همه چیز درباره هتل ۵ ستاره پارکو دی پرینسیپی گرند

2 سال پیش 0 دیدگاه

هتل پارکو دی پرینسیپی گرند یکی از هتل‌های لوکس شهر رم، پایتخت ایتالیاست که در منطقه زیبا و سرسبز "پاریولی" واقع شده. هتل پارکو دی پرینسیپی گرند رم تنها اقامت گاه شهری در شهر رم است و مکانی مناسب برای استراحت و دور بودن از استرس و تشویش‌هایی است که همه‌ی ما در زندگی روزمره با آن‌ها سروکار داریم.

یکی از مجلل‌ترین و تاثیرگذارترین بخش های این هتل، قسمت اسپای آن است که به عنوان یک مرکز سلامت منحصربه‌فرد و با مساحتی حدود 2000 متر گل سرسبدِ هتل پارکو دی پرینسیپی گرند محسوب می‌شود که در سفر به رم می‌توانید از اقامت در آن لذت ببرید.

این هتل یکی از بهترین انتخاب‌ها جهت برگزاری مراسمات و رویدادهای مهم شماست.

اطلاعات کلی هتل پارکو دی پرینسیپی گرند در رم

این هتل به طور کلی 179 اتاق دارد که 15 اتاق آن از نوع سوپویور یک نفره، 70 اتاق از نوع سوپریور دو نفره، 70 اتاق از نوع دولوکس، 10 اتاق آن از نوع سوئیت جونیور و 14 اتاق آن از نوع سوئیت کامل هستند که سوئیت ریاست جمهوری و سوئیت رویال  نیز در دسته‌ی سوئیت‌های کامل قرار می‌گیرند.

هتل پارکو دی پرینسیپی گرند رم ایتالیا در یکی از مناطق خاص و منحصربه‌فرد شهر رم واقع شده، دلیل این خاص بودن هم آن است که هتل درست روبه‌روی ویلا بورگزه قرار دارد و منظره‌ی روبه‌روی اتاق‌ها مشرف به باغ‌های ویلا بورگزه هستند. موقعیت مکانی هتل پارکو دی پرینسیپی گرند به صورتی است که بعد از حدود 10 الی 15 دقیقه پیاد‌ه‌روی روی پله‌های اسپانیایی و گذر از فواره تروی به خیابان‌های معروف Via Condotti و Via Veneto می‌رسید که یکی از جذاب‌ترین و مدرن‌ترین جاهای دیدنی رم هستند.

رستوران هتل 5 ستاره پارکو دی پرینسیپی گرند

درون این هتل پنج ستاره، یک رستوران پنج ستاره نیز قرار دارد که نام آن Pauline Borghese بوده و مشرف به باغی است که به سبک کلاسیک و قدیمی ایتالیا ساخته شده. شما  در این رستوران به معنای واقعی با خدمات پنج ستاره مواجه می‌شوید و با کادر و آشپزهای حرفه‌ای روبه‌رو هستید که سعی می‌کنند در کنار غذاها و طعم‌های مدرن، غذاهای اصیل ایتالیایی را نیز به شما معرفی کنند و لحظاتی ایده‌آل و لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورند.

بیشتر بخوانید: خیابان ویا دل کورسو در رم جایی که نباید برای خرید از دست بدهید

محلی برای برگزاری مراسمات و جلسات شما

در هتل پارکو دی پرینسیپی گرند یک سالن کنگره نیز تعبیه شده که با خدمات پنج ستاره‌ی خود فرصت برگزاری انواع جلسات و کنفرانس‌ها و حتی ناهارهای کاری را در اختیار شما قرار داده‌اند. این هتل به طور کلی دارای 18 اتاق برای برگزاری جلسات است که در بین تمامی آن‌ها، سالن کنفرانس فرناندز با دسترسی جداگانه از خودِ هتل و نورِ مستقیم می‌تواند میزبان 900 نفر باشد.

این هتل با در نظر گرفتن مکان‌هایی برای استراحت در مجاورت اتاق‌های برگزاری جلسات سعی کرده که از خشک بودن فضای برگزاری جلسات در عین رسمی بودن بکاهد و با ارائه خدمات رفاهی کامل بر انعطاف‌پذیری فضای برگزاری جلسات بیفزاید. علاوه بر امکان برگزاری جلسات و رویداد های کاری، هتل پارکو دی پرینسیپی گرند رم فرصت برگزاری عروسی، انواع مهمانی‌های موضوعی، مهمانی‌هایی در کنار استخر و جشن‌های مختلف را در اختیار مراجعه‌کنندگان می‌گذارند. لازم است بدانید که یک تیم از بهترین پرسنل هتل شما را جهت برگزاری هر یک از میهمانی‌های مد نظرتان همراهی خواهند کرد، این افراد بسیار حرفه‌ای هستند و وظایف خود را علاقه‌ی تمام انجام می‌دهند؛ همین امر باعث می‌شود میهمانی شما در کامل‌ترین و بی‌نقص‌ترین حالت ممکن برگزار شود.

سالن اسپا هتل پارکو دی پرینسیپی گرند رم ایتالیا را فراموش نکنید!

همانطور که بالاتر گفتیم، این هتل دارای یک سالن اسپا است که مساحتی برابر با 2000 متر مربع دارد و شامل 12 اتاق درمان و دو سوئیت اسپای زوج می‌شود. سالن اسپای این هتل، شامل امکاناتی مانند سونا، اتاق بخار، دوش سوئدی، فواره‌های یخی و یک استخر 25 متری است که توسط گاز ازن ضد عفونی می‌شود.

همچنین این مجموعه شامل یک محل برای استراحت و یک باشگاه تناسب اندام 450 متر مربعی است و در نهایت سالن زیبایی این اسپا با یک تیم حرفه‌ای از آرایشگران خدمات اسپا را تکمیل می‌کنند و تجربه‌ای به یاد ماندنی از اقامت در این هتل را برای شما باقی می‌گذارند.

 

مکان هایی که پیشنهاد می‌شود در دوران اقامت خود در هتل پارکو دی پرینسیپی گرند از آنها دیدن کنید

  • باغِ ویلا بورگزه

این باغ که متعلق به خانواده‌ی بورگزه است، قدمتی چند قرنی دارد و به عنوان قلب سبز شهر رم شناخته می‌شود. این باغ ترکیبی به یادماندنی از تاریخ و آثار تاریخی است.

 

  • گالری بوگزه

این موزه در باغ ویلا بورگزه قرار دارد، و آثار هنری که در آن نگهداری می‌شوند از نظر هنری بسیار غنی و منحصر به فرد هستند؛ از جمله آثاری که در این موزه از آن نگهداری می‌شود مجسمه کانوا از پائولینا بورگزه است.

جالب است بدانید که این مکان از اول موزه نبوده و در سال های پایانی قرن 18 تبدیل به موزه شده است؛ در سال 1902 خانواده بورگزه دیگر از پس هزینه‌های نگهداری این بنا برنیامدند و آن را به دولت وقت ایتالیا فروختند و در نهایت در سال 1903 بخشی از این مجموعه تحت عنوان باغ کازینا بورژیز، از مجموعه جدا شد و باقی مجموعه به تالار اصلی شهر رم فروخته شد و آنان این مجموعه را به شکل یک پارک با قابلیت بازدید عمومی تبدیل کردند.

  • بیوپارکو (Bioparco)

بیوپارکو یکی از باغ وحش های ایتالیاست که تنها صرفا محل نگهداری از حیوانات نیست، بلکه این مکان در جلوگیری از انقراض گونه‌های جانوری نیز نقش بسزایی دارد.

خیابان ویا وِنِتو (Via Veneto)

این خیابان که در اصل ویا ویتوریو ونتو نام دارد، یکی از لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین خیابان‌های شهر رم است. که در سال 1800 طراحی شده و دلیل مشهور بودن و مورد توجه بودن آن این است که در دهه‌های 50 و 60 به قلب زندگی اجتماعی در شهر رم معروف بوده است و صحنه‌هایی از فیلم معروف زندگی شیرین (La Dolce Vita) در آن فیلمبرداری شده.

پله های اسپانیایی (Spanish Steps)

پله‌های اسپانیایی که شامل 135 پله‌ی تاریخی می‌شود، از قرن 16 میلادی به عنوان مرکز فرهنگی شهر واتیکان شناخته می‌شوند. در کنار این پله ها یک میدان قرار دارد که حوضی در مرکز آن بنا شده و فواره‌های حوض به سبک باروک ساخته شده‌اند و "فواره قایق زشت" نام دارند. این پله‌ها توسط معماری به نام فرانچسکو سانکتیس طراحی و ساخته شده‌اند و به علت معماری منحصر به فردشان تبدیل به یک جاذبه گردشگری شده‌اند.

فواره تِرِوی (Trevi Fountain)

این فواره یا در واقع آب‌نما، در منطقه تِرِوی رم قرار دارد، این فواره بزرگترین فواره‌ی دوران باروک و یکی از معروف‌ترین فواره‌ها و آبنما‌های جهان است که 26 متر ارتفاع دارد و عرض آن نیز به 20 متر می‌رسد. جالب است بدانید که طبق افسانه‌های قدیمی، مردم معتقدند که اگر یک سکه را به درون حوض این فواره بیندازند قطعا باز هم به رم باز خواهند گشت.

گالری ملی هنر مدرن

این موزه محل نگهداری عظیم ترین مجموعه های هنر معاصر کشور ایتالیاست. در این موزه از نقاشی ها، مجسمه ها و آثار هنریِ هنرمندان قرن 19 و 20 میلادی نگهداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: قوانین عجیب‌وغریب کشور ایتالیا چست | آشنایی با قانون‌های عجیب ایتالیا

موزه ملی هنر های قرن 21 MAXXI

این مکان نه تنها مکانی برای نگهداری و محافظت از آثار هنری معاصر است بلکه یک آزمایشگاه برای انواع آزمایش‌های فرهنگی-هنری و تحلیل محتوای هنری و زیبایی شناختی عصر ما است.

تالار Parco della Musica

این تالار یکی از تاثیرگذارترین تالارهای شهر رم است که طی سالیان متوالی به یک کانون هنری برای برگزاری مراسمات و گردهمایی‌های هنری، موسیقایی و سینمایی تبدیل شده.

کلیسای سنت پیتر در شهر واتیکان

و درنهایت یکی از زیباترین جاذبه‌هایی که در مدت اقامت خود در هتل پارکو دی پرینسیپی گرند می‌توانید از آن دیدن کنید. کلیسای سنت پیتر که از جاذبه‌های واتیکان است که در مقاله‌های قبلی رزآبی به معرفی این مکان شگفت‌انگیز پرداخته‌ایم.

گنبد این بنا به قدری عظیم است که در هنگام اقامت در هتل 5 ستاره پارکو دی پرینسیپی گرند به‌راحتی می‌توانید از پنجره‌های اتاق خود آن را مشاهده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. لازم است بدانید که این گنبد شگفت انگیز توسط میکل آنژ مجسمه ساز مشهور ایتالیایی طراحی و ساخته شده.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات