آشنایی با معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در لوگانو

6 سال پیش 0 دیدگاه

رستوران‌های لوگانو با بهترین غذاهای ایتالیایی و بین‌المللی توانسته شهرت بسیاری پیدا کند. لوگانو با قرار گرفتن در یک دریاچه با کوه‌های آلپ، چشم‌اندازهای آفتابی دریاچه، رودخانه‌ها، کوه‌ها و ساختمان‌های زیبا گردشگران بسیاری را به این شهر زیبا می‌کشاند.

شما می توانید در سفر با تور سوئیس، در رستوران‌ها و کافه‌های لوگانو بهترین غذاهای این شهر را امتحان و لحظاتی فراموش‌نشدنی را در این شهر زیبا سپری کنید. در ادامه با معرفی رستوران‌های لوگانو با ما همراه باشید.

 

رستوران فصلی Bottegone del Vino

Bottegone del Vino یکی از رستوران‌های موردعلاقه مردم شهر لوگانوست. منوی این رستوران در هر فصل تغییر می‌کند و هر روز روی تخته سیاه گزینه‌های ناهار و شام نوشته می‌شود.

بهترین رستوران‌های لوگانو

از غذاهای محبوب این رستوران می‌توان به راویولی پر شده با گوشت گاو و Chianina همراه با طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌های محلی اشاره کرد. پیشخدمت‌ها محترمانه از مهمان‌ها پذیرایی کرده و با خوشحالی غذای کامل تیچینو را پیشنهاد می‌کنند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Magatti 3

ساعت کاری: 11.30am-midnight Mon-Sat

تلفن: 0919227689

 

بیشتر بخوانید: آشنایی با لذیذترین غذاهای سوئیسی که نیاید از دست داد!

رستوران Metamorphosis

 Metamorphosis در Palazzo Mantegazza درست کنار دریاچه قرار دارد. سرآشپز لوکا بلاانکا با خلاقیت‌های خود توانسته شهرت بسیاری برای این رستوران به دست آورد‌. غذاهایی مانند تالیاتل قارچ با وانیل و زغال‌اخته و گوشت گوسفند با رازیانه، آلو و سیب‌زمینی شیرین طعم‌های ساده و طبیعی مدیترانه‌ای دارد که هرگز طعم آن را فراموش نخواهید کرد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Riva Paradiso 2

ساعت کاری: 9am-3pm Mon & Tue

تلفن: 0919946868

وب‌سایت: www.metaworld.ch

رستوران روستایی La Tinèra

این رستوران روستایی و دلنشین در خیابانی در نزدیکی پیازا دلا ریفورما قرار دارد و از بهترین رستوران‌های لوگانو به شمار می‌رود. غذاهای خانگی بسیار خوشمزه تیسینی مانند سالومی (گوشت‌های پخته شده) طرفداران بسیاری دارد. همچنین پولنتا با قارچ پورسینی یا osso buco آب‌شده از دیگر غذاهای ارائه شده در این رستوران است. 

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via dei Gorini 2

ساعت کاری: 11.30am-3pm & 5.30-11pm

تلفن: 0919235219

وب‌سایت: tineralugano.business.site

رستوران‌های معروف لوگانو

رستوران زیبای Trani

 Via Cattedraleدر مسیر این رستوران خیابان با پله‌های سنگ‌فرش‌شده، فضای کوچک و فریبنده‌ای دارد. فضای داخلی طاق‌دار آجری با نور شمع، محیطی فوق‌العاده صمیمی فراهم کرده است. آنتی پاستی، ماکارونی خانگی پر از طعم و ماهی و گوشت کبابی از غذاهای محبوب این رستوران هستند.

بهترین رستوران‌های شهر لوگانو

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Cattedrale 12

ساعت کاری: 45am-2 pm & 6.45 pm

تلفن: 0919220505

وب‌سایت: www.trani.ch

بیشتر بخوانید: برترین مراکز خرید لوگانو

رستوران کوچک Pasta e Pesto

این مکان کوچک زیبا در نزدیکی Cattedrale di San Lorenzo قرار گرفته است و یکی از بهترین رستوران‌های لوگانو شناخته می‌شود. خوردن یک ماکارونی تازه خانگی در یک تراس زیبا تجربه شگفت‌انگیزی خواهد بود.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Cattedrale 16

ساعت کاری: 9.30am-5.30pm Mon-Sat

تلفن: 0919226611

 مشهورترین رستوران‌‌ها در لوگانو

رستوران وانینی Vanini

وانینی یکی دیگر از کافه‌های لوگانوست که با یک تراس عالی مهمان‌ها می‌توانند پیاتزا دلا ریفورما را تماشا کنند. این کافه به دلیل ارائه ژلاتوی باکیفیتش در میان مردم محلی، شهرت بسیاری دارد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Piazza della Riforma

ساعت کاری: 8am-1am Sat, 9am-midnight

تلفن: 41919238284+

وب‌سایت: www.vanini187

 

معرفی بهترین رستوران‌های لوگانو

رستوران‌های وگن لوگانو

رستوران استاگلیو Staglio - La pizza al taglio

استاگلیو یکی از بهترین رستوران‌های لوگانوی سوئیس است. پیتزا آل تالیو (به انگلیسی: Pizza al taglio) یک نوع خاص از پیتزاست که منشا آن از رم گرفته شده و در سینی مستطیلی پخته می‌شود. این پیتزا را می‌توان با شیوه‌های متنوعی تزئین کرد و به صورت ورقه‌ای برش داد.

لیست رستوران‌های معروف لوگانو

پومودوری پلاتی San Marzano DOP، موزارلا دی بوفالا کامپانا DOP، سبزیجات تازه فصلی، پنیرهای دست‌ساز، آب سرد بدون مواد شیمیایی از غذاهایی است که در این رستوران سرو می‌شود. علاوه بر پیتزا با گوشت، پیتزاهای ماهی یا پنیر یا گیاهی نیز وجود دارد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Corso Elvezia 8, 6900 Lugano, Switzerland

ساعت کاری: 11AM-9PM

تلفن: 41919232425+

وب‌سایت: www.staglio.ch

پیتزا فروشی Natural Food

  این پیتزا فروشی بین مردم طرفداران بسیاری دارد و از رستوران‌های مخصوص گیاه‌خوران شناخته می‌شود. غذاهای گیاهی در منو به طبیعی‌ترین شیوه طبخ می‌شوند. پیتزای قارچ، پیادیناس و فوکاچیا، تیرامیسو و کروسانت از غذاهای لذیذ این رستوران هستند. این مکان به شما اسموتی‌های عالی، کاپوچینو یا آبمیوه ارائه می‌دهد. کارکنان با لبخند در تمام طول سال از بازدیدکنندگان به بهترین شیوه پذیرایی می‌کنند. قیمت‌ها بسیار منصفانه بوده و محیط دنج، تأثیر خوبی بر مهمانان می‌گذارد.

آشنایی با بهترین رستوران‌های شهر لوگانو

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via al Forte 2, 6900 Lugano, Switzerland

ساعت کاری: 11AM–5PM

تلفن: 41919240000+

وب‌سایت: naturalfood.ch

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های دیدنی لوگانو

رستوران مخصوص گیاه‌خواران SaporiBio

غذا خوردن در این رستوران با چشم‌اندازی فوق‌العاده از Cattedrale di San Lorenzo تجربه شگفت‌انگیزی برای مشتریان خواهد بود. از بهترین رستوران‌های لوگانو با غذاهای مدیترانه‌ای و گیاهی که بسیاری از بازدیدکنندگان را به سمت خود می‌کشاند. پیشخدمت‌ها بسیار خوش‌رو هستند و محیط آرام و غذاهای خوشمزه و موقعیت خوب این مکان از ویژگی‌های قابل توجه این رستوران به شمار می‌رود.

معرفی  مشهورترین رستوران‌‌ها در لوگانو

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Salita M. e A. Chiattone 18, 6900 Lugano, Switzerland

ساعت کاری: 8:30AM–5:30PM

تلفن: 41795316695+

وب‌سایت: www.facebook.com/Saporibio

رستوران مخصوص گیاه‌خوران در Bee Mauri bar e ristorante veg

پس از بازدید از موزه تاریخ طبیعی، یک وعده غذایی در Bee Mauri e ristorante veg تجربه فوق‌العاده‌ای خواهد بود که هرگز طعم لذیذ غذاهای آن را فرامومش نخواهید کرد. غذاهای جدید گیاهی در این رستوران طرفداران بسیاری دارد.

محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های لوگانو

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Viale Carlo Cattaneo 21, 6900 Lugano, Switzerland

ساعت کاری: 7AM-11PM

وب‌سایت: www.facebook.com/beelugano/

 

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات