14 مورد از بهترین دهکده‌های انگلستان که دیدن آن‌ها را نباید از دست بدهید

2 سال پیش 0 دیدگاه

دهکده‌های انگلستان مملو از کلبه‌های بی‌نظیر، کافه‌های روستایی و مناظر فوق‌العاده است. در هر کجای انگلستان که باشید، مطمئنا با برخی از جذاب‌ترین و بی‌نظیرترین روستاهای انگلیس برخورد خواهید کرد. از دهکده‌های جعبه شکلاتی Cotswolds گرفته تا بندرگاه‌های عاشقانه وحشیانه در ساحل کورنیش، این دهکده‌های انگلیس حس نوستالژی و رمانتیک را القا می‌کنند. در این مقاله از راهنمای سفر به انگلیس با زیباترین دهکده‌های انگلستان آشنا خواهید شد.

دهکده استانتون، کاتسوولدز

بی‌دلیل نیست که استانتون در فهرست زیباترین دهکده‌های انگلستان قرار دارد. هیچ نشانه‌ای از تکنولوژی در این دهکده انگلیس دیده نمی‌شود. خیابان اصلی دهکده که از سنگ آهک ژوراسیک به رنگ عسلی حکاکی شده، در 300 سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

روستاهای انگلیس

منظره خانه‌های باستانی که با شیروانی‌های شیب‌دار و پنجره‌های دیواری ساخته شده‌اند، مطمئنا تأثیر ماندگاری در شما به جا می‌گذارند. همان‌طور که در این دهکده انگلیسی پرپیچ‌وخم وارد می‌شوید، کافه قرن هفدهمی The Mount را خواهید دید. در این‌جا می‌توانید مناظر خیره‌کننده دره اوشام و کوه‌های ولز و فراتر از آن را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: جاذبه بیرمنگام | هر آنچه لازم است درباره شهر بیرمنگام بدانید

دهکده کلوللی، دوون شمالی

دومین دهکده در لیست زیباترین دهکده‌های انگلستان کلوللی در شمال دوون است. این دهکده انگلیسی که به صخره‌ای 400 فوتی چسبیده و تنها ترافیک آن از خرها و سورتمه‌ها است، نوید یک بازدید بی‌نظیر را می‌دهد! همان‌طور که از خیابان سنگ‌فرش شده معروف پایین می‌روید، با مناظر خیره‌کننده بندر درخشان که صنعت ماهیگیری در آن پر رونق است، روبرو می‌شوید.

روستاهای انگلستان

پس از آن در مسافرخانه 400 ساله New Inn کمی اقامت داشته باشید یا از فروشگاه Quay در بندر بازدید کنید. در انتها با قایق‌هایی که در حال لنگر زدن هستند، غرق تماشای اسکله شوید.

گردشگران مشتاق تور انگلیس می‌توانند از پیاده‌روی‌های طولانی در امتداد بالای صخره‌ها لذت ببرند. مسیر Hobby Drive که از میان جنگل‌ها می‌پیچد و مناظری نفس‌گیر از بندر کلوولی و خلیج بیدفورد را ارائه می‌دهد، گردشگران را غرق هیجان می‌کند.

دهکده‌های انگلیس

Cartmel در منطقه دریاچه

کارتمل، سومین دهکده از روستاهای انگلیس در قسمت جنوبی پارک ملی Lake District واقع شده است. مغازه پودینگ تافی روستا و محله قرن دوازدهمی آن با شیشه‌های رنگی و غرفه‌های گروه کر قدیمی، دلیل کافی برای بازدید از این دهکده انگلیسی است. در سال‌های اخیر، این روستا به عنوان محل غذاخوری شهرت پیدا کرده است. این اتفاق به لطف مجموعه مسافرخانه‌های سنتی لیکلند و رستوران مشهور بین‌المللی ستاره میشلین، L'Enclume روی داده است. با جاذبه‌های بی‌نظیر و رستوران‌های فوق‌العاده، جای تعجب نیست که این روستا به عنوان یکی از بهترین دهکده‌های انگلستان در نظر گرفته می‌شود.

معرفی روستاهای انگلیس

دهکده پولپرو، کورنوال

پولپرو، این روستای انگلیسی با خط ساحلی بسیار رمانتیک و صخره‌ای، یکی از زیباترین دهکده‌های انگلستان است. خیابان‌های باریک آن مملو از خانه‌های ماهیگیران باستانی در اطراف بندر کارت پستال قرار گرفته و آن را به یکی از بهترین روستاهای انگلیس تبدیل کرده است. با خرید از فروشگاه‌های عجیب‌وغریب و رستوران‌های فوق‌العاده غذاهای دریایی، در رد پایی از قاچاقچیان بدنام قرن هجدهم قدم بزنید. پس از تماشای خیابان‌های پرپیچ‌وخم دهکده، به مسیر ساحلی بروید تا خط ساحلی ناهموار چشم‌گیر را کشف کنید. در این‌جا، یک استخر طبیعی نیز خواهید دید. می‌توانید در آب‌های نیلگون آن غوطه‌ور شده و از شنا کردن لذت ببرید.

آشنایی با روستاهای انگلستان

خلیج رابین هود، یورکشایر شمالی

گزینه بعدی در راهنمای زیباترین دهکده‌های انگلستان، دهکده ماهیگیری زیبا در خلیج رابین هود است. این دهکده با صخره‌هایی که بر فراز این جامعه کوچک سربه‌فلک کشیده‌اند، یکی از نفس‌گیرترین و زیباترین دهکده‌های انگلیس در فهرست ماست. این مکان که در ساحل میراث مورخ نورث یورک قرار دارد، مقصدی عالی برای یک فرار دنج از محیط شهری است. شما می‌توانید معماری غیرمعمول آن را تحسین کنید و اسرار قاچاقچیانی را که زمانی بزرگ‌ترین تجارت در انگلستان را در این‌جا اداره می‌کردند، کشف کنید.

مهم‌ترین دهکده‌های انگلیس

همان‌طور که در خیابان‌ها و کوچه‌های پرپیچ‌وخم سنگ‌فرش شده پرسه می‌زنید، کلبه‌های جذاب، فروشگاه‌های عجیب‌وغریب و کافه‌های جالب را کشف خواهید کرد. پیاده‌‌ها و دوچرخه‌سواران مشتاق همچنین می‌توانند از دهکده انگلیسی برای گردش در مسیرهای محبوب‌تر یورکشایر شمالی از جمله The Coast to Coast، The Cleveland Way و The Cinder Track استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی 12 جاذبه منچستر برای گردشگران | شهر جذاب و دیدنی انگلستان

دهکده برادوی

دهکده‌ای که اغلب به عنوان جواهری در تاج کاتسوولدز از آن یاد می‌شود، برادوی است که در آرامش پای تپه‌های ووسسترشر قرار دارد. معماری زیبای آن از جمله کلبه‌های سنگی عسلی رنگ و خیابان شاه بلوط، دلیلی جذاب برای جذب مسافران به این دهکده انگلیسی است. بسیاری از چهره‌های مشهور برادوی از جمله اسکار وایلد، ویلیام موریس و ادوارد الگار، همگی از زیبایی بی‌نظیر این روستا الهام گرفته‌اند.

 

بهترین روستاهای انگلیس

Snowhil

Snowshill با کلبه‌های سنگی  و شخصیت باستانی تزئین شده‌اش به یکی از زیباترین دهکده‌های انگلستان تبدیل شده است. قبل از بازدید در مزارع اسطوخودوس از اسنوشیل مانور، کلیسای باشکوه ویکتوریایی دیدن کنید. این ملک ملی زمانی خانه چارلز وید عجیب‌وغریب، معمار مشهور بود. قبل از رفتن به باغ‌ها و بازدید از روستای مدل Wolf’s Cove از مجموعه زره‌های سامورایی و اسباب بازی‌های کوچک لذت ببرید. این دهکده زیبای انگلیسی یکی از روستاهای رمانتیک انگلیس است.

محبوب‌ترین روستاهای انگلستان

دهکده استیتز، یورکشایر شمالی

این دهکده انگلیس با داشتن مجموعه‌ای زیبا از کلبه‌های ماهیگیران محلی، یک دهکده کوچک انگلیسی خاص است. این دهکده انگلیسی کوچک که زمانی شلوغ‌ترین بندر ماهیگیری در ساحل شمال شرقی بود، میراث ماهیگیری باورنکردنی و داستان‌های قهرمانانه فراوانی است. با دیدن خانه قایق نجات Staithes و مرکز میراث کاپیتان کوک و استیتز، گویی گنجینه‌ای از تاریخ را باز می‌کنید!

زیباترین دهکده‌های انگلیس

این جواهر پنهان در دامنه تپه در جایی قرار دارد که به "ساحل دایناسور" معروف است. این دهکده با موقعیت فوق‌العاده‌اش، مورد علاقه گردشگران مشتاق و شکارچیان فسیل از سراسر کشور است. می‌توانید یک سفر سازمان یافته شکار فسیل را دنبال کنید یا به‌طور مستقل به بالای صخره بروید تا شگفتی‌های زیادی را کشف کنید. در پایان یک روز آماده چشیدن مزه ماهی کاد، خرچنگ تازه صید شده از مجموعه عالی رستوران‌ها باشید.

دهکده ساحلی بامبورگ

یکی از دهکده‌های انگلستان واقع در ساحل نورثامبرلند، دهکده ساحلی بامبورگ است. این دهکده در شمال شرقی انگلستان، مملو از جذابیت و مکان‌های تاریخ و مناظر جذاب است. در ردیف سه خیابان اصلی آن، کلبه‌های زیبای قرن هجدهم، میخانه‌ها، اتاق‌های چای و استراحتگاه‌های دنج قرار دارند، اما بهترین جاذبه آن قلعه باشکوه بامبورگ است. این قلعه بر فراز صخره‌ای به ارتفاع 180 فوت مشرف به ساحل طلایی شهر و تپه‌های شنی پوشیده از چمن، یکی از بهترین قلعه‌های ساحلی انگلستان به شمار می‌رود.

سفر به روستاهای انگلیس

دهکده Ombersley

دهکده‌ای آرام و تاریخی در ووسسترشر، اومبرزلی مملو از خانه‌های زیبای نیمه چوبی مربوط به دوره الیزابت و ژاکوبین است. علاوه‌بر معماری زیبا و سیاه و سفید و محیط زیبای کشور بین تپه‌های Malvern و منطقه Shropshire Hills با زیبایی طبیعی، تعدادی غذافروشی فوق‌العاده، رستوران‌های دنج و کافه‌های دوستانه نیز در دهکده وجود دارد.

دهکده گلنارم، شهرستان آنتریم، ایرلند شمالی

این دهکده زیبا در ایرلند شمالی در خط ساحلی ناهموار Antrim قرار دارد. دهکده دارای یک قلعه قرن شانزدهمی، یک اسکله تفریحی بازسازی شده و تعداد زیادی از معماری زیبای گرجستانی است که گردشگران را شگفت‌زده می‌کند.

گشت‌وگذار در روستاهای انگلستان

برای دوستداران طبیعت، گلنارم انبوهی از پیاده‌روی‌های زیبا از ساحل گرفته تا جنگل تا مسیرهای میراثی را ارائه می‌دهد. در واقع، این دهکده یکی از دهکده‌های انگلستان است که خانه یکی از قدیمی‌ترین باغ‌های دیواری در ایرلند به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به بریستول (Bristol) | شهری زیبا در انگلستان

Beesands، دوون

دهکده ماهیگیری کوچک و عجیب Beesands دارای یک ساحل طولانی شینگل، مناظر باشکوه از خلیج استارت و یکی از بهترین کافه‌های جنوب دوون است که به خاطر ساندویچ‌های خرچنگ خوشمزه‌اش شهرت دارد. از دیگر جاذبه‌های محلی می‌توان به کلیسای کوچک انگلیکن، دریاچه آب شیرین غنی از حیات‌وحش و انواع پیاده‌روی‌های ساحلی عالی اشاره کرد.

تور انگلیس | دهکده‌های انگلیس

دهکده پلاکتون

این دهکده انگلیس، تصاویری از ارتفاعات سرسبز، دریاچه‌های دیدنی و قلعه‌های افسانه‌ای را تداعی می‌کند. این دهکده زیبا در سواحل جنوبی دریاچه کارون، مقدمه‌ای جادویی برای ساحل است. کلبه‌های رنگ‌آمیزی سفید در امتداد بندری کوچک خمیده‌اند، درختان نخل در خیابان اصلی قرار دارند و رستوران‌ها ماهی تازه و غذاهای دریایی را همراه با موسیقی زنده سرو می‌کنند.

سفر به انگلیس و روستاهای انگلیس

قلعه کومب انگلستان

آخرین دهکده لیست ما، قلعه کومب؛ "زیباترین دهکده انگلستان" نامیده می‌شود.

تور سفر به روستاهای انگلستان

این دهکده اصلی جعبه شکلاتی Cotswold است و پرسه زدن در کنار ردیف‌های کلبه‌های قدیمی که از سنگ‌های محلی کم رنگ ساخته شده‌اند، مانند قدم گذاشتن در زمان‌های دور است.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات