تجربه‌های حیرت‌انگیز و جاذبه‌های گردشگری اینترلاکن

3 سال پیش 0 دیدگاه

اینترلاکن کجاست؟ اینترلاکن یکی از شهر­­های سوئیس است که بی‌­شک مقصد بسیار خوبی برای گردشگران است. زبان رسمی در شهر اینترلاکن، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و رمانس است. واحد پول در اینترلاکن سوئیس، فرانک سوئیسی است. شاید برایتان جالب باشد تا بدانید که اختلاف ساعت اینترلاکن با تهران، حدود دو و نیم ساعت است (اینترلاکن دو و نیم ساعت از تهران عقب‌­تر است). در این مطلب به معرفی جاهای دیدنی اینترلاکن سوئیس خواهیم پرداخت پس همراه ما باشید.

آب­‌و­هوای شهر اینترلاکن در سوئیس چگونه است؟

بدیهی است که برای سفر به مکانی جدید، باید اطلاعاتی در مورد آب‌­و­هوای آن منطقه هم داشته باشیم. در شهر اینترلاکن، آب­‌و­هوا در اکثر اوقات سال ملایم است و به‌­خاطر شرایط جغرافیایی آن منطقه، بارندگی در این شهر بسیار زیاد است. به این صورت که حتی در خشک­‌ترین ماه­‌های سال نیز در شهر اینترلاکن بارندگی وجود دارد. به­‌طور میانگین، دمای هوا در اینترلاکن سوئیس حدود 4/11 درجه و همچنین، میانگین بارندگی سالانه، حدود 1175 میلی­متر است.

برای سفر به سوئیس و دیدن جاذبه­‌های گردشگری اینترلاکن، بهترین زمان تابستان است. هوا در این فصل بین 18 تا 20 درجۀ سانتی­گراد است. همچنین، در فصل زمستان به‌­دلیل سرد­بودن هوا، به‌­ندرت کسی به این شهر سفر می­‌کند؛ از این رو، هزینۀ سفر در این فصل از سال بسیار کاهش می­‌یابد.

اینترلاکن کجاست

جاذبه‌­های گردشگری اینترلاکن سوئیس

اینترلاکن سوئیس یکی از مکان­های فوق­‌العاده برای کشف بهترین مناظر زیبا در سوئیس است. در اینترلاکن جاذبه‌­های گردشگری فراوانی وجود دارد. استراحتگاه­‌های زیبا در طبیعت، قطارهای هیجان­‌انگیز (از نظر منظرۀ مسیر)، تور­های قایقرانی در دریاچه، همراه با ویویی شگفت­‌انگیز از قله‌­ها و کوه­‌های سرسبز و زیبای اطراف. اینترلاکن یکی از محبوب‌­ترین، شناخته‌­شده‌­ترین و قدیمی‌­ترین استراحتگاه‌­های تابستانی در کشور سوئیس است. این شهر، جزو بهترین جاذبه­‌های گردشگری در سوئیس محسوب می‌­شود. دور­تا­دور اینترلاکن توسط کوه­‌ها پوشیده شده است که این امر باعث شده است این شهر مکانی جذاب و محبوب برای سفر­کردن به شمار بیاید.

جاهای دیدنی اینترلاکن سوئیس

در این شهر، شما می­‌توانید تفریحات دلچسب زیادی را تجربه کنید؛ چرا که تنوع زیادی برای تفریح و گردش در این شهر وجود دارد؛ مانند کوهنوردی، پیاده‌­روی در طبیعت بی‌مثال و همچنین، ورزش‌­هایی مثل گلف، قایقرانی، موج­‌سواری، پاراسل، اسب‌­سواری، تنیس و همچنین استخر­های مجهز که برای مسافران تعبیه شده است.

  • دریاچه اینترلاکن سوئیس

دریاچۀ تون که در بخش غربی اینترلاکن قرار گرفته است، دریاچه‌­ای بلند و باریک است که توسط کوهستان­‌ها پوشیده شده. برای لذت‌­بردن از مناظر زیبای این دریاچه، می­‌توانید قایق‌­های پدالی موجود را اجاره و از آن­‌ها استفاده کنید. در سمت غربی این دریاچه، یک منطقۀ تاریخی وجود دارد که مربوط به قرون وسطی است. در کنار ساحل دریاچه، یک قلعه با چشم‌­اندازی شگفت‌­انگیز وجود دارد. این قلعه دارای یک موزۀ تاریخی است که زره‌­ها و سلاح­‌های قرن چهاردهم و همچنین، وسایل و آثار رومی در آنجا حفظ و نگهداری می­‌شود. همچنین، قلعه­‌های دیگر و کلیسای رمانست، سواحل دریاچۀ تون را زیباتر کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان سفر به سوئیس در سال چه فصلی است؟

  • قلعه و صومعۀ اینترلاکن

این قلعه و صومعه، همانند یک تکه از بهشت است که در اینترلاکن قرار دارد. جاذبۀ گردشگری اینترلاکن برای کسانی که اهل طبیعت‌­گردی هستند، بسیار جذاب و اعجاب‌­انگیز است. این قلعه و صومعه حدوداٌ به قرن دوازدهم بر می­‌گردد. همچنین، شما می‌­توانید از برج ناقوس که مربوط به قرن 14 است، دیدن کنید؛ به علاوه، ایوان گوتیک که قدمت آن به سال 1425 میلادی بر می­‌گردد. یکی از نکاتی که این صومعه را متفاوت و جذاب کرده، سبک معماری آن است که تفاوت آن در طراحی پنجره­‌های آن به نمایش گذاشته شده.

جاذبه‌های گردشگری اینترلاکن

  • پارک دوستی

در کنار هتل اینترلاکن «interlaken»، باغ کوچک دوستی را خواهید دید؛ اولین باغ ژاپنی در سوئیس، در مکانی آرام با گیاهان گلدار، آب و کپور­کوی. این پارک محل فرود ترجیحی برای گلایدرها است. یکی از محبوب­‌ترین ماجراجویی­‌ها که می­‌توان در اینترلاکن انجام داد، کالسکه­‌سواری در خیابان است. همچنین، در زمستان یک پیست اسکی روی یخ وجود دارد که برای مبتدیان بسیار راحت است.

  • موزۀ توریستی interlaken

موزۀ توریستی در یک خانۀ چوبی زیبا و بازسازی­‌شده، متعلق به قرن هفدهم است که شامل مدل­‌هایی از واگن­‌های پستی اولیه، دوچرخه‌­ها، لوکوموتیو­های راه‌­آهن، واگن‌­های تاریخی واقعی و وسایل نقلیه است. تاریخ گردشگری در این منطقه، در سه طبقۀ نمایشگاه نشان داده شده است و از تصاویر تاریخی برای نمایش هنر استفاده می­‌شود تا نشان دهد که چگونه روستا­های کوچک و اغلب دور­افتاده، توانستند توسط گردشگران بهبود یافته و در خیلی از مواقع، شکوفا شوند. در این موزه، بسیاری از نمایشگاه‌­ها به زبان انگلیسی است؛ به همین دلیل، تعداد زیادی بازدید­کننده به این مکان جذب می‌­شوند.

شهر اینترلاکن در سوئیس

  • غار و آبشار­های سنت­بیاتوس

در اینترلاکن می‌­توانید از غارهای زیرزمینی، آبشارها و دریاچۀ آیین‌ه­ای بازدید کنید. کل منطقه، بسیار جذاب است. در این منطقه، مجموعه‌­ای از آبشارها که از صخره­‌ها فرو می‌­ریزند، وجود دارند که بسیار جالب و دیدنی است. برای رسیدن به این منطقه، می‌­توانید از اتوبوس‌­های موجود استفاده کنید.

  • هوهمات

پارک هوهمات تقریباً فضایی به‌­اندازۀ 35 هکتار دارد که جزو شاهکار­های شهری است و به‌­عنوان یکی از بهترین پارک­‌های سوئیس شناخته شده است که جذابیت عجیبی دارد. در کنار آن، باغ‌­های گل، کافه‌­ها و هتل­‌ها در اطراف بلوار هوهوگ مناظر زیبایی از کوهستان را شکل داده‌­اند. همچنین، به جاذبه‌­های گردشگری و تفریحی در اینترلاکن می‌­توان به ماجراجویی در ارتفاعات آلپ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین هتل‌های زوریخ سوئیس

  • یخچال رون

یخچال طبیعی رون در کوه‌های آلپ سوئیس سرچشمه رودخانه رون است که از طریق سوئیس و فرانسه به دریای مدیترانه می‌رود و به دریاچه ژنو کمک می‌کند. تخمین زده می‌شود که این یخچال طبیعی بیش از 10000 سال قدمت داشته باشد. بازدیدکنندگان می‌توانند آن را از بیرون ببینند و همچنین در داخل یخچال قدم بزنند.

یخچال طبیعی در  interlaken

  • ماترهورن

 ارتفاع ماترهورن به (4478 متر) می‌رسد. این قله که به‌خاطر شکل مثلثی ناهموارش شناخته می‌شود، یکی از معروف‌ترین قله‌های سوئیس است. نه تنها به خاطر مناظرش، بلکه به خاطر ظاهرش در لوگوی Toblerone، برند نمادین شکلات سوئیسی.

  • دریاچه برینز

دهکده برینز، که در سمت مقابل دریاچه قرار دارد (و نام دریاچه از آن گرفته شده است)، یکی از جاذبه‌های شگفت‌انگیز اینترلاکن سوئيس است که از کلبه‌های چوبی سنتی با کوه‌های آلپ پوشیده از برف در پشت آن‌ها بلند شده است ان مکان تبدیل به بهترین مکان کرده است.

  • پرواز با پاراگلایدر

از ژوئن تا سپتامبر  را می‌توان بهترین زمان برای سفر به اینترلاکن در نظر گرفت. اگر می‌خواهید از سفر خود به اندازه کافی لذت ببرید باید یک کایاک یا تخته پارویی ایستاده برای دریاچه تون یا برینز اجاره کنید؛ برای این کار می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف در این زمینه کمک بگیرید. در خشکی ممکن است برای چیزی هیجان‌انگیزتر از یک پیاده‌روی ساده آماده باشید. البته بهتر است این نکته را در نظر بگیرید که زمین اطراف دریاچه‌ها نمی‌تواند برای دره نوردی مناسب‌تر باشد؛ برای حفظ ایمنی خود، تجهیزات ایمنی و لباس نئوپرن بپوشید و از آبشارها و دره‌ها به سمت پایین بروید. کوه هایی که دریاچه‌های اینترلاکن را احاطه کرده‌اند، سکوی پرتابی برای پاراگلایدرها هستند که ناودان‌های رنگارنگ آن‌ها در تابستان یک منظره رویایی را می‌سازد. این یک فعالیت برای افرادی که از ارتفاع می‌ترسند مناسب نیست؛ اما اگر بتوانید برای یک پرواز پشت سر هم شجاعت به خرج دهید، می‌توانید لذت معلق شدن در آسمان را تجربه کنید.

جاذبه‌های گردشگری اینترلاکن | پرواز با پاراگلایدر در اینترلاکن

  • اسپیز

در ساحل جنوبی دریاچه «تون»، «اسپیز» یک شهر زیبا است که در تاکستان‌ها پیچیده شده و با ماشین، قطار یا قایق در عرض چند دقیقه از غرب اینترلاکن می‌توانید به آن برسید. این شهر توسط قلعه قدرتمند مربع شکل گرفته است که برای اولین بار در قرن سیزدهم ساخته شد و ظاهر فعلی خود را در دهه 1600 به دست آورد. این کلیسا به همراه کلیسای رومی 1000 ساله ارزش دیدن دارد و اطلاعاتی به سه زبان در مورد جانشینی خانواده‌های نجیب که تحت پادشاهی بورگوندی و امپراتوری هابسبورگ مالک این قلعه بودند، دارد. همچنین موزه‌ای درباره تاریخچه نوشیدنی‌های سنتی اسپیز وجود دارد و مسیرهای پیاده‌روی درست از شهر شروع می‌شوند و به محدوده Niederhorn می‌رسند.

  • پانورامابروکه سیگریسویل

پانورامابروکه سیگریسویل طرحی است که ساحل دریاچه را حتی برای عابران پیاده در دسترس‌تر می‌کند. سه پل از هفت پل تاکنون ساخته شده است و پانورامابروکه سیگریسویل تا به امروز چشمگیرترین پل درنظر گرفته شده است. این پل زیبا 180 متر بر فراز دره گومی اوج می‌گیرد و 330 متر طول دارد. شما هرگز از منظره کوه‌های «آلپ برن» که بر فراز آبی عمیق «دریاچه تون» خودنمایی می‌کند خسته نخواهید شد. این پل در مسیری قرار دارد که شما را به شهر جذاب «اوبرهوفن» که دارای یک ساحل و یک قلعه روی آب است، می‌برد.

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های برتر گردشگری در بازل سوئیس

  • پیست کرلینگ باواریا

در زمستان برای شهرهای سوئيس عادی است که پیست‌های یخ موقت راه‌اندازی کنند، اما اینترلاکن بسیار فراتر از این است. در Höheweg از اواسط دسامبر تا پایان فوریه، (Ice Magic) جادوی یخ، دنیای کوچک ساخته شده از یخ است. پنج پیست در آیس مجیک وجود دارد که همگی توسط رمپ‌های یخی 450 متری به هم متصل شده‌اند. بر خلاف ورزش المپیک، این بازی آسان بوده و بیشتر شبیه بولینگ روی یخ است. بعد از چند ساعت سرگرمی که روی یخ‌ها انجام دادید، می‌توانید با شکلات یا قهوه داغ، خودتان را گرم کنید، یا فوندو را در غذاخوری به سبک کلبه به اشتراک بگذارید.

 

اینترلاکن کجاست | پیست کرلینگ باواریا اینترلاکن

خرید در اینترلاکن

در امتداد گردشگری طولانی، گردشگران می­‌توانند سوغاتی­‌های کلاسیک سوئیس را بیابند؛ مانند ساعت­‌های تیسوت و مارک‌­های دیگر، چاقوهای ارتش سوئیس و بهترین شکلات­‌های سوئیسی مانند شکلات لینت. همچنین، آن­‌ها می­‌توانند کالاهای معمولی منطقه­‌ای را مانند لوازم آرایشی طبیعی، غذا­های خوش‌­طعم سوئیسی و صنایع دستی را در بازار پیدا کنند.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات