نکات سفر ارزان به لندن برای ایرانیان

5 ماه پیش 0 دیدگاه

 

در ابتدا عبارت سفر ارزان به لندن، بیشتر شبیه شوخی است؛ چراکه لندن بزرگ‌ترین شهر انگلیس و پایتخت این کشور است هزینه‌های بسیار بالایی دارد؛ از این‌رو کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد که بتوان هزینه سفر به لندن را کاهش داد، اما برخلاف تصور عموم گردشگران، کاهش هزینه سفر به لندن نیز ممکن است و نیاز به کسب اطلاعات کافی و یک برنامه‌ریزی دقیق و منطقی دارد. از این‌رو مجموعه رز آبی با هدف ارائه راهکارهایی برای سفر ارزان به لندن این مقاله را تدوین کرده است و با افتخار در نقش راهنمای سفر به لندن راهکارهایی را برای داشتن یک سفر ارزان به لندن ارائه خواهد داد. با ما همراه باشید.

با این نکات سفر ارزان به انگلیس را تجربه کنید

با به‌کارگیری برخی راهکارهای بسیار ساده می‌توانید سفر ارزان به انگلیس را برای خود و خانواده خود ترتیب بدهید؛ بدین صورت هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و هم نهایت لذت را از سفر خود ببرید. برخی از مهم‌ترین راهکارها برای سفر ارزان به لندن عبارت‌اند از:

1. استفاده از اویستر کارت توریستی (Visitor Oyster Cart)

استفاده از اویستر کارت توریستی ایده‌ای فوق‌العاده خوب برای داشتن سفری ارزان به لندن است. این کارت‌ها یا به عبارت دیگر کارت‌های حمل و نقل عمومی می‌توانند تا 50 درصد هزینه سفر به لندن را کاهش دهند. توصیه می‌شود به محض ورود به انگلیس برای تهیه این کارت‌ها اقدام کنید؛ چراکه منافع استفاده این کارت‌ها تنها برای حمل و نقل‌های عمومی نیست و شما با داشتن این کارت‌ها می‌توانید در برخی دیگر از هزینه‌های روزانه خود هم صرفه‌جویی کنید.

از مهم‌ترین هزینه‌های روزانه در لندن هزینه رستوران‌ها، هزینه مکان‌های تفریحی و هزینه‌های فروشگاهی است، اما با تهیه اویستر کارت توریستی می‌توانید از تخفیف‌های باورنکردنی در هر کدام از این موارد گفته‌شده استفاده کنید. درواقع به‌جرئت می‌توان گفت امکان سفر ارزان به انگلیس بدون وجود اویستر کارت توریستی غیرممکن است. این کارت‌ها را می‌توانید در فرودگاه و دکه‌های بلیط‌فروشی تهیه کنید. 

 

2. تهیه آنلاین بلیت مکان‌های دیدنی لندن

 شما می‌توانید برای کاهش هزینه سفر به لندن، بلیت‌های مکان‌های دیدنی لندن را آنلاین تهیه کنید؛ چراکه معمولاً در خرید آنلاین این بلیت‌ها تخفیف‌هایی لحاظ می‌شود که تا حد چشمگیری به شما کمک می‌کنند سفری ارزان به لندن را تجربه کرده و گاهی تا 50 درصد در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. برای خرید آنلاین می‌توانید کارت‌های بین‌المللی بخرید. 

3. استفاده از کارت London Pass

چنانچه قصد گذراندن تعطیلاتی خاص در سفر ارزان به لندن را دارید، استفاده از کارت London Pass را فراموش نکنید؛ چراکه با داشتن این کارت ویژه شما می‌توانید بیش از 60 جاذبه گردشگری لندن را بدون پرداخت هیچ نوع هزینه‌ای مشاهده کنید. در معرفی برخی از این مکان‌های دیدنی می‌توان به کلیسای وست مینستر، برج لندن، رودخانه لندن، پل لندن، کروز و... اشاره کرد.

قیمت: از پلن یک روزه 89 پوند بزرگسال به بالا. برای اطلاع از قیمت‌ها سایت رسمی london pass را چک کنید.

از کجا تهیه کنم؟ برای تهیه این کارت علاوه بر خرید آنلاین، می‌توانید به دفاتر بلیط اکسپرس هیترو در ترمینال های 3 و 5 فرودگاه مراجعه کنید.

کارت  London Pass

 

4. استفاده از کارت Tastecart

سفر ارزان به لندن بدون اینکه فکری به حال هزینه غذا و رستوران‌ها شده باشد تقریباً غیر ممکن است؛ چراکه هر فردی برای داشتن انرژی روزانه خود به خوردن 3 وعده غذای کامل نیاز دارد. چنانچه در سفر به کشورهای دیگر با رستوران‌ها و غذاها و قیمت آن‌ها آشنا نباشید، بی‌شک هزینه هنگفتی را بابت غذا پرداخت می‌کنید؛ از این‌رو حتماً قبل از سفر لیست رستوران‌ها و کافه‌های قیمت مناسب لندن را پیدا کنید و خط قرمز بزرگی دور برخی رستوران‌های لاکچری بکشید. همچنین استفاده از کارت Tastecart نیز ایده‌ای عالی برای کاهش هزینه سفر به لندن است. با داشتن این کارت‌ها‌ و دانلود برنامه آن، در بسیاری از رستوران‌های لندن می‌توانید از تخفیف‌های قابل‌توجهی استفاده کنید. لیست رستوران‌ها را از سایت Tastecart چک کنید.

قیمت: ماهانه از 3.99 پوند به بالا

مراکز تهیه کارت: خرید آنلاین

 

5. کم کردن از تعداد ستاره‌های هتل محل اقامت

یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های سفر به لندن، هزینه محل اقامت است. مسلماً برای اقامت در هتل‌های 4 یا 5 ستاره انگلیس، باید هزینه بالایی را پرداخت کنید؛ از این‌رو برای داشتن سفری ارزان به لندن باید دور هتل‌های چندستاره را خط بکشید و از مسافرخانه‌ها یا آپارتمان‌های اجاره‌ای که برای مسافران تدارک دیده شده‌اند استفاده کنید.

چنانچه قصد سفر با تور انگلیس را دارید، حتماً پیش از رزرو تور مدنظرتان را بررسی کنید که هتل محل اقامت شما در آن تور چند ستاره است. البته معمولاً مجموعه گردشگری همچون رز آبی برای رفاه حال گردشگران خدمات تور را تنظیم می‌کند؛ به گونه‌ای که زمینه‌های سفر ارزان به انگلیس نیز برای افرادی که قصد اقامت در هتل‌های لاکچری را ندارند فراهم شود. توصیه می‌شود با کارشناسان مجموعه رز آبی تماس بگیرید و این موضوع را با آن‌ها در میان بگذارید تا تورهایی را به شما پیشنهاد دهند که محل‌های اقامت ارزان‌تری دارند.

6. به قدرت پاهایتان اعتماد کنید

برای داشتن سفری ارزان به لندن بهتر است از توانایی پاهایتان هم مطمئن شوید. درواقع لزومی ندارد برای رسیدن به هر مقصدی حتماً از وسایل حمل و نقل شخصی استفاده کنید. گاهی فاصله یک مکان گردشگری تا مکان دیگر به گونه‌ای است که می‌توانید پیاده‌روی کنید. بدین صورت هم از زیبایی خیابان‌های معروف لندن لذت ببرید و هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

7. تخفیف رستوران با دیدن تئاتر

راهکار دیگری که می‌توانید برای داشتن سفری ارزان به لندن از آن کمک بگیرید صرف وعده‌های غذایی همراه با تماشای تئاتر است. گاهی در برخی رستوران‌های لندن، در زمان اجرای برخی تئاترها برای وعده‌های غذایی رستوران تخفیف‌هایی در نظر گرفته می‌شود. در این مواقع اگر عجله کنید و قبل از شروع تئاتر خود را به رستوران‌های مدنظر برسانید، می‌توانید از 50 درصد تخفیف وعده‌های غذایی آن رستوران‌ها استفاده کنید.

8. استفاده از موزه‌ها و گالری‌های رایگان

برای داشتن سفری ارزان به انگلیس به‌هیچ‌عنوان بازدید از موزه‌ها و گالری‌های رایگان انگلیس را از دست ندهید. درواقع برخلاف تصور عموم در انگلیس برخی مکان‌های دیدنی همچون موزه تاریخ طبیعی، موزه تیت مدرن، موزه علوم خارق‌العاده و... کاملاً رایگان هستند؛ از این‌رو تنها کافی است ساعات بازدید از آن‌ها را بدانید و در ساعت مقرر در این مکان‌ها برای بازدید حضور پیدا کنید.

موزه های رایگان لندن

9. خرید از مراکز خرید لاکچری را با بازارهای محلی جایگزین کنید

 برای داشتن سفری ارزان به لندن اصلاً لازم نیست به مراکز خرید لاکچری انگلیس بروید. بهتر است خرید از بازارهای محلی را با خرید از مراکز خرید لاکچری جایگزین کنید؛ چراکه در بیشتر مواقع همان اجناسی را که در مرکز خریدهای لاکچری موجود هستند با قیمتی بسیار پایین‌تر از بازارهای محلی می‌توانید خریداری کنید و بدین صورت تا حد قابل‌توجهی در هزینه سفر به لندن صرفه‌جویی کنید.

10. صرف صبحانه در کافه‌های محلی

صرف صبحانه در کافه‌های محلی انگلیس یک تیر و چند نشان است؛ چراکه هم لذت خوردن خوراکی‌های محلی مخصوص صبحانه انگلیسی فراهم می‌شود و هم اینکه هزینه‌های بسیار مناسب‌تری در مقایسه با کافه‌های لوکس و لاکچری انگلیس دارند. به این صورت شما می‌توانید از طریق صرف صبحانه در این کافه‌های محلی سفری ارزان به لندن را هم تجربه کنید. البته ناگفته نماند که اگرچه هزینه این غذاها نسبتاً پایین است، اصلاً بی‌کیفیت نیستند و شما می‌توانید بدون نگرانی از سلامت این غذاها، از خوردن آن‌ها لذت ببرید.

 

11. تخفیف‌های کودکان و افراد بالای 60 سال را از دست ندهید

اگر به‌صورت خانوادگی سفر می‌کنید و همراه شما کودک یا فرد بالای 60 ساله نیز هست، این خبر خوش را به شما می‌دهیم که این دسته از افراد از تخفیف‌های باورنکردنی در بازدید از بیشتر مکان‌های گردشگری انگلیس برخوردار می‌شوند. از این‌رو برای داشتن یک سفر ارزان به انگلیس، پیش از خرید بلیت مکان‌های گردشگری این موضوع را نیز مدنظر قرار دهید و از این تخفیف‌ها حتماً استفاده کنید.

12. خرید بلیت تئاتر را به لحظه آخر موکول نکنید

معمولاً این تصور وجود دارد که بلیت‌‌های لحظه آخر، ارزان‌تر هستند، اما این موضوع اصلاً درباره بلیت‌‌های تئاتر انگلیس صدق نمی‌کند؛ از این‌رو چنانچه به دیدن تئاترهای انگلیس علاقه‌مند هستید و از طرفی دیگر قصد کاهش هزینه‌های سفر به انگلیس را دارید، حتماً بلیت تئاترهای مدنظرتان را آنلاین و زودتر از موعد برگزاری تهیه کنید؛ چراکه بلیت‌های لحظه آخری تئاتر انگلیس قیمت‌های بسیار بالایی دارند.

 با تورهای انگلیس رز آبی بیشتر آشنا شوید

تور لندن رز آبی از تورهای بسیار پرطرفدار در بین گردشگران است. این تور معمولاً در تمامی فصول سال به‌صورت تورهای تکی و تور ترکیبی برگزار می‌شود. تورها به گونه‌ای تدارک دیده می‌شوند که با توجه به نوع هتل محل اقامت، خدمات تور، تعداد روزهای سفر و... چندین قیمت متفاوت دارند. همین امر سبب می‌شود گردشگران قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند و راحت‌تر بتوانند تور مناسب خود را رزرو و خریداری کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع تورهای انگلیس رز آبی به سایت مراجعه کنید و تور منتخب خود را قبل از اینکه تکمیل ظرفیت شود رزرو کنید تا تعطیلاتی رؤیایی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

 

 

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا

49990000
مشاهده

تور اسپانیا-امارات

اسپانیا-یونان

49990000
مشاهده

تور فرانسه

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات