برترین مراکز خرید لوگانو

6 سال پیش 0 دیدگاه

شهر لوگانو در کشور سوئیس قرار دارد. بهترین مراکز خرید لوگانو در کنار دیگر جاذبه‌های شگفت‌انگیز این شهر، گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. لوگانو بر روی دریاچه با مناظری از کوه‌های آلپ، چشم‌اندازهای آفتابی دریاچه، رودخانه‌ها، کوه‌ها و ساختمان‌های قدیمی، کلیساهای جامع و پیازا دلا ریفورما رنگارنگ یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان شناخته می‌شود. ما در تور سوئیس شما را با مراکز خرید لوگانو آشنا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین مراکز خرید لوسرن کدامند؟

در ادامه با معرفی مراکز خرید لوگانو همراه ما باشید.

بهترین مراکز خرید در لوگانو

بازار لوگانو 

Lugano Market

این بازار در پیاتزا دلا ریفورما در مرکز شهر واقع شده و با ارائه محصولات محلی و غرفه‌های گل به یکی از بهترین مراکز خرید در لوگانو تبدیل شده است. این بازار تنها در روزهای سه‌شنبه، جمعه و شنبه از ساعت 08:00 تا 12:00 برگزار می‌شود، در حالی که شنبه‌ها تا بعدازظهر ادامه دارد و حدود ساعت 17:00 به پایان می‌رسد.

در آخر هفته، تعداد غرفه‌ها با فروشندگانی که عتیقه‌جات و صنایع دستی می‌فروشند، افزایش می‌یابد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Piazza S. Rocco 1, 6900 Lugano, سوئیس

بهترین مراکز خرید در لوگانو سوئیس

محصولات انحصاری چرم در Valextra

در این فروشگاه می‌توانید انواع کالاهای چرمی دست‌ساز را خریداری کنید. یک فروشگاه باشکوه که در Via Canova  Lugano واقع شده است. این فروشگاه با مجموعه‌ای فوق‌العاده از کیف‌های دستی، کیف‌های چرمی و لوازم جانبی در زمینه محصولات انحصاری چرمی تخصص دارد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Nassa 31, 6900 Lugano, سوئیس

ساعات کاری: 10AM-6PM

تلفن: +41 91 910 20 80

وب‌سایت:  eu.louisvuitton.com/eng-e1/point-of-sale/switzerland/louis-vuitton-lugano

فروشگاه Colonna لوگانو

فروشگاه کوچک و زیبای Colonna 

یک فروشگاه کوچک و زیبا که در خیابان 29 Via Nassa قرار دارد و به نام Colonna شناخته می‌شود. در این فروشگاه، مجموعه‌ای عالی از مبلمان عتیقه، لامپ‌ها و قطعات تزئینی عرضه می‌شود. آن‌ها همچنین در قاب‌های عکس کمیاب و سایر مجموعه‌های هنری تخصص دارند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Nassa 29, 6900 Lugano, سوئیس

تلفن: +41 76 428 38 19

جواهر فروشی شهر لوگانو

 

جواهر فروشی Preziosi Sagl

جواهر فروشی Preziosi Sagl منحصر به فرد و اصیل، یکی از نمایشگاه‌های گرانبها و از بهترین مراکز خرید در لوگانوست. جواهرات پرزیوسی که به مدت 16 سال در کاخ تاریخی ماراینی در لوگانو قرار داشت، مکانی کلاسیک که اشیاء بی‌نظیری را با قیمتی بالا عرضه می‌کند. جواهرات آرت دکو، عتیقه و بل اپوک از اشیای گرانبها این مجموعه با امضای کارتیه، بولگاری، ون کلیف و آرپلز و سایر برندهای مهم گذشته است.

بیشتر بخوانید: کاخ‌های دیدنی و موزه‌های شهر لوسرن در سوئیس

شما همچنین می‌توانید در این فروشگاه، انتخاب گسترده‌ای از میان جواهرات جدید و قدیمی و مجموعه‌ای شیک از ساعت‌های دست دوم دارای گواهی و گارانتی داشته باشید. 

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Viale Carlo Cattaneo 1, Lugano, Switzerland, 6900

تلفن: +41919232430

وب‌سایت: http://www.preziosi.ch

فروشگاه‌های لوگانو سوئیس

فروشگاه Andrew's Ties  

Andrew's Ties یکی از بهترین مراکز خدید لوگانو و به عنوان یک فروشگاه کراوات و لوازم جانبی مد برای مردان شناخته می‌شود. امروزه پیراهن‌های مردانه و همچنین روسری و انواع کراوات را نیز می‌توانید در این مرکز خریداری کنید. آن‌ها همچنین با خدمات پیراهن‌دوزی و ژاکت‌های ترمه‌ای زیبا برای مردان و زنان، شهرت بسیاری دارند که همه ساخت کشور ایتالیا هستند و با قیمت‌های باورنکردنی و مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Toselli 3, Milan, Italy, 20127

تلفن: +39 02 2682 0381

وب‌سایت:

http://www.andrewsties.it/

فروشگاه در لوگانو سوئیس

THE JOKER SHOP فروشگاه اسکیت Yari Copt

THE JOKER SHOP یک فروشگاه اسکیت در قلب پارک اسکیت لوگانو متعلق به Yari Copt، اسکیت‌بردباز معروف است که در سال 1989 افتتاح شد. این مرکز از مسابقات، کنسرت‌ها، مهمانی‌ها، رویدادها، جشن‌ها و نمایش‌های هنری جوکر از سال 2001 از صحنه محلی پشتیبانی می‌کند. آن‌ها همچنین یک مدرسه اسکیت عالی دارند. پیشنهاد می‌کنیم از جشن‌ها و فستیوال‌های کشور سوئیس و شهر لوگانو حتما دیدن کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: via Trevano 100 Skatepark Lugano, Lugano 6900 Switzerland

تلفن: +41 91 970 1147

وب‌سایت: ://www.thejokershop.ch

فروشگاه اسکیت لوگانو سوئیس

جواهر فروشی GIOIELLERIA PREZIOSI

این جواهر فروشی در محیط باشکوه در کاخ تاریخی ماراینی قرار دارد و به عنوان بهترین مراکز خرید لوگانو شناخته می‌شود. جواهراتی خاطره‌انگیز از گذشته و اشیای گرانبها از جواهرات جدید و قدیمی، ساعت، اشیای کمیاب و هنری که بسیار بی‌نظیر هستند، در اینجا به چشم می‌خورند. در طول سال‌ها این مجموعه به نقطه مرجعی برای فروش بین‌المللی اقلام و اشیای گرانبها تبدیل شده است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: viale Carlo Cattaneo 1, Lugano 6900 Switzerland

تلفن: +41 91 92324

وب‌سایت:  www.preziosi.ch

جواهر فروشی لوگانو سوئیس

Antonioli Boutique SA

یکی از بهترین مراکز خرید در لوگانو که در حال حاضر بیش از 700 متر مربع مساحت دارد. مجموعه‌های انتخاب شده و طراحی داخلی، نشان‌دهنده سبک شخصی کلودیو آنتونیولی است. فلسفه او در ترکیب مدرنیته و آوانگارد بسیار قابل توجه بوده و افراد بسیاری را به این مجموعه کشانده است. این مرکز خرید، جامع‌ترین و مهم‌ترین انتخاب از طراحان و برندها را در صحنه مد ارائه کرده است. علاوه بر بوتیک اصلی در میلان، آنتونیویلی چهار شعبه دیگر در خیابان‌های خرید اصلی و مکان‌های مختلف از جمله لوگانو افتتاح کرده است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Nassa 29, 6900 Lugano, سوئیس

ساعت کاری: 10AM-6:30PM

تلفن: +41 91 923 88 82

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات