25 هتل عجیب و جالب در توکیو که از دیدنشان حیرت خواهید کرد

3 سال پیش 0 دیدگاه

شاید با اطمینان بتوان گفت که توکیو، هیجان‌انگیزترین شهر جهان است. هیچ شهری مانند توکیو ترکیب هماهنگی از زندگی سنتی و مدرنیته را ندارد. یکی از موارد خاص در توکیو، هتل‌های عجیب آن است. پایتخت شلوغ ژاپن مملو از آسمان‌خراش‌هایی با نور نئون و همچنین زیارتگاه‌های تاریخی و کاخ امپراتوری است. موزه‌ها، گالری‌های هنری و تئاترها، خیابان‌ها و میدان‌ها را در کنار مراکز خرید بزرگ و مراکز خرید بوتیک پر کرده‌اند.

 وقتی صحبت از کشوری مانند ژاپن می‌شود، شهری که افراد دیوانه و عجیب را در آغوش می‌کشد، مطمئن باشید که جالب‌ترین هتل‌ها در آنجا خواهند بود. اگر قصد دارید سفری به توکیو داشته باشید، بهتر است کمی با هتل‌های عجیب توکیو آشنا شوید. در سفر به ژاپن و شهر توکیو منتظر هر چیز عجیبی باشید!

لیست هتل‌های عجیب توکیو

  • هتل wired در توکیو

این هتل جالب به هتل فرهنگی معروف است و شما با هر موقعیت مالی، می‌توانید در این هتل اقامت داشته باشید. از تخت‌های دو طبقۀ ارزان تا سوئیت‌های لوکس در این هتل وجود دارد. شهرت فرهنگی این هتل به‌­خاطر سالن تئاتری است که در طبقۀ دوم این هتل قرار دارد. ظرفیت این هتل 100 نفر است.

لیست هتل‌های عجیب توکیو

بیشتر بخوانید:  آداب و رسوم در ژاپن

  • پارک‌هتل

این هتل خاص و ۴ ستاره در یک آسمان­‌خراش قرار دارد؛ پس می‌توان تصور کرد که چه مناظر فوق‌العاده‌ای در این هتل منتظر شماست. این هتل در محلۀ شلوغ شینباشی واقع شده است که یک منطقۀ تجاری و سرگرمی در مرکز توکیو است و تنها 2 دقیقه تا ایستگاه شینباشی فاصله دارد. این هتل دارای برخی ویژگی‌های شیک و عجیب است؛ یک طبقۀ کامل به هنر اختصاص داده شده است و هر اتاق به‌­طور جداگانه توسط هنرمندان با­ استعداد معاصر ژاپنی تزئین شده است. اتاق‌های طراحی­ شده توسط هنرمندان، متنوع هستند؛ از یک اتاق قرمز بسیار شیک و جذاب گرفته تا اتاقی که با الهام از گیشاها با ظرافت تزئین شده است. همچنین، اگر می‌خواهید اتاق معمولی و آرامی داشته باشید، می‌توانید از اتاق‌های معمولی هتل استفاده کنید.

لیست هتل‌های عجیب توکیو

یک اسپا، دو رستوران خوب، انتخاب اتاق دلخواه و منظرۀ برج توکیو، از امکانات این هتل است.

  • بوتیک‌هتل ترانک یک

هتل زیبا و محبوب ترانک، یک ­بوتیک­‌هتل معاصر در مرکز شهر توکیو است و تمرکز قوی بر بهداشت محیط زیست دارد. این هتل که در یک ساختمان مینیمالیستی در منطقۀ مد روز شیبویا واقع شده است، با امکانات منحصر­به‌­فرد و شیک خود برای گردشگرانی که می­خواهند شبی رویایی در توکیو داشته باشند، پیشنهاد می‌شود.

پنجره‌های هتل از کف تا سقف هستند و آثار هنری و مبلمان طراحی‌شده در اتاق‌ها از چوب بازسازی­‌شده از خانه‌های قدیمی ژاپنی ساخته شده است. همچنین، شیشه‌های پنجره از لامپ‌هایی که دیگر قابل استفاده نیستند، ساخته شده‌­اند. در کل، این هتل تمرکز خاصی بر محیط زیست دارد. علاوه بر این، در این هتل، رستورانی وجود دارد که غذاهای ترکیبی ژاپنی-غربی را سرو می‌کند. یک فروشگاه بزرگ از صنایع دستی توکیو در این هتل قرار دارد. حس­‌و­حال این بوتیک‌­هتل مناسب گردشگرانی است که سبک مدرن را دوست دارند.

لیست هتل‌های عجیب توکیو

  • هتل گریسی

اگر شما تور توکیو را برای سفر انتخاب کرده‌اید، پس باید منتظر دیدن چیزهای عجیب در شهر باشید. یکی از این موارد، هتل‌های عجیب توکیو است. هتل گریسی در لیست هتل‌های عجیب توکیو قرار دارد. در این هتل جالب، یک گودزیلا روی پشت بام و سر موجودات ماقبل تاریخ، در لابی طبقۀ هشتم نصب شده است. این هتل عجیب توکیو برای گردشگرانی که به حیوانات ماقبل تاریخ علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود. این هتل مدرن در منطقۀ شگفت‌انگیز توکیو شینجوکو، جنوب غربی مرکز توکیو واقع شده است و تنها 6 دقیقه تا ایستگاه قطار شینجوکو فاصله دارد. مطمئن باشید با اقامت در هتل گریسی، اوقات خوشی را خواهید داشت.

لیست هتل‌های عجیب توکیو

  • هتل Shinjuku Granbell

یک هتل 4 ستارۀ زیبا و جدید و محبوب است که با طراحی هنرمندان جدید از سراسر آسیا تزیین شده است. دکوراسیون اتاق‌ها به سبک خلاق و زیبایی توسط طراح‌ها و هنرمندان محبوب ژاپنی طراحی شده است. هتل شینجوکو گرنبل، میزبان یک سالن هنری است که نمایشگاه‌های دوره‌ای را با نمایش آثار هنرمندان معروف از سراسر آسیا برگزار می‌کند.

لیست هتل‌های عجیب توکیو

این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو (که مسافران را به‌­راحتی به بقیۀ نقاط شهر متصل می‌کند) در منطقۀ بسیار شیک شینجوکو، مرکز فرهنگ توکیو، قرار گرفته‌ است. یک بار و تراس فوق‌العاده زیبا روی پشت بام نیز وجود دارد که تا ساعات اولیۀ شب باز است؛ بنابراین، می‌توانید برای نوشیدنی‌ها، لقمه‌های معمولی و همچنین تماشای مناظر شگفت‌انگیز، روی آن حساب کنید.

  • هتل شگفت‌­انگیز  Henn na Hotel

باید این هتل را در رتبۀ اول لیست هتل‌های عجیب توکیو قرار داد. در این هتل، شما در پذیرش با ربات سخنگو ثبت‌­نام می‌کنید یا یک دایناسور ترسناک، راهنمایی‌های لازم را به شما بازگو می‌کند. آن‌ها حتی به‌­صورت رباتیک، چمدان‌ها را با استفاده از واگن برقی خودکار به اتاق‌های شما تحویل می‌دهند. این هتل همچنین دارای فناوری تشخیص چهره است؛ بنابراین، به جای کلیدهای الکترونیکی استاندارد، تصویر دیجیتالی از چهرۀ شما در هنگام ورود ثبت می‌شود. این هتل در حال برنامه­‌ریزی برای معرفی ربات خدمات اتاق و حتی سرگرمی است. 

لیست هتل‌های عجیب توکیو

  • هتل Andon Ryokan

فاصلۀ این هتل تا ایستگاه مترو Minowa (برای دسترسی سریع به بقیۀ نقاط توکیو) فقط 5 دقیقه است.  این هتل از روی یک مسافرخانۀ ژاپنی به نام ریوکان ساخته شده است. این هتل به­‌خاطر طراحی منحصر­به­‌فردی که دارد، برندۀ جایزۀ معماری شده است. نمای آن ترکیبی چشمگیر از شیشه و فلز لوور است و هنگامی که شب فرا می‌رسد، آنقدر نورانی می‌شود که مانند فانوس سنتی ژاپنی می‌درخشد. اتاق‌های هتل با فلز و شیشۀ صنعتی تقسیم‌بندی شده‌اند و فوتون‌هایی دارد که وقتی می‌خواهید بخوابید، آن‌ها را باز می‌کنید. این هتل تلفیقی از مدرنیته و سنت است. گل‌­آرایی، مراسم چای و جلسات اوریگامی نیز به شکلی عالی در این هتل عجیب توکیو به­‌طور منظم برگزار می‌­شود.

لیست هتل‌های عجیب توکیو

  • هتل One@Tokyo Hotel

این هتل به‌­دلیل طراحی بی‌­عیب­‌و­نقص خود از هتل‌های عجیب توکیو است و بدون شک، جایی بهتر از این بوتیک­ هتل زیبا برای دیدن شگفتی و زیبایی در این شهر وجود ندارد. هتل One@Tokyo که در فاصلۀ چند قدمی Tokyo Skytree در مرکز شهر Oshiage در شرق توکیو قرار دارد، تنها 3 دقیقه تا ایستگاه مترو Oshiage فاصله دارد. نمای چوبی این هتل، سالن استراحت روی پشت بام و چشم‌انداز افسانه‌ای از توکیو، از امکانات این هتل عجیب است. امکانات این هتل با توجه به بودجه‌ای که هزینه می‌کنید، از حمام اختصاصی، وای­فای رایگان، تلویزیون ال‌­ای‌­دی و یک تلفن هوشمند دستی در طول اقامت است.

لیست هتل‌های عجیب توکیو

  • هتل Roppongi Hotel S

 این هتل فوق‌العاده، جایزۀ بهترین طراحی در توکیو را دریافت کرده است. این هتل‌­آپارتمان‌ در یک مکان مرکزی عالی بین گذرگاه نیشی آزابو و تپه‌های روپونگی و 2  کیلومتر از برج توکیو و 3 کیلومتر تا پارک یویوگی فاصله دارد. از امکانات این هتل می‌توان به مبلمان نفیس اتاق‌ها، وای­فای، تلویزیون، حمام اختصاصی، صبحانۀ رایگان، کرایۀ دوچرخه، کتابخانه و 5 رستوران موجود در آن اشاره کرد.

لیست هتل‌های عجیب توکیو

  • هتل KOE

گزینۀ بعدی که در لیست هتل‌های عجیب توکیو قرار دارد، هتل KOE است. این هتل بخشی از برند پرطرفدار ژاپنی کوئه است و در محلۀ پرجنب‌­و­جوش شیبویا قرار دارد. حس‌­و­حال سنتی و در عین حال مدرن ژاپنی، با رنگ‌های تیره و خاکی در اتاق ‌خواب‌ها، مبلمان به سبک سنتی و دیوارهای مرمر، حس مینیمالیستی را به گردشگران القا می‌کند. لابی هتل، نانوایی و فروشگاه لباس کوئه و از همه مهم‌تر، دی­جی‌های مهمان آخر هفته، از امکانات این هتل است.

لیست هتل‌های عجیب توکیو

  • Hoshinoya Tokyo

 این هتل 5 ستارۀ فوق‌العاده از هتل‌های عجیب توکیو به شمار می‌رود و در مرکز محلۀ Otemachi توکیو قرار دارد؛ منطقه‌ای که دسترسی آسان به حمل‌ونقل عمومی به تمام مناطق شهر دارد. HOSHINOYA توکیو حس­‌و­حال «مسافرخانۀ ریوکان» را دارد، اما در یک ساختمان بلندتر 18 طبقۀ مدرن قرار دارد. 84 اتاق خواب مجلل با رنگ‌های سنتی ژاپنی، از جمله تخت‌های کم­‌ارتفاع به سبک فوتون، پرده‌های پنجرۀ کاغذی و درهای کشویی، از ویژگی‌های این هتل است.

لیست هتل‌های عجیب توکیو

حمام‌های مدرن با کاشی‌کاری‌های بزرگ، رنگ‌های خنثی و نورپردازی ظریف بسیار چشمگیر، سالن استراحت و گفتگو در هر طبقه موجود است و میان­‌وعده‌های خوشمزه و چای ژاپنی برای گردشگران هتل فراهم است. امتیاز اصلی این هتل شیک، منطقۀ حمام چشمۀ آب­گرم در طبقۀ بالا است.

این هتل یک امکانات شگفت‌­انگیز دارد که حتماً باید تجربه کرد.

بیشتر بخوانید:  غذا در ژاپن

  • هتل  Keio Plaza

حالا نوبت به معرفی هتل 4 ستارۀ Keio Plaza می‌رسد که با امتیاز بالا، در واقع یکی از معتبرترین هتل‌های بین­‌المللی در توکیو است. این هتل کاملاً به سبک کلاسیک است که در منطقۀ پرازدحام شینجوکو و بسیار نزدیک به ایستگاه (برای دسترسی آسان به بقیۀ نقاط توکیو) واقع  شده است. کف مرمری، نوازندگان کیمونوپوش و مراسم سنتی ژاپنی از امکانات این هتل است. وجه تمایز این  هتل، 10 اتاق با چهار تخت و چهار اتاق ویژه با تم Hello Kitty است که گربۀ زیبای انیمیشن نمادین را نه تنها روی دیوارها، بلکه روی مبلمان و امکانات رفاهی نیز نشان می‌دهد.

لیست هتل‌های عجیب توکیو

  • هتل Candeo Hotel Roppongi

این هتل شیک و ۴ ستاره توسط رستوران‌ها و مغازه‌های فراوان احاطه شده است و در نزدیکی توکیو میدتاون است. این بدان معنی است که این هتل در یک منطقۀ بسیار شگفت‌انگیز قرار دارد. اتاق‌های مینیمالیستی شیک، تخت‌خواب‌های طراحی­‌شده، میز کار، تلویزیون صفحه‌تخت، وای­فای رایگان و چشم‌انداز عالی شهر از امکانات این هتل است. برجسته‌­ترین ویژگی آن، حمام فوق­‌العادۀ آن به سبک ژاپنی روی پشت بام است. هتل دارای استخرهای آب گرم سرپوشیده و روباز، استخر سرد و سونا است. این هتل یک گزینۀ خوب از هتل‌های عجیب توکیو است و یک انتخاب عالی برای مسافران بین‌­المللی است که به­‌دنبال اقامتی دوستانه در یک مکان شیک و پر­جنب­‌و­جوش توکیو هستند.

لیست هتل‌های عجیب توکیو

  • هتل  Cotoha Hotel Okachimachi

یک هتل پر­زرق­‌و­برق و شیک که در نزدیکی مناطق زندۀ Ueno و Asakusa واقع شده است‌. این منطقۀ توکیو برخی از بهترین مکان‌های فرهنگی را در خود جای داده است؛ اما اگر می‌خواهید به گردش بیشتر در توکیو بپردازید، باید بدانید که این هتل تنها 4 دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد که شما را به تمام نقاط دیدنی اصلی می‌برد. اتاق‌های این هتل جمع­‌و­جور هستند، اما به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به سبک مدرن ژاپنی بسیار چشم‌گیر است و با تلویزیون صفحه‌تخت و حمام خصوصی همراه است. یک هتل آرام و دنج با قیمت مناسب، اما همچنان یک گزینۀ شیک و پر­زرق‌­و­برق برای یک اقامت منحصر­به­‌فرد در توکیو است.

لیست هتل‌های عجیب توکیو

  • هتل  BnA Art Hotel

اگر اهل هنر و زیبایی هستید، هتل bna art  میزبان مناسبی برای شماست. این بوتیک­‌هتل شیک که در منطقۀ فرهنگی و خلاقانۀ کوئنجی، درست در غرب مرکز توکیو و در فاصلۀ کوتاهی از ایستگاه  قرار دارد، آثار هنری و دکورهای رنگارنگ هنرمندان محلی را به نمایش می­گذارد. هر امکاناتی که از یک هتل مناسب در توکیو انتظار دارید، در این هتل یافت می­‌شود؛ مانند کافه، رستوران و غیره. این هتل از جمله هتل‌های عجیب توکیو است که از جامعۀ هنری محلی حمایت می‌کند و مسئولان هتل امیدوار هستند که گردشگران هنردوست بیشتری را به هتل جذب کنند. با اقامت در این هتل، اتاق‌های زیبا و چشمگیر و فضایی دوستانه منتظر شماست.

لیست هتل‌های عجیب توکیو

  • هتل  Sukeroku No Yado

اجازه بدهید این بار کمی از هتل‌های پر­زرق‌­و­برق فاصله بگیریم و مسافرخانه‌های سنتی ژاپنی را که با نام ریوکان شناخته می‌شوند، معرفی کنیم. متأسفانه امروزه تعداد کمی از این سبک مسافرخانۀ ژاپنی در توکیو وجود دارد. از بسیاری جهات، آن‌ها مانند اقامت در یک خانۀ ژاپنی هستند که در آن فوتون‌ها روی کف‌پوش‌های تاتامی پهن می‌شوند و دکور و امکانات رفاهی به حداقل می‌رسد. در این ریوکان، بهترین جنبه‌های ترکیبی از سنت و سرگرمی را دریافت خواهید کرد؛ در منطقه‌ای پر از معبد که در فاصلۀ 3 دقیقه‌­ای ایستگاه مترو قرار دارد.

لیست هتل‌های عجیب توکیو

  • هتل Artist Hotel، BnA STUDIO Akihabara

مورد بعدی از هتل‌های عجیب توکیو، هتل هنرمندان است. این هتل در مرکز توکیو واقع شده است. هر اتاق آن توسط یک هنرمند مشهور ژاپنی طراحی شده است. مهمانانی که در هتل اقامت می‌کنند، به هنرمندان ژاپنی کمک می‌کنند. هر کدام از اتاق‌ها، ترکیبی متنوع از دکوراسیون سنتی، صنعتی و شهری است که به گردشگران این فرصت را می‌دهد تا با توجه به اتاق انتخاب­‌شده، حال­‌و­هوای کاملاً متفاوتی را احساس کنند. اتاق خواب‌های مخصوص این هتل، بزرگ‌تر از اتاق‌های خواب معمولی هستند و هر اتاق، داستانی از تأثیرات هنرمند را روایت می‌کند. 

لیست هتل‌های عجیب توکیو

  • هتل کلاسکا

 یک بوتیک‌­هتل 4 ستاره پیشرفته که 18 اتاق دارد در یک منطقۀ پر از مغازه و در 7 کیلومتری برج توکیو و نزدیک ایستگاه قطار واقع شده است. این هتل به چهار دسته تقسیم می‌شود: ژاپنی مدرن، تاتامی، اقامت هفتگی، بخشی از فضای رویداد و بخشی از هتل بوتیک. همۀ اتاق‌های این هتل به­‌صورت جداگانه و دقیق طراحی شده‌اند. در این اتاق‌ها، هنرمندان معاصر ژاپنی آزادانه و به معنای واقعی، هنر خود را ارائه داده­اند. از امکانات این هتل می‌توان به کافه، سالن، گالری، فروشگاه، فضای رویداد، تراس روی پشت بام و حتی سالن نظافت سگ اشاره کرد. با رزرو در این هتل یک اقامت فراموش­نشدنی در توکیو را تجربه خواهید کرد.

لیست هتل‌های عجیب توکیو

  • هتل کوکو گراند

اگر به‌­دنبال یک هتل شیک و قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما هتل ۴ ستارۀ کوکو گراند است. این هتل واقع در منطقۀ بسیار فرهنگی Ueno است و تنها 1 کیلومتر با موزۀ ملی توکیو و 5 دقیقه تا ایستگاه اصلی قطار فاصله دارد و مشرف به برکۀ زیبای Shinobazu است. سبک هتل کوکو گرند مجلل، براق و جذاب است. از امکانات این هتل، منظرۀ حوض باغ و صندلی‌های ماساژور، اسپا در محل، استخر، سالن استراحت دنج با شومینه و صبحانۀ رایگان (که برای هتل­‌های توکیو بسیار غیرمعمول است) اشاره کرد. 

لیست هتل‌های عجیب توکیو

  • هتل Hoshino Resorts OMO5 Tokyo Otsuka

یکی‌دیگر از هتل‌های عجیب توکیو در فاصلۀ کوتاهی از ایستگاه قطار Otsuka قرار دارد. تم چوبی دنج و مینیمالیستی این هتل از بسیاری از هتل­‌های توکیو متمایز است و حال‌­و­هوای آرام و بدون استرس را به مهمانان می‌دهد. تخت ‌خواب دو طبقه، حمام دنج و چیدمان صندلی‌های خاص، برخلاف اکثر هتل‌های دیگر در منطقه، حسی منحصربه‌فرد به هتل می‌دهد. منطقۀ لابی هتل امروزی، معروف به OMO Base، با هدف تقلید از فضای عمومی شهر و دارای یک کافه، بار و تعداد زیادی صندلی برای استراحت با دوستان است.

لیست هتل‌های عجیب توکیو

  • هتل شینجوکو

اگر دوست دارید مانند مردم محلی توکیو در هتل‌­آپارتمان افسانۀ شینجوکو زندگی کنید، این اقامتگاه شیک در توکیو مناسب شماست. طراحی شیک، شهری و سبک ژاپنی، اتاق‌های روشن، مدرن و متنوع که با اشیای زیبا تزئین شده‌اند و حمام‌های اختصاصی (با دوش و وان)، میز، وای­فای رایگان، تلویزیون صفحه‌­تخت و همچنین، آشپزخانۀ کوچک مجهز به ظروف پخت‌­و­پز از امکانات این هتل‌­آپارتمان‌ است. علاوه‌بر‌این، امکانات خشک‌شویی در محل وجود دارد. شینجوکو در واقع مرکز فرهنگی توکیو است و خیابان‌های شلوغ و سرعت بالا، چراغ‌های نئون و جمعیت زیاد را یادآوری می‌کند. همچنین، ۲ دقیقه تا ایستگاه قطار فاصله دارد.

لیست هتل‌های عجیب توکیو

  • هتل share

 یک هتل/هاستل هیبریدی که از موقعیت منحصر­به‌­فردی برخوردار است و در ساحل رودخانۀ سومیدا قرار دارد. فقط 11  دقیقه از ایستگاه Kiyosumi-Shirakawa که شما را به بقیۀ نقاط توکیو متصل می‌کند، فاصله دارد. این هتل دارای سبک صنعتی و شیک معاصر است. این هتل از امکانات برجسته، مانند رستوران و آبجوسازی جالب، فروشگاه سوغاتی و تراس بزرگ اجتماعی برخوردار است که در آن می‌توانید چشم‌انداز رودخانه را تماشا کنید و با گردشگران دیگر همنشین شوید.

لیست هتل‌های عجیب توکیو

ترکیبی از انواع اتاق‌های مختلف که متناسب با همه نوع بودجه است، از ویژگی‌های این هتل‌های عجیب توکیو است. خوابگاه‌های مختلط یا مختص زنان با تخت‌های دو طبقه به سبک کپسولی تا اتاق‌های خصوصی با سوئیت‌ها، تهویه­‌کنندۀ مدرن و کامل با لباس شب، دمپایی، حوله و مسواک، این هتل را در لیست هتل‌های عجیب توکیو قرار داده است.

  • هتل  maFirst Cabin Atagoya

با اقامت در یکی از هتل‌های عجیب توکیو با فرهنگ صرفه‌­جویی در کشور ژاپن آشنا شوید. چه نیازی به اتاق‌های هتل است، وقتی که شما می‌توانید در یک «کابین» مبتکرانه اقامت داشته باشید. هتل First Cabin فقط 5 دقیقه تا ایستگاه Onarimon (در منطقۀ بسیار محبوب توکیو) فاصله دارد. این اتاق‌های کپسولی شیک دارای تلویزیون صفحه­‌تخت، وای‌فای رایگان و پارتیشن برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی هستند. حمام‌های هتل مشترک هستند، لوازم بهداشتی رایگان، ماشین‌‌های خودکار و مکان­‌های مشترک آرامش‌­­بخش، اما اجتماعی، از امکانات این هتل هستند.

لیست هتل‌های عجیب توکیو

  • هتل Shukubo Komadori-Sanso

اگر از شلوغی و ازدحام توکیو خسته شده‌اید، می‌­توانید برای فرار از دردسرهای شهر، در این هتل اقامت کنید. سفر 1.5 ساعته با قطار را از توکیو دنبال کنید و به افراد روحانی در مسیر خود بپیوندید تا در معبد مقدس کوه میتاکه، واقع در پارک ملی چیچیبو تاماکای اقامت کنید. این هتل بسیار دوست­‌داشتنی، یک اقامتگاه معبدی با چند قرن قدمت را در این منطقۀ کوهستانی ترسناک و بکر ارائه می‌دهد. هنگامی که به مسافرخانۀ دو طبقۀ چوبی برسید، آرامش و مناظر خیره­‌کننده در منطقۀ توکیو، شما را بهت‌­زده می‌کند. فقط اتاق‌های اولیه به سبک ژاپنی با امکانات مشترک در دسترس هستند، اما جذابیت واقعی در این هتل عجیب توکیو، یادگیری مدیتیشن به سبک تاکیگیو در نزدیکی یک آبشار است.

لیست هتل‌های عجیب توکیو

بیشتر بخوانید: معروف‌ترین رستوران ها و کافه ها در توکیو

  • هتل Meguro Emperor Love Hotel 

آخرین هتل از هتل‌های عجیب توکیو، هتل‌های عشق است. اگر به­‌تازگی ازدواج کرده‌اید، این هتل به شما پیشنهاد می‌شود. این «هتل‌های عاشقانه» قابلیت این را دارند که مهمانان در طول شب یا فقط برای چند ساعت در روز اقامت داشته باشند. یکی از معروف‌ترین هتل‌های عشق توکیو، هتل مگورو امپراتور است که در سال 1973 افتتاح شد و در آن زمان، کادیلاک هتل عشق بود. این بنا که توسط معمار معروف یاسوهیسا کوروساکا طراحی شده بود، یادبودی از کیچ دهۀ 1970 بود و نمای بیرونی قلعۀ و افسانه‌ه­ای آن، تبدیل به یکی از جاذبۀ‌های توریستی توکیو شد. تنها هتل بزرگسالان که در 1.1 کیلومتری باغ ابیسو و 3.1 کیلومتری مجسمۀ هاچیکو قرار دارد، هنوز هم پابرجا است؛ اما امروز با اتاق‌های آرام و دنج که بسیار رمانتیک‌تر به نظر می‌رسند، جذاب‌تر است.

لیست هتل‌های عجیب توکیو

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات