معرفی 16 دهکده زیبا در سوئیس برای سفر و بازدید

2 سال پیش 0 دیدگاه

برخی از دهکده‌های سوئیس از زیباترین شهرها و روستاهای اروپا به‌شمار می‌روند و به راستی همان تعریف کارت پستال کامل هستند. هنگام کاوش در دهکده سوئیس، به راحتی می‌توانید در زمان گم شوید. از کوه‌های پوشیده از برف و دریاچه‌های بکر گرفته تا مراتع گل و قلعه‌های افسانه‌ای، چیزهای زیادی برای کشف در سفر به دهکده‌های سوئیس وجود دارد. در اینجا لیست 16 دهکده افسانه‌ای در سوئیس آورده شده است که می توانید در سفر با تور سوئیس از این دهکده‌های زیبا بازدید فرمایید

دهکده اندرومات

این دهکده معروف سوئیس مناسب اسکی روستایی و سنتی است که در قلب کوه‌های آلپ سوئیس واقع شده و سبک زندگی اصیل آلپ را در بر می‌گیرد. این‌جا یک مقصد عالی برای ورزش در فضای باز به‌خصوص در زمستان است. از تفریحات این دهکده، پیاده‌روی زمستانی و اسکی صحرایی تا کفش‌های برفی و اسکیت روی یخ است.

روستا سوئیس

دهکده اندرمات اسکی‌بازانی را که به دنبال تازه‌ترین و پف‌دارترین پودر هستند، به‌خود جذب می‌کند. تعداد زیادی اسکی خارج از پیست وجود دارد و ارتفاع زیاد، آن را به یک مقصد مطمئن برفی تبدیل می‌کند که البته مخصوص اسکی‌بازان مبتدی مناسب نیست. جدای از ورزش، خود روستا یک محیط زیباست. غذاخوری‌های کلاسیک سوئیسی زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: همه چیز راجع‌به بام اروپا، منطقه دیدنی یونگفراو سوئیس

دهکده روسینیر

خانه‌های چوبی فوق‌العاده روستای روسینیر این دهکده معروف سوئیس را متمایز می‌کند. نماهای کلبه دارای جزئیات پیچیده و ظریف هستند و می‌توانید در مسیری یک ساعته در این دهکده سوئیس گردش کنید. یکی از جاذبه‌های این دهکده‌، کلبه بزرگ با نمای وسیع و با ظرافت تزئین شده است که در پنج طبقه و با 113 پنجره در هم آمیخته است.

کلبه بزرگ حدود سال 1756 برای ژان دیوید هنچوز، یک کشاورز، سردفتر و قاضی که می‌خواست یک فروشگاه پنیر بسازد، ساخته شد و بنابراین سرداب مسئول ابعاد خانه بود، زیرا برای نگه‌داری و رسیدن 600 چرخ پنیر در نظر گرفته شده بود. طبقه بالا برای امور تجاری تعبیه شده بود.

 

دهکده‌های سوئیس

دهکده چور

چور به ‌عنوان قدیمی‌ترین دهکده سوئیس، بیش از 5000 سال سابقه سکونت دارد. شهر تاریخی قدیمی بدون ماشین نزدیک کلیسای جامع زیبای 800 ساله قرار دارد. با خیابان‌های پر پیچ‌وخم و محیطی دل‌پذیر، این دهکده سوئیس، مکانی عالی برای پیاده‌روی و گشت‌و‌گذار در محیط‌های افسانه‌ای به شمار می‌رود. چور یک شهر کوهستانی پرجنب‌وجوش با طیف چشم‌گیر امکانات فرهنگی و آشپزی است. این دهکده سوئیس در دره راین واقع شده و توسط کوه‌های زیبا و بیابان‌های باشکوه احاطه شده است. برای کسانی که به دنبال تعطیلات اسکی هستند، پیست‌های اسکی نزدیک به سنت مورتیز، داووس، لنزرهاید و آروسا در اختیار هستند.

دهکده معروف سوئیس

 دهکده گیمل والد

این دهکده سوئیس که اغلب با روستای معروف‌تر «گریندل والد» اشتباه گرفته می‌شود، یک روستای کوهستانی کوچک است. جواهری کمتر شناخته شده در رشته کوه‌های آلپ سوئیس، مکانی دورافتاده را اشغال می‌کند که خارج از مسیر معمولی است.

زیباترین روستا سوئیس

این شهر افسانه‌ای در سوئیس که بر فراز صخره‌ای قرار دارد، مناظری بی‌نظیر از قله‌های مرتفع، دره‌های زیبا و چمن‌زارهای آلپ ارائه می‌دهد. Gimmelwald به عنوان روستایی بدون ترافیک و خواب‌آلود، با ثروت و زرق‌وبرق برخی از استراحتگاه‌های معروف سوئیس فاصله زیادی دارد. به نظر می‌رسد این دهکده تا حدودی با جذابیت آرام و ساختمان‌های عجیب‌وغریب امروزی عجین شده است.

دهکده زرمات

دهکده زرمات یک شهر قابل تشخیص در سوئیس است که نماد ماترهورن بر فراز این تفرجگاه افسانه‌ای برافراشته است. این دهکده سوئیس، به‌خصوص هنگام شب جادویی و به‌خاطر اسکی فوق‌العاده‌اش مشهور است. به عنوان یکی از مرتفع‌ترین پیست‌های اسکی در اروپا، می‌توانید در تمام طول سال در زرمات، یک منطقه اسکی وسیع با پیست‌های مرتب اسکی کنید. این شهر که در مرز بین سوئیس و ایتالیا واقع شده، دارای استعداد بین‌المللی فوق العاده‌ای در صنعت غذاست

مناظر زیبای دهکده‌های سوئیس

.

دهکده گریندل والد

گریندل والد یکی از دهکده‌های تفریحی بزرگ در منطقه یونگ فراوست که همچنان جذابیت شهر کوچک خود را حفظ کرده است. این یک دهکده زیبا و دیدنی و کاملا دور افتاده، دهکده‌ای پرجنب‌وجوش است که ظاهر کلاسیک افسانه‌ای را با یک پیچ و تاب جهانی ترکیب می‌کند.

دهکده گرینوالد، یکی از محبوب‌ترین مقاصد تعطیلات در سوئیس در تمام طول سال است که پایگاهی عالی برای پیاده‌روی محسوب می‌شود. شما می‌توانید دره‌های سرسبز با گاوهای کوه آلپ و گل‌های رنگارنگ را در ماه‌های تابستان کشف کنید. درحالی‌که ماه‌های زمستان با مناظر کوهستانی پوشیده از برف و فعالیت‌های زمستانی با تنوع چشم‌گیر، مسیرهای اسکی این دهکده برای کاوش مشخص می‌شود.

معرفی دهکده معروف سوئیس

دهکده گرویر

این دهکد قرون وسطایی در سوئیس که به نظر می‌رسد از صفحه یک کتاب داستان بیرون آمده است، با خیابان‌های سنگ‌فرش جذاب و ساختمان‌های زیبا مشخص می‌شود. همه این‌ها توسط تپه‌های زیبا و حومه شهر احاطه شده‌اند. Gruyères که به‌خاطر پنیر و شکلات خود مشهور است، خانه هر دو کارخانه شکلات و پنیر و همچنین چندین موزه است. از قلعه قرون وسطایی Gruyères دیدن و مجموعه‌های مختلف از دوران گذشته را کشف کنید.

روستا سوئیس | سفر به سوئیس

دهکده گستاد

که به عنوان یکی از منحصربه‌فردترین استراحتگاه‌های کوهستانی در جهان مشهور است. این دهکده سوئیس، مملو از افراد مشهور و مهمانان پر زرق‌وبرق و محلی لوکس و مجلل است. هزینه سفر به این دهکده سوئیس بالا است. Gstaad واقع در منطقه Bernese Oberland در رشته کوه‌های آلپ واقعا زیبا است. این یک روستای سنتی افسانه ای با ساختمان‌های چوبی جذاب است. ورزش‌های فضای باز از جمله اسکی، دوچرخه‌سواری در کوهستان و پیاده‌روی در این استراحتگاه ارائه می‌شود.

جذاب‌ترین دهکده‌های سوئیس

در خود شهر، مجموعه‌ای بی‌نظیر از بوتیک‌های طراح و همچنین مجموعه‌ای از گالری‌های هنری و موزه‌ها برای بازدید فرهنگی وجود دارد. همچنین تعدادی اسپا و هتل‌های سلامتی برای کسانی که به دنبال یک استراحتگاه کوهستانی آرامش‌بخش هستند، دیده می‌شود. برای الهام گرفتن بیشتر از اسکی، بهترین استراحتگاه‌های اسکی لوکس در اروپا را کشف کنید.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره کشور سوئیس و سفر به آن

دهکده اینترلاکن

اینترلاکن، یک دهکده محبوب سوئیس است که بین دو دریاچه درخشان و قله‌های پوشیده از برف محصور شده است. خیابان‌های پر از گل، علفزارهای باز بزرگ و مناظر زیبای کوهستانی را در این‌جا خواهید دید. این شهر به دلیل زیبایی و موقعیت مکانی یکی از دهکده‌های توریستی سوئیس محبوب به شمار می‌رود.

اینترلاکن یک پایگاه فوق‌العاده برای انواع گردش‌ها و فعالیت‌هاست که شامل ورزش‌های آبی محبوب مانند قایقرانی، پاراسلینگ، موج‌سواری و کایاک‌سواری می‌شود. گزینه‌های تولید آدرنالین زیادی نیز وجود دارد،  مانند شنا در آبشار، اسکی، سورتمه‌سواری، پاراگلایدر و دره‌نوردی که بسیار هیجان‌انگیز هستند.

دهکده معروف سوئیس | تور سوئیس

دهکده لاتروبرونن

لاتربرونن در میان صخره‌های بلند و قله‌های بلند کوه واقع شده و دهکده‌ای بی‌نظیر در سوئیس است. Lauter Brunnen به معنی فواره‌های زیادی است که به ۷۲ آبشار در دره Lauterbrunnen اشاره می‌کند. بنابراین مسیرهای پیاده‌روی و مسیرهای خیره‌کننده زیادی در این‌جا وجود دارد.

بازدید از معروف‌ترین روستا سوئیس

این دهکده سوئیس شامل ساختمان‌های سنتی به سبک کلبه در محیطی فوق‌العاده زیباست. با چمنزارهای رنگارنگ آلپ، بهشتی برای دوستداران طبیعت و مکانی واقعا فراموش‌نشدنی است.Lauterbrunnen در فاصله‌ای حدود یک ساعت از برن واقع شده است. به‌علاوه، مناطق اسکی مورن-شیلتورن و ونگن-کلاین به راحتی با راه‌آهن کوهستانی قابل دسترسی هستند.

دهکده لوکارنو

لوکارنو در ساحل شمالی لاگو ماگیوره واقع شده و شهری جذاب است. شهر قدیمی افسانه‌ای در تضاد شدید با درختان نخل است که در شهر شکوفا می‌شوند. با گرم‌ترین آب‌وهوا در سوئیس، بازدیدکنندگان می‌توانند از آفتاب فراوان و احساس مدیترانه‌ای این دهکده لذت ببرند. دهکده قدیمی رنسانس، خانه مسیرهای باریک و قلعه زیبای قرن دوازدهمی است. لوکارنو همچنین محل برگزاری یک جشنواره بین‌المللی فیلم مشهور در جهان است.

راهنمای سفر به دهکده‌های سوئیس

دهکده لوسرن

دهکده‌ای تاریخی در سوئیس که کنار دریاچه لوسرن قرار دارد. این مکان که توسط قله‌های برفی کوه پیلاتوس و کوه تیتلیس قاب گرفته شده، مکانی فوق‌العاده زیبا و رمانتیک است. لوسرن با شهر قدیمی و بدون ترافیک با ساختمان‌های جذاب و غذاخوری‌های جذاب، حس‌و‌حال افسانه‌ای دنجی دارد. این شهر دارای معماری زیبای قرون وسطایی و جاذبه‌های دیدنی مانند پل چپل و باغ‌های یخچالی است. زمانی را صرف قدم زدن در خیابان‌ها و گشت‌و‌گذار در فروشگاه‌های معتبر سوئیسی کنید. لوسرن از زوریخ به راحتی قابل دسترسی است و تنها 45 دقیقه با قطار فاصله دارد.

سفر به دهکده معروف سوئیس

دهکده لوتری

لوتری یک دهکده قرون وسطایی است. این دهکده سوئیس، یک کلیسای قرن یازدهمی و یک قلعه قرن شانزدهمی را در خود جای داده است. در خیابان‌های سنگ‌فرش شده آن بگردید و گالری‌ها، مغازه‌ها، کافه‌ها را بازدید کنید. این دهکده دارای اسکله زیبایی است که به محیط زیبای آن می‌افزاید.

مناظر شگفت‌انگیز روستا سوئیس

دهکده مونترو

مونترو که در سواحل زیبای دریاچه ژنو قرار دارد، مظهر آرامش و زیبایی طبیعی است. این دهکده سوئیس فوق‌العاده زیباست که اغلب به عنوان "ریویرای سوئیس" شناخته می‌شود. جای تعجب نیست که بسیاری از هنرمندان، نویسندگان و مسافران مشهور به این شهر ساحلی جذاب سفر کرده‌اند. مونترو، خانه معماری تاریخی خیره‌کننده و همچنین مقر جاذبه‌های فرهنگی و رویدادهای مختلف است که شامل جشنواره سالانه جاز مونترو نیز می‌شود.

طبیعت زیبای دهکده‌های سوئیس

در تمام طول سال فعالیت‌های زیادی برای انجام دادن وجود دارد، از اسکی و اسنوبورد در زمستان گرفته تا پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در تابستان که از تفریحات این دهکده محسوب می‌شوند. دریاچه ژنو و تاکستان‌های Lavaux مسیرهای دیدنی عالی را به وجود می‌آورند.

بیشتر بخوانید: 5 دلیل برای بازدید از موزه ملی سوئیس

دهکده سنت اورسان

سنت اورسان شهری کوچک و دست‌نخورده قرون وسطایی بوده که در کوه‌های ژورا و کناره‌های رودخانه دوبز واقع شده است. تنها چند صد نفر در آن سکونت دارند و مکانی برای دعوت به صلح و آرامش است. سنت اورسان که به طرز شگفت‌انگیزی زیباست، دارای خیابان‌های پرپیچ‌وخم باریک و پل‌های زیباست. یک کلیسای رومی-گوتیک قرن دوازدهم به معماری قرون وسطایی که شهر را زینت می‌دهد، کمک می‌کند. خارج از دهکده، بازدیدکنندگان می‌توانند از طریق تعدادی مسیر پیاده‌روی خیره‌کننده، طبیعت وحشی اطراف را کشف کنند.

راهنمای سفر به دهکده معروف سوئیس

دهکده سیون

شهر آفتابی سیون سوئیس با تاریخی 7000 ساله دارای قلعه‌ها، خرابه‌ها و فرهنگ فراوان است. به‌علاوه، موزه‌های مختلف و لذت‌های آشپزی بسیاری برای کشف وجود دارد. جذابیت افسانه‌ای آن ناشی از بناهای تاریخی مختلف پراکنده در اطراف شهر قدیمی است. از مکان‌های شناخته‌شده آن می‌توان به قلعه توربیلون و قلعه والریا اشاره کرد. Sion پایگاه خوبی برای استراحتگاه‌های تابستانی و زمستانی در منطقه Valais است. Sion جذابیت تاریخی را با پیچ‌وتاب مدرن بهم می‌آمیزد.

 

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات