معرفی بهترین هتل‌های یونان | آشنایی با هتل‌های شگفت‌انگیز در آتن

2 سال پیش 0 دیدگاه

یونان کشوری بهشتی است با جزایر زیبا و تاریخ هزاران ساله. برخی از جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی آن، در تمام طول مسیر ناگفتنی است. بیشتر هتل‌های یونانی شامل هتل‌های 5 ستاره و هتل‌های 4 ستاره آتن و استراحتگاه‌های یونان می‌شوند. آتن شهر بزرگی بوده که شاید شنیده‌ باشید که شهر زشتی است. اما در منطقه مرکزی قابل پیاده‌روی آن، چیزهای زیادی برای تماشا وجود دارد.

خیابان‌های این شهر که پایتخت کشور یونان است، مملو از غذاهای عالی و رستوران‌های خوشمزه است. هرساله مسافران راهی جزایر شگفت‌انگیز یونان و بهترین سواحل این کشور می‌شوند، چرا که مملو از مکان‌های تاریخی خارق‌العاده، تورهای شگفت‌انگیز، هتل‌های مجلل و رستوران‌های عالی است. وقتی زمان حرکت فرا می‌رسد، بندر اصلی کشتی شهر به خوبی توسط سیستم کشتی یونانی به سانتورینی، میکونوس، ناکسوس، پاروس، کرت و تمام جزایر دریای اژه متصل می‌شود. آتن، مرکز تمدن یونان باستان و زادگاه دموکراسی است. برای مسافران، آتن بیشتر به‌خاطر خرابه‌های باستان‌شناسی، به‌ویژه مجموعه آکروپولیس (که شامل پارتنون)، آگوراس باستانی و رومی، کتابخانه هادریان، معبد زئوس المپیک و استادیوم المپیک پاناتنایک می‌شود، مشهور است.

هتل‌های شهر آتن

آتن همچنین به‌خاطر موزه‌ها، رستوران‌ها و رویدادهای فرهنگی عالی‌اش شناخته می‌شود، اما یکی از بهترین کارهایی که در آتن می‌توان انجام داد این است که فقط در خیابان‌ها و میدان‌ها پرسه بزنید و از صحنه‌های پر جنب‌وجوش لذت ببرید. بنابراین در این راهنما، شما را با بهترین هتل‌های آتن آشنا می‎کنیم.

بیشتر بخوانید: 10 مورد از بهترین هتل‌های سانتورینی یونان را بشناسید

فهرست لوکس‌ترین هتل‌های آتن یونان

  1. هتل Grande Bretagne میدان سینتاگما

از بهترین هتل‌های آتن، هتل Grande Bretagne در نزدیکی آکروپولیس و پلاکا واقع در میدان سینتاگما در مرکز اکشن است. Grande Bretagne با یک لابی زیبا و باشکوه و استخر آب‌گرم روی پشت بام (با بار استخر)، یک استخر سرپوشیده زیبا، رستوران دهلیزی با غذاخوری زیبا و کباب‌پز با مناظر دیدنی، سالن سیگار مخصوص، مرکز تناسب اندام مجهز است.

بار هتل توسط مجله فوربس به عنوان بهترین بار در جهان انتخاب شد. اتاق‌ها و سوئیت‌های مهمان دارای حمام‌های مرمرین با دوش بارانی هستند و با منسوجات لوکس و عتیقه‌های باکیفیت موزه‌ای مبله شده‌اند. این هتل دارای موقعیت عالی در مرکز آتن و مستقیما در میدان سینتاگما، روبروی ساختمان پارلمان یونان و در چند قدمی تمام موزه‌ها و جاذبه‌های اصلی آتن قرار گرفته است.

هتل‌های آتن

  1. هتل کینگ جورج میدان سینتاگما

یکی از هتل‌های آتن، هتل کینگ جورج یک مکان شگفت‌انگیز در مجاورت Grande Bretagne است. کینگ جورج یک هتل پنج ستاره زیباست که درست در میدان سینتاگما در مرکز آتن واقع شده است. شاه جورج دارای یک لابی مرمری باشکوه با لوسترهای شیشه‌ای مورانو و آثار هنری اصلی، رستورانی باشکوه با چشم‌اندازهای فوق‌العاده از شهر و مرکز تناسب اندام در محل است. اتاق‌های کلاسیک مهمان دارای صندلی‌های پنجره‌ای و مشرف به حیاط هتل هستند. سوئیت‌ها بزرگ‌تر بوده و برخی دارای بالکن با چشم‌انداز از میدان سینتاگما تا آکروپولیس هستند.

هتل‌های خوب شهر آتن

همه آن‌ها به سبک کلاسیک شیک با منسوجات و اثاثیه خوب پوشیده شده‌اند. سوئیت پنت‌هاوس دو خوابه در طبقه نهم در King George بهترین اتاق هتل در آتن است و دارای یک استخر شنا در فضای باز خصوصی با منظره شگفت‌انگیز آکروپلیس و نهارخوری و تراس آفتابگیر است.

هتل‌های لوکس آتن

رستوران تودور هال برنده جوایز، غذاهای مدرن یونانی را در محیطی زیبا، با صندلی‌های داخلی و خارجی، سرو می‌کند. این هتل با موقعیت مکانی عالی در مرکز آتن، درست روبروی میدان سینتاگما و ساختمان پارلمان یونان، به خوبی به وسایل حمل‌ونقل عمومی متصل است و در فاصله چند قدمی بهترین جاذبه‌های فرهنگی آتن قرار دارد.

  1. AthensWas Hotel – Plaka

هتل پلاکا بوتیک هتل جدید و مدرن و از هتل‌های ساحلی آتن با اتاق‌های جادار، شیک و راحت هستند. هتل AthensWas بهترین هتل در محله شلوغ و مرکزی پلاکا آتن است. این بوتیک هتل خارق‌العاده در یک خیابان عابر پیاده محبوب واقع شده است که مستقیما به ورودی آکروپولیس منتهی می‌شود.

اتاق‌های مهمان بزرگ، شیک، راحت و مدرن و همه دارای ایوان خصوصی هستند. بالکن‌های سوئیت‌ها بزرگ‌تر هستند و با صندلی‌های آفتاب‌گیر مبله شده‌اند و منظره‌ای تماشایی از بهترین مکان‌های دیدنی شهر دارند. یک رستوران در طبقه همکف با نشستن داخل خانه، در یک پاسیوی خصوصی یا در امتداد گردشگاه عابر پیاده و همچنین یک رستوران افسانه‌ای روی پشت‌بام با آشپزخانه اوپن، بالکن باغ و منظره پانوراما در این‌جا وجود دارد.

هتل‌های ساحلی آتن

  1. آندرونیس آتن پسیری

از هتل‌های لوکس آتن است که بسیار کوچک بوده و فقط ۶ سوئیت دارد و در محله شیک پسیری که به‌‌خاطر رستوران‌ها و تفریحات شبانه‌اش معروف است، قرا گرفته؛ اتاق‌ها دارای دکوراسیون متنوع و دوش‌های بزرگ و سوئیت‌های زیبا دارای تراس خصوصی و وان هستند. سوئیت Elegant در دو سطح دارای منظره‌ای از آکروپلیس است. کافه روباز آن در تمام روز غذاهای یونانی و بین‌المللی را با یک برانچ عالی، کوکتل‌های خلاقانه و فهرستی از شراب عالی سرو می‌کند.

هتل آتن یونان

آندرونیس آتن تنها 200 متر از میدان اصلی موناستیراکی فاصله دارد و سوئیت‌هایی به‌سبک متنوع و Wi-Fi رایگان ارائه می‌دهد. در خیابان خرید ارمو، بارها و رستوران‌ها را می‌توان در یک پیاده‌روی کوتاه یافت. با فضای داخلی آرامش‌بخش و جزئیات رنگارنگ، همه سوئیت‌ها دارای اتاق رختکن و قسمت نشیمن هستند. امکانات دیگر عبارتند از حمام، دمپایی، و سشوار که یک حمام مستقل یا دوش توکار جادار در دسترس است.Andronis Athens استفاده رایگان از دوچرخه و میز پذیرش 24 ساعته را ارائه می‌دهد. فرودگاه الفتریوس ونیزلوس 20 کیلومتر با شما فاصله دارد.

  1. هتل کوکو مت کلوناکی

تخت‌خواب‌های راحت، دکوراسیون مدرن و بار روی پشت‌بام با مناظر شگفت‌انگیز از ویژگی‌های این هتل خوب شهر آتن است. می‌توان گفت که این هتل با ارزش عالی در محله‌ای باکلاس و پر از کافه قرار دارد. هتل کوکو مت آتن یک هتل شیک و مدرن است که قیمت بالایی دارد. هتل کوکو مت همچنین صبحانه رایگان، نوشیدنی و تنقلات، رایانه برای استفاده مهمانان، یک پاسیو شیک روی پشت‌بام با باغ گیاهان و چشم‌انداز عالی و دوچرخه‌های چوبی خنک برای مهمانان برای استفاده رایگان ارائه می‌دهد.

هتل‌های شهر آتن یونان

 امکانات اقامتی از اتاق‌های دو نفره دنج تا سوئیت‌هایی با چهار خواب متفاوت است. همه دارای مبلمان شیک و حمام مدرن هستند. در میان فروشگاه‌های خوب، رستوران‌ها و بارهای عالی و موزه‌های درجه یک در محله سطح‌بالای کولوناکی آتن با دسترسی آسان مترو به آکروپولیس و فرودگاه واقع شده‌اند.

  1. هتل Perianth – Monastiraki

این هتل لوکس از هتل‌های آتن بوده که دارای بوتیک با مرکز سلامتی و رستوران ایتالیایی است که با طراحی رو به جلو دارای نمای بیرونی آرت دکو و فضای داخلی مملو از هنر معاصر یونانی است. اتاق‌ها و سوئیت‌ها همه دارای بالکن و تخت‌های کینگ هستند که برخی از آن‌ها چشم‌انداز آکروپلیس دارند.

هتل‌های 4 ستاره آتن

سوئیت پنت هاوس دارای جکوزی و استخر خصوصی روی پشت‌بام است. موقعیت مکانی عالی در Monastiraki، فقط با یک پیاده‌روی کوتاه تا ایستگاه قطار، چندین بار و رستوران عالی و خرید در خیابان Ermou فاصله دارد. هتل Perianth در مرکز آتن واقع شده است و تنها 5 دقیقه پیاده تا میدان موناستیراکی فاصله دارد، اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با دکوراسیون زیبا و Wi-Fi رایگان ارائه می‌کند. بارهای مد روز، رستوران‌های شیک و فروشگاه‌های متنوعی در چند قدمی این ملک وجود دارد.

آگورا رومی 500 متر دورتر است. همه اتاق‌ها و سوئیت‌های Perianth دارای تلویزیون صفحه تخت، دستگاه قهوه‌ساز، گاوصندوق و کمد هستند. برخی از واحدها رو به بالکن باز می‌شوند و برخی از آن‌ها چشم‌اندازی از آکروپولیس دارند. مهمانان می‌توانند روز خود را با صبحانه بوفه‌ای که هر روز در هتل سرو می‌شود، آغاز کنند. سرویس داخل اتاق نیز موجود است.

هتل‌های سانتورینی

آکروپولیس 1 کیلومتر تا هتل پریانث و موزه آکروپولیس 1.5 کیلومتر فاصله دارد. با 5 دقیقه پیاده‌روی می‌توان به خیابان خرید ارمو رسید. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه الفتریوس ونیزلوس است که 37 کیلومتر با ملک فاصله دارد.

  1. هتل جدید پلاکا

هتل مرکزی در مرکز شهر که به خوبی بازسازی شده است، دو دقیقه پیاده تا میدان سینتاگما فاصله دارد. طراحی و دکور مدرن هتل آتن یونان، وسایل اضافی مفید مانند سایه‌های برقی الکترونیکی، بار و رستوران عالی روی پشت‌بام دارد. هتل نیو یک هتل با طراحی خلاقانه در مرکز آتن است. فضای داخلی منحصربه‌فرد هتل نیو، متمایز و مدرن، دارای مصالح ساختمانی نجات‌یافته از هتل سابق المپیک پالاس است که به دیوارها، مبلمان و آثار هنری بدیع تبدیل شده است.

هتل‌های سانتورینی یونان

اتاق‌های مهمان دارای طراحی و دکور شیک، پنجره‌هایی از کف تا سقف هستند و با ویژگی‌های سطح بالایی مانند کف‌پوش بامبو، سایه‌بان الکترونیکی خاموشی و وسایل حمام برنجی تجهیز شده‌اند. سوئیت پنت هاوس با یک اتاق نشیمن بزرگ، پاسیو مبله و چشم‌اندازهای باورنکردنی آکروپلیس بسیار شگفت‌انگیز است. هتل نیو همچنین دارای یک مرکز تناسب اندام و یک بار/رستوران روی پشت‌بام با مناظر فوق‌العاده از آتن است.

  1. هتل الکترا پالاس پلاکا

این هتل از هتل‌های لوکس یونان، دارای استخر روی پشت‌بام مناظر شگفت‌انگیزی از آکروپولیس است که یک استخر سرپوشیده نیز در زیرزمین وجود دارد. زمین‌های زیبا در مکانی عالی با فروشگاه‌ها و رستوران‌ها تنها چند قدم دورتر این هتل قرار دارند. اتاق‌های سه تخته بزرگ برای خانواده‌ها خوب است.

الکترا پالاس یک هتل 5 ستاره با سبک کلاسیک در محله مرکزی و محبوب پلاکا آتن است که با داشتن یک لابی بزرگ و زیبا و حیاطی با چشم‌انداز زیبا، انتخابی عالی برای اقامتی لوکس در مرکز آتن است. اتاق‌های مهمان به‌صورت کلاسیک مبله شده‌اند، با فرش‌های دست‌ساز و حمام‌های کاشی‌شده مرمری. بسیاری از آن‌ها بالکن و سوئیت‌ها وان و جکوزی دارند. رستوران باغ روی پشت‌بام آن‌ها چشم‌انداز باشکوهی از آکروپولیس دارد.

هتل‌های لوکس یونان

همان‌طور که استخر روباز طبقه پنجم وجود دارد، یک استخر سرپوشیده نیز داخل اسپای هتل با خدمات کامل قرار دارد. فروشگاه‌ها و رستوران‌های بزرگ اطراف هتل را احاطه کرده‌اند و تمام جاذبه‌های دیدنی آتن در یک پیاده‌روی کوتاه با هتل قرار دارند.

  1. هتل پریسکوپ کلونکی

پریسکوپ در مرکز شهر کولوناکی، یک هتل بوتیک شهری و از هتل‌های ساحلی آتن است که اقامتگاه‌هایی با تزئینات مینیمالیستی با مدرن‌ترین امکانات ارائه می‌دهد. اتاق‌ها و سوئیت‌های پریسکوپ دارای عایق صدا و کفپوش‌های چوبی هستند. آ‌ن‌ها تلویزیون صفحه تخت، کتابخانه سی‌دی و دی‌وی‌دی و منوی بالش نیز دارند. حمام‌های مدرن آن مجهز به لوازم آرایشی لوکس، حوله و دمپایی هستند. میوه، تنقلات و نوشیدنی رایگان را می‌توانید در طول روز در سالن این هتل میل کنید.

هتل‌های یونان آتن

در فاصله چند قدمی، تعدادی از منحصربه‌فردترین مغازه‌ها، جواهرات و گالری‌های هنری شهر را خواهید دید. ایستگاه متروی Evangelismos 400 متر و میدان مرکزی Syntagma 1 کیلومتر فاصله دارد. دسترسی به وای‌فای در تمامی مناطق به‌صورت رایگان ممکن است.

هتل‌های میکونوس یونان

  1. Grecotel Pallas Athena میدان اومونیا

این هتل 4 ستاره آتن مناسب خانواده با فضای بازی و اتاق‌های زیبا، سوئیت‌ها و اتاق‌های زیر شیروانی و همگی دارای دکوراسیون سفارشی یا نقاشی‌های دیواری بی‌نظیر یا سبک ظریف و مینیمال هستند. غذا خوردن در رستوران یونانی مدیترانه‌ای با بوفه صبحانه گرم و سرد فوق‌العاده عالی است.

این هتل واقع در میدان کوتزیا، فقط 3 دقیقه پیاده تا مراکز خرید آتن و کمتر از 10 دقیقه پیاده تا تا پلاکا و خیابان ارمو و بازار دستفروشی موناستیراکی فاصله دارد.  Grecotel Pallas Athena در مرکز شهر و مجاورت تالار شهر آتن واقع شده است. این هتل دارای اقامتگاه‌هایی با تزئینات منحصربه‌فرد با جزئیات هنری است. این امکانات عبارتند از رستوران و بار و ایستگاه مترو Omonia که با 5 دقیقه پیاده‌روی قابل دسترس است.

هتل‌های یونانی

همه اتاق‌ها و سوئیت‌های Pallas Athena دارای دکوراسیون مجزا، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، مینی‌بار، سشوار و Wi-Fi رایگان هستند. مهمانان می‌توانند از غذاهای لذیذ یونانی و مدیترانه‌ای که با محصولات تازه از مزرعه ملک تهیه شده‌اند، در ایوان رستوران مشرف به میدان کوتزیا لذت ببرند.

معرفی هتل‌های شهر آتن

یک بار سالنی نیز وجود دارد که میان‌وعده و کوکتل سرو می‌کند. منطقه خوش‌منظره پلاکا و همچنین موزه محبوب آکروپولیس در فاصله چند قدمی قرار دارند. میدان سینتاگما در مرکز شهر نیز 10 دقیقه پیاده تا این هتل فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: غار ملیسانی در یونان | از زیباترین غارهای دنیا

  1. O&B Athens Boutique Hotel – Psirri

این هتل از هتل‌های یونان آتن، هتلی دنج و راحت با چشم‌انداز عالی آکروپلیس و صبحانه‌ای عالی در بوفه است که فقط یک دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو Thisio و ده دقیقه تا آکروپلیس فاصله دارد. شما در هتل O&B Athens Boutique تخفیف Genius را دریافت می‌کنید! برای صرفه‌جویی در این اقامتگاه فقط باید وارد آن شوید. هتل O&B آتن بوتیک در منطقه پسیری و در مرکز تاریخی شهر واقع شده است. امکانات آن عبارتند از Wi-Fi رایگان و بار و رستوران مدرن. همه اتاق‌ها دارای تجهیزات صوتی و تصویری پیشرفته، مبلمان ظریف، ملحفه‌های پنبه‌ای مصری و میز کار بزرگ هستند. حمام‌های مرمر نیز شامل یک کابین دوش شیشه‌ای سفارشی است.

بهترین هتل‌های آتن

برخی از اتاق‌ها چشم‌اندازی از آکروپولیس دارند. هتل O&B آتن بوتیک شامل مجموعه‌ای از غذاهای گرم و بار و رستوران شیک در طول روز باز است. این هتل همچنین خدمات اتاق 24 ساعته ارائه می‎دهد. آکروپولیس و پارتنون با 10 دقیقه پیاده‌روی از این هتل فاصله دارند. هتل O&B بوتیک 2 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو Thisio و 35 کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی آتن فاصله دارد. در طول اقامت در این هتل، مهمانان می‌توانند از رویدادهای فرهنگی، نمایشگاه‌ها، کنسرت‌ها و رویدادهایی که در آتن برگزار می‌شود، لذت ببرند.

لیست هتل‌های خوب شهر آتن

  1. St George Lycabettus – Kolonaki

این هتل، هتلی زیبا و راحت و از بهترین هتل‌های یونان در پای تپه لیکابتوس با چشم‌اندازهای باورنکردنی از آتن، پارتنون و آکروپولیس است. اگر به اتاقی با منظره علاقه‌مند نیستید، می‌توانید از چشم‌انداز رستوران روی پشت‌بام، سالن استراحت و استخر لذت ببرید. St George Lycabettus واقع در آتن، 400 متر از موزه هنر سیکلادیک فاصله دارد و دارای اقامتگاه با رستوران، پارکینگ خصوصی، مرکز تناسب اندام و بار است.

معرفی هتل‌های لوکس آتن

این ملک با داشتن اتاق‌های خانوادگی، تراس زیابیی را نیز برای مهمانان فراهم می‎کند. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان است و اتاق‌ها همگی دارای میز، تهویه مطبوع، صندوق امانات و تلویزیون هستند.

اقامت در هتل‌های ساحلی آتن

مهمانان در St George Lycabettus می‌توانند از بوفه یا صبحانه آمریکایی لذت ببرند. از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی محل اقامت می‌توان به موزه بناکی، تپه لیکابتوس و ساختمان مرکزی دانشگاه آتن اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه الفتریوس ونیزلوس است که در ۱۹ کیلومتری سنت جورج لیکابتوس قرار دارد.

  1. هتل رویال المپیک پلاکا

این هتل، یک هتل عالی با موقعیت مرکزی فوق‌العاده است که از یک خیابان شلوغ عبور کرده و در قلب پلاکا مشاهده می‌شود. آکروپولیس و موزه آکروپولیس در یک پیاده‌روی کوتاه با آن قرار دارند. رستوران روی پشت‌بام مناظری باورنکردنی دارد و سوئیت‌ها بزرگ و مجلل هستند.

بهترین هتل آتن یونان

هتل 5 ستاره رویال المپیک در فاصله کوتاهی از آکروپولیس، درست مقابل معبد المپیک زئوس قرار دارد و دارای یک استخر روباز و یک مرکز تناسب اندام است. میهمانان می‌توانند از غذاهای سنتی یونانی یا یک کوکتل در رستوران/بار Ioannis در طبقه آخر لذت ببرند که مناظری پانوراما از آکروپولیس و کوه Lycabettus را ارائه می‌دهد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های رویال المپیک با دکوراسیون شیک شامل تهویه مطبوع، مینی‌بار، سشوار و لوازم آرایش رایگان هستند. هر واحد دارای عایق صدا، میز، تلویزیون ماهواره‌ای و حمام با دوش یا وان است. بیشتر واحدها منظره معبد زئوس یا استخر باغ دارند. امکانات رفاهی هتل نیز شامل 18 اتاق جلسه کاملا مجهز با نور طبیعی و ظرفیت تا 700 مهمان است.

آشنایی با هتل‌های شهر آتن یونان

دسترسی به وای‌فای رایگان در سرتاسر هتل ممکن است و کارکنان چند زبانه 24/7 در دسترس مهمانان هستند. همچنین یک کتابخانه در محل وجود دارد. المپیک سلطنتی 4 دقیقه پیاده تا منطقه زیبای پلاکا فاصله دارد، جایی که می‌توانید انواع رستوران‌های سنتی و فروشگاه‌های سوغاتی را پیدا کنید. میدان Syntagma در 1 کیلومتری و فرودگاه بین‌المللی آتن در 35 کیلومتری قرار دارند.

  1. آتنیوم بین قاره‌ای کوکاکی

آتنیوم بین قاره‌ای از بهترین هتل‌های آتن با اتاق‌های بزرگ هستند و برخی از آن‌ها چشم‌اندازهای شگفت‌انگیزی از آکروپولیس دارند. استخر هتل در فاصله 20 دقیقه پیاده‌روی از پلاکا قرار دارد و یک اتوبوس رایگان هر 30 دقیقه مهمانان را به نقاط اصلی توریستی می‌رساند. همچنین یک ایستگاه تراموا و مترو در نزدیکی شما وجود دارد تا شما را به میدان سینتاگما برساند.

معرفی هتل‌های 4 ستاره آتن

 اگر موقعیت مکانی از اهمیت بالایی برای شما برخوردار است، ممکن است این مکان، برای شما مناسب نباشد، اما خود هتل یک انتخاب عالی است. این هتل بزرگ و مدرن دارای 553 اتاق مهمان بزرگ (بسیاری با چشم‌اندازهای باورنکردنی آکروپلیس)، یک لابی بزرگ و روشن آتریوم با سالن لابی، کافه صبحانه، اسپای مدرن و یک استخر روباز با اسنک‌بار است. آتنائوم در فاصله کوتاهی از محله پلاکا قرار دارد و ترانسفر رایگان هتل به تمام جاذبه‌های اصلی، خدماتی به مهمانان ارائه می‌دهد.

  1. کاخ چهار فصل آستر آتن ریویرا

این هتل از بهترین هتل‌های یونان، با محیطی خیره‌کننده در یک شبه‌جزیره خصوصی در ساحل جنوب آتن است. ساحل عالی، استخر، رستوران‌ها، کلوپ کودکان و هر نوع فعالیت در فضای باز که می‌توانید نام ببرید، در این‌جا وجود دارد. این هتل 10 دقیقه تا مغازه‌ها، رستوران‌ها و تفریحات شبانه گلیفادا، 20 دقیقه تا فرودگاه و 30 دقیقه تا مرکز آتن فاصله دارد.

کاخ 5 ستاره Four Seasons Astir Palace در ریویرا آتن واقع شده و دارای 8 رستوران و بار، یک مرکز اسپا با 10 اتاق درمان، یک مرکز تناسب اندام و یک منطقه ساحلی خصوصی است. این هتل که توسط درختان کاج احاطه شده، از 2 ساختمان مختلف تشکیل شده است و همچنین شامل 5 زمین تنیس در محوطه خود می‌شود. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل Four Seasons Astir Palace آتن با رنگ‌های ملایم تزئین شده‌اند و دارای تهویه مطبوع، مبلمان مدرن و پنجره‌هایی از کف تا سقف هستند. همه واحدها منظره‌ای از درختان کاج یا دریا دارند، در حالی که برخی دارای استخر خصوصی نیز هستند.

اقامت در هتل‌های سانتورینی

 مهمانان می‌توانند روز خود را با بوفه صبحانه آمریکایی که در قسمت غذاخوری سرو می‌شود، شروع کنند. برای ناهار یا شام، مهمانان می‌توانند غذای خود را از غذاهای دریایی یونانی، غذاهای گریل ایتالیایی یا آمریکای لاتین، همراه با شراب‌های خوب و سرو در رستوران‌های محل، انتخاب کنند.

تور یونان، هتل‌های سانتورینی یونان

مرکز اسپای موجود در هتل شامل استخر سرپوشیده، حمام، استخر سرزندگی و دوش آب سرد است. انواع ماساژ و درمان‌های دیگر نیز ارائه می‌شود. کلاس‌های یوگا در منطقه تناسب اندام موجود است، درحالی‌که می‌توانید از فعالیت‌های ورزشی آبی مانند موج سواری، کایاک‌سواری در دریا و غواصی در منطقه ساحل خصوصی لذت ببرید. مرکز آتن 30 دقیقه با ماشین تا هتل چهار فصل آستر پالاس آتن فاصله دارد، در حالی که مارینا گلیفادا 9 کیلومتر با هتل فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه الفتریوس ونیزلوس است که 24 کیلومتر با هتل فاصله دارد. Wi-Fi رایگان است و پارکینگ رایگان نیز در هتل وجود دارد.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره جزایر زیبای ایونی در یونان + راهنمای سفر

  1. هتل متینا میکونوس

هتل متینا از موقعیت ممتازی در یکی از بهترین نقاط جزیره میکونوس برخوردار است. این هتل در قلب Chora ساخته شده است و دسترسی به تمام نقاط مهم دیدنی را فراهم می‌کند. این اقامتگاه در موقعیت ایده‌آلی در شهر قرار گرفته و توسط یک باغ زیبا احاطه شده است و در تمام روز و تمام شب به شما آرامش می‌دهد.

هتل‌های لوکس یونان | هتل‌های 5 ستاره یونان

هتل متینا میکونوس با تجربه چندین ساله، فضای گرم خانوادگی و موقعیت مکانی عالی، تضمین می‌کند که اقامتی فراموش‌نشدنی را برای شما رقم می‌زند. هتل متینا یک انتخاب ایده‌آل برای شماست که می‌خواهید از نزدیک با تفریحات شبانه معروف جزیره آشنا شوید و همچنین از لحظات آرامش‌بخش آن لذت ببرید.

  1. هتل پورتو کاستلو

این هتل از هتل‌های سانتورینی یونان است که 1 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. این هتل دارای یک استخر روباز با یک تراس مبله آفتابگیر و یک بار کنار استخر بوده و Wi-Fi در سراسر هتل موجود است.

هتل‌های یونان آتن | سفر به یونان

پورتو کاستلو اتاق‌هایی با بالکن مشرف به دریا یا منطقه اطراف ارائه می‌دهد. این بنا براساس معماری سنتی Cyclades ساخته شده و یکی از بهترین هتل‌های سانتورینی یونان با اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره، تلفن، یخچال و حمام اختصاصی است. همچنین، صبحانه سنتی هر روز در اتاق صبحانه بزرگ این هتل سرو می‌شود.

 

 

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات