آشنایی با جزیره بلوواترز دبی و مکان‌های تفریحی آن

2 سال پیش 0 دیدگاه

 جزیره بلوواترز دبی مقصدی پر جنب‌وجوش است که بهترین هتل‌ها، رستوران‌ها، مغازه‌ها و آپارتمان‌ها را در خود جای داده است. این شهر توسط شرکت Meraas Holding، یکی از مهم‌ترین توسعه‌دهندگان املاک و مستغلات در دبی و امارات متحده عربی توسعه یافته است. بلوواترز به یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی تبدیل شد که هر توریست، بازدیدکننده و ساکنی باید از آن دیدن کند.

جزیره بلوواترز دبی روبروی ساحل جمیرا بیچ رزیدنس قرار دارد و یکی از جدیدترین پروژه‌های امارت دبی به شمار می‌رود و پر از پروژه‌های غول‌پیکر بوده که مهم‌ترین این پروژه‌ها چرخ تفریحی به نام عین دبی است که با ارتفاع بیش از 250 متر به عنوان بزرگ‌ترین چرخ تفریحی جهان معرفی می‌شود و آن را به منبع بسیار زیادی برای جذب گردشگران از سراسر جهان و یکی از بهترین مکان‌های گردشگری دبی تبدیل کرده است. جزیره بلوواترز دبی یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌هایی است که در دبی ایجاد شده، زیرا هزینه سرمایه‌گذاری در جزیره آب‌های آبی حدود 8 میلیارد درهم بوده است و بسیاری از شرکت‌های داخلی و بین‌المللی برای این قبیل سرمایه‌گذاری‌ها در این جزیره همکاری کرد‌ه‌اند.

کار در جزیره بلو واترز در دبی حدود 4 سال مداوم طول کشید که شامل واحدهای مسکونی و هتل‌های زیادی می‌شود که بالغ بر 700 واحد مسکونی با ارتفاع‌های مختلف و مناطق مختلف طراحی‌شده است. این جزیره همچنین شامل فروشگاه‌های زیادی است که بالغ بر 200 فروشگاه را شامل می‌شود که فرصت فوق‌العاده‌ای برای بازدیدکنندگان برای خرید در جزیره فراهم می‌کند و همچنین دارای تعداد زیادی پارکینگ است که بالغ بر حدود 2000 جای پارک در زیرزمین آن واقع شده است. هر واحد مسکونی و هر ساختمان جزیره بلوواترز در دبی نه تنها یک مکان تفریحی، بلکه محیطی حاصل‌خیز برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود که بسته به حرکت بزرگ گردشگری در جزیره، بنا شده و شکوفا می‌شود.

بیشتر بخوانید: گشت‌و‌گذار در باغ معجزه دبی بزرگ‌ترین باغ گل طبیعی دنیا

امکانات جزیره بلوواترز

جزیره بلوواترز دبی در قلب امارت واقع شده است و از طریق یک پل خصوصی به جاده شیخ زاید متصل می‌شود، درحالی‌که تنها چند دقیقه با جمیرا بیچ رزیدنس فاصله دارد و یک تجربه پیاده‌روی را رقم می‌زند که به این مقصد تفریحی می‌رسد. ساحل آن نیز بسیار توسعه یافته است.

جزیره بلوواترز دبی

چرخ عین دبی، تجربیات استثنایی در دنیای مهمان‌نوازی و سبک زندگی ارائه می‌دهد و شامل گزینه‌های منحصربه‌فرد و گروهی متمایز از گزینه‌های خرید، مهمان‌نوازی و سرگرمی است که به بازدیدکنندگان خود تجربه‌ای از بالاترین سطوح لوکس می‌بخشد، زیرا چرخ بیش از 19 مورد را ارائه می‌دهد. تجارب مختلف از جشن‌های خانوادگی خاص گرفته تا رویدادهای سرگرمی و فرهنگی در جزیره بلوواترز متفاوت است.

جزیره آب‌های آبی

عین دبی با منظر‌ای فوق‌العاده از خط افق دبی مشخص می‌شود، زیرا مقابل اسکله پروژه "Jumeirah Beach Residence" واقع شده است و مشرف به گروهی از مناظر خوش‌منظره از ساحل دبی و برجسته‌ترین جاذبه‌های گردشگری از جمله: برج العرب، نخل جمیرا و برج خلیفه قرار دارد. تعداد کابین‌ها 48 عدد است که اندازه یکی از آن‌ها بیشتر از دو اتوبوس دو طبقه است و یک چرخش چرخ، 38 دقیقه طول می‌کشد.

معرفی مکان‌های تفریحی جزیره بلو واترز

  • موزه مادام توسو دبی

موزه موم مادام توسو، اولین در نوع خود در امارت و کل خاورمیانه است و با استفاده از آخرین فناوری‌ها و ابزارها برای نشان دادن کوچک‌ترین جزئیات، شامل تعدادی بخش است. شخصیت‌های شناخته شده در زمینه‌های مختلف مانند فیلم، ورزش و دانشمندان، آن را به یک مقصد سرگرمی منحصربه‌فرد در جزیره آبی تبدیل می‌کند که بازدیدکنندگان از هر علاقه و سنی را به‌خود جذب می‌کند.

بیشتر بخوانید: معرفی مرکز دلفین بی‌شهر دبی | هرآن‌چه نیاز دارید بدانید!

  • گالری هنر معاصر مستطیلی

اگر از طرفداران هنرهای پلاستیکی و تجسمی و علاقه‌مند به تبادل افکار و فرهنگ‌های مختلف در محیطی هستید که هدف آن، غنی‌سازی اعضای جامعه در زمینه‌های خلاقانه است، این مکان برای شما مناسب است! این یک گالری هنری در قلب جزیره بلوواترز در دبی است که با نمایش بهترین آثار هنری در سطح جهانی و محلی، بستری برای تبادل فرهنگی و همچنین مکانی برای آموزش و پرورش، از طریق کارگاه‌ها و ابتکارات آموزشی به شمار می‌رود.

جزیره بلوواترز در دبی

واحدهای مسکونی در بلوواترز

زندگی در بلو واترز به شما این امکان را می‌دهد که از موقعیت مکانی ایده‌آل و امکانات تفریحی مختلف، علاوه‌بر املاک لوکس که شامل آپارتمان‌ها می‌شود، نیز لذت ببرید. گزینه‌های مسکن آبی بسیاری وجود دارد از جمله 698 آپارتمان از آپارتمان‌های 1 خوابه تا آپارتمان‌های 4 خوابه، به اضافه 4 پنت هاوس و 17 خانه شهری. طراحی داخلی واحدهای مسکونی در جزیره آبی واترز مطابق با بالاترین استانداردهای بین‌المللی و با اتخاذ سبک سادگی لوکس تکمیل شده است. همه آپارتمان‌ها دارای پنجره‌های کف تا سقف هستند که نمای پانوراما از چشم دبی و اسکله را ارائه می‌دهند.

جزیره بلوواترز دبی | تور دبی

چگونه به جزیره برویم؟

جزیره بلو واترز در دبی دارای سیستم حمل‌ونقل چندگانه است که دسترسی آسان به آن را فراهم می‌کند، زیرا از طریق یک پل مستقیما به جاده شیخ زاید متصل است و یک پل عابر پیاده 265 متری وجود دارد که جزیره را به منطقه ساحلی جمیرا متصل می‌کند.

راهنمای سفر به جزیره آب‌های آبی دبی

اگر از دبی می‌آیید، از جاده شیخ زاید / E11 به سمت ابوظبی بروید، سپس از خروجی 31 به سمت خیابان ازرق بروید، اگر از ابوظبی می‌آیید، می‌توانید از طریق جاده شیخ زاید E11 به سمت دبی برسید، سپس از خروجی 29 به سمت قارن بروید.

بیشتر بخوانید: راهنمای بازدید از کاخ سلطنتی بروکسل + خانه پادشاه بلژیک

هتل‌ها و رستوران‌ها

از سوی دیگر، جزیره بلوواترز شامل بیش از 200 رستوران و فروشگاه‌های مختلف است که تجربه‌ای منحصربه‌فرد به دور از هیاهوی شهر را به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد. بازدیدکنندگان می‌توانند اقامت خود را در هتل Caesars Palace رزرو کنند که دارای اتاق‌های مجلل و مناسب برای همه است.

جاذبه‌های جزیره بلوواترز دبی

بازدیدکنندگان جزیره همچنین می‌توانند اوقات فراموش‌نشدنی را در باشگاه «کوو بیچ دبی» بگذرانند، باشگاهی که از دریای بالکن گرفته و با تعدادی سواحل خصوصی شگفت‌انگیز، لذت‌بخش‌ترین اوقات را برای بازدیدکنندگان رقم می‌زند.

نکات پایانی

در این مقاله از راهنمای سفر به دبی، جزیره بلوواترز دبی را که یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری امارت است را برجسته کردیم، همچنین با فعالیت‌هایی که می‌توانید در جزیره بلوواترز دبی انجام دهید، آشنا شدید. جزیره آبی یکی از جزایر مصنوعی دبی است که دارای بسیاری از امکانات هتلی و توریستی سطح بالاست و خدمات تفریحی زیادی را در بالاترین سطح بین‌المللی ارائه می‌دهد.

 

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات