آشنایی با پارک لند آف لجندز آنتالیا + برنامه‌ها و تفریحات

2 سال پیش 0 دیدگاه

 پارک لند آف لجندز آنتالیا یک پارک تفریحی بزرگ است که در نزدیکی بلک، حدود 1 کیلومتر دورتر از ساحل واقع شده است. این محبوب‌ترین پارک موضوعی در کل منطقه آنتالیاست و سالانه نزدیک به 2 میلیون نفر را از سراسر جهان جذب می‌کند. این پارک خانوادگی قطعا مکانی است که تماشای آن را نباید از دست داد.

با ورود به این استراحتگاه، احساس می‌کنید به دنیای افسانه‌ها منتقل می‌شوید. این اقامتگاه با ویژگی‌های بی‌شماری که دارد به دیزنی‌‌لند ترکیه شهرت دارد. باید گفت این پارک، فضایی فوق‌العاده‌ برای خالی کردن هیجان و فعال کردن تخیل کودکان است. سرزمین افسانه‌ها با جاذبه‌های متعددش از جمله قلعه افسانه‌ای، پارک آبی بزرگ و پارک ماجراجویی هیجان‌انگیز، مکانی عالی برای تجربه لحظات سرگرم‌کننده است.

برای دیدن جاذبه‌های پارک لند آف لجندز به بیشتر از یک روز نیاز دارید. در واقع شما و خانواده‌تان می‌توانید چند شب در هتل کینگدام که مستقیما در پارک قرار دارد، اقامت کنید و از تعطیلات مفرح و فراموش‌نشدنی لذت ببرید. در ادامه با پارک لند آف لجندز بیشتر آشنا خواهید شد.

جاذبه‌های پارک لند آف لجندز

Land of Legends مجموعه تفریحی عظیمی در شرق آنتالیا و در ساحل جنوبی ترکیه است و شامل یک پارک آبی بزرگ، پارک موضوعی، هتل و مرکز خرید می‌شود. این پارک آبی تا حد زیادی بزرگ‌ترین پارک در ترکیه به شمار می‌رود.

برنامه‌های شبانه لند آف لجندز آنتالیا توسط گروه هتل‌های ریکسوس اداره می‌شود، بنابراین تمام مهمانانی که در هر یک از هتل‌های ریکسوس اقامت می‌کنند، به طور خودکار به پارک تفریحی رایگان دسترسی دارند. خدمات شاتل رایگان توسط تمامی هتل‌های ریکسوس در استان آنتالیا ارائه می‌شود.

لند آف لجندز ترکیه

برخی از هتل‌های منتخب در بلک و همچنین بسیاری از استراحتگاه‌های دیگر در استان آنتالیا، ورودی رایگان برای مهمانان خود ارائه می‌دهند. این هتل‌ها سفرهای یک روزه به سرزمین افسانه‌ها را برای کل خانواده ترتیب می‌دهند. اگر می‌خواهید با ماشین شخصی به پارک برسید، در مجموع 1300 جای پارک رایگان در دسترس است. بهتر است بلیط  Land of Legends park خود را از قبل به صورت آنلاین رزرو کنید. این به شما کمک می‌کند از ترافیک خطوط دوری و تعطیلات خود را بدون نگرانی برنامه‌ریزی کنید. برای خرید بلیط و فعالیت‌های بیشتر در منطقه آنتالیا از فروشگاه رسمی بلیط آنتالیا دیدن کنید.

جاذبه‌های اصلی پارک آبی لند آف لجندز

پارک آبی

از همه گردشگران دعوت می‌شود تا به این دنیای سرگرم‌کننده آبی بپیوندند. با سواحل شنی سفید و درختان نخل در حال نوسان اطراف پارک، شما به یک بهشت ​​گرمسیری منتقل خواهید شد. این پارک آبی بزرگ در مجموع دارای 55 سرسره است و سرگرمی خوبی برای افراد مسن و همچنین جوانان به شمار می‌رود. برای کسانی که ترجیح می‌دهند از هیجان زیاد دوری کنند، سرسره ملایم‌تری نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: جزیره جوندا | بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین جزیره در کشور ترکیه

همچنین می‌توانید سوار قایق شوید. پارک آبی لند آو لجندز، فعالیت‌های زیادی برای انجام دارد. حتی اگر علاقه‌‌مند هستید، می‌توانید در کلاس‌های غواصی نیز شرکت کنید یا شاید دوست داشته باشید با دلفین‌ها شنا کنید. مربیان اطلاعاتی در مورد زندگی دلفین‌ها و نحوه مراقبت از آن‌ها در پارک ارائه می‌دهند. کسانی که می‌خواهند شرکت کنند باید حداقل 8 ساله و آشنا به شنا باشند.

 

 

جاذبه پارک لند آف لجندز

جاذبه‌های اصلی پارک آبی

این پارک آبی دارای 55 سرسره آبی است که برای افرادی که عاشق هیجان هستند، پیشنهاد می‌شود. شما همچنین می‌توانید از پارک ماجراجویی، ترن هوایی و دیگر جاذبه‌های پارک لند آف لجندز دیدن کنید. بیش از 30 سواری در پارک موضوعی با طراحی بسیار غنی منتظر شما هستند. پارک آبی لند آف لجندز، هر آنچه از یک پارک ماجراجویی انتظار دارید به شما ارائه می‌دهد. برخی از وسایل سواری پارک، حتی برای حرفه‌ای‌ها هم هیجان‌انگیز است.

به طور مثال در Hyper Coaster شما 62 متر به هوا می‌روید، طوری که می‌توانید آسمان را لمس کنید. از طرف دیگر، Typhoon Coaster شما را از ارتفاع 43 متری به داخل آب می‌برد، در حالی که Sky Fighter شما را برای چند دقیقه در هوا نگه می‌دارد. افراد محتاط نیز با چرخ‌فلک زنجیره‌ای هیجان‌زده خواهند شد. شاید شما هم دوست داشته باشید فرش پرنده را امتحان کنند.

کنسرت‌های لند آف لجندز

نمایش‌ها و کنسرت‌های به یادماندنی

این سرزمین افسانه‌ها با رویدادهای نفس‌گیر و اجراهای هنرمندان مشهور جهان، بازدیدکنندگان را در هر سنی مجذوب خود می‌کند. به طور مثال در نمایش باشکوه قایق در کانال هر شب، شما وارد دنیای فانتزی خواهید شد. در انتهای کانال یک قلعه افسانه‌ای قرار دارد که بر روی کل مجموعه در ارتفاع 111 متری قرار دارد.

نمایش لیزر در این پس‌زمینه چشمگیر است. از سوی دیگر، فواره Chimera میزبان نمایش‌های آبی رنگارنگ است، جایی که به نظر می‌رسد فواره‌ها هماهنگ با موسیقی می‌رقصند و به معنای واقعی کلمه در آن، ذوب می‌شوند. علاوه بر این، پارک لند آف لجندز آنتالیا، میزبان نمایش‌های دی جی، نمایشگاه‌ها و برنامه‌های بی‌نظیر و کنسرت است.

 بیشتر بخوانید: جاذبه‌های روستای اوزون گل در ترکیه که باید ببینید

نمایش اصلی و رژه قایق

 کانالی که از وسط مرکز خرید قلعه مانند با ساختمان‌های سفید و قصر مانند تا قلعه افسانه‌ای امتداد دارد، هر شب میزبان رویدادی خارق‌العاده است که شما را به دنیایی دیگر می‌برد. نورهای منعکس‌شده در آب، لباس‌های خیالی و نمایش‌های موزیکال فرانکو دراگون، تنها بخشی از این تفریحات هستند. فرانکو دراگون، کارگردان تئاتر بلژیکی است که به خاطر کارش با Cirque du Soleil شناخته می‌شود.

مراکز خرید لند آف لجندز

نمایش دلفین

لونا، ارس، عسل، زنیا و لوزا؛ این‌ها شخصیت‌های اصلی نمایش دلفین در پارک لند آف لجندز هستند. دلفین‌های دوست‌داشتنی به طور همزمان با مربیان خود در آب شنا می‌کنند، با توپ، حلقه‌بازی و ترفندهای دیگری را انجام می‌دهند. زیست‌شناسان دریایی آمریکایی دریافته‌اند که حیوانات باهوش وقتی می‌توانند یک کار را حل کنند، خوشحال می‌شوند و بنابراین پچ‌پچ و صدای فریاد آن‌ها را می‌توان به نوعی خنده تعبیر کرد.

 

کافه‌های پارک لند آف لجندز

خیابان خرید با بیش از 100 فروشگاه در  لند آف لجندز

مرکز خرید منحصر به فرد پارک لند آف لجندز خود را مانند یک مجموعه قلعه نشان می‌دهد. این مراکز خرید، ساختمان‌های کاخ‌مانند سفیدی دارد که مانند شهر ونیز در امتداد کانالی که از مرکز حیاط می‌گذرد، ردیف شده‌اند.حتی می‌توانید در کانال سوار گوندولا شوید.

300 برند شناخته‌شده بین‌المللی و برندهای متعدد ترکیه در بیش از 100 فروشگاه عرضه می‌شود. طیف وسیعی از کالاها تقریبا در همه زمینه‌ها از جمله پوشاک، لوازم آرایشی، اسباب‌بازی، کالاهای چرمی، اقلام تزئینی، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالاهای برقی را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید همه‌چیز را اینجا پیدا کنید.

در صورت گرسنگی نیز می‌توانید در یکی از کافه‌ها یا رستوران‌های اینجا، جایی پیدا کنید که برای هر سلیقه‌‌ای قابل قبول است. در ادامه شما را با رستوران‌های پارک آشنا می‌کنیم.

رستوران‌های پارک لند آف لجندز

رستوران‌ها و کافه‌های پارک لند آف لجندز

رستوران‌ها و کافه‌های متعددی را می‌توان در سراسر مجموعه یافت. تقریبا هر طعمی در این رستوران ‌ها ارائه می‌شود. بچه‌ها، کیوسک‌های دونات و پایه پاپ کورن را دوست دارند، در حالی که والدین می‌توانند از یک قهوه در استارباکس لذت ببرند. البته پیتزا و همبرگر هم وجود دارد، اما غذاهای محلی ترکی را حتما امتحان کنید.

 رستوران‌ لبنانی در این مجموعه محبوبیت زیادی دارد. همچنین می‌توانید در یکی از کافه‌های کنار کانال بنشینید و از زیبایی‌های فضا لذت برده و شلوغی رنگارنگ اطراف را تماشا کنید.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات