15 مورد از امن‌ترین و بهترین هتل‌های پاریس برای تکمیل تجربه‌ی سفر رویایی

3 سال پیش 0 دیدگاه

برای داشتن سفری فوق‌العاده و خاطره‌انگیز به فرانسه، باید بهترین روش اقامت را در بهترین هتل‌های پاریس انتخاب کنید. از میان گزینه‌های مختلفی که برای اقامت در کشورهای مختلف وجود دارد، بسیاری از افراد، هتل‌ها را انتخاب می‌کنند؛ چون خدمات رفاهی مختلفی که ارائه می‌دهند، باعث می‌شود تا تمام دغدغه‌های مربوط به اقامت رفع شود و افراد بتوانند در طول سفر، فقط به تفریح و بازدید از جاذبه‌های گردشگری بپردازند.

انتخاب بهترین هتل در پاریس

پاریس که یکی از محبوب‌ترین شهرهای جهان در زمینه‌ی گردشگری به شمار می‌رود، دارای بالاترین استانداردها در زمینه‌ی صنعت هتل‌داری است. به همین دلیل، افرادی که به این کشور سفر می‌کنند، می‌توانند بهترین هتل‌های پاریس را برای اقامت خود انتخاب کنند و با خیال آسوده از گشت در پاریس زیبا لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: آداب و رسوم مردم پاریس

هتل‌های زیادی در پاریس وجود دارند که با اقامت در آن‌ها در تور پاریس می‌توان خدمات رفاهی بی‌نظیری را تجربه کرد. با وجود این که تعداد این هتل‌ها زیاد است، در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم به معرفی چهار مورد از آن‌ها بپردازیم تا قبل از سفر به پاریس، بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید و سفری کاملاً به‌یادماندنی را تجربه کنید.

البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که انتخاب بهترین هتل‌های پاریس تا حدی به سلایق شخصی نیز بستگی خواهد داشت؛ به همین دلیل، افرادی که قصد سفر به پاریس را دارند، بهتر است به بررسی دقیق مشخصات هتل‌ها نیز بپردازند تا بتوانند با توجه به شرایط خود، گزینه‌ی مناسبی را انتخاب کنند و یا با تورهای مسافربری سفر کنند و انتخاب هتل را به آن‌ها بسپارند و با توجه به قیمت تور فرانسه تصمیم‌گیری کنند.

انتخاب بهترین هتل‌های پاریس

بهترین هتل‌های پاریس

در اینجا به معرفی چند مورد از بهترین هتل‌های پاریس می‌پردازیم که اغلب آن‌‌ها از هتل‌های خوب فرانسه به‌شمار می‌روند و تجربه اقامت در این هتل‌ها به یادماندنی است.

۱. هتل پنج‌ستاره‌ی پلازاآتنه

برای تجربه‌ی سفری رویایی در پاریس، هتل پنج‌ستارۀ پلازاآتنه یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. این هتل که در خیابان Montaigne قرار گرفته است، فاصله‌ی بسیار کمی با خیابان شانزلیزه دارد؛ چیزی در حدود پنج‌دقیقه.

هتل پلازاآتنه با دارابودن ۲۰۰ اتاق و سوییت مجزا، در صدر بهترین هتل‌های پاریس قرار گرفته است؛ تا جایی که می‌توان آن را به‌عنوان نمادی از صنعت هتل‌داری لوکس فرانسه دانست. پیست زمستانی اسکی که یکی از بهترین تفریحات زمستانی در فرانسه میباشد، رستوران‌های لوکس با سرآشپزان مشهور بین‌المللی، شیرینی‌پزی‌های رویایی و بار مجزا، از امکانات مختلفی هستند که هتل پلازاآتنه از آن برخوردار است.

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های دیدنی پاریس

هتل پلازاآتنه دارای اتاق‌ها و سوییت‌های گوناگونی است که با توجه به تعداد نفراتی که قصد اقامت دارند، می‌توان به انتخاب آن‌ها پرداخت. بزرگ‌ترین سوییت‌های این هتل در حدود ۴۵۰ متر مساحت دارند که برای اقامت ده نفر نیز مناسب خواهند بود.

از دیگر امکانات هتل پلازاآتنه، می‌توان به ترانسفر رایگان، استخر و جکوزی و نوشیدنی‌های جذاب و خدمات سالن‌های زیبایی اشاره کرد که هر کدام در نوع خود بی‌نظیر هستند.

بهترین هتل پاریس

۲. هتل پنج‌ستاره‌ی چهار فصل جورج پنجم

هتل پنج‌ستاره‌ی چهار فصل جورج پنجم، به‌دلیل ویژگی‌های خاص خود، جزو بهترین هتل‌های پاریس به شمار می‌رود. این اقامتگاه بی‌نظیر در خیابان جورج پنجم، مجاور خیابان معروف شانزلیزه که یکی از خیابان های دیدنی پاریس است، قرار گرفته است.

اتاق‌های هتل جورج پنجم زیبایی بی‌مانندی دارند؛ به‌طوری که نظیر آن‌ها را در کمتر اقامتگاهی می‌توان مشاهده کرد. طراحی کلاسیک اتاق‌های این هتل باعث شده است تا مهمانان در اولین ورود، احساس فوق‌العاده‌ای را تجربه کنند. در حالی که تمامی اتاق‌ها از معماری منحصربه‌فرد برخوردارند، اما مبلمان و دکوراسیون آن‌ها به نوعی طراحی شده است که حس متفاوت اقامت در یک هتل اصیل فرانسوی را به‌خوبی منتقل می‌کنند.

امکاناتی که در اتاق‌ها قرار داده شده‌اند، کاملاً درخور بهترین هتل‌های پاریس هستند؛ به‌طوری که تمامی نیازهای موجود را مرتفع خواهند کرد. قهوه‌سازهای مدرن، مینی‌بار و کتابخانه، جزو اولین امکاناتی هستند که با ورود به اتاق‌های جورج پنجم به چشم می‌خورند.

هتل جورج پنجم نمای فوق‌العاده‌ای هم دارد. با ورود به بالکن اتاق‌ها، می‌توان زیبایی منحصربه‌فردی را شاهد بود؛ نمای بی‌نظیر شهر پاریس که برج ایفل در آن خودنمایی می‌کند. خوردن صبحانه در بالکن اتاق می‌تواند به یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین خاطراتی تبدیل شود که می‌توان در سفر به پاریس از آن برخوردار شد.

بهترین هتل در پاریس

۳. هتل پنج‌ستاره‌ی اورینتال

هتل پنج‌ستاره‌ی اورینتال یکی دیگر از بهترین هتل‌های پاریس است که برای تکمیل تجربه‌ی سفر رویایی و تور فرانسه پیشنهاد می‌شود. این اقامتگاه نزدیک به ۱۵۰ اتاق و سوییت متنوع دارد که افراد با توجه به نیاز و سلایق خود، می‌توانند به انتخاب آن بپردازند.

اتاق سینگل، ارزان‌ترین اتاق این هتل به شمار می‌رود که از حداقل امکانات یک اتاق لوکس برخودار است و می‌توان برای اقامتی دلپذیر، آن را انتخاب کرد؛ اما افرادی که به‌دنبال بیشترین امکانات رفاهی هستند، می‌توانند سوییت‌های بزرگتری را که در هتل اورینتال وجود دارد، انتخاب کنند. سوییت‌های بزرگ از سالن‌های پذیرایی و اتاق‌های مختلف برخوردارند و برای اقامت‌های دسته‌جمعی کاملاً مناسب هستند.

رستوران‌ها، بارهای مجزا و فروشگاه‌های شیرینی‌پزی هتل پنج‌ستاره‌ی اورینتال نیز از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند که تجربه‌ی اقامت در این هتل را دلپذیرتر می‌کنند.

از میان امکانات رفاهی هتل پنج‌ستاره‌ی اورینتال، می‌توان به خدمات اسپا، خدمات زیبایی، استخرهای سرپوشیده و روباز، تور دسک و خدمات بار حرف‌های اشاره کرد.

 

بهترین هتل‌های موجود در پاریس

۴. هتل پنج‌ستاره‌ی لهموریس

انتخاب هتل در پاریس برای افرادی که به‌دنبال گزینه‌های خاص در بین بهترین هتل‌های پاریس هستند، کار چندان سختی نیست؛ چون هتل‌های زیادی وجود دارند که با اقامت در آن‌ها می‌توان از تجربه‌ای کاملاً متفاوت برخوردار شد. هتل پنج‌ستاره‌ی لهموریس یکی از این گزینه‌هاست که در نگاه اول می‌توان متفاوت‌بودن آن را احساس کرد.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به فرانسه

این هتل از معماری کاملاً منحصربه‌فردی برخوردار است؛ به‌طوری که اقامت در آن احساس زندگی در موزه‌های لوکس را تداعی خواهد کرد. معماری خاص این هتل شاید به‌دلیل نزدیکی آن به معروف‌ترین موزه‌ی جهان، یعنی موزه‌ی لوور باشد؛ چون معمولاً افرادی در این هتل‌ها اقامت می‌کنند که علاقه‌ی زیادی به زیبایی دارند و بازدید از موزه لوور پاریس را نیز در برنامه‌ی سفر خود دارند .

استخر، سالن‌های اسپا، جکوزی و اتاق‌های لوکس و بی‌نظیر با تجهیزات کامل، از جمله امکانات هتل پنج‌ستاره‌ی لهموریس پاریس هستند. این هتل در کنار خدمات مختلفی که ارائه می‌کند، از رستوران‌های مجلل با غذاهای بی‌نظیر برخوردار است که هر شب در آن موسیقی زنده اجرا می‌شود. 

5. هتل 5 ستاره رله کریستین

هتل رله کریستین (Relais Christine) یکی از بهترین هتل های پاریس است که در یک عمارت قرن هفدهمی در قلب شهر پاریس قرار دارد. در این هتل، صبحانه هر روز سرو می‌شود. همچنین خدمات اتاق به‌صورت 24 ساعته دردسترس است. مهمانان می‌توانند استراحت کنند و از نوشیدنی کنار شومینه در سالن استراحت هتل لذت ببرند. همچنین می‌توانند به اسپا و مرکز تناسب اندام هتل رله کریستین که در انبار طاق‌دار این هتل قرار دارد دسترسی رایگان داشته باشند. از جمله امکانات این هتل می‌توان جکوزی، سونا، اسپا، اجاره دوچرخه، بار، باغ، اتاق‌های خانوادگی و پارکینگ رایگان را نام برد. این هتل از موزه اورسی (Musée d'Orsay)، باغ لوکزامبورگ (Luxembourg Gardens) و موزه لوور پاریس (Louver Museum) تنها به اندازه 10 دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. در ادامه چند مورد دیگر از بهترین هتل های پاریس خواهیم پرداخت.

هتل 5 ستاره رله کریستین

6. هتل 5 ستاره مانولیتا پاریس

مانولیتای پاریس (Manolita Paris) یکی دیگر از بهترین هتل های پاریس است و تنها ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو «Pigalle» فاصله دارد. مهمانان این هتل می‌توانند از چشم‌انداز شهر، خدمات اتاق، پذیرش 24 ساعته و وای‌فای رایگان بهره بگیرند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به خشک‌شویی، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی، دربان، امکانات برای مهمانان معلول، صبحانه استثنایی قاره‌ای و آمریکایی، بار، بالکن، سرویس استریم، کانال ماهواره، بازی‌های رومیزی و... اشاره کرد. زوج‌های جوانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، از بودن در آن رضایت داشتند و امتیاز بالایی به آن داده‌اند؛ بنابراین در سفر به پاریس می‌توان در چنین هتلی اقامت داشت.

هتل 5 ستاره مانولیتا پاریس

7. هتل 5 ستاره جی‌کی پلیس پاریس

هتل جی کی پلیس پاریس (J.K. Place Paris) یکی دیگر از بهترین هتل های پاریس است. در این هتل، هر روز صبح می‌توانید یک صبحانه قاره‌ای، ایتالیایی یا آمریکایی میل کنید. جی کی پلیس با مکان‌های دیدنی همچون موزه اورسی (Orsay)، موزه اورانجریه (l'Orangerie) و موزه رودن (Rodin) فاصله نزدیکی دارد. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه پاریس یعنی فرودگاه اورلی (Orly) تنها 10 مایل از آن دور است. از جمله امکانات این هتل بزرگ می‌توان به خدمات اتاق، پذیرش 24 ساعته، صرافی، دربان، استخر سرپوشیده، امکانات اسپا، باشگاه تناسب اندام، رستوران، خدمات زیبایی، امکانات برای مهمانان معلول و... اشاره کرد.

8. هتل چهار ستاره کوینزری

هتل کوینزری (Quinzerie hôtel) یکی دیگر از هتل‌های سطح بالا و بهترین هتل های پاریس است که امکانات فراوانی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. هر اتاق این هتل دارای دستگاه قهوه‌ساز است؛ درحالی‌که اتاق‌های خاصی در آن وجود دارد که دارای یک پاسیو هستند. برخی دیگر از اتاق‌ها نیز منظره‌ای زیبا دارند. این هتل از برج ایفل (Eiffel Tower) حدود 1.4 مایل و از پارک د پرنس (Parc des Princes) حدود 1.8 مایل فاصله دارد. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه پاریس به این هتل، فرودگاه اورلی (Orly Airpor) است که 14 مایل با آن فاصله دارد. از جمله امکانات هتل کوینزری می‌توان به مرکز تجاری، سونا، زمین بازی، کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، باشگاه، اتاق‌های عایق صدا، امکانات برای مهمانان معلول و... اشاره کرد.

هتل چهار ستاره کوینزری

9. هتل 5 ستاره ویلروی

هتل ویلروی (Maison Villeroy) هتلی زیبا در شهر پاریس است که با 18 دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به موزه اورانجری (Musée de l'Orangerie) رسید. این هتل همچنین 16 دقیقه پیاده با برج ایفل (Eiffel Tower) و یک مایل هم با طاق پیروزی (Arc de Triomphe) فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه پاریس به این هتل، فرودگاه اورلی (Orly Airport) است که در فاصله 11 مایلی آن قرار گرفته است. از جمله امکانات این هتل 5 ستاره به عنوان یکی از بهترین هتل های پاریس می‌توان به خدمات اتاق، پذیرش 24 ساعته، مرکز آبگرم، باشگاه، سونا، جکوزی، تراس، رستوران، اتاق‌های عایق صدا، خدمات زیبایی، وای فای رایگان، ماساژ، اسپا و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

10. هتل 5 ستاره شاتو ولتر

شاتو ولتر (Château Voltaire) یکی دیگر از بهترین هتل های پاریس در قلب این شهر است. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، رستوران، بار و وای‌فای رایگان دارد. اتاق‌های این هتل منظره زیبایی از شهر پاریس را نشان می‌دهند. از جمله نقاط دیدنی نزدیک این اقامتگاه می‌توان موزه لوور (Louvre Museum)، اپرا گارنیه (Opéra Garnier) و گار سن لازار (Gare Saint-Lazare) را نام برد. فرودگاه اورلی (Orly Airport) پاریس نیز با این هتل حدود 11 مایل فاصله دارد. از جمله امکانات این هتل 5 ستاره می‌توان به خدمات مناسب در هر اتاق، پذیرش 24 ساعته، صرافی، سونا، استخر سرپوشیده، اتاق‌های مجهز به تلویزیون، صفحه تخت و کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و دستگاه قهوه‌ساز برای هر اتاق اشاره کرد.

11. هتل 4 ستاره فابریک

یکی دیگر از بهترین هتل های پاریس، هتل فابریک (Hôtel Fabric) است که در منطقه 11 این شهر قرار دارد. هتل فابریک درحقیقت یک کارخانه نساجی قدیمی است که اکنون کاربری هتل دارد. این هتل با ایستگاه متروی «Oberkampf» فقط نیم کیلومتر فاصله دارد. صبحانه بوفه هتل فابریک هر روزه در سالن عمومی سرو می‌شود. این صبحانه کیفیتی عالی و طرفداران بسیاری دارد. تمام اتاق‌های این هتل دارای دکوراسیون معاصر با تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار و حمام خصوصی هستند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان پذیرش 24 ساعته، وای‌فای رایگان، روزنامه رایگان، باشگاه تناسب اندام، امکانات برای مهمانان معلول، اتاق‌های خانوادگی، خشک‌شویی و... را نام برد.

12. هتل چهارستاره لی بالیو

هتل لی بالیو (Hôtel Le Ballu) در فاصله یک مایلی سالن کنسرت «La Cigale» پاریس واقع شده است. اپرا گارنیه (Opéra Garnier) نیز یک مایل با لی بالیو فاصله دارد. با طی کردن 12 مایل از این هتل نیز به فرودگاه خواهید رسید. این هتل خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد. تمام اتاق‌های هتل لی بالیو مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه کوچک و حمام خصوصی هستند. از دیگر امکانات این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های پاریس می‌توان اتاق‌های تراس‌دار، تهویه مطبوع، بار، رستوران، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق، وای‌فای رایگان، استخر سرپوشیده درصورت رزرو، اتاق‌های عایق صدا، باغ و اتاق‌هایی با منظره شهر اشاره کرد.

هتل چهارستاره لی بالیو

13.هتل 3 ستاره لا پلانک

هتل لا پلانک (La Planque Hotel) یکی از بهترین هتل های پاریس بوده و در فاصله یک مایلی از «Gare du Nord» و 14 دقیقه پیاده‌روی از «Gare de l'Est» واقع شده است. این هتل دارای یک سالن استراحت مشترک، یک تراس، باغ، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان و اتاق‌هایی با حمام اختصاصی است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان سرویس اتاق، سرویس دربان و انبار چمدان برای مهمانان، تلویزیون صفحه تخت، لوازم آرایش رایگان، اتاق‌های عایق صدا و صبحانه فوق‌العاده را نام برد. نزدیک‌ترین فرودگاه پاریس به هتل لا پلانک، فرودگاه شارل دوگل «Charles De Gaulle Airport» است که 11 مایل با آن فاصله دارد.

14. هتل چهار ستاره نووِج

یکی دیگر از بهترین هتل های پاریس هتل نووِج (Nuage) است این هتل درواقع یک هتل خانوادگی در شانزلیزه (Faubourg Saint Honoré) پاریس است که در اواسط قرن نوزدهم ساخته شده است. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل شما را به آرامش دعوت می‌کنند. از جمله امکانات مدرن این هتل می‌توان به تلویزیون‌های صفحه‌تخت و دسترسی رایگان به فیبر نوری با سرعت بالا اشاره کرد. همچنین می‌توان در اتاق خود تماس‌های تلفنی داخلی و خارجی رایگان داشت. از دیگر امکانات این هتل می‌توان پذیرش 24 ساعته، خدمات فروش بلیت، تور یا کلاس درباره فرهنگ محلی، اجاره دوچرخه، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای مهمانان معلول، بار و... را نام برد. این هتل همچنین فاصله نزدیکی با ایستگاه‌های مترو فرانکلین روزولت «Franklin Roosevelt»، سنت فیلیپ دو رول «Saint-Philippe-du-Roule» و میرومسنیل «Miromesnil» دارد.

15.هتل 5 ستاره بولگاری پاریس

هتل بولگاری پاریس (Bulgari Hotel Paris) یکی دیگر بهترین هتل های پاریس است که در خیابان جورج پنجم قرار دارد. این هتل پنت هاوسی با مساحت نزدیک به 1000 مترمربع با باغ خصوصی و 76 اقامتگاه مجلل با ساختی ایتالیایی و مناظر خیره‌کننده 360 درجه از سراسر پاریس دارد. این هتل همچنین اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، کمد لباس، قهوه‌ساز، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. از جمله نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل بولگاری به‌عنوان یکی از بهترین هتل های پاریس می‌توان طاق پیروزی (Arc de Triomphe)، برج ایفل (Eiffel Tower) و موزه اورانجری (Musée de l'Orangerie) را نام برد. نزدیک‌ترین فرودگاه پاریس به این هتل نیز فرودگاه اورلی (Orly Airport) است که 9.9 مایل از آن فاصله دارد. امکانات اسپا، بار، پارکینگ اختصاصی، رستوران، خدمات زیبایی، امکانات برای مهمانان معلول، تور یا کلاس درباره فرهنگ محلی و میز پذیرش 24 ساعته از دیگر امکانات هتل بولگاری پاریس هستند.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات