با بهترین موزه‌های رایگان پاریس آشنا شوید

2 سال پیش 0 دیدگاه

بازدید از موزه یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان در گشت‌وگذار در پاریس انجام داد و با آن که بازدید از محبوب‌ترین موزه‌ها ارزان نیست، فهرست کوچکی از موزه‌های رایگان پاریس وجود دارد که می‌توانید کاملا رایگان به بازدید آن‌ها بروید. از موزه‌های هنر گرفته تا موزه‌های علمی با کارگاه‌های هنری بین آن‌ها، می‌توانید از موزه‌های جالب در پاریس دیدن کنید بدون این‌ که احساس خستگی کنید. برخی از این موزه‌ها به خوبی توسط مردم شناخته شده‌اند درحالی‌که برخی دیگر ناشناخته هستند. در این‌جا لیستی از موزه‌های رایگان در پاریس آمده است.

موزه بوردل، موزه‌ هنر و فرهنگ

این موزه به آثار Antoine Bourdelle (1861-1929)، مجسمه‌ساز و معلم فرانسوی اختصاص دارد. او شاگرد و دوست آگوست رودن بود که به‌طرز قابل توجهی سبک او را مشخص کرد و همچنین معلم جاکومتی و هانری ماتیس بود.

موزه‌های رایگان در پاریس

بوردل هم چنین شخصیت مهمی در جنبش آرت دکو و گذار از سبک هنرهای زیبا به مجسمه‌سازی مدرن به شمار می‌آمد. این موزه در آپارتمان و استودیوی بوردل واقع شده است. جدا از مجسمه‌های زیبا، این موزه فرصتی عالی است تا ببینید یک کارگاه هنری در پاریس در آغاز قرن بیستم چگونه به نظر می‌رسید.

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های دیدنی پاریس

موزه کنیاک-جی

ارنست کونیاک؛ بنیانگذار مجموعه تاریخی Grands Magasins La Samaritaine بود. او و همسرش، ماری لوئیز جی تصمیم گرفتند مجموعه هنری ویل دو پاریس را که امروز در یک عمارت خصوصی زیبای لو ماره مشاهده می‌شود، تاسیس کنند. این مجموعه از موزه رایگان در پاریس شامل آثار هنری قرن 18 با نقاشی‌های Canaletto، Tiepolo، Fragonard یا Boucher می‌شود.

این موزه همچنین فرصت خوبی است تا ببینید یک عمارت خصوصی Le Marais چگونه به نظر می‌رسد. این موزه، دارای یک اتاق زیر شیروانی زیبا با سقف چوبی بوده که یادآور شبستان یک کشتی واژگون شده است.

بهترین موزه‌های رایگان پاریس

موزه سرنوشی

در میان موزه‌های رایگان پاریس، این یکی از نظر زیبایی ساختمان و مجموعه، بسیار برجسته است. موزه سرنوشی در عمارت شخصی که هانری سرنوشی (1821-1896) در آن زندگی می‌کرد، واقع شده است و مجموعه‌های خصوصی او از هنر آسیایی را نشان می‌دهد. اتاق‌هایی که به هنر چین باستان اختصاص داده شده‌اند، بسیار قابل توجه هستند. اگر هنر آسیایی را دوست دارید، به این موزه بیایید. این موزه رایگان در پاریس همچنین بهانه خوبی برای بازدید از پارک زیبای مونسوست که بسیار نزدیک به موزه قرار دارد.

موزه رایگان در پاریس

پتی کاخ، موزه هنرهای زیبای شهر پاریس

پتی کاخ یک جواهر معماری و از بهترین موزه‌های رایگان پاریس در خیابان شانزه لیزه واقع شده است. این ساختمان برای نمایشگاه یونیورسل در سال 1900 ساخته شد که مجسمه‌ها، نقاشی‌ها، ملیله‌ها، اشیاء هنری و نمادهایی را در خود جای داده است. پانورامای هنری بسیار بزرگ است، از مجموعه‌های باستانی و قرون‌وسطی گرفته تا آثار رنسانس فرانسوی و ایتالیایی و نقاشی‌های فلاندری و هلندی در آن به چشم می‌خورد.

موزه رمانتیک از موزه رایگان در پاریس

این موزه از رمانتیک‌ترین موزه‎‌های رایگان پاریس است! Musée de la Vie Romantique یک موزه زیباست که در خانه سابق نقاش هلندی الاصل آری شفر و خانه‌ای از الهامات رمانتیک در نیمه اول قرن نوزدهم واقع شده است. در طبقه همکف غرفه، موزه خاطرات رمان‌نویس معروف جورج ساند، همسایه شفر را که اغلب به ملاقات نقاش می‌آمد، به نمایش می‌گذارد و در طبقه بالا، اتاق‌ها خاطره آری شفر را از هم‌عصرانش تداعی می‌کنند. همچنين، باغ زیبای موزه را از دست ندهید زيرا برای یک استراحت در فضایی رمانتیک، بسیار مناسب است.

معرفی موزه‌های رایگان در پاریس

موزه هنر مدرن شهر پاریس

این موزه واقع در بال شرقی کاخ توکیو به هنر مدرن در تمام اشکال آن اختصاص دارد: نقاشی، مجسمه، اینستالیشن، عکس و فیلم. مجموعه‌های دائمی موزه با بیش از 8000 اثر هنری، روندهای هنری متنوع قرن بیستم را نشان می‌دهد: کوبیسم، مدرسه عالی پاریس، هنر انتزاعی و رئالیسم جدید. برای دیدن آثار پابلو پیکاسو، خوان گریس، هانری ماتیس، آلبرتو جاکومتی، ژرژ براک و ایو کلین به این موزه بیایید. این موزه یکی از بهترین موزه‌های رایگان پاریس است.

آشنایی با بهترین موزه‌های رایگان پاریس

موزه‌ کارگاه‌های هنرمندان و نویسندگان

کنستانتین برانکوزی (۱۸۷۶-۱۹۵۷) هنرمند بزرگی در تاریخ مجسمه‌سازی مدرن بود. او بیشتر آثار خود را در کارگاهی که در منطقه 15 مشغول به کار بود، خلق کرده است. او در وصیت‌نامه خود کل کارگاه خود را به دولت کشور فرانسه واگذار کرد.

بازدید از موزه رایگان در پاریس

امروزه می‌توانیم این کارگاه را به طور کامل در میدان روبروی مرکز پمپیدو بازسازی کنیم که مجموعه‌ای منحصربه‌فرد از مجسمه‌ها، پایه‌ها، عکس‌ها و نقاشی‌های او را به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: برترین مراکز خرید پاریس

خانه بالزاک

Maison de Balzac آخرین خانه رمان‌نویس مشهور پاریسی و يكي از موزه‌های رایگان در پاریس است. در همین خانه بود که «لا کمدی ان2سانی» را نوشت. آنوره دو بالزاک بسیاری از نسخه‌های اصلی، دست نوشته‌ها و تصاویر را در این خانه به نمایش گذاشته است.

 

گشت‌وگذار در موزه‌های رایگان در پاریس

موزه زادکین

این موزه یک جواهر پنهان و از موزه‌های رایگان پاریس است، نه چندان دور از باغ لوکزامبورگ. اوسیپ زادکین، مجسمه‌ساز روسی در سال 1909 وارد مونپارناس شد. پس از مدتی به همراه همسرش که او نیز هنرمند بود، به این استودیو واقع در خیابان آساس نقل مکان کرد. آن‌ها تا آخرین روزهای زندگی خود در این خانه، زندگی و کار می‌کردند. پس به این موزه بیایید تا مکانی مخفی و زیبا را کشف کنید که کمتر پاریسی‌ای آن را می‌شناسد.

لیست بهترین موزه‌های رایگان پاریس

خانه ویکتور هوگو

Maison de Victor Hugo خانه-موزه نویسنده و از موزه‌های رایگان پاریس است که در آن، ویکتور هوگو به مدت 16 سال بین 1832-1848 زندگی کرده است. در این آپارتمان، ویکتور هوگو بسیاری از رمان‌های معروف خود و همچنین بخش بزرگی از Les Misérables را نوشت. این آپارتمان به شکل هفت اتاق پشت سر هم است که به ترتیب زمانی سفر نویسنده را تداعی می‌کند: قبل از تبعید، در دوران تبعید و همچنین زندگی او از تبعید.

موزه رایگان در پاریس | گشت‌وگذار در پاریس

موزه کارناوالت - تاریخ پاریس

موزه کارناوالت از موزه‌های رایگان در پاریس به تاریخ شهر پاریس از زمان پیدایش تا امروز اختصاص دارد. موزه دو عمارت خصوصی مجاور را اشغال می‌کند که توسط یک گالری در طبقه اول به هم متصل شده‌اند. مجموعه‌های موزه کارناوالت متنوع است و شامل بقایای باستان‌شناسی، نقاشی‌ها، مجسمه‌ها، طراحی‌ها، مدال‌ها و سکه‌ها، حکاکی‌ها، عکس‌های قدیمی، مدل‌های بناها، مبلمان، نشانه‌ها، پرتره‌ها و همچنین مجموعه‌ای از شواهد بی‌نظیر درباره انقلاب فرانسه می‌شود. بازسازی برخی از فضاهای داخلی قدیمی پاریس نیز در این موزه بسیار جالب است.

موزه آزادی پاریس – موزه ژان مولن – موزه ژنرال لکلرک

این موزه به آزادی پاریس از اشغال نازی‌ها (25 اوت 1944) از طریق سفر دو مرد بسیار متفاوت اختصاص یافته است: ژان مولن و ژنرال لکلرک. این موزه بالای یک پناهگاه دفاعی ساخته شده است که توسط سرهنگ رول (رول تانگوی آینده)، رئیس FFI در منطقه پاریس به عنوان مقر فرماندهی استفاده مي‌شد. این پناهگاه را می‌توان در گروه‌های کوچک بازدید کرد که زندگی مقاومت‌های مردم فرانسوی را در این تونل‌های زیرزمینی نشان می‌دهد.

تور پاریس، موزه‌های رایگان در پاریس

موزه کوری (موسسه رادیوم)

موزه تاریخی کوری در یکی از ساختمان‌های قدیمی موسسه رادیوم در پاریس واقع شده است. این ساختمان هنوز هم آزمایشگاه و دفتر ماری کوری را حفظ می‌کند، درست مانند زمانی که خودش از آن‌ها استفاده می‌کرد. این موزه شامل یک نمایشگاه دائمی است که در آن، بازدیدکنندگان می‌توانند با تاریخچه کشف رادیواکتیویته توسط پیر و ماری کوری و اولین کاربردهای پزشکی آن با رادیوتراپی آشنا شوند. ما به خصوص فضاهای کاری ماری کوری را دوست داشتیم، جایی که او بیش‌تر وقت خود را در آن‌جا می‌گذراند. هر دو اتاق رو به باغی دوست‌داشتنی و آرام باز می‌شود که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.

بیشتر بخوانید: تماشای این ۸ هنر خیابانی پاریس را از دست ندهید

موزه عطر جدید فراگونارد

پاریس بدون موزه‌ای که به عطر اختصاص داده شده باشد، پاریس نمی‌شد! موزه عطر از موزه‌های رایگان پاریس که در ابتدا در سال 1983 افتتاح شد، توسط عطرساز تاریخی فراگونارد بازسازی و با نام Fragonard Musée du Parfum دوباره افتتاح شد. برای بازدید از موزه عطر، باید به یک تور رایگان با راهنما به زبان انگلیسی یا فرانسوی بپیوندید. در طول بخش اول تور، دوستداران رایحه "Savoir-faire" فراگونارد و نحوه ساخت عطرها را کشف می‌کنند، درحالی‌که قسمت دوم به تاریخچه عطرها اختصاص دارد.

سفر به فرانسه، بهترین موزه‌های رایگان پاریس

نكات پايانی

با خواندن اين مقاله، شما لیستی از بهترین موزه های رایگان پاریس را دارید. پس چه کسی نیاز به دیدن موزه‌های گران پاریس دارد که باید از آن‌ها بازدید کرد، درحالی‌که جواهرات کوچک زیادی برای کشف به صورت رایگان وجود دارد؟ اکنون تنها کاری که باید انجام دهید، این است که تصمیم بگیرید در سفر به فرانسه و شهر پاریس کدام موزه‌های رایگان آن را ببينيد. پيشنهاد ما به شما اين است كه حالا كه به پاريس سفر كرده‌ايد، همه موزه‌های رایگان پاریس را ببينيد و با تاريخچه آن‌ها و آثاری كه داخل آن‌ها قرار گرفته است، آشنا شويد.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات