مهیج‌ترین جاذبه‌های ژاپن برای کودکان

6 سال پیش 0 دیدگاه

جاذبه‌های ژاپن برای کودکان با مجموعه‌ای باورنکردنی از مقاصد هیجان‌انگیز و ماجراجویی‌های جذاب، خانواده‌های بسیاری را در این سرزمین زیبا سرگرم می‌کند. توکیو شهری فوق‌العاده برای کودکان است و گردشگران بسیاری را برای بازدید از معابد، زیارتگاه‌ها و موزه‌های وسوسه‌انگیز به ژاپن می‌کشاند که علاوه بر تماشای جاذبه‌های زیبا، کودکان نیز می‌توانند اوقات لذت‌بخشی را تجربه کنند. در ادامه با معرفی جاذبه‌های تفریحی ژاپن همراه ما باشید.

پارک نارا

پارک نارا (Nara Park)

در این پاک با مساحت 502 هکتار، مجموعه‌ای شامل 1500 گوزن سیکا وحشی که در میان درختان بومی ساکورا در یک منطقه طبیعی  پرسه می‌زنند، نگهداری می‌شود. پارک نارا در پای کوه واکاکوسا قرار دارد و کراکر برنج سنبی برای غذا دادن به گوزن‌ها توسط فروشندگان خیابانی به فروش می‌رسد. در اطراف منطقه و خارج از پارک، می‌توانید با رانندگان ریکشا سواری تفریحی داشته باشید.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Nara, ژاپن

تلفن: +81 742-22-0375

وب‌سایت: nara-park.com

یونیورسال استودیو اوزاکا

یونیورسال استودیو اوزاکا (Universal Studios Osaka)

استودیوی یونیورسال یک جاذبه ژاپن برای کودکان شناخته می‌شود. امکاناتی مانند سواری، چرخ و فلک، ترن هوایی و رژه بر اساس فیلم‌های نمادینی مانند هری پاتر، پارک ژوراسیک و مرد عنکبوتی، کودکان را بسیار سرگرم می‌کند. از دیگر برنامه‌ها می‌توان به نمایش غرب وحشی و نمایش‌های مضمون، اشاره کرد. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند با شخصیت‌های دوست‌داشتنی مانند اسنوپی و بیگ برد عکس‌های خانوادگی بگیرند. در این مجموعه می‌توانید از خرید، موسیقی زنده و غذاخوری‌ها نیز بسیار لذت ببرید‌.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به ژاپن

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: 2 Chome-1-33 Sakurajima, Konohana Ward, Osaka, 554-0031، ژاپن

تلفن: +81 570-200-606

وب‌سایت: www.usj.co.jp/web/ja/jp

موزه راه‌آهن کیوتو

Kyoto Railway Museum (موزه راه‌آهن کیوتو)

 لوکوموتیوهای بخار، موتورهای عتیقه و مدلی از موشک بدنام «استفنسون» در موزه راه‌آهن کیوتو بچه‌ها را به گذشته می‌برد. در این موزه همچنین می‌توانید از خطوط راه‌آهن ژاپن تا قطار مدرن شینکانسن دیدن کنید. اطلاعات مفیدی را می‌توانید با تماشای قطارها، گذرگاه‌های راه آهن، سیستم‌های سیگنال و پانتوگراف به دست آورید. تجربه خوردن یک وعده غذا در ژاپن، آن هم در یک ماشین غذاخوری قدیمی، بسیار فوق‌العاده خواهد بود.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Kankijicho, Shimogyo Ward, Kyoto, 600-8835، ژاپن

کوهستانی فوجی-کیو

وب‌سایت: www.kyotorailwaymuseum.jp

فوجی-کیو هایلند

Fuji-Q Highland (فوجی-کیو هایلند)

یکی از محبوب‌ترین پارک‌های تفریحی ژاپن در منطقه پنج دریاچه فوجی در فوجی یوشیدا واقع شده است. فوجی-کیو هایلند در دامنه کوه فوجی با ترن هوایی خیره‌کننده، سواری‌های الهام گرفته از انیمیشن، کشتی‌های دزدان دریایی و تاب‌های آسمانی گسترده بسیار شگفت‌انگیز است. از دیگر ویژگی‌های بی‌نظیر این مجموعه می‌توان به کوچولوها با خانه‌های خالی از سکنه، پیچ و خم‌ها و بازی‌های کارناوال و همچنین کل منطقه‌ای که به موتور تانک توماس اختصاص داده شده، اشاره کرد.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: 5 Chome-6-1 Shinnishihara, Fujiyoshida, Yamanashi 403-0017، ژاپن

ساعت کاری: 9 تا 19

وب‌سایت: www.fujiq.jp/ja

میدان جهانی توبو

Tobu World Square (میدان جهانی توبو)

میدان جهانی توبی از دیگر جاذبه‌های ژاپن برای کودکان است که در سفر ژاپن حتما باید از آن دیدن کنید. یک پارک موضوعی که در آن سازه‌های نمادین، شهرهای شبیه‌سازی‌شده و مکان‌های میراث جهانی یونسکو، طراحی شده‌اند. کودکان می‌توانند مدل‌های شبیه‌سازی شده از اهرام مرتفع مصر، شهر ممنوعه در چین و شهر نیویورک را تماشا کنند. منطقه ژاپن با قلعه‌ها، معابد و مکان‌های موردعلاقه مدرن مانند Tokyo Skytree برای کودکان بسیار آموزنده و سرگرم‌کننده است.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: 209-1 Kinugawaonsen Ohara, Nikko, Tochigi 321-2522، ژاپن

تلفن: +81 288-77-1055

وب‌سایت: www.tobuws.co.jp

استراحتگاه ناگاشیما

Nagashima Resort (استراحتگاه ناگاشیما)

استراحتگاه ناگاشیما خارج از ناگویا قرار دارد. این مجموعه با پنج منطقه تفریحی مناسب برای خانواده از جمله پارک تفریحی ناگاشیما اسپالند، شرایط ایده‌آلی را برای همه افراد مهیا کرده است. ترن هوایی با نام‌هایی مانند Steel Dragon 2000، یک چرخ و فلک غول پیکر در حال چرخش، یک پارک آبی خیره‌کننده و ده‌ها سواری و جاذبه هیجان‌انگیز از امکانات ویژه این مجموعه هستند. موزه آنپانمن با برنامه تلویزیونی انیمیشن محبوب غواصی، بچه‌های کوچک‌تر را مجذوب می‌کند.

بیشتر بخوانید: معرفی ژاپن

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: 333 Nagashimacho Urayasu, Kuwana, Mie 511-1192، ژاپن

ساعت کاری: 9 تا 19

تلفن: +81 594-45-1111

وب‌سایت: www.nagashima-onsen.co.jp/index.html

پلازا کودک اوزاکا

Kids Plaza Osaka (پلازا کودک اوزاکا)

این مجموعه تفریحی در قلب Ogimachi Kids Park، چندین طبقه دارد. بازدیدکنندگان بسیاری برای ماجراجویی و خلاقیت در Kids Plaza Osaka به این مرکز می‌آیند. آزمایشگاه‌های علمی، آشپزخانه‌های مهمانی، استودیوهای تلویزیونی و آزمایشگاه‌های موسیقی در نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های تعاملی، خلاقیت و کشف مراجعه‌کنندگان را محک می‌زند. در یک شهر کاملا ساختگی بچه‌ها می‌توانند به خرید بروند و به عنوان پستچی، نامه‌ها را تحویل دهند و یا افسر پلیس شوند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: 2 Chome-1-7 Ogimachi, Kita Ward, Osaka, 530-0025، ژاپن

ساعت کاری: 9:30 تا 16

تلفن: +81 6-6311-6601

وب‌سایت: www.kidsplaza.or.jp

 پارک میمون ایواتایاما

Monkey Park Iwatayama (پارک میمون ایواتایاما)

در پارک میمون ایواتایاما میمون‌ها نمایش‌های جالبی را اجرا می‌کنند. اگرچه این میمون‌های بازیگوش در یک پارک طبیعی حفاظت شده در کوه آراشیاما زندگی می‌کنند، اما آن‌ها را در حال تاب خوردن، رقصیدن و شادی برای بازدیدکنندگان خواهید دید. بچه‌ها می‌توانند تکه‌های سیب را در پارک بخرند تا مستقیما از دستان‌شان به میمون‌ها غذا بدهند. در این پارک می‌توان ساعت طولانی و لذت‌بخشی را همراه با موسیقی و جنجال‌های فراوان به سرگرمی و تفریح پرداخت.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس:  ژاپن، 〒616-0004 Kyoto, Nishikyo Ward, Arashiyama Nakaoshitacho, 61

ساعت کاری: 9 تا 16

تلفن: +81 75-872-0950

وب‌سایت: +81 75-872-0950

بازار تسوکیجی

Tsukiji Market (بازار تسوکیجی)

یکی دیگر از جاذبه‌های ژاپن برای کودکان بازار تسوکیجی است که قطعا ارزش یک بار دیدن را دارد. برای دیدن حراج‌های تن ماهی باید زود بیدار شوید. بهترین رستوران‌ها در بازار بیرونی هستند که هنوز در محل اصلی قرار دارند‌. برای آشنایی با تاریخچه واقعی بازار بهتر است با یک تور Tsukiji از این بازار دیدن کنید.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: 4 Chome-16番2号 Tsukiji, Chuo City, Tokyo 104-0045 ، ژاپن

ساعت کاری: 4 تا 14

تلفن: +81 3-3541-9444

وب‌سایت: www.tsukiji.or.jp

موزه ملی طبیعت و علم

National Museum of Nature and Science (موزه ملی طبیعت و علم)

بهترین موزه علمی توکیو که با مجموعه‌ای گیج‌کننده از سرگرمی‌ها، بازیدکنندگان بسیاری به سمت خود می‌کشاند. نمایشگاه‌های دوست‌داشتنی تقریبا در هر طبقه از موزه، بچه‌ها را سرگرم می‌کند و فرصت خوبی برای یادگیری است. این موزه 5 دقیقه پیاده از مترو و ایستگاه JR Ueno فاصله دارد. موزه معمولا دوشنبه‌ها تعطیل است.

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های دیدنی توکیو

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: 7-20 Uenokoen, Taito City, Tokyo 110-8718، ژاپن

ساعت کاری: 9 تا 17

تلفن: 7-20 Uenokoen, Taito City, Tokyo 110-8718، ژاپن

وب‌سایت: www.kahaku.go.jp

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات