راهنمای سفر به بریستول (Bristol) | شهری زیبا در انگلستان

2 سال پیش 0 دیدگاه

شهر بریستول انگلستان، در داخل رودخانه آون واقع شده و به کانال بریستول دسترسی دارد. در راهنمای سفر به بریستول انگلستان آمده است که این شهر به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین بنادر انگلستان شناخته می‌شود و تاریخ درخشانی نیز دارد. پس از سفر جان کابوت به آمریکای شمالی در سال 1497، این یک بندر محبوب برای عزیمت به دنیای جدید بود. بریستول همچنین یک مرکز تجاری و مقر سلطنتی در طول جنگ داخلی انگلیس نیز به‌حساب می‌آمد. کشتی‌سازی برای قرن‌ها ستون اقتصاد بریستول بوده و با کشتی بریتانیایی SS برونل به اوج خود رسیده است. این کشتی بخار در سال 1838 ساخته شد و اولین کشتی بخاری بود که به‌طور منظم از اقیانوس اطلس عبور می‌کرد. برونل علاوه‌بر طراحی پل معلق معروف بر روی دره آوون، مهندس تکمیل راه‌آهن بزرگ غربی بین لندن و بریستول نیز بود.

از جمله جاذبه‌های گردشگری در راهنمای سفر به بریستول می‌توان به 30 گالری هنری و تعدادی پارک اشاره کرد. برای خانواده‌ها، باغ‌وحش بریستول و We The Curious، یک مرکز علمی و هنری است که به ‌ویژه برای جذب ذهن‌های جوان طراحی شده است. همچنین بازدید از Ashton Court Estate را فراموش نکنید، در راهنمای سفر به شهر بریستول در انگلستان با تعداد زیادی از فعالیت‌های سرگرم‌کننده که برای خانواده‌ها مناسب هستند، روبه‌رو خواهید شد. در بین تمام این نقاط دیدنی و مکان‌های عالی برای بازدید، یک سفر یک روزه سرگرم‌کننده هم در خارج از شهر به دره چدار، در طول اقامت خود در بریستول خواهید داشت.

راهنمای مسافرتی به بریستول انگلستان

در راهنمای سفر به بریستول به دنبال چه اطلاعاتی هستید؟ احتمالاً شما هم نه به دنبال مکان‌هایی مانند شهرهای بزرگ شلوغ و پیچیده، بلکه به دنبال مکانی دوستانه و در عین حال پر جنب‌و‌جوش برای زندگی هستید. باید گفت بریستول بهترین شهر برای شماست، چراکه این شهر توسط بسیاری از مناطق زیبای حومه و همچنین بناهای تاریخی احاطه شده است. بخش مدرن شهر بریستول با تفریحات و فعالیت‌های فرهنگی در تهدیدها، سینماها، کلوپ‌های شبانه، رستوران‌ها، بارها غنی شده است.

راهنمای سفر به شهر بریستول در انگلستان

بیشتر بخوانید: معرفی 15 مورد از بهترین هتل‌های لندن در انگلستان

سنت مری ردکلیف

در راهنمای سفر به پریستول به کلیسای سنت مری می‌رسیم. ملکه الیزابت اول در سال 1574 از بریستول بازدید کرد و سنت مری ردکلیف را به‌عنوان "عادلانه‌ترین کلیسای محلی در انگلستان" توصیف کرد. این کلیسا که در قرن سیزدهم ساخته شده و در قرن پانزدهم نیز به سبک باروک به‌طور گسترده بازسازی شده است، در ضلع جنوبی بندر شناور قرار دارد و نام خود را از صخره‌های قرمز رنگی که روی آن قرار دارد گرفته شده است. این کلیسا با ستون‌های باریک و خوشه‌ای و طاق‌بندی مشبک، ایوان شش ضلعی و درگاهی با تزئینات غنی، ثروت تجار ثروتمند بریستول را کاملاً به نمایش می‌گذارد. همچنین لوح یادبود و مقبره دریاسالار سر ویلیام پن، پدر ویلیام پن که پنسیلوانیا را تأسیس کرد، قابل‌توجه است. حتماً به ارگ ​​کلیسا هم توجه کنید. این بنا که در سال 1726 ساخته شده است، به‌عنوان یکی از بهترین نمونه‌های حفظ‌شده در راهنمای سفر به پریستول انگلستان ذکر شده است.

راهنمای سفر به شهر بریستول

کلیسای جامع

کلیسای جامع بریستول که در ابتدا به‌عنوان کلیسای ابی سنت آگوستین ساخته شد، تقریباً 600 سال طول کشید تا به شکل فعلی خود برسد. انتهای شرقی که به‌طرز فوق‌العاده‌ای به سبک تزئین شده توسط Abbot Knowle بازسازی شده، بین سال‌های 1298 و1330 ساخته شده است. برج مرکزی و گذرگاه‌ها در قرن 16 تکمیل شد و شبستان و نمای غربی برج دار نیز به قرن 19 مربوط است. این کلیسا در سال 1542 به جایگاه کلیسای جامع ارتقا یافت.

در میان بسیاری از ویژگی‌های جالب کلیسای جامع، خانه‌ مستطیلی شکل، با تزئینات زیگزاگ‌های متأخر نورمن، الگوهای فلس ماهی و درهم‌آمیزی آن است. پیشنهاد ما این است که به دنبال دروازه بزرگ هم باشید که در سال 1170 به‌عنوان دروازه کلیسای سنت آگوستین ساخته شد. نمونه‌های اولیه استفاده از قوس‌های نوک تیز دارد.

راهنمای سفر به شهر بریستول انگلستان

برونل اس اس بریتانیا

در سفر به انگلستان و بازدید از شهر بریستول، با اولین کشتی مسافربری با بدنه آهنی جهان، آشنا خواهید شد. این کشتی در همان اسکله‌ای واقع شده‌ است که کشتی بزرگ از آنجا در سال 1843 به آب انداخته شد. این کشتی کار مهندس مشهور ایزامبارد کینگدوم برونل است که اولین استفاده از پروانه‌های پیچ را در آن قرار دارد. یک کشتی که پس از غرق شدن در جزایر فالکلند به شهرت رسید و اکنون هم در اسکله بزرگ غربی بریستول قرار دارد و گواهی بر نبوغ مهندسی برونل است. امروز می‌توانید در عرشه‌های بالای کشتی قدم بزنید یا زیر عرشه‌ها را کاوش کنید و به کابین‌های مجلل مسافران درجه یک را ببینید.

راهنمای سفر به بریستول انگلستان

شهر قدیمی در راهنمای سفر به بریستول

شهر قدیمی بریستول مجموعه‌ای از ساختمان‌های تاریخی است که در راهنمای سفر به بریستول به چشم می‌خورد. یکی از مکان‌های دیدنی که بیشترین عکس‌ها را گرفته‌اند، کلیسای سنت استفان در خیابان سنت استفان است. کلیسای محلی بریستول،که قدمت آن به سال 1476 بر می‌گردد. به آرامگاه مارتین پرینگ، کاشف خلیج کیپ کاد در ماساچوست و مکان‌های رنگارنگ نیز نگاهی بیندازید.

سنت جان روی دیوار قرون‌وسطایی نزدیک است و آخرین کلیسا از بسیاری از کلیساهایی است که زمانی در دیوار شهر ساخته شده بودند. این دخمه طاق‌دار و نمایشگرهای تعاملی که در سال 2016 اضافه شد، موردتوجه قرار گرفته است. این مکان در نزدیکی دروازه سنت جان است‌ که در اصل بخشی از دیوار قدیمی شهر بوده و به خاطر چهره‌های برنوس و بلینوس، بنیان‌گذاران اسطوره‌ای بریستول و کریسمس استپس، یک باستانی مشهور است، کوچه‌ای که در سال 1669 آسفالت شد و اکنون با مغازه‌های عتیقه‌فروشی و سوغاتی پوشیده شده است.

راهنمای سفر به شهر بریستول در انگلستان

در گوشه خیابان برود و کورن، خانه شورای قدیمی نئوکلاسیک را خواهید دید که در سال 1827 ساخته شده است. در سراسر خیابان کورن، صرافی به سبک پالادیان (ساخته شده در سال 1743) به دلیل چهار میز بیرونی، میخ‌های برنجی مشهور است که بازرگانان بریستول معاملات خود را براساس آن تسویه کردند و عبارت "پرداخت روی میخ" را به‌وجود آوردند. بازار سرپوشیده سنت نیکلاس با بیش از 60 غرفه، در مجاورت بورس در خیابان سنت نیکلاس قرار دارد. چهارشنبه‌ها بازار کشاورزان در خیابان‌های ذرت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: معرفی 12 جاذبه منچستر برای گردشگران | شهر جذاب و دیدنی انگلستان

موزه و گالری هنر بریستول

موزه‌های بریستول که جزو موزه‌های دیدنی انگلستان ‌به‌شمار می‌روند، انجمنی متشکل از شش موزه عالی در شهر، موزه و گالری هنر بریستول دارای سه طبقه مملو از مومیایی‌های مصری، حیات‌وحش، دایناسورها، سنگ‌های قیمتی، شیشه، سفال، هنرهای شرقی و مجموعه‌ای از استادان قدیمی است. یک بخش کامل به آی کی برونل و بسیاری از دستاوردهای فنی او اختصاص داده شده است. در راهنمای سفر به پریستول می‌رسیم به موزه رد لج در همان نزدیکی (از ژانویه تا آوریل بسته است)، با مبلمان قدیمی و اتاق زیبای الیزابتی، بر جنبه انسانی تاریخ تمرکز دارد. موزه خانه گرجستان داستان یک تاجر قرن هجدهم، صاحب مزرعه قند و برده‌داری را از طریق خانه و دارایی‌هایش روایت می‌کند.

تنگه چدار

تنگه دیدنی چدار که فقط 18 مایلی از بریستول فاصله دارد، یک سفر یک روزه عالی را برای شما رقم می‌زند. از ویژگی‌های برجسته این ذخیره‌گاه طبیعی ملی می‌توان به صخره‌های شگفت‌انگیز 450 فوتی و غارهای خیره‌کننده استالاکتیت اشاره کرد. جاذبه‌های دیگر نیز شامل غار تماشایی گوف، با اتاق‌های مخفی آن، همچنین اتاق‌های سر به فلک کشیده "کلیسای جامع سنت پل" و مناره‌های سر به فلک کشیده "معبد سلیمان" و... می‌شوند. طبق راهنمای سفر به پریستول برای عبور از برخی از قسمت‌های تنگه، از جمله 274 پله از کنار تنگه و 48 پله دیگر تا بالای برج مواظب، به تناسب اندام کافی نیاز دارید، ورودی شامل پیاده‌روی بالای صخره و موزه ماقبل تاریخ چدار است.

راهنمای سفر به شهر بریستول

رستوران‌های پیشنهادی بریستول

بریستول، خانه برخی از بهترین رستوران‌های بریتانیا و بالاترین رستوران‌های ستاره‌دار میشلین در خارج از لندن را در خود جای داده است.

براواس، یک رستوران فوق‌العاده در بریستول

براواس یک مکان فوق‌العاده برای تاپاس است. در راهنمای سفر به پریستول آمده است که این رستوران توسط یک آشپز قدیمی در Lido، Imogen و شریکش Kieran تأسیس شده است. سبک تاپاس غذا خوردن در شهر پریستول متداول است. در براواس همیشه غذا و خدمات خوشمزه وجود دارد.

رستوران می‌فلاور

Mayflower یک رستوران محبوب نزدیک ایستگاه اتوبوس و تا ساعت 3 صبح باز است. موقعیت این رستوران به‌گونه‌ای است که شما را با خوشمزه‌ترین و اصیل‌ترین غذاهای چینی آشنا می‌کند. بهترین غذاهای این رستوران، ماهی مرکب فلفلی، ترش بخارپز و زنجبیل یا روده خوک سرخ‌شده ترد است.

راهنمای سفر به شهر بریستول انگلستان

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به لندن انگلیس | بهترین زمان سفر به لندن

رستوران رزمارینو

برای یک برانچ واقعاً خوب، به رستوران رزمارینو بروید. یک رستوران ایتالیایی عالی و مطبوع برنده جایزه در کلیفتون است. این رستوران طبق راهنمای سفر به پریستول، سه سال متوالی برنده بهترین صبحانه و بهترین رستوران ایتالیایی در جوایز بریستول خوب فود شده‌اند، اگر به رستوران رزمارینو بروید دلیل آن را خواهید فهمید. منوی صبحانه تمام روز آن‌ها شامل غذاهای کلاسیک برانچ است که به‌طورکامل پخته شده‌اند: تخم‌مرغ بندیکت، شاکشوکای تند و موردعلاقه طرفداران "Tommy's 1 Pan": هاک ژامبون با سوسیس خردشده، پیاز، قارچ و سیب‌زمینی، پخته شده با تخم‌مرغ و سرو با فوکاچیا برشته شده است.

همچنین، رستوران رزمارینو یک مکان مناسب برای یک شام دوست‌داشتنی است. منوی این رستوران، هر روز تغییر می‌کند، اما منوی اصلی آن به‌طور‌کلی گیاه‌خواری است و از محصولات محلی، تازه و فصلی بیشترین استفاده را می‌کند. غذاهای اصلی شامل ریزوتو، پاستا، گنوکی، نان خانگی و بشقاب‌های آنتی پاسخی است که برای اشتراک‌گذاری طراحی‌شده‌اند.

راهنمای سفر به بریستول انگلستان

چای بوستون

بوستون تی‌پارتی که موردعلاقه شدید دانش‌آموزان و مردم محلی است. در راهنمای سفر به بریستول، اولین کافه‌ای است که فنجان‌های قهوه یک‌بارمصرف را ممنوع کرده است. شعبه‌های مختلفی در سراسر بریستول و باث وجود دارد، اما گل سرسبد آن‌ها در خیابان پارک است. باغ طبقه‌بندی‌شده در طول ماه‌های تابستان رویایی است.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات