تفریحات رایگان اطراف ایستگاه توکیو

2 سال پیش 0 دیدگاه

‌تفریحات رایگان ایستگاه توکیو که یک ساختمان بزرگ در قلب گران‌ترین شهر دنیاست، طرفداران زیادی دارد. در واقع تفریح رایگان اطراف ایستگاه توکیو ژاپن، دروازه اصلی شهر به سمت بهترین جاذبه‌های گردشگری توکیو است. این ایستگاه، شاهکار معماری و مرکز حمل ‌و نقل و جایی است که بسیاری از گردشگران بین‌المللی سفر خود را در ژاپن از اینجا آغاز می‌کنند و هزاران نفر در آنجا روزانه به محل کار یا مدرسه رفت و آمد می‌کنند. همچنین مرکز خطوط اصلی حمل و نقل عمومی مانند قطار JR، اتوبوس و متروست که مردم را به همه‌جا در توکیو و همچنین سراسر ژاپن جابه‌جا می‌کند.

نه تنها خود ایستگاه قطار، بلکه تفریحات رایگان ایستگاه توکیو می‌تواند یک مقصد توریستی جذاب با تعداد زیادی مکان جالب در اطراف آن باشد. صرف ساعت‌ها یا حتی یک روز کامل در نزدیکی ایستگاه توکیو به شما این امکان را می‌دهد که با مرکز حمل و نقل و همچنین تفریحات رایگان این ایستگاه و اطراف آن آشنا شوید.

ایستگاه توکیوی ژاپن، منطقه‌ای زیبا از توکیو با محیط سرسبز است که به ویژه در بهار و پاییز بسیار دوست‌داشتنی خواهد بود. در اینجا لیست تفریحات رایگان ایستگاه توکیوی ژاپن و بهترین کاری که می‌توان در نزدیکی این ایستگاه انجام داد، توضیح داده شده است. 

تفریحات رایگان ایستگاه توکیو ژاپن

معرفی تفریحات رایگان ایستگاه توکیو

در ادامه بهترین تفریحات رایگانی که در اطراق ایستگاه توکیو می‌توانید تجربه کنید را آورده‌ایم:

گالری ایستگاه

گالری ایستگاه توکیو یک موزه هنری کوچک و دنج است که فرصتی عالی برای همه فراهم می‌کند تا از آثار هنری و نقاشی‌های چشمگیر در ساختمان ایستگاه توکیوی مارونوشی، دیدن کنند. این گالری دارای مجموعه‌ای از نمایشگاه‌های موقت جذاب است که به طور مرتب تغییر می‌کنند و اغلب بر هنر مدرن متمرکز هستند. همان‌طور که از پله‌های مارپیچ پایین می‌روید، می‌توانید از نزدیک به آجرهای قدیمی که برای دیوارهای ایستگاه اصلی توکیو استفاده شده است، نگاه کنید. در فروشگاه موزه نیز می‌توانید طیف گسترده‌ای از اقلام و کالاهایی مانند لیوان‌های زیبا با آرم اصلی را پیدا کنید.

گالری ایستگاه توکیو


مجتمع  کیتی KITTE

KITTE یک مجتمع خرید عظیم در نزدیکی ایستگاه توکیوست که در محل سابق اداره پست مرکزی توکیو واقع شده است. این مجتمع به ایستگاه توکیو، خط Marunouchi متصل است. همچنین حدود 1 دقیقه پیاده‌روی از دروازه جنوبی Marunouchi ایستگاه توکیو فاصله دارد که حتی در روزهای بارانی نیز آن را به یک نقطه خرید عالی و شلوغ تبدیل می‌کند. این مجتمع شامل 7 طبقه است که پر از مکان‌های غذاخوری، بوتیک‌های مد، فروشگاه‌های سوغات و بسیاری موارد دیگر می‌شود. برخی از مغازه‌ها در خرید و فروش غذاهای محلی و محصولات عالی که به دقت از سراسر ژاپن انتخاب شده‌اند، تخصص دارند.

مرکز خرید ایستگاه توکیو

بازدید از این فروشگاه‌ها به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به سفر به همه‌جا، غذاهای محلی باورنکردنی آن منطقه را امتحان کنید. در زیرزمین اول، می‌توانید شهر توکیو را پیدا کنید، یک مرکز اطلاعات مفید که طیف وسیعی از اطلاعات را به زبان‌های مختلف برای گردشگران بین‌المللی ارائه می‌دهد.


KITTE

مرکز خرید Yaesu

یکی دیگر از تفریحات رایگان ایستگاه توکیو مرکز خرید Yaesu است. اگر می‌خواهید یک خرید هیجان‌انگیز در لیست تفریحات رایگان ایستگاه توکیو داشته باشید، به مرکز خرید Yaesu بروید که مستقیما به ایستگاه توکیو متصل است! این مرکز خرید زیرزمینی تقریبا 160 فروشگاه از جمله 60 رستوران و کافه، فروشگاه‌های لباس، بوتیک‌های شیک و بسیاری دیگر را در خود جای داده است. خدمات مفیدی مانند صرافی خارجی و قفسه سکه نیز در دسترس است که خرید گردشگران (بین‌المللی) در اطراف این مرکز خرید عظیم را جذاب می‌کند.

مرکز خرید Yaesu

خیابان رامن توکیو

ایستگاه توکیو دارای چندین مکان عالی برای غذاخوری است، از جمله رستوران‌های شیک و کافه‌های خودمانی که جزو تفریحات رایگان ایستگاه توکیوست. خیابان توکیو رامن به معنای واقعی کلمه، بهشتی برای عاشقان رامن است. در اینجا می‌توانید 8 فروشگاه معروف رامن را پیدا کنید که همگی تجربه‌های باورنکردنی را ارائه می‌دهند. Shoyu Chuka Soba را در Chiyogami امتحان کنید تا طعم رامن سنتی بیشتری را بچشید که توسط آبگوشت قهوه‌ای مبتنی بر سویا همراه با تاپینگ‌های خوش‌طعم ایجاد می‌شود.

Oreshiki Jun یک انتخاب عالی برای کسانی است که می‌خواهند رامن ضخیم با استخوان خوک داشته باشند. Soranoiro Nippon یک رامن سبزیجات سالم با انواع سبزیجات فصلی برای رشته‌فرنگی، آبگوشت و رویه‌ها سرو می‌کند. منوی گیاهی و بدون گلوتن نیز موجود است.

رستوران ایستگاه توکیو

کاخ شاهنشاهی

اگر می‌خواهید از مکانی تاریخی و شاداب و باطراوت دیدن کنید، به کاخ امپراتوری توکیو بروید. این کاخ زیبا یک جاذبه توریستی محبوب بوده که از اواخر قرن نوزدهم به طور رسمی به عنوان اقامتگاه رسمی خانواده امپراتوری ژاپن مورد استفاده قرار گرفته است. اگرچه محوطه داخلی کاخ برای بازدید عموم باز نیست، اما می‌توانید از قدم زدن در باغ‌های بیرونی از جمله باغ شرقی لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: 25 هتل عجیب و جالب در توکیو که از دیدنشان حیرت خواهید کرد!

پل نیجوباشی یک پل سنگی نمادین است که به عنوان ورودی به کاخ داخلی عمل می‌کند. همچنین می‌توانید به تور رایگان کاخ امپراتوری که روزانه برگزار می‌شود، بپیوندید تا با راهنمایان حرفه‌ای وارد محوطه‌های داخلی شده و به گشت‌وگذار بپردازید.

کاخ شاهنشاهی توکیو

 موزه میتسوبیشی ایچیگوکان

اگر عاشق هنر و به هنر ژاپنی علاقه‌مند هستید، حتما باید از موزه میتسوبیشی ایچیبانکان بازدید کنید. از ایستگاه JR توکیو حدود 5 دقیقه پیاده‌روی است تا به موزه خیره‌کننده برسید که از زمان افتتاح آن در سال 2010 بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب کرده است. از سال 1894، مجموعه موزه عمدتا شامل آثار هنری غربی از اواخر قرن نوزدهم است و نمایشگاه‌های ویژه‌ای در طول سال برگزار می‌کند. این موزه همچنین دارای یک باغ زیبا به سبک انگلیسی است که در آن می‌توانید از نوشیدنی‌های خوشمزه لذت ببرید. کافه 1894 مکانی محبوب برای صرف ناهار و شام در بین ژاپنی‌ها است.

موزه ملی هنر مدرن توکیو

 میدان آجری مارونوشی
میدان آجری Marunouchi یک مجتمع خرید پرطرفدار است که در سال 2009 افتتاح شد. این میدان درست در کنار موزه میتسوبیشی ایچیگوکان قابل مشاهده است و با حدود 40 فروشگاه لوکس از جمله برندهای معروف مد، رستوران‌های عالی و کافه‌های دنج، یک تجربه خرید هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد. همچنین میدان مارانوشی دارای حیاطی آرام با طیفی از گل‌های رنگارنگ فصلی، یک آبنما و نیمکت‌های زیباست که آن را به واحه‌ای پر از فضای سرسبز در قلب کلان‌شهر تبدیل می‌کند. بازدید از میدان آجری مارونوشی را می‌توان به راحتی با بازدید از کاخ امپراتوری توکیو که در فاصله چند قدمی قرار دارد، ترکیب کرد. این منطقه، مکانی عالی برای بازدید با صرف یک فنجان قهوه بعد از پیاده‌روی و پس از صرف ناهار در رستوران‌های باورنکردنی است.

خیابان رامن توکیو

پارک فواره واداکورا

پارک فواره واداکورا یک پارک آرام و دوست‌داشتنی در شمال پارک شرقی کاخ امپراتوری توکیوست که در ابتدا در سال 1961 برای جشن عروسی سلطنتی امپراتور آکیهیتو و امپراطور میچیکو ساخته شد. با وجود وسعت نسبتا کوچکش، واحه دلپذیری است که برای لحظه‌ای از شهر شلوغ دور شوید.

بیشتر بخوانید: موزه جبیلی ژاپن، گشتی در دنیای انیمیشن | جاذبه های گردشگری ژاپن

این پارک به راحتی از ایستگاه توکیو قابل دسترسی است و می‌توان در مسیر خود به کاخ امپراتوری توکیو از آن عبور خواهید کرد. یکی از نکات برجسته در پارک، فواره‌های مختلف است که طیف وسیعی از الگوهای آب را به نمایش می‌گذارد که به طور مداوم تغییر می‌کند و منظره‌ای جذاب همراه با گل‌های زیبا در تمام طول سال ارائه می‌دهند. این پارک 24 ساعته قابل دسترسی است و عکس‌های فوق‌العاده‌ای را برای عکاسان در شب ارائه می‌دهد. سوسو زدن چراغ‌های شهر و پارک آرام در شب، بسیار دیدنی و رمانتیک است.

پارک فواره واداکورا

موزه ملی هنر مدرن

موزه ملی هنر مدرن یکی از مشهورترین موزه‌های هنری توکیو است که با مخفف انگلیسی MOMAT نیز شناخته می‌شود. این موزه در سال 1952 به عنوان اولین موزه هنر ملی ژاپن افتتاح شد که در باغ کیتانومارو،  در واقع در قسمت شمالی باغ‌های بیرونی کاخ امپراتوری توکیو واقع شده است. این موزه دارای مجموعه بزرگی از آثار هنری چشمگیر و شاهکارهای هنرمندان مدرن ژاپنی و خارج از کشور از اوایل قرن بیستم تا به امروز است. حتی اگر اهل هنر نباشید، باز هم این موزه ارزش دیدن دارد. در «اتاق با منظره» می‌توانید از مناظر زیبای باغ‌های کاخ امپراتوری لذت ببرید یا از نوشیدن یک قهوه در یکی از رستوران‌ها/کافه‌ها لذت ببرید.

در حالی که موزه در واقع به ایستگاه تاکباشی نزدیک‌تر است، پیاده‌روی از ایستگاه توکیو شما را از چندین منظره (تاریخی) مانند پارک فواره واداکورا رد می‌کند. این منطقه همچنین به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای تماشای شکوفه‌های زیبای گیلاس ژاپن در فصل بهار شناخته می‌شود. خندق چیدوریگافوچی نزدیک است، جایی که می‌توانید قایق‌های نمادین قو را اجاره کنید.

موزه ملی هنر مدرن توکیو

منطقه نیهونباشی

مقصد نهایی ما نیهونباشی است، یک جاذبه توریستی محبوب که پر از تفریحات رایگان ایستگاه توکیوست. در حالی که اغلب در کتاب‌های راهنما از این مکان به ‌عنوان یک تجارت شهری و مرکز خرید توصیف می‌شود، در واقع جایی است که ژاپن سنتی و مدرن با هم هماهنگی دارند. در کنار ساختمان مرتفع مدرن، می‌توانید مغازه‌های سنتی ژاپنی را پیدا کنید که از صدها سال قبل کالاهایی مانند چاقو و شیرینی‌های سنتی می‌فروشند! پل نیهونباشی یک سازه نمادین است که در دوره ادو (1868-1603) به عنوان نقطه شروع پنج جاده اصلی ژاپن تکمیل شد که کل کشور را به هم متصل می‌کردند. پل نیهونباشی را هم در لیست تفریحات رایگان ایستگاه توکیو قرار دهید.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات