برترین مراکز خرید پاریس

6 سال پیش 0 دیدگاه

مراکز خرید پاریس شامل فروشگاه‌های مجلل و بوتیک‌های متنوعی است که در خیابان‌های بزرگ پراکنده شده‌اند.‌ بوتیک‌های مستقل در بسیاری از محله‌های غیرمتعارف‌ وجود دارد و به عنوان بزرگ‌ترین بازار جهان برای عتیقه‌جات و کالاهای دست دوم شناخته می‌شوند که در شمال شهر ثابت است. پاریس، گردشگران بسیاری را هرساله به سمت خود می‌کشاند و مقصدی عالی برای خرید در نظر گرفته می‌شود که برای همه سلیقه‌ها و بودجه‌ها طراحی شده است و شما می‌توانید در سفر با تور فرانسه برای خرید به آن‌ها مراجعه کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا با مراکز متنوع خرید در شهر زیبای پاریس بیشتر آشنا شوید.

Hermès در مثلث طلایی

مرکز خرید هرمس در مثلث طلایی در سال 2018 افتتاح و در طول دو سال با جزئیات زیادی بازسازی شد. امروزه این فروشگاه در سه سطح، دارای 5900 فوت مربع فضای خرده فروشی است. از نکات قابل توجه این مکان، نمای چوبی و حروف طلاکاری شده است که به زیبایی بازسازی شده‌اند. طراحی سبک معاصر (مرمر خاکستری مایل به آبی، کف‌های موزاییک) در فضای داخلی با جزئیات سنتی و رنگ نارنجی ترکیب شده است. همچنین می‌توانید برای خرید بهترین صنایع‌دستی فرانسوی از فروشگاه‌های Carrés و Birkins  دیدن کنید.

مراکز خرید ارزان در پاریس

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 24 Rue du Faubourg Saint-Honoré, 75008 Paris, France

ساعات کاری: 10:30AM–6:30PM

تلفن: 33140174600+

سایت: www.hermes.com

 

بیشتر بخوانید: بهترین و معروف‌ترین سوغات فرانسه چیست؟

Louis Vuitton Maison Champs-Élysées

این مرکز خرید در پاریس بسیاری از طرفداران لویی ویتون و کالاهای لوکس را به سمت خود می‌کشاند و در گوشه‌ای از خیابان شانزلیزه و خیابان جورج پنجم قرار دارد که بسیار چشم‌گیر است. این مجموعه ۵ طبقه بزرگ‌ترین مکان لویی ویتون در جهان محسوب شده و با گنبدی دوره‌ای که از دو انتهای خیابان قابل مشاهده است، بازدیدکنندگان بسیاری دارد. شما می‌توانید بسیاری از کالاهای چرمی سنتی، کیف‌های دستی و لباس‌های آماده تا لوازم خانگی، جواهرات و حتی کتاب‌های هنری را در این مجموعه خریداری کنید. آرت دکو لوئیس همچنین به‌خاطر زمین بازی پنج طبقه‌اش شهرت بسیاری دارد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 101 Av. des Champs-Élysées, 75008 Paris, France

ساعات کاری: 10AM-8PM

تلفن: 33977404077+

سایت: louisvuitton.com

 

مرکز خرید در LE MARAIS

LE MARAIS در هر برنامه خرید جزو مکان‌های ضروری محسوب می‌شود. با گشت‌و‌گذار در خیابان‌های باریک محله از کالاهای دست‌ساز و محصولات زیبایی طبیعی این فروشگاه خریداری کنید. این مرکز خرید مفهومی بر پایه طراحی و نوآوری‌های خلاقانه تمرکز دارد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 54 Rue Vieille du Temple, 75003 Paris, France

 

اوت لت پاریس

North Marais

در محله  Empreintes بهشت ​​صنایع‌دستی فرانسوی است که در یک کارگاه وسیع دهه 1930 قرار دارد. این فروشگاه زمانی متعلق به تولیدکنندگان جواهرات Woloch بود که با Chanel کار می‌کردند. در سال 2016، Ateliers d'Art de France (فدراسیون حرفه‌ای صنایع‌دستی فرانسه) این فضا را در اختیار گرفت و آن را به یک فروشگاه مفهومی چند سطحی با بیش از 1000 صنایع‌دستی و کالاهای زیبا تبدیل کرد. این مجموعه به‌خاطر کالاهای دست‌ساز ساخته شده توسط صنعتگران ماهر، طرفداران بسیاری دارد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 13 Rue Saint-Florentin, 75008 Paris, France

ساعات کاری: 10:30AM–7PM

تلفن: 33142617178+

سایت: www.empreinte.eu/in/

 

مجموعه مدرن One Nation Paris

این اوت لت پاریس در 25 کیلومتری غرب مرکز شهر قرار دارد. یک مجموعه مدرن دو طبقه که بیش از 90 فروشگاه را شامل می شود. از جمله نام‌های تجاری می‌توان به  Courrèges، Levi's و American Vintage اشاره کرد. این مجموعه به لباس‌ها و اکسسوری‌های شیک و مد روز و همچنین لوازم خانه و دکوراسیون منزل اختصاص دارد، همچنین دارای بارها و رستوران‌هایی است که می‌توانید هنگام خرید خود در آن‌ها استراحت کنید. در این مرکز خرید می‌توانید قیمت فعلی اکثر اقلام را با تخفیف حداقل 30 درصدی خریداری کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 1 Av. du Président John Fitzgerald Kennedy, 78340 Les Clayes-sous-Bois, France

ساعات کاری: 11AM–8PM

تلفن: 33172879011+

سایت: www.onenation.fr/fr/

Merci یک بوتیک مفهومی مستقل

Merci یک بوتیک مفهومی مستقل است که در سه طبقه شیروانی در Marais قرار دارد. این مجموعه با انواع لباس‌، لوازم جانبی، کالاهای خانگی و بسیاری دیگر از کالاها مراجعه‌کنندگان بسیاری را از سراسر جهان به سمت خود می‌کشاند.  

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 111 Bd Beaumarchais, 75003 Paris, France

ساعات کاری: 11AM-7:30PM

تلفن: 33142770033+

سایت: merci-merci.com 

 

مرکز خرید در پاریس

SAINT-GERMAN-DES-PRÉS

در لابه‌لای انبارهای باریک این محله محبوب، عتیقه‌فروشی‌ها، گالری‌های هنری، خرده‌فروشی‌های گران‌قیمت و کافه‌های تاریخی نظر بسیاری را به‌خود جلب کرده است که اغلب هنرمندان و روشنفکران سرشناس شهر از آن‌ها بازدید می‌کنند. این فروشگاه نمادین بزرگ، Le Bon Marché، معبد تاکسیدرمی، Deyrolle و کتاب‌فروشی مرحوم کارل لاگرفلد است. کاوش در این منطقه در یک بعدازظهر آرام در سن ژرمن د پره بسیار لذ‌ت‌بخش خواهد بود.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 2 Pl. Michel Debré, 75006 Paris, France

ساعات کاری: 11AM–1:30PM, 2–7:30PM

تلفن: 33980473208+

سایت: soi-paris.com

Pimkie یکی از مراکز خرید ارزان در پاریس

Pimkie یکی از مراکز خرید ارزان در پاریس شناخته می‌شود که در سال 1971 تأسیس شد. دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان می‌توانند خرید مقرون‌به‌صرفه‌ای در این مجموعه داشته باشند. لباس‌ها فوق‌العاده زیبا هستند به‌طوری که بسیاری از افراد از این فروشگاه به عنوان نسخه اروپایی Forever 21 یاد می‌کنند. بنابراین، لباس‌های غیررسمی و معمولی زیادی در این‌جا پیدا خواهید کرد که می‌توان آن‌ها را به یک لباس شب شیک تبدیل کرد. Pimkie همچنین به فروش لباس‌های میدی جلو دکمه‌دار و لباس‌های مجلسی، معروف است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 8 Rue du Commerce, 75015 Paris, France

ساعات کاری: 10AM-7PM

تلفن: 33145750527+

سایت: www.pimkie.fr/magasin-pimkie-00377

محبوب‌ترین مرکز خرید در پاریس

Le Bon Marché قدیمی‌ترین فروشگاه پاریس

Le Bon Marché قدیمی‌ترین فروشگاه بزرگ پاریس است که قدمت آن به دهه 1850 بازمی‌گردد. این فروشگاه نمادین‌ به‌خاطر چیدمان مطبوعش و به‌خاطر انتخاب برتر از بهترین طراحان جهان شهرت بسیاری دارد. قبل از این که خریدتان تمام شود، می‌توانید سری به La Grande Épicerie، فروشگاه غذاهای عالی Le Bon Marché در ساختمان مجاور بزنید و لحظات دلنشینی را سپری کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 24 Rue de Sèvres, 75007 Paris, France

ساعات کاری: 10AM–7:45PM

تلفن: 33144398000+

سایت: www.lebonmarche.com

تاکسیدرمی Deyrolle

این مجموعه از سال 1831 در تاکسیدرمی و حشره‌شناسی تخصص داشت، اما آتش‌سوزی که در سال 2008 اتفاق افتاد، باعث شد نزدیک به 90 درصد از مجموعه از بین برود. پس از این حادثه یک پروژه بازسازی رادیکال در آن صورت گرفت و امروزه این مکان نسبت به ظاهر سابق خود در قرن هفدهم تغییر بسیاری داشته است. این بازسازی در کابینت‌های چوبی، کف پارکت و دیوارهای رنگ‌شده قابل مشاهده است. در این مؤسسه برتر تاکسیدرمی و حشره‌شناسی حفاظت‌شده، می‌توانید پروانه‌ها را در کوزه‌های زنگ و خزنده‌های تاکسیدرمی را مشاهده کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس:  46 Rue du Bac, 75007 Paris, France

ساعات کاری: 10AM-7PM

تلفن: 33142223007+

سایت:  www.deyrolle.com

مرکز جوامع خلاق و تفریحات شبانه پاریس MONTMARTRE

مونمارتر از قرن نوزدهم، به عنوان مرکز جوامع خلاق و تفریحات شبانه پاریس خدمت کرده است. فهرست افراد مشهوری در این مجموعه وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به مودیلیانی و مونه، پیکاسو و پیسارو، تولوز لوترک و ساتی اشاره کرد. این منطقه از میدان فرسوده Sacré-Coeur و کاباره - مون مارتر با بهترین مراکز خرید در پاریس افراد بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. برندهای لوکس در شانزلیزه، مغازه‌های پاییزی با انواع لباس‌های عجیب‌وغریب و لباس‌های کلاسیک و عتیقه‌فروشی‌ها در بیل بسیار قابل توجه هستند. 

فروشگاه‎‌های De l'Autre Côté de la Butte در این منطقه برای خرید مبلمان از دهه 1950 تا ناپلئون سوم شناخته شده و همچنین تمپلینو یکی از مراکز خرید ارزان در پاریس است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Montmartre, 75018 Paris, France

مرکز خرید Chinemachin

Cinemachine مدت‌هاست که متقاضیان معامله Sacré-Coeur و دوستداران کالاهای قدیمی را به‌خود جذب کرده است. در فضای کوچک این فروشگاه از پله‌های مارپیچ به سمت زیرزمین بروید و در آن‌جا لباس‌های متنوع بسیاری را مشاهده کنید. فضای فروشگاه تا حدی هرج‌ومرج دارد که در نوع خود شگفت‌انگیز است. وسایل در این مغازه کوچک تلنبار شده‌اند و اگر مایل به زیر و رو کردن هستید، می‌توانید مقداری پول پس‌انداز کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 100 Rue des Martyrs, 75018 Paris, France

ساعات کاری: 11AM-7PM

تلفن: 33180502766+

سایت: http://www.chinemachinevintage.com/

تور فرانسه | اوت لت پاریس

À La Mère de Famille

قدیمی‌ترین شیرینی‌فروشی پاریس که از سال 1791 فعالیت خود را آغاز کرده است. مون‌مارتر با نمای سبز و طلایی درخشان (و برجسته) هنوز هم جزو آلفا و امگا قنادی‌های پاریس محسوب می‌شود. یک تکه گرم از «Cake aux Folies de l'Ecureuil»، کیک مرمری شکلاتی با فندق و بادام کاراملی بسیار لذیذ است. این شیرینی‌فروشی قدیمی پاریس به‌خاطر شکلات‌ها و سایر خوراکی‌های لذت‌بخشش بسیار شهرت دارد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 35 Rue du Faubourg Montmartre, 75009 Paris, France

ساعات کاری: 9:30AM–8PM

تلفن: 33147708369+

سایت: www.lameredefamille.com

بیشتر بخوانید: آشنایی و نحوه بازدید از کلیسای سنت شاپل

La Trésorerie

La Trésorerie ترکیبی از یک droguerie سنتی (فروشگاه سخت‌افزار) و یک بوتیک مدرن لوازم خانگی است. این فضا با منظره دیدنی از کتیبه "RF "République (Française) و میله‌هایی که نما را پوشانده‌اند، یادآور میراث ساختمان اداره مالیات اصلی منطقه 10 هستند. کف چوبی، پنجره‌های بلند و نورگیرها و لوازم آشپزخانه به همان شکل باقی مانده است. این خانه فرانسوی اسکاندی امروزه به عنوان فروشگاه لوازم خانه و لوازم جانبی مشغول فعالیت بوده و شما می‌توانید انواع حوله، ظرف کتانی یا ابزار آشپزخانه را در آن خریداری کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 35 Rue du Faubourg Montmartre, 75009 Paris, France

ساعات کاری: 9:30AM–8PM

تلفن: 33147708369+

سایت: www.lameredefamille.com/en/

مراکز خرید ارزان در پاریس | خرید در پاریس

موسسه هنردوست Artazart

از سال 2000 Artazart به عنوان یک موسسه هنردوست در کانال سنت مارتین، در هنرهای گرافیک، عکاسی، طراحی با کتاب و کالاهای جانبی تخصص دارد. نمای قرمز مایل به نارنجی و نمایشگرهای پنجره جذاب آن، توجه رهگذران بسیاری را به‌خود جلب می‌کند. کتاب‌ها، رویدادهای هنرمندان و نویسنده‌ها و کالاهای خلاقانه بسیاری در این مجموعه وجود دارد و همچنین یک نسخه محدود و امضا شده از کتاب سیاه و سفید Les Oiseaux عکاس پنتی سامالاتی که روی فیلم گرفته شده است، از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مرکز خرید در پاریس به شمار می‌رود.

خلاقان و دوستداران کتاب در امتداد کانال سنت مارتین مشهور می‌توانند کتاب‌های هنرهای گرافیکی، طراحی و سبک زندگی برای رویدادها، کتاب‌های کمیاب و مجموعه استثنایی از نسخه‌های جدید را خریداری کنند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس:  83 Quai de Valmy, 75010 Paris, France

ساعات کاری: 10:30AM–7:30PM

تلفن: 33140402400+

سایت: artazart.com

Centre Commercial

Centre Commercial یک بوتیک بی‌نظیر از برندهای مختلف است که توسط بنیانگذاران برند کفش ورزشی پایدار Veja راه‌اندازی شده است. این فروشگاه در یک بلوک از کانال سنت مارتین قرار دارد و انواع لباس‌های مردانه، لباس‌های زنانه و کالاهای دیگر را عرضه می‌کند. فضا‌ی داخلی با وسایل نورپردازی مدرن و سنگ‌های اکسپوز سفید، مطبوع و روشن است. اجناس Veja، مارا هافمن، Maison Château Rouge و پاتاگونیا، کفش‌های کتانی Veja نظر شما را بسیار جلب خواهد کرد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 12 Rue Linois, 75015 Paris, France 

ساعات کاری: 10AM–8:30PM

تلفن: 33153952400+

سایت: www.beaugrenelle-paris.com

برترین مرکز خرید در پاریس

La Piscine Paris

La Piscine Paris این اوت‌لت پاریس در زمینه پوشاک، کفش و لوازم جانبی مردانه و زنانه با نام تجاری تخصص دارد. از دیور گرفته تا پیرلی و از ورساچه تا باربارا بوی، محصولات درجه یک را خواهید دید که تا 90 درصد تخفیف در 6 شعبه La Piscine Paris به فروش می رسند. بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای La Piscine Odéon در Rue de l'Ancienne Comédie واقع شده است. La Piscine Odéon با پوشش کمتر از 400 مترمربع، پوشاک لوکس را برای همه مقرون‌به‌صرفه می‌کند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 19-21 Rue de l'Ancienne Comédie, 75006 Paris, France

ساعات کاری: 11AM-7:30PM

تلفن: 33144070138+

سایت: www.lapiscine-paris.fr

مرکز خرید SAINT-OUEN

این مرکز خرید در قسمت شمالی پاریس، بین مون‌مارتر و استاددو فرانس قرار دارد و یکی از قوی‌ترین مجموعه‌ها از گنجینه‌های عتیقه‌ای به شمار می‌رود. Saint-Ouen در بخش Sen-Saint-Denis، بازار معروف جهانی با نام مستعار Les Puces نیز شناخته می‌شود.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس:  87 Rue des Rosiers, 93400 Saint-Ouen, France

ساعات کاری: 10AM–6PM

Marché aux Puces de Saint-Ouen

Marché aux Puces de Saint-Ouen یکی از مراکز خرید ارزان پاریس است که به عنوان بزرگ‌ترین بازار عتیقه‌جات و کالاهای دست دوم در جهان نیز شناخته می‌شود. مساحت این مجموعه نزدیک به هفت هکتار است و تعداد فروشندگان به 1700 نفر می‌رسد. هرساله حدود 5 میلیون بازدیدکننده در جستجوی گنجینه‌های کمیاب، از کالاهای خانگی گرفته تا منسوجات به آن‌جا می آیند. این بازار بزرگ عتیقه‌جات به‌خاطر اثاثیه، هنر و جواهرات گران‌قیمت بسیار شهرت دارد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس:  110 Rue des Rosiers, 93400 Saint-Ouen, France

ساعات کاری: 11AM-5PM

سایت: www.pucesdeparissaintouen.com

اوت لت پاریس کجاست؟

مرکز خرید Free'P'Star

Free'P'Star یکی دیگر از قدیمی‌ترین مراکز خرید ارزان در پاریس است که خریداران مشتاق به کالاهای مقرون‌به‌صرفه را به سمت خود می‌کشاند. در Free'P'Star لباس‌های مردانه و زنانه متنوع را خواهید یافت. به‌علاوه کت، دامن، شلوار جین و موارد دیگر با قیمت‌های بسیار پایین در این مجموعه به فروش می‌رسند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 20 Rue de Rivoli, 75004 Paris, France

ساعات کاری: 11AM–8PM

تلفن: 33142776343+

سایت: http://www.freepstar.com/

 

مرکز خرید ارزان Naf Naf

Naf Naf یکی از مراکز خرید پاریس است که همواره جزو بهترین مکان‌ها برای خرید ارزان شناخته می‌شود.  این مجموعه به فروش لباس‌های زنانه تمرکز دارد. شما می‌توانید در این فروشگاه، یک لباس برانچ پاریسی یا یک تاپ توری جذاب پیدا کنید. انواع مختلفی از قطعات عجیب‌و‌غریب و مد روز را نیز خواهید دید که مملو از جذابیت و مدرنیته هستند که برای همه سلیقه‌ها طراحی شده است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 63 Rue de Rivoli, 75001 Paris, France

ساعات کاری: 10AM–8PM

تلفن: 33140411014+

سایت: www.nafnaf.com

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع بازدید از موزه لوور پاریس

See U Soon

این مجموعه در سال 2006 افتتاح شد و به عنوان یک برند پرت-آ-پورتر، پوشاک شیک و مدرن شناخته می‌شود. این برند فرانسوی مقرون‌به‌صرفه در قطعات خلاقانه و غیررسمی تخصص دارند که تا اندازه‌ای سبک پاریسی را به کمد لباس شما القا می‌کند. امروز برای یافتن الگوهای سرگرم‌کننده، ژاکت‌های زیبا و لباس‌های راحت می‌توانید از See U Soon دیدن کنید.

بهترین مراکز خرید ارزان در پاریس

آدرس/شماره تلفن/وب سايت:

آدرس: 38b Rue de Rivoli, 75004 Paris, France

ساعات کاری: 10:30AM–12:30PM, 1:30–7:30PM

تلفن: 33142748844+

سایت: www.see-u-soon.fr

La Vallée Village

La Vallée Village بخشی از مجموعه خرید دهکده Bicester، است که 10 مجتمع مشابه در اروپا و چین را اداره می‌کند. این مجموعه یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید مد و لوکس در نزدیکی پاریس است که حدود 40 کیلومتری شرق درست در جنوب دیزنی‌لند پاریس قرار دارد‌. این فروشگاه شبیه یک روستای عجیب‌و‌غریب با کلبه‌های کوچک و کوچه‌هایی با گل‌ها طراحی شده است. حدود 110 فروشگاه با نام تجاری مانند Armani، Paul Smith و Gucci، این مکان را به یکی از دل‌پذیرترین مراکز خرید تبدیل کرده است. 

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 3 Cr de la Garonne, 77700 Serris, France

ساعات کاری: 10AM-:30PM

تلفن: 33160423500+

سایت: www.thebicestercollection.com

 

 

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات