راهنمای بازدید از شگفتی‌های پارک ملی گاردن روت

11 ماه پیش 0 دیدگاه

مسیر پارک ملی گاردن روت آفریقای جنوبی، یکی از محبوب‌ترین و جالب‌ترین مناطق ساحلی آفریقای جنوبی است؛ چشم‌اندازی معتدل از سواحل شنی، جنگل‌های بومی، سواحل صخره‌ای و شهرهای عجیب و غریب که در آن می‌توانید چیزهای جالبی مانند صدف‌های تازه تا نهنگ‌های در حال بازی را تماشا کنید.

جاذبه پارک ملی گاردن روت آفریقای جنوبی، بین رانندگان خودروها و خانواده‌هایی که از آفریقای جنوبی بازدید می‌کنند بسیار محبوب است. مسیر باغ احتمالاً یکی از محبوب‌ترین مکان‌های توریستی در آفریقای جنوبی برای افراد محلی و خارجی بود‌ه و کاملاً شایسته این لقب است.

بی‌شک بازدید از جاذبه‌های پارک ملی گاردن روت که یکی از پارک های ملی آفریقای جنوبی است، باید در برنامه سفر آفریقای جنوبی شما گنجانده شود. این یکی از مناطقی است که برای هر مسافری پیشنهادهای زیادی دارد. پارک ملی گاردن روت آفریقای جنوبی، مکانی عالی برای ماه عسل، استراحت طولانی آخر هفته و مکانی شگفت‌انگیز برای تعطیلات خانوادگی است. در این راهنما با موقعیت و مسیر و بهترین زمان سفر به پارک ملی گاردن روت آفریقای جنوبی بیشتر آشنا می‌‌شوید.

پارک ملی گاردن روت آفریقای جنوبی

موقعیت باغ ملی گاردن روت آفریقای جنوبی

نقشه مسیر The Garden Route یک خط ساحلی باشکوه به طول 300 کیلومتر/ 190 مایل در آفریقای جنوبی است. در ادامه از شهر کوچک خلیج موسل (خلیج میسل) تا دهانه رودخانه استورمز امتداد می‌یابد و در طول مسیر به مکان‌هایی با زیبایی‌های طبیعی فوق‌العاده مانند جورج، کنیسنا (تلفظ: 'Nighs-nah') و خلیج پلتنبرگ می‌رسد. به‌دلیل وجود جنگل‌های ساحلی سرسبز که در کنار سواحل شنی گسترده قرار دارند، به آن «مسیر باغ» می‌گویند. این بخش به پارک ملی Tsitsikamma (تلفظ: Titzee-car-mah) معروف است که شایعه شده است هنوز هم فیل‌های جنگلی کمیاب در میان این پارک‌ها راه می‌روند.

سفر در مسیر پارک ملی گاردن روت با تور راهنما

پیوستن به یک تور گروهی کوچک در مسیر باغ گزینه‌ای عالی برای مسافران انفرادی و کسانی است که نمی‌خواهند ماشین کرایه کنند و سفری بدون راننده انجام دهند. این راهی آسان و سرگرم‌کننده برای کشف این منطقه و بازدید از برجسته‌ترین برنامه‌های مسیر باغ است. مسیر باغ رسماً از خلیج Mossel (کیپ غربی)، یک شهر ساحلی در 380 کیلومتری شرق کیپ‌تاون آغاز می‌شود. 300 کیلومتر بعد در شهر کوچک Stormsrivier (کیپ‌ شرقی) به پایان می‌رسد.

هتل کوچک رابرتسون

هتل رابرتسون یک خانه ویکتوریایی است که به اقامتگاهی شیک تبدیل شده است. این هتل کوچک بهترین مکان رابرتسون برای صرف غذای عالی در عصر یا ناهارهای آرام در باغ است.

از باغ مجسمه‌های عمومی بازدید کنید

تنها در یک قدمی کوتاه از منطقه حفاظت‌شده دانکین، چندین اثر هنری عمومی وجود دارد. یکی از آن‌ها صفی بزرگ از مجسمه است که به‌صورت نمادین نشان می‌دهند چگونه آفریقای جنوبی با خوشحالی ساعت‌ها برای رأی دادن در اولین انتخابات دموکراتیک در سال 1994 صف می‌کشیدند.

در کدام جهت رانندگی کنیم؟

مسیر پارک ملی گاردن روت را می‌توان از هر جهت با شروع از کیپ‌تاون و پایان در Stormsrivier یا برعکس بسته به برنامه سفر خود طی کرد. اگر از کیپ‌تاون شروع کنید، می‌توانید سفر جاده‌ای را با یکی از رانندگی‌های دیدنی در امتداد ساحل ترکیب کنید.

بیشتر بخوانید: پارک ملی آدو الفنت آفریقای جنوبی

بهترین راه برای سفر در مسیر پارک ملی گاردن روت چیست؟

بهترین راه برای گشت و گذار در مسیر باغ، کرایه کردن یک ماشین است. می‌توانید این کار را در فرودگاه کیپ‌تاون (اگر سفر خود را از کیپ‌تاون شروع کنید) یا در فرودگاه پورت الیزابت (Gqeberha) انجام دهید که بسته به نوع آن‌ها گزینه‌ها و محدوده‌های قیمتی متفاوتی وجود دارد.

شگفتی‌های پارک ملی گاردن روت

نکات سفر جاده‌ای مسیر باغ

در ادامه مطلب راهنمای بازدید از دیدنی‌های پارک ملی گاردن روت با مهم‌ترین نکات سفر به این پارک بیشتر آشنا خواهید شد.

  • پریزهای برق در آفریقای جنوبی عمدتاً از نوع M هستند که واقعاً در هیچ جای دیگری استفاده نمی‌شوند. توصیه می‌کنیم دوشاخه آداپتور مسافرتی همراه داشته باشید.
  • اگر می‌خواهید در ارتباط بمانید، پیشنهاد می‌کنم یک سیم‌کارت الکترونیکی برای آفریقای جنوبی بخرید تا بتوانید بدون نگرانی درباره هزینه، تماس‌های تلفنی محلی برقرار کرده و از داده‌ها استفاده کنید.
  • مقرون به صرفه‌ترین گزینه اقامت در این مسیر، کمپینگ است. چند کمپینگ شگفت‌انگیز در مسیر باغ وجود دارد.

بیشتر بخوانید: حمل و نقل در آفریقای جنوبی

  • هاستل‌ها و هتل‌ها را می‌توان در تمام ایستگاه‌های اصلی در مسیر باغ پیدا کرد.
  • رستوران‌ها و مغازه‌ها در شهرهای کوچک معمولاً یکشنبه‌ها بسته هستند.

جاذبه پارک ملی گاردن روت

بهترین زمان برای سفر به آفریقای جنوبی چه زمانی است؟

 بهار و تابستان آفریقای جنوبی (اکتبر تا آوریل) بهترین زمان برای سفر در مسیر باغ است. این منطقه یکی از غنی‌ترین مناطق بارندگی در نظر گرفته می‌شود. قسمت غربی مسیر مانند کیپ‌تاون در زمستان بارندگی بیشتری دارد. بخش شرقی، به‌عنوان مثال، منطقه Tsitsikamma در تابستان، مانند پورت الیزابت، بارندگی بیشتری دارد. اساساً در مسیر باغ، در هر زمانی ممکن است باران ببارد، اما این باران برای مدت طولانی نیست.

ماه‌های تابستان (اکتبر تا مارس) برای سفر خوب و گرم است و به‌ندرت به اندازه کیپ‌تاون یا Swellendam گرم می‌شود. دمای روزانه +24 تا 30 درجه سانتی‌گراد است. بهار و پاییز (سپتامبر، آوریل و می) خنک‌تر از 17 تا 23 درجه سانتی‌گراد است. ماه‌های زمستانی (ژوئن تا آگوست) بین +16 درجه سانتی‌گراد تا 20 درجه سانتی‌گراد است.

بهترین زمان برای سفر به پارک ملی گاردن روت

سخن پایانی

پارک ملی گاردن روت مکانی عالی برای شروع یا پایان سفر جاده‌ای است. مکان‌های بسیار خوبی برای بازدید و کارهایی که باید در کیپ‌تاون انجام دهید وجود دارد. مطمئن شوید چند روز از برنامه سفر به آفریقای جنوبی خود را برای پارک اختصاص می‌دهید. هرمانوس، یک شهر ساحلی در مسیر کیپ‌تاون به مسیر پارک ملی گاردن روت است. تماشای نهنگ در هرمانوس بین جولای و سپتامبر است. این یک توقف خوب با چشم‌اندازهای زیبای دریا، رستوران‌هایی با غذاهای دریایی عال

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا

49990000
مشاهده

تور اسپانیا-امارات

اسپانیا-یونان

49990000
مشاهده

تور فرانسه

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات