معرفی مرکز دلفین بی‌شهر دبی | هرآن‌چه نیاز دارید بدانید!

3 سال پیش 0 دیدگاه

مرکز دلفین بی یکی از محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی و از جاذبه‌های گردشگری شهر دبی است. برای تجربه یک ماجراجویی شگفت‌انگیز به این پارک زیبا بروید تا با یکی از شگفت‌انگیزترین مناطق توریستی دبی آشنا شوید. این مرکز در پارک کریک در منطقه پالم جمیرا واقع شده و با نمایش‌های خیره‌کننده دلفین‌ها، بازیدکنندگان زیادی را به این منطقه می‌کشاند. در سال‌های اخیر پیشرفت‌های شگفت‌انگیز در دبی این شهر را به یک منطقه جذاب گردشگری در خاورمیانه تبدیل کرده است. مرکز تفریحی بی در دبی با ارائه امکانات تفریحی و بخش‌های مختلف سرگرم کننده مثل نمایش رقص پرندگان عجیب و زیبا، لحظات لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی را برای شما و خانواده‌تان به ارمغان می‌آورد. در ادامه با ما همراه باشید تا با یکی از جاذبه‌های توریستی کشور امارات یعنی مرکز دلفین بی‌شهر دبی بیش‌تر آشنا شوید.

مشخصات کلی دلفین بی در دبی

مرکز دلفین دبی با تربیت حیوانات و موجودات دریایی این فرصت را به شما می‌دهد تا با این حیوانات شگفت‌انگیز از نزدیک تعامل داشته باشید. بازی کردن با دلفین‌ها تجربه‌ بی‌نظیری است که می‌توانید در سفر به دبی تجره کنید. احساس سرزندگی و نشاط تا چند روز بعد از بازدید از این مرکز فوق‌العاده با شما خواهد بود و از ارتباط برقرار کردن با این پستانداران شگفت‌انگیز به وجد خواهید آمد. همچنین از دیدن نمایش دلفین‌ها و فوک‌ها در این مجموعه که 45 دقیقه طول می‌کشد حیرت خواهید کرد. نمایشگاه پرندگان کم‌یاب و زیبا از دیگر بخش‌های این مجموعه است که با به نمایش گذاشتن این پرندگان عجیب‌و‌غریب از طوطی‌ها آمازون گرفته تا ماکائوهای بال سبز بینندگان خود را سرگرم می‌کند. در تمام این بخش‌ها عکاسان حرفه‌ای حضور داردند تا لحظات لذت بخش شما را ثبت کنند.

مرکز دلفین بی دبی

بیشتر بخوانید: معرفی برج خلیفه دبی | بلندترین برج جهان در امارات

بخش‌های مختلف دلفین بی در دبی

 در استخرهای این مرکز شما این امکان را دارید که همراه با دلفین‌ها شنا کنید و برای آنها که شنا کردن بلد نیستند استخرهای کم عمق برای بازی با دلفین‌ها درنظر گرفته شده است. از نکات حائز اهمیت در این بخش بازی کردن یک دلفین با ده نفر است. تمام برنامه‌های در نظر گرفته شده به زبان انگلیسی ارائه می‌شود و کل هزینه بازید شامل کودکان زیر 12 سال نیز می‌شود. بخش دیگر مرکز دلفین دبی برای افرادی که می‌توانند شنا کنند برنامه‌های سرگرم کننده‌ای ارئه می‌دهد. در عمق 3 متری شما می‌توانید همراه با کودکان بالای 8 سال خود با گرفتن پشت دلفین و باله‌ها، همراه آن‌ها با سرعت بالا شنا کنید. برای آن‌هایی که نمی‌خواهند شنا کنند آشنایی و برخورد با دلفین‌ها تجربه‌ی شگفت‌انگیز دیگری است که در این برنامه هر دلفین با 6 نفر می‌تواند بازی کند.

مرکز دلفین بی در دبی

مرکز دلفین بی در شهر دبی یکی از اولین و مهیج‌ترین مناطق گردشگری سرپوشیده با تهویه مطبوع در کل خاورمیانه است. یکی‌دیگر از برنامه‌های سرگرم کننده این مجموعه، نمایش 45 دقیقه‌ای دلفین‌ها به همراه مربیان آن‌هاست. در این برنامه دلفین‌ها و مربیان یک‌دیگر را می‌بوسند و همدیگر را به آغوش می‌گیرند. در کنار این لحظات زیبا از بازی و حرکات نمایشی فوک‌ها و حقه‌های بامزه و شعبده بازی و نقاشی کشیدن آنها شگفت زده خواهید شد.

مرکز دلفین بی‌شهر دبی

شنای سلطنتی

برای آن‌ها که می‌خواهند تجربه شگفت‌انگیز شنا کردن با دلفین‌ها را تجربه کنند این قسمت یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این مجموعه است. شما بین دو دلفین قرار می‌گیرید و با گرفتن پشت آن‌ها با سرعت بالا شنا می‌کنید. این بخش با استخرهای کم‌عمق همین برنامه را برای افرادی که شنا کردن بلد نیستند نیز ارائه می‌دهد.

غواصی همراه دلفین‌ها

با استفاده از وسایل غواصی که مجموعه در اختیار شما قرار می‌دهد به عمق کم آب می‌روید و همراه دلفین‌ها می‌توانید شنا و بازی کنید. برای تجربه این غواصی شگفت‌انگیز باید بالای 12 سال سن داشته باشید.

بیشتر بخوانید: دریاچه پاوانا کجاست | همه چیز درباره دریاچه و سد پاوانا

عکاسی با دلفین‌ها

اگر به مرکز دلفین بی در شهر دبی بروید هرگز نمی‌توانید لذت آشنایی و تعامل با دلفین‌ها را فراموش کنید برای ثبت این لحظات خارق‌العاده به قسمت عکاسی با دلفین ها بروید و در حین بازی و تفریح با این پستانداران بازیگوش عکس‌های زیبایی بگیرید. برای گرفتن عکس با دلفین‌ها تنها 15 دقیقه وقت دارید و  تنها می‌توانید تا لبه استخر بروید و اجازه رفتن به داخل استخر به شما داده نمی‌شود. هزینه بلیط این قسمت شامل کودکان زیر 12 نیز می‌شود.

مرکز دلفین بی کشور امارات

آینه‌های پرپج و خم

این قسمت با به کارگیری آینه‌های بزرگ و تو در تو لحظات هیجان‌انگیزی را برای شما فراهم می‌کند. با قدم‌زدن در بین این آینه‌ها تصویر خود را از زوایای مختلفی می‌توانید ببینید. تغییر ابعاد تصاویر، شما را گیج و هیجان زده می‌کند.

آبزرور پس (مجوز تماشا)

این بخش برای افرادی که به زندگی پستانداران علاقه‌مند هستند بسیار لذت‌بخش خواهد بود. در این قسمت با نزدیک شدن به حیوان‌ها و دلفین‌ها می‌توانید بخش‌های مختلف بدن آن‌ها و رفتار حیوان را مشاهده کنید. این برنامه برای کودکان 8 تا 12 سال و همچنین بزرگسالان بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

مرکز دلفین بی دبی امارات

اگر برای گذراندن اوقات خوش و لذت بخش  به مرکز دلفین بی در بی امارات رفتید در نزدیکی این مجموعه همچنین می‌توانید از کلیسای کاتولیک سنت مریم یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر دبی دیدن کنید. مرکز اسماعیلی، مرکز خرید شهر دیره و همچنین تجربه سافاری در صحرای دبی را نیز همچنین می‌توانید در نزدیکی مرکز دلفین امتحان کنید. کلوپ‌ها و زمین گلف از جذابیت‌های موجود در این شهر است که برای داشتن لحظات آرامش‌بخش بعد از دیدن و ماجراجویی در مرکز دلفین می‌توانید به آن‌ها سری بزنید و از غذا خوردن در رستوران‌ها و کافه‌هایی معروف این منطقه لذت کافی را ببرید.

نکاتی که باید در بازید از مرکز دلفین بی دبی رعایت کنید

بهتر است هنگام رفتن به این مجموعه یک لباس اضافی همراه خود داشته باشید و از همراه داشتن وسایل و اشیای قیمتی مثل ساعت و طلا خودداری کنید. هر قسمت از دستورالعمل‌های ویژه‌ای برخوردار بوده و بهتر است قبل از ورود به این قسمت‌ها دستور‌العمل‌های لازم را با دقت مطالعه کنید. پیش از رفتن به این مرکز می‌توانید در مورد دستورالعمل‌ها و بخش‌های مختلف مجموعه در وب‌سایت رسمی مرکز دلفین بی دبی اطلاعات لازم را کسب کنید.

مرکز دلفین بی امارات

درنظر داشته باشید اگر نمی‌توانید شنا کنید از رفتن به استخرهای عمیق خودداری کنید و مراقب کودکان خود در این مجموعه باشید و برای سرگرمی کودکان از بخش‌های مخصوص درنظر گرفته شده استفاده کنید. بهتر است برای بازید از مرکز به زمان‌های تعیین شده نمایش‌های  مخصوص دقت کنید و در این روزهای برنامه‌ریزی شده به این مجموعه بروید.

بیشتر بخوانید: لوکس‌ترین هتل‌های والنسیا برای یک اقامت رویایی

ساعات کاری مرکز دلفین بی دبی

مرکز دلفین بی در دبی امارات در تمامی روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 7:30 بعداظهر مشغول فعالیت بوده و در روزهای یکشنبه تعطیل است. این مکان تفریحی زیبا با بخش‌های سرگرم کننده و امکانات منحصربه‌فرد خود، لحظاتی را در اختیار بازیدکنندگان خود قرار می‌دهد که تاکنون در زندگی خود تجربه نکرده‌اند. شما می‌توانید با حیوان‌های دریایی در زیر آب تعامل داشته باشید و از تجربه شگفت‌انگیز شنا در نزدیکی دلفین‌ها به هیجان خواهید آمد. فصل تابستان با توجه به شرایط آب‌وهوایی دبی برای بازدید از مجموعه مناسب نیست زیرا بخش فضای باز با توجه به این این که گرمای هوا به اوج خود می‌رسد ممکن است برای برخی از افراد آزاردهنده باشد. احتمال بارش باران را نیز درنظر داشته باشید تا از استخرهای فضای باز این مرکز بی‌نهایت لذت ببرید. بهترین زمان بازدید از این مرکز بین ساعات 13:00 تا 16:00 بعدازظهر بوده که با خلوت بودن مجموعه می‌توانید از تمامی بخش‌های پارک دیدن کنید. مرکز دلفین بی در دبی در مجموعه تفرحی پالم جمیرا قرار دارد. این جزیره مصنوعی هرساله میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا است.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات