آشنایی با کافه چیل‌اوت دبی | 7 کاری که در کافه یخی دبی می‌توانید انجام دهید

3 سال پیش 0 دیدگاه

کافه چیل‌اوت یک کافه یخی در دبی است که جذابیت‌های بسیار آن، موجب شده افراد زیادی از سراسر دنیا برای بازدید از این مکان، مشتاق سفر به دبی باشند. دبی با مهندسی پیشرو و تکنولوژی پیشرفته، فضای معماری و سرگرمی را پیش برده است. این شهر با بلندترین ساختمان جهان یا بزرگ‌ترین باغ طبیعی، باز هم شما را در لبه صندلی این کافه نگه می‌دارد. یکی از این جاذبه‌های خارق‌العاده که به آن اشاره کردیم، کافه یخی دبی، اولین سالن یخی در خاورمیانه است. 

سالن استراحت یخی چیل‌اوت که در مرکز میدان تایمز دبی در جاده شیخ زاید واقع شده است، رویدادپذیرترین مکان غذاخوری در منطقه است که در مساحتی 2500 مترمربع پراکنده شده و دمای زیر صفر را با فضای داخلی غیرمعمول ترکیب می‌کند. این نقطه عطف منحصرا به‌خاطر مجسمه‌ها، صندلی‌ها، میزها و نقاشی‌های خیره‌کننده‌اش که همگی از یخ واقعی ساخته شده‌اند، شناخته می‌شود.

این جاذبه منحصربه‌فرد در دبی که توسط سرمایه‌گذاری گروه شرف طراحی شده است، از ژوئن 2007 مهمانان خود را شگفت‌زده کرده است. در سال 2014، پس از یک بازسازی اساسی دوباره بازگشایی شد. کافه چیل‌اوت دبی دارای نور زیبایی است و در دمای زیر صفر به خوبی نگهداری می‌شود. شما در یک لحظه، از دمای 45 درجه سانتی‌گراد در فضای باز به 6- درجه سانتی‌گراد در داخل خواهید رسید! هم مردم محلی و هم گردشگران به این مکان هجوم می‌آورند تا بر گرما غلبه کنند و در محیطی شبیه به قطب شمال استراحت کنند. نورها و رنگ‌ها در فواصل زمانی تغییر می‌کنند و کنجکاوی نسبت به آنچه قرار است اتفاق بیفتد، ایجاد می‌کنند. به بازدیدکنندگان لباس‌های گرم ارائه می‌شود، همراه با فرصتی برای لذت بردن از نوشیدنی‌های رایگان در بار.

 

کارهایی که باید در کافه چیل‌اوت دبی انجام دهید

  • از گرمای سوزان دبی فرار کنید

کافه چیل‌اوت دبی یک سرزمین عجایب زمستانی واقعی است که مانند معجزه‌ای در امارت با حداکثر دمای 50 درجه سانتی‌گراد در طول ماه‌های تابستان به نظر می‌رسد. سالن انجماد 6- درجه سانتی‌گراد را حفظ می‌کند.

کافه یخی کافه چیل اوت

با گزینه‌ای مانند این، شما مجبور نیستید در طول روز با گرما دست‌وپنجه نرم کنید. تجربه بی‌نظیر و فضای داخلی جذاب این کافه، شما را از گرما نجات می‌دهد.

بیشتر بخوانید: گشت‌و‌گذار در باغ معجزه دبی بزرگ‌ترین باغ گل طبیعی دنیا

  • احساس گرما و آرامش کنید

بلیط این کافه شامل لباس‌های حرارتی هم می‌شود تا پس از رسیدن به سالن، تجهیزات حرارتی برای گرم نگه داشتن در اختیار شما قرار بگیرد که شامل یک پارک (یک ژاکت کلاه دار سنگین)، دستکش پشمی یکبار مصرف و یک جفت جوراب و کفش (در صورت نیاز) است. شلوار بلند هم می‌تواند مفید باشد. سپس، می‌توانید در ماشین بنشینید و روی صندلی حکاکی شده از یخ بنشینید درحالی‌که در این لباس‌ها، گرم و راحت باقی بمانید.

کافه یخی دبی

  • قسمت‌های لابی، سالن و حائل را بررسی کنید

کافه چیل‌اوت در دبی دارای یک لابی و فضای استراحت است که یک منطقه حائل در بین آن قرار دارد. منطقه حائل در دمای 5 درجه سانتی‌گراد حفظ می‌شود که انتظار می‌رود بازدیدکنندگان دقایقی را در آن سپری کنند. این به بدن زمان کافی برای انطباق با دمای پایین را می‌دهد.

کافه چیل اوت در دبی

  • فضای داخلی خیرهکننده را تماشا کنید

با نوآوری شگفت‌انگیز در نوع نورپردازی و معماری، این مکان یک دکوراسیون فوق‌العاده ایجاد می‌کند و ترکیبی جذاب از یخ، شیشه و فولاد را به نمایش می‌گذارد. عناصر مختلفی برای افزودن حسی به رئالیسم استفاده می‌شود، مانند خرده‌های یخی، استالاکتیت‌ها و استالاگمیت‌ها.

کافه یخی در دبی

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب نورپردازی پراکنده این فضاست که پس از یک دوره مشخص، سایه‌های خود را تغییر می‌دهند و از طریق بلوک‌های کریستال یخ نفوذ می‌کنند و به صورت رنگ‌های پر جنب‌وجوش که الگوهای متفاوتی ایجاد می‌کند نیز قابل مشاهده است. همه این‌ها به‌طور استراتژیک برای ایجاد یکی از بهترین سالن‌های یخی در جهان طراحی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: معرفی مرکز دلفین بی‌شهر دبی | هرآن‌چه نیاز دارید بدانید!

  • با شتر در برف عکس بگیرید

عکس گرفتن با شترهایی که در شن‌های طلایی دبی در حال راه رفتن هستند، لذت‌بخش است. بااین‌حال، کافه چیل‌اوت دبی آن را ارتقا می‌دهد. یک شتر یخی دارد که در محیطی شفاف نشسته است. مجسمه‌های دیگری از حیوانات، قلب‌ها، صندلی‌های بزرگ، یک ایگلو و بسیاری دیگر نیز وجود دارد که پس‌زمینه‌ای زیبا ایجاد می‌کنند.

بازدید از کافه یخی کافه چیل اوت

  • نوشیدنیها و دسرهای خوشمزه را در سالن میل کنید

ایده این است که از گرمای بیرون به این‌جا پناه بیاورید و در یک محیط قطبی که شما را به ایسلند می‌برد، شام بخورید. هر مهمان در اینجا یک نوشیدنی خوشامدگویی رایگان دریافت می‌کند.

گشت‌وگذار در کافه یخی دبی

این سالن یک منوی خوشمزه شامل سوپ‌های داغ، باربیکیو، ساندویچ، آبمیوه، شکلات داغ، کیک، قهوه، چای و انواع دسرها، ماکت‌ها و شیرینی‌ها را ارائه می‌دهد. شکلات داغ و ذرت بو داده به شدت توصیه می‌شود؛ زیرا حس حضور دز کوه‌های آلپ را به شما می‌دهد. در نتیجه، کافه یخی چیل‌اوت دبی در نوع خود، اولین در جهان است که غذا و نوشیدنی گرم هم سرو می‌کند.

  • ترتیب رویدادها و نمایش‌ها

این سالن یخی همچنین مکانی عالی برای سازماندهی رویدادهای شرکتی، فیلم‌برداری و حتی اجاره خصوصی است. این بدان معناست که می‌توانید با برگزاری یک مهمانی در روز تولد، سالگرد یا هر مناسبت خاص دیگری، باهم سرگرمی را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی برج خلیفه دبی | بلندترین برج جهان در امارات

سایر کارهایی که باید در مرکز میدان تایمز دبی انجام دهید

تایمز اسکوئر سنتر دبی یک مرکز خرید شلوغ است که دارای دهلیزی پر از نخل، مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، سالن‌ها و دیگر جاذبه‌های تفریحی است. شما می‌توانید اقلام مورد علاقه خود مانند مبلمان، لوازم الکترونیکی و اسباب‌بازی‌‌ها را از فروشگاه‌های معروفی مانند Ripe Market، Biorganic، DG+، Ankita و Threads خریداری کنید.

تور دبی، کافه چیل اوت در دبی

اسپا، مناطق بازی و مراکز تناسب اندام نیز وجود دارد که روز شما را پر از هیجان می‌کند. انرژی خود را با خوردن غذاهای لذیذ، قهوه کاریبو و سایر کافه‌های این مرکز خرید دوباره تامین کنید.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور یونان

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات