکتبر) شناخته می‌شود، اما در سایر مواقع سال چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد از جمله نرگس، لاله، گل آفتابگردان و دانه روغنی گل کلزا علاوه بر گل‌ها، این پارک دارای یک شهربازی کوچک، خانه‌های مزرعه سنتی پارک هیتاچی در ژاپن و میزبان جشنواره موسیقی Rock in Japan سالانه است.

جاذبه‌های پارک هیتاچی در ژاپن

بیشتر بخوانید: غذا در ژاپن

۲. راه‌های دسترسی پارک هیتاچی ژاپن

برای رسیدن به پارک هیتاچی می‌توانید سوار اتوبوس شوید که با بلیت برگشت 1200 ین هزینه دارد. رزرو بلیت رفت و برگشت با ورودی رایگان 1 روزه به پارک ساحلی هیتاچی همراه است.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات