11 غار مشهور و حیرت‌انگیز در آلگاروه پرتغال

2 سال پیش 0 دیدگاه

خط ساحلی خیره‌کننده غارهای آلگاروه از مرز آن با اسپانیا در مونت گوردو تا جنوب غربی‌ نقطه اروپا در ویلا دو بیسپو در ساحل غربی امتداد دارد. با حدود 150 کیلومتر صخره‌های افسانه‌ای، سواحل، تالاب‌ها، اسکله‌ها و غارها برای کاوش، حتی ماجراجوترین مسافران نیز از آنچه سواحل جنوبی کشور پرتغال ارائه می‌دهد، ناامید نخواهند شد. ما در این سواحل به جستجوی نقاط مورد‌علاقه بوده‌ و آن‌ها را برای شما انتخاب کرده‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید. برای سفر به پرتغال و بازدید از  غارهای مشهور و حیرت انگیز آلگارو، تور  پرتغال را با قیمتی بسیار مناسب از ما خریداری نمایید.

 معرفی مشهورترین غارهای آلگاروه

  • بناگیل

هیچ فهرست غاری بدون ذکر غار معروف جهانی بناگیل کامل نمی‌شود. غار بناگیل که بسیار نزدیک به ساحل بناگیل در منطقه Lagoa واقع شده است، در سال 2014 توسط هافینگتون پست به‌عنوان یکی از 10 غار جالب انتخاب شده و از آن زمان تاکنون تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را به خود جذب کرده است.

بناگیل یکی از زیباترین غارهای آلگاروه است که متاسفانه با پای پیاده قابل دسترسی نیست و شنا کردن به سمت آن بسیار خطرناک است، بنابراین ورود به آن تنها با استفاده از یکی از قایق‌های آلگاروه، کایاک‌سواری یا Stand Up Padlle امکان‌پذیر است. مانند همه غارهای دریایی، ورود به آن به عواملی چون جزر و مد و شرایط دریا بستگی دارد، بنابراین توصیه می‌شود در صورت نیاز به تغییر زمان، زودتر رزرو کنید.

  • فیل

لاگوس در غرب آلگاروه سرشار از غارهای ساحلی و صخره‌هاست. با‌این‌حال، غار فیل همان چیزی است که اگر در آن منطقه هستید، نباید آن را از دست بدهید. از هر فرد محلی بپرسید، همین را به شما خواهند گفت، این غار با شکوه‌ترین و دراماتیک‌ترین غار در منطقه لاگوس است.

فیل را در منطقه خیره‌کننده Ponta de Piedade خواهید یافت و اگرچه این غار چشمگیرترین است، اما خواهید دید که چیزهای بیشتری برای دیدن در کنار آن وجود دارد و انجام یکی از سفرهای قایق لاگوس به شما این فرصت را می‌دهد که به این شگفتی‌های طبیعی خیره‌کننده نزدیک شوید. پاروی ایستاده و کایاک نیز گزینه‌ای برای کسانی است که از تجربه «خودرانی» لذت می‌برند.

غار در آلگاروه، پرتغال

بیشتر بخوانید: جامع‌ترین راهنمای سفر انفرادی به پرتغال

  • غار Xorino

در غرب ساحل ماهیگیران در آلبوفیرا، غار Xorino را خواهید دید. طبق افسانه‌های محلی، مورها در دوره مسیحیت Reconquista به این‌جا پناه می بردند.

این غار نه تنها از لحاظ تاریخی غنی است، بلکه بسیار دیدنی است و برای رسیدن به آن تلاش زیادی لازم نیست. این یکی از نزدیک‌ترین غارها به ویلامور است و شما به وسیله چند سفر با قایق، ویلامورا را خواهید یافت که شامل Xorino هم می‌شود (معمولا باید از قایق بزرگ پیاده شوید و با یک کشتی کوچک‌تر به غار بروید). بدیهی است که اگر در آلبوفیرا اقامت دارید، سفرهای قایق زیادی از مارینا آلبوفیرا خواهید داشت که شما را به آن‌جا می‌برد.

  • طاق‌های مارینا

طاق‌های مارینا که اخیرا به‌عنوان یکی از 10 ساحل برتر اروپا نام‌گذاری شده و حتی طبق راهنمای معتبر میشلن در 100 سواحل زیبای جهان قرار گرفته است، یک کارت پستال تصویری عالی با آب‌های شفاف است. صخره‌ها و غارهای متعدد اطراف آن، برای غواصی مناسب هستند.

 

الگاروه

کاربران باتجربه SUP آب‌های آرام‌تر این‌جا و انواع ماجراجویانه‌تر آن را دوست دارند که در امتداد ساحل پارو ‌بزنند و از منظره لذت ‌ببرند. هرچند این‌کار واقعا توصیه نمی‌شود، زیرا غارهای زیادی برای سفرهای قایق و تورهای راهنما وجود دارد که ایمن‌تر و بسیار آسان‌تر هستند."Arcos de Marinha" یک منظره نسبتا خیره‌کننده است که از اقیانوس اطلس بیرون زده است، با صخره‌های طلایی، سواحل زیبا و آسمان آبی‌اش که برای شما سخت خواهد بود که آن را دوست نداشته باشید.

 

غار دریایی الگاروه

ساحل و غارهای همسایه Benagil معمولا هنگام بازدید از Marinha با مسافرهای بسیاری از ماریناها در سراسر Algarve انباشته می‌شوند.

  • غار زوریرا

غار زوریرا به یکی از غارهای آلگاروه معروف است که به غار بناگیل نیز نزدیک است. این غار در نوع خود بسیار زیباست و از آنجایی که همه غارها مخلوقات طبیعت هستند، هیچ کدام مطلقا شبیه به‌هم نیستند. Zorreira که به‌عنوان جایزه سفر در غارها در نظر گرفته می‌شود، در نوع خود قابل‌توجه است و نباید دیدن آن را از دست داد.

غار آلگارو پرتغال

بیشتر بخوانید: آشنایی با بهترین رستوران‌های شهر لیسبون پایتخت کشور پرتغال

  • غار کاپیتان

یکی از دشوارترین غارهای آلگاردوه برای دسترسی، "گروتا دو کاپیتائو" است که تنها با قایق و در شرایط عالی می‌توان به آن رسید. این غار به‌طرز خیره‌کننده‌ای زیباست و به‌عنوان یک گنج محلی در نظر گرفته می‌شود. خوشبختانه، کاپیتان‌های محلی به اندازه‌گیری شرایط دریا عادت دارند و ایمنی مسافران را تضمین می‌کنند. غار کاپیتان را در مرکز غار آلگاروه و بین Carvoeiro و Armação de Pêra خواهید دید.

 

بازدید از غارهای آلگاروه

 

  • الگار سکو

واقع در بین ساحل Carvoeiro و ساحل Vale Centeanes، شما یک مسیر پیاده‌روی بسیار مجهز خواهید دید که لبه صخره را در آغوش می‌گیرد و منظره باشکوهی به دریا می‌دهد. شورای محلی حتی چراغ‌ها و نیمکت‌هایی تعبیه کرده است تا پیاده‌روی راحت و در دسترس باشد.

 

معرفی غار دریایی الگاروه

 

در انتهای این سازه بزرگ، قطعه کوچکی از بهشت، Algar Seco وجود دارد که به دلایل زیادی معروف و مورد علاقه بازدیدکنندگان است، شبکه‌ای از غارها، صخره‌های شگفت‌انگیز، حفره باد و نقطه‌ای تماشایی و بسیار زیبا به نام «A Boneca» در آن وجود دارد که می‌توانید داخل غارها قدم بزنید و از طریق یکی از آن‌ها به دریا نگاه کنید. در طول سالیان گذشته، سوراخ‌هایی در انتها "A Boneca" نکته بسیار مهمی برای ماهیگیران بوده است و می‌گویند این سوراخ‌ها شبیه عروسکی از دریا است.

برای پایین آمدن به Algar Seco چند پله وجود دارد، اما واقعا ارزشش را دارد و حتی یک رستوران به نام Boneca در پایین است که این منظره را کامل می‌کند. این‌جا یکی از معدود مناطقی است که می‌توانید بدون استفاده از تور قایق به آن برسید، اگرچه از مسیر دریا نیز بسیار زیباست.

 

آشنایی با غار دریایی الگاروه

  • سنهورا دا روشا

سهنورا دا روشا "بانوی صخره" از سردر Armação de Pêra خارج شده است. این نقطه عطف به‌عنوان یک مانع عظیم بین پرایا نوا و پرایا دا سنهورا دا روشا عمل می‌کند.

بر فراز همه چیز، نزدیک به انتهای قله صخره، یک کلیسای کوچک زیبا و عجیب قرار دارد که به‌عنوان مکانی برای جشن عروسی بسیار محبوب است و همچنین یک تونل بسیار جالب را خواهید دید که در پایین آن، حک شده است. اتصال دو ساحل Senhora da Rocha بسیار چشم‌گیر است و از بادهای شدیدی که از دریا می‌آید، محافظت می‌کند. این منطقه میان ماهیگیرانی که کلبه‌هایی برپا کرده‌اند و از آن برای انجام کارهای خود استفاده می‌کنند، بسیار محبوب است و دارای نجات غریق (در فصل تابستان)، رستوران ماهی تازه و امکانات عمومی متعددی است. در اکثر سفرهای قایق ساحلی، این سردر دیده می‌شود و می‌توانید در اینجا کایاک‌سواری را نیز امتحان کنید.

  • طاق پیروزی

این سازند صخره‌ای، همان‌طور که از نامش پیداست، شبیه بنای تاریخی معروفی است که در مرکز میدان شارل دوگل در پاریس قرار گرفته است: طاق پیروزی، این صخره بسیار زیبا که در لاگوس واقع شده است، پس از سال‌ها فرسایش باد و جزر و مد، به شکل مجسمه درآمده و گواه منظره واقعی است که طبیعت، گاهی اوقات قادر به انجام آن است.

سفر به غار دریایی الگاروه

  • صخره زیر دریایی

این سنگ که "زیردریایی زرد" نیز نامیده می‌شود، شبیه یک زیردریایی در سطح آب است، با یک برآمدگی در قسمت جلویی که معمولا رادیوها و پریسکوپ در آن قرار دارند. این سنگ یکی از بسیار سنگ‌های خارق‌العاده با شکل‌های عجیب و غریب و یکی از غارهای دریای الگاروه است که در منطقه لاگوس یافت می‌شود.

گشت‌و‌گذار در غار آلگارو پرتغال

بیشتر بخوانید: آشنایی با شهر دیدنی پورتو + معرفی ۱۱ جاذبه پورتو برای سفر به پرتغال

  • غارهای شانه‌ها

غارهای شانه، دو غار هستند که در قسمت غربی آلگاروه قرار دارند. یکی از آن‌ها یک جلبک (سوراخی در سقف) دارد و در زیبایی با غار معروف Algar de Benagil رقابت می‌کند.

  • غار آلگاروه در پرتغال

با داشتن برخی از زیباترین مناظر ساحلی در جهان، تازه‌ترین غذاهای دریایی، استراحتگاه‌هایی با کلاس جهانی، زمین‌های گلف، ویلاها و آپارتمان‌های مستقل، هتل‌ها و موج جدیدی از اقامتگاه‌های ارزان قیمت در هاستل‌ها در این منطقه به راه افتاده است.

قابل درک است که تعطیلات مدارس، فصل اوج است و قیمت‌ها منعکس‌کننده آن هستند، اما اگر می‌توانید، خارج از فصل از این‌جا بازدید کنید تا از قیمت مناسب آن نسبت به کیفیتی که این گوشه کوچک جهان می‌تواند ارائه دهد، شگفت‌زده شوید. آلگاروه با 300 روز آفتابی در سال، بهترین مقصد خورشیدی زمستانی است.

جاذبه‌های غار آلگارو پرتغال

 

  

 

 

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات