برترین مراکز خرید آتن

6 سال پیش 0 دیدگاه

مراکز خرید آتن از فروشگاه‌های گران‌قیمت تا طراحان معروف و بوتیک‌های منحصر به فرد و غذاهای لذیذ گردشگران بسیاری را به پایتخت یونان می‌کشاند. در این شهر زیبا یکی از بهترین سفرهای خود را تجربه خواهید کرد. بهترین پاساژ و مراکز خرید در فضای باز پر جنب و جوش مرکز شهر آتن قرار دارند.

شهر آتن مملو از فروشگاه‌های مستقل و مارک‌های محبوب خیابانی است که ساعت‌های زیادی را در این شهر می‌توانید به گشت و گذار بپردازید و اوقات لذت‌بخشی را در خیابان‌های زیبای آن سپری کنید. در ادامه با معرفی بهترین مراکز خرید آتن یونان همراه ما باشید.

Ermou street

بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای در خیابان ارمو

خیابان ارمو زیر میدان سینتاگما قرار دارد، فضای عابر پیاده بسیار گسترده، قدم زدن در بین مجموعه عظیمی از مغازه‌ها را بسیار لذت‌بخش می‌کند. بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای تجاری و همچنین فروشگاه‌های مستقل کوچک و زیبا بازیدکنندگان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند‌. ارائه محصولات آرایشی در Sephora و Mac تا Foot Locker برای لوازم ورزشی، Zara  برای لباس وFlying Tiger برای وسایل عجیب و غریب و بسیاری از پاساژهای آتن را می‌توانید در  Ermou St پیدا کنید.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Ermou, Athina, یونان

 Monastiraki

بازار دستفروشی موناستیراکی 

بازار دستفروشی موناستیراکی یکی از بهترین بازارهای آتن، گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. تماشای مجموعه‌های از یادگاری‌های توریستی و لوازم چرمی که امضای یونانی دارند، بسیار شگفت‌انگیز هستند. از ویژگی‌های برجسته این بازار این است که برخلاف اکثر بازارهای یونان، یکشنبه‌ها نیز باز است. در این مرکز انواع اقلام کوچک، سوغاتی، کالاهای چرمی و لوازم جانبی غیرمتعارف را می‌توان خریداری کرد.

بازار عتیقه در میدان آویسینیاس با عرضه گنجینه‌های قدیمی با قیمت‌های باورنکردنی و مغازه‌های فروش جواهرات و آثار دکوراسیون و مبلمان، بسیار قابل‌توجه هستند. 

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Unnamed Road, 105 55، یونان

The neighborhood of Kolonaki

محله کلونکی

منطقه کولوناکی در  مرکز آتن قرار دارد و با فضای مجلل، افراد بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. خیابان معروف Voukourestiou در این منطقه یکی از بهترین مراکز خرید شهر آتن است که در طول خیابان بزرگ‌ترین خانه‌های مد جهان از پرادا، گوچی و کارتیه دیده می‌شوند. این مرکز همچنین یکی از ثروتمندترین محله‌های آتن به شمار می‌رود و با فروشگاه‌هایی مانند Pre- loved، افراد بسیاری را به سمت خود می‌کشاند.

Preloved با ارائه اجناسی از دهه 50 یا دهه 80 توانسته طیف گسترده‌ای از نیاز مشتریان خود را برآورده کند. در این فروشگاه زیرزمینی، برندهای معروفی مانند هرمس، مارک جاکوبز، شانل، دیور، لویی ویتون، استلا مک کارتنی، گوچی و پرادا به فروش می‌رسند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Kolonaki, آتن، یونان

Vintage shopping in Exarcheia

خرید قدیمی در اگزارخیا

این محله هنری یکی از مراکز خرید ارزان آتن است و بسیاری از علاقه‌مندان به وینتیج را به مغازه‌های قدیمی و دست دوم‌ این مجموعه می‌کشاند. یکی از محبوب‌ترین مغازه‌های قدیمی در آتن که در فضای کوچک آن، اجناس متنوعی از کیف، اکسسوری، کفش، کت، پیراهن، ژاکت، لباس و شلوار جین را با قیمت‌های بسیار خوب (2 تا 90 یورو) به فروش می‌رساند. اگرچه فضای فروشگاه بسیار کوچک است، اما باید زمان زیادی را برای جستجو و یافتن اقلام مورد نیاز خود صرف کنید. 

مغازه‌های دست دوم در Skoros و Execute Fashion

در یکی از پرجنب‌وجوش‌ترین خیابان‌های شهر به عنوان معتبرترین مغازه‌های دست دوم آتن شناخته می‌شوند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Zoodochou Pigis 29, Athina 106 81، یونان

تلفن: +30 698 706 6559

Skoros  فروشگاه

به معنای "پره لباس" یکی دیگر از عناوین طنزآمیز مراکز دست‌دوم فروشی آتن است که شما را با اجناس عجیب و غریبش هیجان‌زده می‌کند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Zoodochou Pigis 61, Athina 106 81، یونان

ساعت کاری: 18 تا 20:30

وب‌سایت: skoros.espivblogs.net

Aiolou and St.Markou Street

خیابان آیولو و سنت مارکو

خرده‌فروشی‌های خیابان آیولو وآگیو مارکو واقع در نزدیکی مرکز تاریخی، یکی دیگر از مراکز خرید آتن یونان است که با تعدادی فروشنده، طیف گسترده‌ای از محصولات مقرون به صرفه را در آن خواهید دید. مردم محلی بسیاری در این خیابان‌ها رفت و آمد می‌کنند و در بین گردشگران نیز طرفداران بسیاری دارد.

از اقلام زیادی که در این مرکز به فروش می‌رسد، می‌توان به کفش، کیف، لباس و لوازم جانبی، مبلمان و لوازم خانگی اشاره کرد. مراجعه‌کنندگان علاوه بر خرید، می‌توانند از قدم زدن در خیابان‌های Aiolou و Agio Markou در کنار جمعیت پرشور مردم محلی لذت ببرند و  بینش فرهنگ واقعی یونانی را لمس کنند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Agiou Markou 15, Athina 105 60، یونان

Monastiraki

در مرکز شهر آتن

مرکز شهر آتن جدا از پیشینه تاریخی ارزشمندش، طیف گسترده‌ای از انتخاب‌های خرید را در اختیار  بازدیدکنندگان و مردم محلی قرار می‌دهد. می‌توانید خرید خود را از منطقه جزیره مانند پلاکا آغاز کنید و زیر برگ‌های صورتی بوگنویل قدم بزنید. تعدادی فروشگاه‌های تخصصی بین کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها وجود دارد و جواهرات اصلی یونانی و بیزانسی، کتاب‌های دست دوم، بوتیک‌های یونانی و فروشگاه‌های غذاهای سنتی در این مسیر دیده می‌شوند.

 Monastiraki در مرکز، سوغاتی‌های سنتی یونانی، عتیقه‌های عجیب و غریب، محصولات چرم واقعی، کیف‌های دست‌ساز، جواهرات، و زیورآلات را ارائه می‌دهد.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Monastiraki, آتن، یونان

غذاخوری‌های محلی در Psirri

غذاخوری‌های محلی و فروشگاه‌های متنوع در این منطقه با ارائه مهره‌های عجیب و غریب " kompoloi " و بسیاری از مغازه‌های سوغاتی و صندل‌های دست‌ساز به یکی از بهترین مراکز خرید در آتن تبدیل شده‌اند.

آدرس: Psyri, آتن، یونان

خیابان کوچک نیکا

در ادامه مسیر به خیابان نیکا می‌رسید و بسیاری از آلات موسیقی زهی را در آنجا خواهید دید. سازهای دست‌ساز یونانی مانند بوزوکی و باگلاما در فروشگاه‌های این خیابان بسیار دیدنی هستند. در این خیابان همچنین می‌توانید برخی صابون‌های طبیعی و محصولات زیبایی ساخته شده با مواد ارگانیک یونانی را خریداری کنید.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Ippodamou 16, Athina 116 35، یونان

از بهشت ​​غذاخوریها لذت ببرید!

foodies’ paradise!

«Pantopoleio… Peri Lesvou»

شهر آتن بهترین ​​غذاخوری‌ها را دارد و چه به دنبال محصولات محلی یا طعم‌های متمایز یونانی باشید، این منطقه نیاز شما را برآورده می‌کند. ارائه غذاهای محلی یونان، گردشگران بسیاری را به این مرکز می‌کشاند. «Pantopoleio… Peri Lesvou» با انواع غذاهای جزیره لسبوس از پنیر خوشمزه تا اوزو طرفداران بسیاری دارد.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Athinas 27, Athina 105 54، یونان

ساعت کاری: 9 تا 17

تلفن: +30 21 0323 3227

وب‌سایت: www.perilesvou.gr

«آپیان» Aapian

مغازه‌ای که از سال 1922 در قلب آتن قرار دارد و با ارائه گوشت دودی، سوسیس، سوتزوکی و پاستورما به یکی از غذاخوری‌های محبوب آتن تبدیل شده است.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: The Mall Athens, Andrea Papandreou 35, Marousi 151 22، یونان

خرید لوکس در آتن

اگر طرفدار طراحان منحصر به ‌فرد یونانی هستید، از دیدن ویترین‌های لوکس این مرکز خرید بسیار لذت خواهید برد. محله کولوناکی در خیابان‌های منطقه گران‌قیمت با انواع بوتیک‌های منحصربه‌فرد از آثار طراحان مشهور یونانی مانند «فاولا» از ظرافت، پیچیدگی و استایل خاصی برخوردار است.

کولوناکی برای علاقه‌مندان به هنر بازدید از گالری‌های هنری متعدد، با هنرهای محبوب معاصرش بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود. 

Kifisia

لباس‌های قدیمی و مدرن در کیفیسیا

این مرکز خرید در سمت حومه شمالی قرار دارد و با ارائه بسیاری از لباس‌های قدیمی و مدرن، اکسسوری‌های زیبا و کفش‌های باکیفیت، همه مراجعه‌کنندگان را غرق در زیبایی‌شناسی می‌کند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Kassaveti 13, Kifisia 145 62، یونان

وب‌سایت: www.rolex.com/rolex-dealers/greece/attica/athens/kifissia.html

کتابفروشی Evripidis

کتابفروشی Evripidis ​ از لوازم التحریر و کتاب چشم‌گیر یونانی و خارجی بسیاری از علاقه‌مندان به کتاب را به این مجموعه می‌کشاند. یک کتاب‌فروشی مدرن و صمیمی با کافی‌شاپ‌های دنج و صمیمی که شرایط ایده‌آلی را برای مراجعه‌کنندگان خود فراهم کرده است. کافی‌شاپ‌ها یکی در کتاب‌فروشی طبقه اول و دیگری در حیاط قرار دارند و غذاهای لذیذ و خوش‌طعمی را ارائه می‌کنند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Evripidou, Athina 105 53، یونان

تلفن: +30 21 0321 2301

Avysinias Square میدان آویسینیاس

میدان آویسینیاس یکی از مراکز خرید آتن یونان است که از صبح زود با انبوهی از فروشندگان، مردم محلی و بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. مغازه‌های متنوع و همچنین بازارهای شلوغ در اطراف میدان به چشم می‌خورند و به خیابان‌های اطراف سرازیر می‌شوند. فرهنگ و تاریخ متنوع آتن از طریق کالاهای مختلف مانند گلدوزی سنتی، ظروف شیشه‌ای، سفال و ظروف نقره به نمایش گذاشته شده است.

در فروشگاه‌های میدان آویسینیاس خریدی متفاوت را تجربه خواهید کرد. مجموعه‌ای از جواهرات، سرامیک، آلات موسیقی و کالاهای چرمی، همچنین مجموعه‌ای از عتیقه‌های محلی، بازدیدکنندگان را شگفت‌زده خواهد کرد.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

مکان: Avissinias، آتن 105 55، یونان

Evripidou Street

خیابان Evripidou با ترکیبی از رایحه‌های متمایز و بسیاری از فروشگاه‌های مواد غذایی، مجموعه خوشمزه میوه‌های خشک مانند انجیر، آلو، انبه، خرما و زغال اخته را به فروش می‌رسانند. بازار ماهی، فروشندگان لبنیات و مغازه‌های شیرینی‌پزی در این مرکز وجود دارند.

نمایش گیاهان گلدانی در فروشگاه‌های سبزی تازه به باغ‌های کوچک شباهت دارند. به ادویه فروشی‌ها سر بزنید و رایحه‌های فریبنده ادویه‌های خشک، گیاهان و روغن‌های ضروری را استشمام کنید. اکثر فروشندگان در مورد هر ادویه و خواص درمانی آن با خوشحالی با شما صحبت می‌کنند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

مکان: خیابان Evripidou، آتن 167 77، یونان

McArthur Glen Outlet Mall 

مرکز خرید مک آرتور گلن اوتلت هد

مرکز خرید مک آرتور گلن اوتلت هد در حومه آتن با ارائه برندهای مطرح، تخفیف‌های ویژه‌ای را به مشتریان ارائه می‌دهد. انواع لباس، کفش، آشپزخانه و لوازم خانگی، فروشگاه‌های اسباب‌بازی کودکان، داروخانه، خواربار فروشی و کافه‌ها و رستوران‌های مختلف بسیاری در این مرکز خرید وجود دارد.

همچنین در این مرکز خرید می‌توان از نشستن در مناطق سایه‌دار بیرون لذت برد. یک زمین بازی برای بچه‌ها با ترامپولین‌های کوچک نیز در نظر گرفته شده است. برای دوری از ازدحام جمعیت، بهتر است در روزهای هفته از آن بازدید کنید.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

 مکان: Oikodomiko Tetragono E71, Gialou, Spata 190 04, Greece

ساعت کاری: دوشنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح تا 9 شب، شنبه از ساعت 10 صبح تا 8 بعدازظهر (یکشنبه‌ها تعطیل است)

 تلفن: 0840 0663 21 30+

Tommy Hilfiger

فروشگاه زنجیره‌ای لباس‌های ورزشی

یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه‌کننده لباس‌های ورزشی کلاسیک و لوازم جانبی ممتاز که به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید آتن شناخته می‌شود. برخی از فروشگاه‌ها نیز لباس کودک می‌فروشند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Andrea Papandreou 35, Marousi 151 22، یونان

ساعت کاری: 10 تا 21

تلفن: +30 21 0610 4975

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات