جامع‌ترین راهنمای سفر انفرادی به پرتغال

3 سال پیش 0 دیدگاه

آیا تا به حال سفر انفرادی را تجربه کرده‌اید؟ آیا می‌دانید سفر انفرادی هیجان و لذت بیشتری از سفر گروهی دارد. اگر قصد تجربه سفر انفرادی را دارید، بهتر است از سفری انفرادی به پرتغال شروع کنید. با افزایش محبوبیت سفر به پرتغال، تعداد مسافران انفرادی که برای بازدید از این کشور می‌آیند نیز افزایش می‌یابد. آن‌ها از مهمان‌نوازی گرم مردم محلی، فرهنگ فوق‌العاده غنی و لذت‌های آشپزی فراموش‌نشدنی بهره‌مند می‌شوند. در راهنمای سفر انفرادی به پرتغال نکات ما را درمورد کارهایی که باید در پرتغال به‌عنوان یک مسافر انفرادی انجام دهید، بررسی کنید. در ابتدا سفر انفرادی به پرتغال می‌تواند یک چشم‌انداز دلهره‌آور به نظر برسد؛ از این‌رو داشتن یک دوست برای به یاد آوردن لحظات خوب و قسمت‌های سخت و خسته‌کننده در سفر ضروری به نظر می‌رسد، اما چند مزیت منحصربه‌فرد برای سفر به‌صورت تنهایی وجود دارد که ارزش امتحان‌کردن را دارد.

دلایل سفر به پرتغال به‌تنهایی

مردم پرتغال بسیار مهمان‌نواز هستند و با مسافرانی که به تنهایی سفر می‌کنند، توجه خاصی دارند. آن‌ها درباره فرهنگ و سنت‌های گردشگران کنجکاو هستند و دوست دارند نکات موردنیاز را برای گردشگران توضیح دهند. بیشتر مردم پرتغال می‌توانند انگلیسی صحبت کنند و درنتیجه این ویژگی ارتباط با مردم بومی را آسان‌تر می‌کند. با این حال، بهتر است چند عبارت مفید را قبل از سفر به پرتغال به خاطر بسپارید، اما اگر درباره زبان پرتغالی دچار مشکل شدید، در آن زمان است که همراهی با یک گروه کمک می‌کند.

سفر تنهایی به پرتغال، راهنمای سفر انفرادی به پرتغال

بیشتر بخوانید: همه چیز راجع‌به بام اروپا، منطقه دیدنی یونگفراو سوئیس

بهترین زمان برای بازدید انفرادی از پرتغال

با توجه به اینکه پرتغال آب و هوایی معتدل در تمام طول سال دارد، فصل زمستان در پرتغال خیلی سخت نیست و هر زمان از سال وقت بسیار خوبی برای بازدید از این کشور است؛ البته اگر دوست دارید پوست خود را در ساحل برنزه کنید، بهتر است در تابستان به این کشور سفر کنید. از آنجا که در طول زمستان ممکن است هوا کمی بارانی شود، بهتر است در فصل بهار و تابستان به پرتغال سفر کنید تا از جاذبه‌های این کشور بهتر استفاده کنید. در اواخر بهار و بیشتر تابستان، در پرتغال فستیوال‌ها و تعطیلات زیادی برگزار می‌شود. در شهرهای بزرگ پرتغال مانند لیسبون و پورتو مهمانی و جشن زیادی برگزار شده و در میدان‌های بزرگ‌تر و خیابان‌های اصلی مانند فستاس و د لیسبوا جنب‌وجوش زیادی به چشم می‌خورد و این جشن و شادی تا ماه ژوئن ادامه دارد. در این مدت ملاقات با مردم و دیگر گردشگران راحت‌تر صورت می‌گیرد.

اطلاعاتی راجع‌به راهنمای سفر انفرادی به پرتغال

به‌عنوان یک مسافر انفرادی برای پرتغال چه وسایلی را باید همراه ببرم؟

آماده‌شدن برای سفر انفرادی به پرتغال نیازی به چیزی متفاوت از سفرهای دیگر نیاز ندارد، اما موردی که باید به آن توجه بیشتری کرد، انتخاب کفش خوب است. شهرهای لیسبون و پورتو پرتغال شبیه به تپه‌ای است و خیابان‌های شهر در بیشتر موارد با موزاییک‌های سنگی به نام Calçada Portuguesa سنگ‌فرش شده‌اند. اینجا محلی است که تاریخ و فرهنگ پرتغال را به تصویر می‌کشد و شما می‌توانید عکس‌های زیادی بگیرید. برخی از این خیابان‌ها با گذشت قرن‌ها صاف و هموار شده‌اند؛ پس همان‌طور که اشاره کردیم، انتخاب کفش مناسب اهمیت زیادی دارد.

راهنمای سفر انفرادی به پرتغال

بهترین مکان‌ها برای بازدید از پرتغال به‌عنوان یک مسافر انفرادی

  • لیسبون

راهنمای سفر انفرادی به پرتغال شهر لیسبون را که بزرگ‌ترین و بین‌المللی‌ترین شهر پرتغال است، برای مسافران انفرادی مناسب می‌داند. در برنامه سفر به پرتغال برای مسافران انفرادی، دو روز اقامت در لیسبون شامل قدم‌زدن در پارک‌های زیبای شهر، گشت و گذار در بناهای تاریخی و کلاس آشپزی از سرگرمی‌های این سفر است. لیسبون آخرین مقصد در تور سفر به پرتغال است؛ بنابراین می‌توانید مدت بیشتری در این شهر بمانید. در طول اقامت طولانی‌مدت در لیسبون، ممکن است بخواهید از اوقات فراغت خود برای سوارشدن به قطار 40 دقیقه‌ای به شهر ساحلی کاسکایس و خرید در محله شیک پرینسیپ رئال استفاده کرده یا غذاهای برخی از سرشناس‌ترین سرآشپزهای شهر را امتحان کنید.

  • پورتو

دومین شهر پرتغال پورتو است که به‌دلیل صمیمیت و خونگرم‌بودن مردم آن شهرت دارد و پورتو را به مقصدی رؤیایی برای مسافران تبدیل می‌کند. درواقع پورتو جایی است که بیشتر گردشگران احساس می‌کنند در خانه خود هستند؛ زیرا مردم محلی به گرمی از گردشگران استقبال می‌کنند. پورتو شهری است که به‌خاطر صحنه خلاقانه‌اش معروف است. در این شهر می‌توانید در کوچه‌های تاریخی کنار رودخانه قدم بزنید و از بهترین موزه‌ها و گالری‌های هنری کشور دیدن کنید.

راهنمای سفر انفرادی به پرتغال، پورتو

بیشتر بخوانید: جالب ترین جشن ها و فستیوال های کره جنوبی

  • اوورا

یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کالج پرتغال، اِوورا، شهری پر جنب ‌و جوش در قلب آلنتخوست که با وجود باغ‌های زیتون، تاکستان‌ها، خطوط ساحلی قابل موج‌سواری و بسیاری از چیزهای دیگر کمتر شناخته شده است. براساس راهنمای سفر انفرادی به پرتغال، سرعت آهسته زندگی و مناظر زیبا برای یک تعطیلات آرام در این شهر مهیاست. اِوورا بزرگ‌ترین شهر و نقطه پرش عالی برای کاوش در مناطق بکر اطراف آن است، اما در داخل شهر رستوران‌های خانوادگی وجود دارد که غذاهایی با دستور پخت‌های قدیمی، معماری تاریخی و یکی از زیباترین ویرانه‌های رومی حفظ‌شده شبه‌جزیره ایبری از جاذبه‌های این شهر است.

  • لاگوس

لاگوس جنوبی‌ترین منطقه کشور، شهری ساحلی است که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران اروپایی را جذب می‌کند. این شهر جز معدود شهرهای پر جنب وجوش ساحلی پرتغال و یکی از بهترین شهرهای پرتغال برای مسافران انفرادی است که ترکیبی از دیوارهای شهر تاریخی، معماری باروک، بارهای هیجان‌انگیز، صخره‌های زیبا و سواحل وسیع را در انتظار گردشگران سفر انفرادی فراهم می‌کند.

لاگوس، راهنمای سفر انفرادی به پرتغال

بهترین کارها در پرتغال به‌عنوان یک مسافر انفرادی چیست؟

  • پیاده‌روی در شهر

شهرها و مناظر منحصربه‌فرد پرتغال، گشت و گذار با پای پیاده را رؤیایی کرده است. لیسبون و پورتو، مراکز شهر تاریخی هستند در کوچه‌های باریک و مارپیچی که پر از رستوران‌های کوچک، بارهای سایه‌دار و خیابان‌های زیباست، پیاده‌روی یک تفریح لذت‌بخش به شمار می‌آید. چه به‌صورت انفرادی چه به‌شکل گروهی سفر کنید، این سرگرمی لذت‌بخش را فراموش نکنید.

راهنمای سفر انفرادی به پرتغال

  • غذاهای محلی پرتغال

یکی از نکاتی که در راهنمای سفر انفرادی به پرتغال باید ذکر شود، غذاهای محلی این کشور است. برنج  بخش عمده‌ای از رژیم غذایی مردم پرتغال را تشکیل می‌دهد و به اشکال مختلفی طبخ می‌شود. البته بستگی دارد این غذاها را چه کسی طبخ کند. این غذا می‌تواند از نظر قوام مانند ریزوتو یا ملاندرینیا باشد. غذاهای برنجی اغلب مملو از سبزی‌ها یا پروتئین مانند اختاپوس، اردک و ماهی هستند. یکی دیگر از محبوب‌ترین غذاها Prego نام دارد که از گوشت گاو درست می‌شود. مردم پرتغال عاشق شیرینی هستند. بیش از هزاران نوع شیرینی در پرتغال وجود دارد. شاید نام پاستیل دناتا، شیرینی معروف جهانی را شنیده باشید، تارت تخم‌مرغی با پودر دارچین است که از محله لیسبون بلم سرچشمه می‌گیرد، اما می‌توان آن را در همه نانوایی‌های کشور پرتغال خریداری کرد.

راهنمای سفر انفرادی به پرتغال، غذاهای پرتغال

  • آشنایی با فرهنگ پرتغال

شما وقتی که از کشور اروپایی مانند لیسبون دیدن کنید، بی‌اختیار فریفته تاریخ هزاران ساله آن می‌شوید. در اینجا برخی از بهترین راه‌های کشف فرهنگ تاریخی شهر آورده شده است. به دیوارهای شهر توجه کنید؛ بسیاری از آن‌ها با آزوله‌ها پوشانده شده‌اند. کاشی‌هایی که با دست نقاشی شده‌اند، میراث هنری پرتغال را نشان می‌دهند. همچنین سوار تراموا شوید. یکی از نمادین‌ترین تصاویر لیسبون، ترامواهای باستانی با تزئینات زردرنگ هستند که در تپه‌های شهر به چشم می‌خورند. مردم محلی هنوز از تراموا به‌عنوان وسیله‌ای برای حمل و نقل استفاده می‌کنند. در تور انفرادی پرتغال، فرصت دارید در طول تور گشت و گذار با راهنما، سوار تراموا شوید. گوش‌دادن به موسیقی پرتغالی فادو که قدمت آن به قرن نوزدهم برمی‌گردد، حس مالیخولیایی را که پرتغال به آن مشهور است، به تصویر می‌کشد. در خیابان‌های آلفاما و گراسا، خانه بارهای کوچکی وجود دارند که اغلب میزبان اجرای فادو هستند. 

بیشتر بخوانید: باغ لوکزامبورگ پاریس هدیه ناپلئون + نحوه بازدید آن

در تور انفرادی، ساحل دریا را فراموش نکنید

در راهنمای سفر انفرادی به پرتغال، باید بدانید مردم پرتغال با تفریحات آبی به‌طور کامل آشنا هستند. به‌عنوان یک گردشگر، هیچ دلیلی وجود ندارد لذت با آب را تجربه نکنید. اگر تصمیم دارید سفر خود را خاطره‌انگیز کنید، سوار قطار شوید یا رانندگی کنید. به برخی از خیره‌کننده‌ترین شهرهای ساحلی کشور، مانند کاسکایس بروید؛ جایی که خانواده سلطنتی پرتغال در آن زندگی می‌کردند. همچنین می‌توانید اریسیرا یکی از بهترین مکان‌ها برای موج‌سواری در اروپا را تجربه کنید. همچنین یک سفر به نازاره داشته باشید که خط ساحلی آن اغلب با امواج بلند آن با آسمان‌خراش‌ها در هم می‌خورد. در سفر به پورتو یک گزینه برای قایق‌سواری در رودخانه دورو وجود دارد، که در طول آن می‌توانید، با دوستان جدید سفر خود ارتباط برقرار کنید.

راهنمای سفر انفرادی به پرتغال، تور انفرادی پرتغال

 

  

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات