بازار، تفریحات و بهترین شهرها هنگام کریسمس در سوئیس را بشناسید

3 سال پیش 0 دیدگاه

سوئیس همیشه شهری جادویی بوده است. اما در کریسمس بیش‌تر از هر زمان دیگری در زمان تعطیلات کریسمس، زمانی که تزئینات درخشان سراسر شهر را پوشانده است، نوشیدنی‌های گرم و بلوط‌های برشته شده که شما را در حال گشت زدن در بازارهای کریسمس گرم می‌کند و سایر خوراکی‌های فصلی که شهر را پر می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان سفر به سوئیس چه فصلی از سال است؟

ویترین‌های فوق‌العاده در تمام فروشگاه‌های شهر، پیست‌های اسکیت روی یخ، کنسرت‌ها و تفریحات در کریسمس، می‌تواند تعطیلات هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما نیز در اینجا بهترین بازارها، شهرها و تفریحات در کریسمس در سوئیس را که می‌توانید در به آن‌جا بروید را برای شما آورده‌ایم تا علاوه‌بر کسب اطلاعات، از مکان‌های دیدنی و توریستی این کشور غافل نشوید.

تعطیلات کریسمس در سوئیس

بهترین بازارهای کریسمس در سوئیس

1-Basel 

بازار کریسمس بازل یکی از بهترین بازارهای کریسمس در سوئیس بوده است که دارای یک سنت ریشه‌دار بوده و ارزش بازدید هر ساله را دارد. بازل از تنها شهرهای قدیمی سوئیس است که به خوبی حفظ شده و زیر نور کریسمس می‌درخشد. در این بازار تقریبا 100 درخت کاج بلند در کنار خیابان‌ها قرار دارد و مانند نگهبان‌هایی با نور روشن ایستاده‌اند. بازار کریسمس بازل را می‌توانید در Barfusserplatz و در munsterplatz که از زیباترین میدان‌های سوئیس و بازل است، پیدا کنید.

2-Bern

در این‌جا فضایی آرام و دلنشین در کلیسای جامع در انتظار شما است. غرفه‌های این بازار، درست در کنار پورتال کلیسای جامع و با نمایش آخرین داوری در آن جمع می‌شوند. در این بازار محصولات صنایع دستی و نانوایی، منطقه‌ای، اقلام آشپزی و هنری، جواهرات و بازی‌ها و غیره همه در این بازار جمع می‌شوند. اما همه این اقلام متنوع دارای یک نقطه مشترک هستند؛ تمامی این اقلام و هدایا به طور بالقوه همه با عشق، مهارت و تخیل درست شده و شکل گرفته‌اند. از این رو فضای کلیسای جامع بسیار خاص است و شما را تحت طلسم خاص خود قرار خواهد داد که باعث می‌شود به دور از هر همهمه و شلوغی از فضای آن لذت ببرید. شما می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی برن دیدن نمایید.

کریسمس در زوریخ

3-Gruyers

گرویر یک شهر قرون وسطایی است که در طول هفته آخر دسامبر، پذیرای بازار سنتی صنایع دستی کریسمسی در خیابان اصلی گرویر است. در پای Pre-Alps شما توسط جذابیت و معماری زیبای شهر مسحور خواهید شد. نام این شهر نیز از این منطقه و پنیر خوشمزه آن گرفته شده‌است و گذر زمان تاثیری بر آن نداشته و دارای محیطی عالی است. با سفر به گرویر می‌توانید زیباترین روستای غرب سوئیس را کشف کنید. 

بهترین تفریحات در کریسمس در سوئیس 

سوئیس در واقع کشوری است که در فصل زمستان، به ویژه در هفته‌های نزدیک به کریسمس زنده می‌شود. بازارهای زیبا در سراسر کشور برپا می‌شود و مراکز شهر با چراغ‌های پر‌نور و زیبا می‌درخشند. حتی ساختمان‌های تاریخی شهر نیز در این زمان به شکل زیبایی مزین می‌شوند و به روح جشن می‌پیوندند. در این‌جا نیز بهترین تفریحاتی که می‌توانید در این زمان استفاده کنید تا تعطیلاتی خاطره انگیز برای خود بسازید، را برای شما معرفی کرده‌ایم:

  • اسکیت روی یخ

در طول فصل جشن تمامی مناطق سوئیس، یک فضای اسکیت روی یخ را برپا می‌کنند. برخی از این پیست‌ها مانند "لوکارنو" که پیاتزا گرانده آن را می‌گیرد، قطعا ارزش بازدید را دارد. گزینه دیگر تفریحات کریسمس در سوئیس زوریخ یا مجتمع یخی Dolder، بزرگترین پیست یخ مصنوعی سوئیس است که فوق‌العاده محبوب است و طرفداران زیادی هم دارد. 

بهترین شهرهای سوئیس برای سفر در کریسمس

  • فوندو پنیر بخورید

با حفظ سنت جلوگیری از سرمای زمستان، باید مطمئن شوید که هنگام سفر به سوئیس، فوندو پنیر مذاب را امتحان کرده باشید. فوندو غذای ملی سوئیس است که خوردن آن لذت خاصی در فصل زمستان دارد. البته بهتر است این غذا را قبل از رفتن به اسکی نخورید اما مطمئن باشید که یکی از بهترین راههای ممکن برای بازسازی انرژی است. 

تفریحات هنگام کریسمس در سوئیس

  • به راهپیمایی روز کریسمس در سوئیس بروید

اگر برای داشتن تفریحات در سوئیس هستید یا تعطیلات روز کریسمس خود را در سوئیس می‌گذرانید، پیشنهاد می‌کنیم که به مرکز سوئیس بروید. در روز کریسمس، مردم با پوشیدن تریکلر (زنگ‌های غول پیکر گاو)، نقاب و کوبیدن روی طبل به خیابان‌ها می‌روند. همه این مراسم برای چند روز و تا شب سال نو ادامه دارد. در حقیقت این یک سنت قدیمی است که بنابر اعتقادات قدیمی قرار است تا مدت‌ها تمام ارواح شیطانی را دور کند. 

بهترین شهرهای سوئیس برای سفر در کریسمس

سوئیس کشوری با آلپ‌های پوشیده از برف، دریاچه‌های یخبندان آبی شفاف و شهرها و روستاهای بی‌شماری است که برای ذکر کردن در تبریک‌های فصلی بیجا نیستند. در این قسمت نیز با معرفی بهترین شهرهای سوئیس، شما را در انتخاب شهری زیبا و گذراندن تعطیلاتی عالی و تفریحات در سوئیس، راهنمایی کنیم.

1-مونترو

مونترو در صدر جدول بهترین شهرهای کریسمس در سوئیس و تفریحات در سوئیس است؛ زیرا دارای یک فضای بینظیر برای جشن است و همین‌طور تمام ویژگی‌هایی که آن را به زیباترین شهر سوئیس در کریسمس تبدیل کند را دارد. البته به‌جز این موارد، رویدادهای متعدد دیگری نیز وجود دارد که مونترو را به بهترین مقصد برای تفریحات در سوئیس، تبدیل کند.

مونترو

2-لوسرن

برای داشتن یک کریسمس سنتی و بدون محدودیت، لوسرن بهترین مکان محسوب می‌شود. لوسرن جشن‌های خود را با روشن کردن چراغ‌های کریسمس در سوئیس و پیست یخی live on ice، آغاز می‌کند. از آن لحظه به بعد، خیابان‌ها مملو از بازارها و غرفه‌های مختلف می‌شوند که در آن صنعت‌گران هدایایی دست ساز ارائه می‌کنند. از  جاذبه‌های دیدنی لوسرن دیدن نمایید.

بیشتر بخوانید: افراد مشهور در سوئیس

3-سنت گالن

سنت گالن یکی از بهترین مقاصد کریسمس در سوئیس است. نه تنها به این دلیل که یک میراث جهانی است، بلکه به این دلیل که ساکنان آن واقعا می‌دانند چگونه و به شکلی با کریسمس برخورد کنند. سنت گالن به سادگی با نور 700 ستاره در بالای خیابان و در طول جشن و تعطیلات می‌درخشند. آن‌ها منظرهای چشمگیر ایجاد می‌کنند و در کنار بلندترین درخت کریسمس در سوئیس که هر ساله در مقابل کلیسای جامع شهر برپا می‌شود، فضای شگفت انگیزی را برای تماشاگران به‌وجود می‌آورند.

سنت گالن

4-Stein am Rhein

این شهر با معماری قرون وسطایی خود تقریبا یکی از زیباترین شهرهای سوئیس در زمان کریسمس است. البته می‌توانید به این موارد نیز، آداب و رسوم شهر در تزئین خیابان‌های بازار کریسمس را اضافه کنید که هر ساله با تم داستانی متفاوتی برگزار شده و کریسمس را به یک فانتزی جادویی برای همه تبدیل می‌کند. برای رفتن و به این‌جا و داشتن تفریحات در سوئیس می‌توانید مسیر یا Marliweg را در شهر دنبال کنید تا غارهای مختلف و مخفی آن را با موضوعات داستانی مختلف کشف کنید.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات