گشت‌وگذار در محله لومره پاریس | محله‌ای قدیمی در قلب پاریس

2 سال پیش 0 دیدگاه

محله لومره در پاریس نزدیکی رودخانه سن واقع شده و به بسیاری از معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی پاریس از جمله کلیسای نوتردام نیز بسیار نزدیک است. محله لوماره پاریس همچنین خانه رمان‌نویس مشهور فرانسوی، ویکتور هوگو بود که اکنون به موزه‌ای تبدیل شده است که می‌توان در این منطقه از آن بازدید کرد. محله لومره در پاریس با دسترسی سریع به اتوبوس و مترو و همچنین یک موقعیت مرکزی، مقصدی محبوب برای بازدیدکنندگان و همچنین مردم محلی بوده است.

چنانچه با تور فرانسه به پاریس سفر کنید، می‌توانید از جاذبه‌های رنگارنگ و متنوع این شهر پاریس به‌خصوص محله لومره دیدن فرمایید و نهایت لذت را ببرید.

معرفی محله لوماره پاریس

لومره به معنای مرداب است؛ زیرا این قسمت از پاریس تا قرون وسطی باتلاقی بود. سپس، ابتدا با ساخت کانال‌های آبیاری به زمین‌های کشاورزی تبدیل شد و سپس پروژه‌های شهری گسترده، این محله را برای همیشه تغییر دادند و امروزه یکی از رنگارنگ‌ترین و پر جنب‌وجوش‌ترین بخش‌های پاریس محسوب می‌شود. این شهر به‌‌خاطر فروشگاه‌ها و کارگاه‌های هنری، بوتیک‌های خلاقانه و زیبا، مکان‌های جذاب نوشیدنی و غذاخوری، طبیعت فوق‌العاده و در آخر، جامعه یهودی‌اش معروف است.

معرفی محله لوماره پاریس

خیابان‌های قدیمی محله لومره مملو از شگفتی‌ هستند، مانند بزرگ‌ترین مجموعه پیکاسو در جهان و موارد دیگر که گردشگران بسیاری را به‌خود جذب می‌کند. این منطقه، یک مثلث در ناحیه 3 و 4 در امتداد رودخانه سن را پوشش می‌دهد. محدودیت‌های فضایی آن با ساختمان باشکوه هتل دو ویل (تالار شهر به زبان فرانسوی)، مرکز پمپیدو و میدان‌های معروف در ساحل سمت راست به نام جمهوری و باستیل مشخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: خیابان مونتورگوی محل خوراکی‌های خوشمزه در پاریس

مرکز جرج پمپیدو

محله لومره پاریس با گنجینه‌های هنری مختلف غنی شده است. مشهورترین این آثار در موزه لوور و موزه اورسی هستند، چندین مجموعه خوب دیگر نیز وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را ببینید. یکی از این مکان‌ها مرکز جورج پمپیدوست که به نام رئیس جمهور فقید جمهوری فرانسه نام‌گذاری شده است. جدا از قطعات داخل، ساختمان بیرونی بسیار خارق‌العاده است. این امر به ویژه برای شهری با سبک خاصی مانند پاریس غیرمعمول است. مرکز پمپیدو، به عنوان یک نقطه پرت، تقریبا بازدیدکنندگان را با چشم‌انداز عجیب خود شوکه می‌کند.

بیش‌تر از همه، لوله‌های رنگارنگ غول‌پیکر بر منظره غالب و همه آن‌ها کاربردی هستند و بر اساس رنگ، طبقه‌بندی می‌شوند. به‌طور خاص، لوله‌های آبی برای تهویه هوا، لوله‌های سبز برای گردش آب و زرد برای برق هستند. این قسمت، یکی از گوشه‌های جادویی پاریس است که می‌تواند شما را به قرن‌ها پیش ببرد.

محله لماره پاریس

چهار قرن پیش، به عنوان اولین میدان شناخته شده بود. این مکان در ابتدا به عنوان «کاخ رویال» نامیده می‌شد زیرا قصد داشتند لوازم پادشاه هنری چهارم، ملکه ماریا دی مدیچی و اشراف فرانسوی را در این‌جا جمع کنند. منطقه میانی مخصوص مسابقات و جشنواره‌هایی بود که توسط خانواده سلطنتی راه‌اندازی می‌شد. سپس ورسای، به عنوان اقامتگاه اصلی سلطنتی در نظر گرفته شد که نام آن در طول زمان با لغو سلطنت تغییر یافت. نام جدید آن از منطقه‌ای به نام "Vosges" گرفته شده است.

پیک‌نیک روی چمن یا روی نیمکت واقعا در فصل بهار و تابستان لذت خوبی دارد. در غیر این‌صورت، می‌توانید چند نوشیدنی در یکی از کافه‌های اطراف بنوشید. بازدید از گالری‌های هنری نیز ممکن است بسیار لذت‌بخش باشد.

محله لومری پاریس

محله لومره، شگفت‌انگیز و تاریخی است و جاذبه‌های خارق العاده زیادی در این منطقه برای کاوش در دسترس است و به دلیل موقعیت مکانی آن، یک پایگاه ایده‌آل نیز ایجاد می‌کند زیرا به بسیاری از جاذبه‌های اصلی دیگر پاریس نزدیک است. در این‌جا فقط برخی از مناظر عالی در محله لومره در دسترس شما هستند، اما بهتر است خودتان برای کشف آن‌ها اقدام کنید، زیرا جواهرات پنهان زیادی در این منطقه وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را کاوش کنید.

معبد دو مارایس

این کلیسای زیبا و معترض در ماریس واقع شده و در اصل به عنوان صومعه کاتولیک رومی ساخته شده است. این کلیسای تاریخی در سال 1619 تأسیس شد و قطعا ارزش دیدن دارد.

بیشتر بخوانید: همه چیز راجع به برج ایفل فرانسه

کلیسای سنت پل

کلیسای سنت پل و سنت لوئیس که توسط خود لویی سیزدهم سفارش داده شده بود، در سال 1641 ساخته شد. از آن به عنوان یک مکان مذهبی برای عبادت در طول قرن هفدهم و انقلاب فرانسه، توسط فرقه عقل، یک سازمان ملحد، مورد استفاده قرار می‌گرفت. زمانی که این سازمان در سال 1803 ممنوع شد، کلیسا به مذهب کاتولیک بازگردانده شد. بازدید از این کلیسا رایگان است. این کلیسا خیابان لومره را تبدیل به یکی از بهترین خیابان های پاریس کرده است.

محله لومره در پاریس

Place des Vosges

Place des Vosges یکی از گوشه‌های جادویی محله لومره پاریس است که می‌تواند شما را به قرن‌ها پیش ببرد که چهار قرن پیش، به عنوان اولین میدان ساخته شده بود. این جا یک مربع کاملا متقارن است که اطراف آن با خانه‌های پر زرق‌وبرق و آجرهای قرمز و سنگ‌های سفید پوشیده شده است.

معرفی محله لوماره پاریس

این مکان در ابتدا به عنوان «کاخ رویال» نامیده می‌شد زیرا قصد داشتند وسایل پادشاه هنری چهارم، ملکه ماریا دی مدیچی و اشراف فرانسوی را در این‌جا جمع کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی کاخ‌های فرانسه | قلعه و کاخ باشکوه و لوکس در فرانسه که باید از آن دیدن کنید

گزینه‌های تفریحات شبانه در نزدیکی محله لومره در پاریس

  • محله لومره یک صحنه شگفت‌انگیز و متنوع از زندگی شبانه دارد که تقریبا سلیقه همه را برآورده می‌کند. از بارها و کافه‌های دنج گرفته تا کلوب‌ها، مؤسسات و موارد دیگر، چیزهای زیادی برای لذت بردن در لومره وجود دارد.
  • Lizard Lounge: با فضای شهری، این بار دارای دو سطح و بسیار تحت‌تأثیر فرهنگ آمریکایی است و محل اقامت محلی‌ها و مهاجران به شمار می‌رود. این محله با غذاهای لذیذ، نوشیدنی‌های عالی و کارکنان خوش‌برخوردش معروف است. وقتی در محله لوماره هستید، حتما در سالن Lizard توقف کنید.
  • La Perle: این کافه تقریبا همیشه پر از جمعیت است، La Perle مکانی عالی برای بازدید است. اگر دنبال غذاهای خوشمزه، ارزان، نوشیدنی‌های عالی و فضای فوق‌العاده در شب هستید، برای داشتن اوقاتی فوق‌العاده در La Perle آماده شوید!
  • Le Sherry Butt: شما در Le Sherry Butt احساس خوبی دارید. با دکوراسیون زیبا، کارکنان فوق‌العاده و کوکتل‌های ماهرانه اوقات خوشی را برای شما رقم می‌زند.

گشت‌وگذار در پاریس، محله لومری پاریس

تور دوچرخه‌سواری جذاب در گوشه و کنار محله لومره

اگر ترجیح می‌دهید به جای گشت‌وگذار با پای پیاده یا حمل‌ونقل عمومی در شهر دوچرخه‌سواری کنید، حتما یک تور دوچرخه‌سواری را رزرو کنید. این تور شامل محله لاتین، Le Marais و Saint Germain dés Pres می‌شود و سه ساعت طول می‌کشد.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات