آشنایی با ساحل معروف پرتغال | زیباترین سواحل کشور پرتغال

2 سال پیش 0 دیدگاه

کشور پرتقال از جمله کشورهای بسیار زیبا و دیدنی است. سواحل معروف پرتقال می‌توانند شما را به وجد بیاورند. سواحل این کشور حدود ۱۷۰۰کیلومتر درسرتاسر کشور پرتقال گستره شده‌ و امتداد دارند که هر ساله افراد زیادی از سراسر دنیا برای گردش در این سواحل زیبا خواهان سفر به پرتغال هستند. در ادامه بیش‌تر با کشور پرتقال و سواحل زیبای آن آشنا خواهیم شد.

ساحل جزیره praia de tavira

این ساحل دیدنی به سمت ساحل فوستا امتداد یافته است و یکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین سواحل کشور پرتقال به شمار می‌رود. سواحل تاویرا سرشار از شن است و هکتارها شن در ‌کنار این ساحل قرار دارد. در نزدیکی این ساحل، هیچگونه هتلی برای اقامت مسافران و گردشگران وجود ندارد. اما رستوران‌های متنوعی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها غذاهای خوشمزه صرف کنید. علاوه‌براین ‌علاقه‌مندان به چترسواری نیز می‌توانند در این مکان، چتر و پدال اجاره کنند و از لحظات خود نهایت لذت را ببرند‌.

ساحل‌های پرتغال | سفر به پرتغال

سواحل تاویرا سالانه، گردشگران بسیاری مخصوصا در فصل تابستان به‌خود جذب می‌کند و اوقات خوشی را برای گردشگران و مسافران رقم می‌زند. در نزدیکی ساحل تاویرا یک شهر قدیمی قرار دارد که صومعه آن به شانزده قرن پیش باز می‌گردد. در این شهر، صومعه‌های بسیار قدیمی و کلیسا‌های معروفی وجود دارد. همچنین در دیواره‌های این شهر قدیمی استخر واقع شده است.

بیشتر بخوانید: 11 غار مشهور و حیرت‌انگیز در آلگاروه پرتغال

ساحل معروف Praia da marinha و benagil algarve

این ساحل از جمله سواحل زیبای پرتقال است که گردشگران زیادی برای تفریح آن را انتخاب می‌کنند‌. پرایا دامارینا یک پناهگاه بدون توسعه است. در کنار این ساحل زیبا و شگفت‌انگیز، رستوران ماهی فصلی واقع گردیده که علاقه‌مندان به غذاهای دریایی می‌توانند به این رستوران مراجعه کنند و خاطره‌ای به یادماندنی را برای خود رقم بزنند.

زیباترین ساحل‌های پرتغال

ساحل بنگال نیز در نزدیکی و زیر صخره‌ها واقع شده است. در کنار این سواحل، محل‌های اقامت نیز قرار دارد که مسافران و گردشگران می‌توانند در این مکان‌ها استراحت کنند. این هتل درست کنار دریا قرار گرفته و از امکانات بسیاری نیز برخوردار است؛ مانند استخر وسالن بدنسازی. اتاق‌های این هتل دارای تراس‌های مشرف به ساحل هستند و خود رستوران دو بار و دو رستوران مجهز دارد. این هتل همچنین دارای استانداردهای جهانی نیز هست و می‌تواند لحظه‌های خوبی را برای شما گردشگران به ارمغان بیاورد.

سواحل زیبای پرتغال

ساحل nazare ribatejo

این ساحل برای کسانی که علاقه‌مند به موج‌سواری هستند، بسیار مناسب و عالی است، چرا که تمام تجهیزات لازم برای موج‌سواری را داراست. علاوه‌براین دارای ماسه‌های تمیز و مناسب برای تفریحات ساحلی است. اما در تابستان، گردشگران و مسافران بسیاری به این ساحل سفر می‌کنند و معمولا در این فصل این ساحل پرتقال شلوغ خواهد شد. در فصل پاییز و زمستان نیز در این مکان، کلاس‌های موج‌سواری برگزار می‌شود.

امواج شمالی نازاره به‌صورت دائمی و مرتبا رکوردهای موج‌سواری را می‌شکند. گردشگران و مسافرانی که به این ساحل سفر می‌کنند، می‌توانند در هتل mar bravo اقامت داشته باشند. اتاق‌های این هتل مشرف به ساحل نازاره است و چشم‌اندازهای بی‌نظیری دارند. همچنین یک رستوران ساحلی به ‌نام marbravo در این‌جا قرار دارد. علاوه‌براین دارای تراس سرپوشیده برای غذاخوری در فضای باز است. پیشنهاد می‌شود یک جلسه دو ساعته غواصی را در این ساحل رزرو کنید و نهایت لذت را ببرید.

سواحل پرتغال

ساحل Praia de odeceixe algarve

این ساحل زیبا در روستای odeceixe است که در فصل تابستان گردشگران بسیاری به آن سفر می‌کنند. این ساحل برای شنا بسیار عالی است همچنین در آن موج‌سواری نیز صورت می‌گیرد. این ساحل در چهار کیلومتری روستا odeceixe واقع شده. برای این‌که بخواهید به این روستا بروید و از ساحل دیدن کنید می‌توانید با قطار به این روستا سفر کنید. همچنین می‌توانید یک پیاده‌روی عالی در دره رودخانه تجربه کنید. گردشگران و مسافرانی که به این مکان سفر می‌کنند، می‌توانند در هتل کوله‌پشتی دوستانه اقامت کنند. این هتل، طیف بسیار وسیعی از اتاق دارد که در طبقه دوم تمامی اتاق‌ها دارای بالکن هستند. این هتل به کافه و رستوران نیز نزدیک است.

گشت‌وگذار در سواحل کشور پرتغال

ساحل Foz de minho minho

فوز د مینهو شمالی‌ترین ساحل پرتقال است ‌که در جنوب غربی شهر camjnha واقع گردیده. این ساحل در نزدیکی جنگل کاج قرار دارد و سالانه گردشگران زیادی به این ساحل برای تفریح سفر می‌کنند. این ساحل برای شنا مناسب است. گردشگران و مسافران می‌توانند در این ساحل در هتل porta do sol اقامت کنند که دقیقا روی ریو مینهو و در نزدیکی مسیر پیاده‌روی سواحل فوز واقع‌ گردیده‌ است. همه اتاق‌های هتل مجهز به بالکن هستند و بعضی از اتاق‌ها ویوی دریا دارند. علاوه‌براین، هتل مجهز به دو استخر، رستوران، سونا و اسپاست.

تور پرتغال، سواحل پرتغال

ساحل Praia de figueira

مسیر رفتن به این ساحل بسیار دشوار است اما ارزش آن را دارد که به آن سفر کنید. اول باید از روستای فیگویرا عبور کنید که مسیری بسیار ناهموار دارد. شما این مسیر را با ماشین نیز می‌توانید طی کنید اما اگر پیاده بخواهید بروید، حدود ۲۵ دقیقه طول خواهد کشید. این ساحل به دلیل مسیر ناهموارش در اکثر مواقع خالی از جمعیت است.

سواحل کشور پرتغال

ساحل کمپورتا آلنتجو

کمپورتا آلنتجو بزرگ‌ترین ساحل‌‌ پرتقال است که یک سوم کشور را دربرمی‌گیرد. ساحل کمپورتا در آلنتجو قرار دارد و از بهترین سواحل پرتقال است. این ساحل، ماسه‌های بی پایان دارد و به همین دلیل به ساحل متروکه مشهور است. 

بیشتر بخوانید: آشنایی با شهر دیدنی پورتو + معرفی ۱۱ جاذبه پورتو برای سفر به پرتغال

در کنار این ساحل، رستوران‌های متعددی وجود دارد که طرفداران بسیاری دارند. گردشگران و مسافرانی که به این مکان سفر می‌کنند، می‌توانند در هتل آلکاسردوسال (alcacer do sal) اقامت کنند که مجهز به امکاناتی مانند استخر در فضای باز، مرکز آبگرم و سلامتی است.

ساحل‌های پرتغال

ساحل praia da bordeira و praia do amado Algarve

این دو ساحل از بهترین سواحل اروپا هستند. هر سال گردشگران بسیاری به این سواحل سفر می‌کنند. ساحل پرایا دو آمادو بسیار وسیع و گسترده و برای موج‌سواری مناسب است؛ همچنین بین موج‌سواران از محبوبیت بالایی برخوردار است. هر دو ساحل به روستای carrapateira نزدیک هستند. ساحل پرایادابوردیرا تپه‌های شنی‌غول پیکری دارد.

گشت‌وگذاردر سواحل پرتغال

گردشگران و مسافرانی که به این مکان سفر می‌کنند، می‌توانند در آپارتمان‌های خصوصی و مجهز به آشپزخانه اقامت کنند. همین‌طور امکان رزرو اتاق‌های دو نفره نیز در هتل‌های این منطقه وجود دارد. این اتاق‌ها مناظر زیبایی از دره را به نمایش می‌گذارند. همچنین می‌توان در استخرهای روباز carrapateira نیز به تفریح بپردازند.

تفریح در ساحل در پرتغال

ساحل praia galapos parque natural da araabida

این ساحل از سال ۱۹۷۶ یک منطقه حفاظت‌شده و زیستگاه انواع حشرات است. همین‌طور در این منطقه می‌توان باز و عقاب‌ها را نیز مشاهده کرد. شن‌های این ساحل به رنگ سفید است و پشتوانه جنگل بسیار زیبایی دارد. گردشگران و مسافرانی که از گوشه گوشه جهان به این ساحل سفر می‌کنند، می‌توانند در یک هتل دوست‌داشتنی و casa da adoa اقامت کنند. این خانه دوست‌داشتنی درست کنار دریا واقع گردیده است. همچنین می‌توانید اتاق‌های خانوادگی را به همراه آشپزخانه رزرو کنید.

ساحل در پرتغال

ساحل پورتوکوووآلنتخو

ساحل پورتوکووو که درآلنتخو قرار دارد، از جمله ساحل‌هایی است که دست‌نخورده و در بین پرتغالی‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار است. این ساحل تپه‌های ملایم و آرامی دارد و برای استراحت مناسب است که حس خوشایندی را به شما القا می‌کند.

افراد زیادی آخر هفته‌های خود را برای استراحت کردن در این ساحل می‌گذرانند. این ساحل در بیش‌تر مواقع ساکت و خالی از جمعیت است و در ماه اوت شلوغ می‌شود. مسافران و گردشگرانی که برای بازید از ساحل به این منطقه سفر می‌کنند، می‌توانند در هتل‌هایی که در شهر مستقر شده است، اقامت کنند.

سفر به پرتغال و سواحل زیبای پرتغال

ساحل comporta beach

ساحل کتمپرتا از زیباترین سواحل کشور پرتقال به شمار می‌رود. این ساحل شگفت‌انگیز در سمت جنوب لیسبون قراردارد. چنانچه بخواهید به این ساحل بروید، حدود یک ساعت زمان لازم است. مسیری که به این ساحل ختم می‌شود، بسیار دیدنی و جذاب است که چشم هر ببینده‌ای را به‌خود خیره می‌کند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با بهترین رستوران‌های شهر لیسبون پایتخت کشور پرتغال

در کنار ساحل، کلبه‌های زیبای ساحلی و تپه‌های ماسه‌ای وجود دارد که جلوه خاصی را ایجاد کرده‌اند. همچنین رستوران‌های چوبی نیز در کنار این ساحل به چشم می‌خورند.

بهترین سواحل کشور پرتغال

ساحل canto marinho

این ساحل به‌عنوان ساحل وحشی و فریبنده مشهور است. ساحل canto از جمله سواحلی به‌حساب می‌آید که طبیعت جالب و خاصی دارد که می‌تواند برای هر گردشگری جذاب به نظر برسد. این ساحل دارای صخره‌های سنگی است که با جزرومد آب دیده می‌شوند. همین‌طور کاملا مناسب برای شناگران است و لحظه‌های خوشی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

دیدنی‌ترین ساحل در پرتغال

علاوه‌براین، افرادی که نمی‌توانند شنا کنند، می‌توانند با سورتمه‌های ساحلی اوقات خوشی را در این ساحل تجربه کنند. پیشنهاد می‌شود اگر به پرتقال سفر کردید، حتما از سواحل زیبای آن دیدن کنید.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات