میدان لستر لندن؛ دنیای سینماها و تئاترهای انگلیس

4 ماه پیش 0 دیدگاه

 فرقی ندارد به چه چیزی علاقه داشته باشید، در میدان لستر هر آنچه که بخواهید از جمله سینما، تئاتر یا غذاهای خوشمزه و لذیذ وجود دارد و حسابی می­ توانید خودتان را در تور انگلیس سرگرم کنید. این میدان که در قلب وست اند لندن واقع شده است،

تنها در حد یک پیاده­ روی از سیرک پیکادیلی، خیابان ریجنت، سوهو و کاونت گاردن فاصله دارد. میدان لستر لندن با فضایی سرسبز و زنده با رستوران ­های معروف، سینماها و تئاترها احاطه شده است. در ادامه به معرفی بیشتر میدان لستر خواهیم پرداخت، پس تا اتنهای مطلب با ما همراه باشید.

تاریخچه میدان لستر لندن

میدان لستر در اصل قطعه زمینی مربعی شکل از زمین لاماس در محله سنت مارتین بود. نسخه اولیه میدان لستر در سال 1665 ساخته شد و خانه­هایی با الگوبرداری از خانه­های پال مال در اطراف آن ساخته شد. از سال 1712 تا 1760 لستر هاوس به‌عنوان قصری برای دو شاهزاده ولز قرار گرفت و درنتیجه به استراحتگاه تبدیل شد. در طی سال­های قبل تاکنون این میدان دستخوش تغییرات زیادی شد و هم اکنون به محیطی زیبا و گردشگری برای گردشگرانی که به لندن می­‌آیند تبدیل شده است. لستر یکی از خیابان های معروف لندن است.

جاهای دیدنی میدان لستر در لندن

میدان لستر لندن در ابتدا یک باغ بازار بود، اما در قرن 18 به منطقه‌ای مسکونی تبدیل شد. میدان لستر در قرن نوزدهم به یک منطقه تفریحی محبوب تبدیل شد و اکنون محل تعداد بالایی از کلوب­ه‌ای شبانه، بارها، رستوران­‌ها، تئاتر و سینماهاست. این میدان همچنین به یک مقصد گردشگری جذاب به‌دلیل وجود تئاتر میدان لستر، سینما اودئون و هتل تروکادرو تبدیل شده است و مردم از سراسر جهان برای تماشای فیلم و تئاتر به لندن سفر می‌­کنند.

 بهترین کارهایی که می­توانید در میدان لستر انجام دهید عبارت‌اند از: بازدید از سینما، رفتن به تئاتر، سرو غذا در رستوران­ها یا خوردن تک لقمه در غرفه­‌هایی که در اطراف میدان هستند، خرید سوغات‌ی­های متعدد لندن از غرفه­‌ها و قدم زدن در باغ میدان لستر و تماشای مناظر زیبا

 

 تئاتر و سینما میدان لستر

این تئاتر از سال 1884 وجود داشته و یکی از بهترین تئاترهای لندن است. این تئاتر به‌دلیل نمایش ­های وست اندش که شامل موزیکال، کمدی و درام است، شهرت دارد. در این تئاتر همچنین استندآپ کمدی و فیلم به نمایش گذاشته می ­شود.

جاهای دیدنی میدان لستر

گالری ملی

یکی از مشهورترین موزه­های هنری جهان، این گالری است که مجموعه­ای از نقاشی­های برخی از مشهورترین هنرمندان تاریخ را در خود جای داده است. در این گالری می­توانید اثرهای داوینچی، رامبراند و ون گوک را ببینید. همچنین این گالری برنامه­های اموزشی متنوعی را ارائه می­دهد که درصورت علاقه می­توانید از آن‌ها بهره ببرید.

گالری ملی لستر

رستوران­‌های جذاب و متفاوت

می­توان گفت میدان لستر بهترین رستوران­های لندن را دارد که نباید از آن‌ها غافل شوید. برخی از معروف‌ترین کافه و رستوران­های میدان لستر عبارت‌اند از:

کافه هارد راک

این کافه در لندن یک مقصد گردشگری محبوب به خصوص برای کسانی است که عاشق غذاهای آمریکایی و موسیقی زنده هستند. منو این رستوران دارای طیف وسیعی از غذاها از همبرگر گرفته تا دنده و پاستاو ... همراه با نوشیدنی­های جذاب است. میلک شیک­های کافه هارد راک بسیار معروف‌اند پس حتما آن را امتحان کنید.

 

کافه روژ

کافه روژ یک رستوران زنجیره­ای فرانسوی است که مجموعه بسیار جذابی از غذاها و نوشیدنی­ها را به شما ارائه می­دهد. فضای این کافه بسیار دنج و صمیمی است و اگر به‌دنبال شامی رمانتیک هستید این کافه می­تواند انتخابی عالی برای شما باشد.

نحوه رسیدن به میدان لستر

بهترین راه برای دسترسی به میدان لستر استفاده از وسایل نقلیه عمومی مخصوصا مترو است. با استفاده از نقشه­های مترو و راهنماهای آن می‌توانید در هر ایستگاهی که سوار شده­اید مقصد خود را که میدان لستر باشد پیدا کنید.  اگر قصد دارید از طریق فرودگاه گاتویک به این مکان بیایید، بهترین راه برای رسیدن به آن استفاده از قطار سریع‌السیر گتویک است. سفر شما به میدان لستر ممکن است حدود نیم ساعت تا چهل دقیقه به طول بینجامد.

یکی دیگر از راه­هایی که می­توانید با آن خود را به میدان لستر برسانید استفاده از ماشین شخصی یا تاکسی­های نقلیه عمومی است، اما قبل از اینکه با ماشین به آنجا بروید بهتر است چند نکته را بدانید. اولین چیزی که باید مد نظر داشته باشید ترافیک بسیار سنگین در لندن است. پس بهتر است مسیری را که خلوت­تر است از قبل در نظر بگیرید و زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد بگذارید.

مورد دوم این است که پیدا کردن پارکینگ برای پارک کردن ماشینتان ممکن است بسیار دشوار باشد و حتی درصورت پیدا کردن آن باید مبلغ زیادی را پرداخت کنید. چندین پارکینگ عمومی در نزدیکی میدان لستر وجود دارد، اما مشکل این است که به زودی پر می­شوند. پس توصیه ما به شما این است که برای رساندن خود به میدان لستر از ماشین شخصی استفاده نکنید و از وسایل نقلیه عمومی بهره ببرید.

چه زمانی بهتر است از میدان لستر دیدن کنید؟

میدان لستر یکی از شلوغ­ترین جاهای دیدنی لندن است، پس از قبل خودتان را برای شلوغی و ازدحام آماده کنید. بهترین زمان­ها برای بازدید از میدان لستر در طول هفته است که شلوغی کمتری دارد. در روزهای آخر هفته این میدان مملو از افرادی است که برای تفریح به اینجا آمده­اند. اگر می‌خواهید از موزه موزه ویکتوریا و آلبرت نیز دیدن کنید، بهتر است زمان مناسبی را در نظر بگیرید.

 

هزینه ها هنگام بازدید از میدان لستر

همه ما می­دانیم شهر لندن به اندازه کافی می­تواند گران باشد؛ برای همین اگر تعدادتان بالاست بهتر است غذا را در جای دیگر سرو کنید یا اینکه از سوپرمارکت ساندویچ سرد تهیه کنید. بیشتر میدان لستر را می­توانید پیاده‌روی کنید یا اینکه از اتوبوس استفاده کنید. هزینه استفاده از اتوبوس 1.65 پوند بوده که بسیار مقرون به صرفه است. بیشتر موزه­ها و گالری­های هنر میدان لستر رایگان هستند. اگر قصد خرید سوغاتی نداشته باشید این مقصد گردشگری می­تواند برای شما بسیار اقتصادی باشد و می­توانید یک سفر ارزان به لندن داشته باشید.

سخن پایانی

اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید که به پیاده‌روی، موسیقی، تئاتر و فیلم علاقه دارید بهتر است هنگامی که با تور لندن و تور انگلیس سفر کردید حتما به میدان لستر در لندن سر بزنید. یادتان نرود که علاوه بر این میدان حتماً از خیابان­های معروف لندن نیز دیدن کنید. در این مطلب میدان لستر در لندن را به‌صورت کامل معرفی کردیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

سؤالات متداول

  1. بهترین راه دسترسی به میدان لستر لندن چیست؟

برای اینکه به میدان لستر بروید پیشنهاد ما به شما این است که از وسایل نقلیه عمومی نظیر مترو، اتوبوس و تاکسی­های عمومی استفاده کنید؛ زیرا مسیر آن بسیار شلوغ است و پارکینگ به دشواری پیدا می­شود پس بهتر است که با ماشین شخصی به آنجا نروید.

 

  1. در میدان لستر چه کارهایی می­توان انجام داد؟

می­توانید در این میدان به پیاده‌روی و گوش دادن به موسیقی مشغول شوید. همچنین می­توانید از غرفه‌های اطراف سوغاتی خریداری کنید یا به کافه بروید و در آنجا غذا با هر نوعی که می­خواهید سرو کنید.

 

  1. هزینه‌­ها در میدان لستر چگونه است؟

اگر در میدان لستر نخواهید سوغاتی یا غذا خریداری کنید، می­توان گفت این مقصد گردشگری می­تواند یکی از ارزان‌ترین­‌ها باشد.

 

 

 

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا

49990000
مشاهده

تور اسپانیا-امارات

اسپانیا-یونان

49990000
مشاهده

تور فرانسه

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات