راهنمای سفر به ژاپن

5 سال پیش 0 دیدگاه

ژاپن، کشوری جزیره‌ای است که تاریخ و فرهنگ بسیار زیادی دارد. از بیابان حماسی هوکایدو گرفته تا سواحل گرمسیری اوکیناوا، سفر به ژاپن تجربه‌ای است که مانند هیچ جای دیگری نیست. فرقی نمی‌کند به غذا، فرهنگ، تاریخ یا فضای باز علاقه‌مند باشید، ژاپن همه چیز برای همه سلیقه‌ها دارد. تعداد سفر گردشگران به ژاپن در حال افزایش است و به راحتی می‌توان دلیل آن را فهمید.

با این حال، جزایر هوکایدو، کیوشو و شیکوکو نیز میزبان برخی از خیره‌کننده‌ترین مناظر کشور هستند و قطعا ارزش دیدن را دارند. هر چیزی که بخواهید، می‌توانید در ژاپن پیدا کنید. با مطالعه راهنمای تور ژاپن، خود را در یکی شگفت‌انگیزترین مقاصد روی کره زمین خواهید یافت.

اگر اولین باری است که به «سرزمین طلوع خورشید» سفر می‌کنید، قطعا بازدید از پایتخت آن و همچنین برخی از مکان‌های شناخته‌شده‌تر دیگر مانند کیوتو و اوزاکا را توصیه می‌کنیم. این راهنمای کامل سفر به ژاپن پاسخ تمام سوالات شما را دارد. ما دقیقا هزینه سفر به ژاپن را به اشتراک می‌گذاریم و نکاتی را برای صرفه‌جویی در بودجه به کار می‌گیریم! از غذاهایی که باید در ژاپن امتحان کنید تا میزان بودجه، وسایل مسافرتی برای بسته‌بندی و بهترین کارهایی که در ژاپن باید انجام دهید، در راهنمای سفر به ژاپن ذکر شده است.

چگونه می‌توان به ژاپن سفر کرد؟

چگونه می‌توان به ژاپن سفر کرد؟

ژاپن، ترکیبی شگفت‌انگیز از صلح و هرج و مرج، مدرنیته و سنت است. اگر قصد سفر در سراسر ژاپن را دارید، مجوز JR ضروری است. آن‌ها به شما امکان استفاده نامحدود از قطارهای ریلی ژاپن را برای 7، 14 یا 21 روز می‌دهند. این شامل shinkansen (قطارهای گلوله‌ای) می‌شود. گذرنامه معمولی چیزی است که بیشتر مسافران دریافت می‌کنند، اما اگر خدمات بیشتری می‌خواهید، می‌توانید پاسپورت سبز را دریافت کنید. قیمت کارت‌های JR بسته به نرخ ارز تغییر می‌کند، بنابراین قیمت‌ها نیز تغییر می‌کنند.

بهترین شهرهای ژاپن

بهترین شهرهای ژاپن کدامند؟

ژاپن کشور بزرگی است و اگر از تمام شهرهای قابل توجه بگوییم، فهرست گسترده‌ای برای بازدید داریم. اما اگر برای اولین بار است که به ژاپن سفر می‌کنید، این شهرها مکان خوبی برای شروع هستند زیرا دید خوبی از فرهنگ این کشور را به شما می‌دهند و رفت و آمد نسبتا آسانی دارند. بسیاری از افرادی که برای اولین بار به ژاپن سفر می‌کنند، از توکیو به عنوان توقفگاه، استفاده و تنها چند روز را در آنجا سپری می‌کنند. در این صورت واقعا عدالت را در کشور رعایت نمی‌کنید. گذراندن یک هفته در ژاپن به شما این امکان را می‌دهد که حداقل دو شهر را ببینید.

بیشتر بخوانید: تفریحات رایگان اطراف ایستگاه توکیو

در همه شهرهای ژاپن، تجربه شما بی‌نظیر خواهد بود. محبوب‌ترین آن‌ها توکیو، کیوتو، اوزاکا و  هیروشیما هستند. برخی از شهرهای دیگر که ارزش بازدید دارند، عبارتند از: یوکوهاما، نارا و میاجیما. هنگام برنامه‌ریزی برنامه سفر خود، باید به شهرهای کوچک‌تر در فاصله معقول نیز توجه کنید. کویاسان، کاماکورا، کوه فوجی، هاکونه، هیمه‌جی و ماتسوموتو همه ارزش دیدن دارند. با سیستم قطار ژاپنی، رسیدن به هر نقطه از کشور بسیار آسان است.

  • شهر توکیو:

این کلان‌شهر بزرگ احتمالا جایی است که شما خاطره سفر به آن را فراموش نخواهید کرد. از تجربیات عجیب و غریب گرفته تا غذاهای شگفت‌انگیز در توکیو وجود دارد. توکیو قطعا ارزش وقت گذاشتن در برنامه سفر شما را دارد.

  • شهر کیوتو:

مملو از تاریخ، معابد مهم، معماری باشکوه و فضایی جذاب است‌. این شهر در بسیاری از راهنمای سفر به ژاپن مورد علاقه است. اگر با بچه‌های کوچک‌تان سفر می‌کنید، کارهای زیادی برای انجام دادن در کیوتو با بچه‌ها وجود دارد. از طرفی غذاهای سنتی کیوتو را باید امتحان کنید!

  • شهر اوزاکا:

یکی دیگر از قطب‌های اصلی برای پرواز در داخل و خارج از ژاپن، اوزاکاست که ارزش بازدید دارد. این شهر پر از مکان‌های تاریخی و غذاهای خوشمزه است. اوزاکا، شهر خوبی برای گذراندن یک شب با دوستان به شمار می‌رود.

دیدنی‌های برتر ژاپن

  • شهر هاکون:

در پای کوه فوجی، شهری استثنایی به نام هاکون وجود دارد. هاکون یک خلوتگاه آرام، به دور از شهرهای بزرگ ژاپن و فرصتی برای استراحت در یک انسن و خوابیدن در یک ریوکان است. ریوکان‌ها محبوب هستند زیرا می‌توانند تجربه سنتی ژاپنی را به شما ارائه دهند. آن را به عنوان یک اتاق خصوصی، اما با دوش و حمام مشترک در نظر بگیرید. انواع مختلفی از ریوکان وجود دارد، بنابراین قیمت‌ها می‌تواند از 80 تا 400 دلار در شب متغیر باشد. ریوکان‌ها معمولا برای هر نفر هزینه دریافت می‌کنند، بنابراین قبل از پرداخت، موارد ارائه شده را بررسی کنید. همچنین شایان ذکر است که برخی از ریوکان‌ها حتی وعده‌های غذایی اولیه مانند برنج و سبزیجات را سرو می‌کنند‌.

دیدنیهای برتر ژاپن چیست؟

در واقع، مدت‌ها قبل از این که بسیاری از دیدنی‌ترین کلیساهای اروپایی ساخته شوند، معابد شینتو و بودایی ژاپن به خوبی تثبیت شده بودند و زائران و حامیان را به طرح‌ها و دکورهای پیچیده خود می‌کشیدند. در همان زمان، این کشور در حال تکمیل مهارت‌ها و مشاغلی بود که آن را در مسیر ثروت قرار می‌داد، از چینی‌ها و سرامیک‌های خوب گرفته تا منسوجات مانند ابریشم را می‌توانید در ژاپن خریداری کنید.

بسیاری از این سنت‌های غنی با وجود جنگ‌ها و ویرانی‌های طبیعی، حفظ شده است (یا بازسازی شده است) و بازدید از ژاپن را به یک ماجراجویی به یاد ماندنی تبدیل می‌کند. تعطیلات در ژاپن با داشتن فهرست بی‌پایانی از جاذبه‌های برتر، کارهای سرگرم‌کننده برای انجام و نقاط دیدنی برای کاوش، مطمئنا یک سرمایه‌گذاری عالی برای شما خواهد بود.

  • کوه فوجی: معروف‌ترین کوه ژاپن است که می‌توانید در سفر در هاکون نگاهی اجمالی به این زیبایی فوق‌العاده داشته باشید.

بیشتر بخوانید: کوه‌های آتشفشانی ژاپن

  • زیارتگاه فوشیمی ایناری تایشا: در این محل جالب که برای گردشگران به «دروازه‌های نارنجی» معروف است، هزاران دروازه نارنجی باشکوه وجود دارد که پیچ و خم مسیرهای منتهی به زیارتگاه را می‌پوشاند.
  • آراشیاما: آراشیاما واقع در لبه غربی کیوتو، منطقه‌ای پر از معابد و زیارتگاه است، اما جاذبه اصلی آن، بیشه بامبو آراشیاماست.
  • معابد ژاپن: مطمئنا معابد در لیست راهنمای سفر به ژاپن شما در لیست اول قرار دارد. معبد غرفه طلایی در کیوتو با محیط باغ و انعکاس آن در حوضچه خیره‌کننده است.
تجربیات منحصر به فرد ژاپن

تجربیات منحصر به فرد در ژاپن

 از دلایل متعددی که ژاپن را به مکانی فوق‌العاده برای بازدید تبدیل می‌کند، تجربه دیدن جاهای دیدنی آن است که فقط در این کشور می‌توان آن را تجربه کرد. در اینجا فقط چند مورد از چیزهایی که به طور کلی فقط در ژاپن وجود دارد را می‌بینید‌.

  • آهو نارا: فقط کمی خارج از اوزاکا، یک پارک (و بخشی از شهر) وجود دارد که به معنای واقعی کلمه مملو از گوزن‌های خالدار زیباست که کاملا اهلی هستند.
  • برفی جیگوکودانی: چند مایلی دورتر از ناگانو، پارکی وجود دارد که در آن میمون‌های ماکاک محلی در یک جکوزی آب گرم خیس می‌شوند و در برف بازی می‌کنند.
  • تماشای کوه فوجی: یکی از جاهای دیدنی ژاپن، کوه فوجی است. از زیباترین کوه‌های آتشفشانی جهان در بیشتر سال برای بازدید که مورد توجه گردشگران است‌.
  • اقامت در یک ریوکان: یکی از جاهای مورد توجه در راهنمای سفر به ژاپن، ریوکان است. با اقامت در این مکان، یک مسافرخانه سنتی به سبک ژاپنی را تجربه کنید تا از مهمان‌نوازی و آرامش ژاپنی لذت ببرید.
  • خوابیدن در معبد: این مکان‌ها، معمولا به ‌عنوان خلوتگاهی برای شاداب کردن بدن و ذهن یا تعمق درک دین در نظر گرفته می‌شود، اقامت در معبد تجربه‌ای منحصربه‌فرد است که فراموش نخواهید کرد.
اطلاعات مهم در مورد ژاپن

رویدادها و جشنواره‌های فرهنگی در ژاپن

در راهنمای سفر به ژاپن ذکر شده است که در زبان ژاپنی، فستیوال‌ها را «ماتسوری» می‌گویند و در تمام طول سال برگزار می‌شود. این جشنواره‌ها، بسیار دیدنی و جالب و از رویدادهای قابل توجه برای گردشگران ژاپنی هستند.

اطلاعات مهم در مورد ژاپن

حقایق جالب، آغازگر مکالمه خوبی با سایر مسافران یا حتی افراد محلی خواهد بود! پس بهتر است در راهنمای سفر به ژاپن با تعدادی از این اطلاعات مهم ژاپن آشنا شوید:

  • ژاپن به طور متوسط ​​هر سال 1500 زلزله دارد!
  • 6852 جزیره کشور ژاپن را تشکیل می‌دهند.
  • بیش از 200 آتشفشان در ژاپن وجود دارد.
  • ماشین‌های فروش خودکار در ژاپن بسیار محبوب هستند. بیش از 5.5 میلیون دستگاه در سرتاسر کشور وجود دارد و همه چیز از تنقلات گرفته تا تخم‌مرغ تازه و دستمال توالت را توزیع می‌کنند. (برخی چیزهای عجیب‌تر که با جستجوی سریع گوگل به شما نشان می‌دهد.)
  • نرخ باسوادی در ژاپن نزدیک به 100 درصد است. ژاپنی‌ها سعی می‌کنند که راه و روش خود را به بقیه آموزش دهند!
  • اولین گیشاها مرد بودند. (کلمه "گیشا" به معنای شخص هنر است.)
سفر به ژاپن

چگونه به ژاپن سفر کنیم؟

ژاپن به طور کلی کشوری بسیار امن و جرم و جنایت در آن کم است. اما حتی اگر دزدی در فرهنگ ژاپنی رایج نیست، این بدان معنا نیست که شما مواظب وسایل خود نباشید. مانند هر جای دنیا، همیشه از محیط اطراف خود آگاه باشید و از عقل سلیم استفاده کنید. همیشه توصیه می‌کنیم که بیمه مسافرتی را دریافت کنید تا مطمئن شوید که در صورت سرقت چیزی یا موارد اضطراری دیگر تحت پوشش هستید.

آیا کارت اعتباری در ژاپن پذیرفته می‌شود؟

کارت‌های اعتباری عمده معمولا در هتل‌های زنجیره‌ای بزرگ، رستوران‌ها یا مغازه‌های خوب در شهرهای بزرگ پذیرفته می‌شوند، اما شما باید پول نقد در دست داشته باشید تا در رستوران‌های کوچک، بازارها یا شهرها و روستاها از آن استفاده کنید. هنوز مکان‌های زیادی وجود دارد که کارت‌های اعتباری در آن‌ها پذیرفته نمی‌شوند، بنابراین ایده خوبی است که تنها به کارت اعتباری خود اعتماد نکنید.

هزینه سفر به ژاپن

هزینه سفر به ژاپن چقدر است؟

اگر قصد سفر به ژاپن را دارید، اولین سوال این است که هزینه‌ی آن چقدر است؟ یک تصور اشتباه بزرگ وجود دارد که ژاپن گران است، اما باید گفت هزینه‌های روزانه آن مانند دیگر شهرهای بزرگ است. راه‌های زیادی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها وجود دارد، اما همچنان باید هزینه بلیط هواپیما و حمل و نقل را خودتان بپردازید. بهتر است فقط با یک بودجه واقع‌بینانه به ژاپن نزدیک شوید و سپس بسته به عادات سفر خود تنظیماتی را انجام دهید.

صرف‌نظر از این که اهل کدام کشور هستید، مطمئن شوید که قبل از عزیمت برای کارت اعتباری بدون هزینه ارز خارجی درخواست داده‌اید. اگرچه این کشور ارزانی برای بازدید نیست، اما مطمئنا راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید در حین سفر به ژاپن در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. صبحانه‌ها و میان وعده‌های خود را در 7-Eleven یا Family Mart دریافت کنید (آن‌ها در همه جای کشور هستند!)

در حالی که ممکن است هرگز به غذا خوردن در یک فروشگاه در کشور خود فکر نکنید، اما به طرز شگفت‌انگیزی، گزینه‌های غذایی تازه و خوبی در این فروشگاه‌ها در ژاپن دیده می‌شوند. بزرگ‌ترین وعده غذایی خود را در ظهر میل کنید و از "مجموعه‌های ناهار" استفاده کنید که اغلب شامل یک وعده غذایی بزرگ (گاهی اوقات همراه با دسر) و معمولا بین 5-7 دلار است.

حمل و نقل در ژاپن

حمل و نقل در ژاپن چگونه است؟

یک راه برای صرفه‌جویی در هزینه قطارها، خرید گذرگاه ریلی ژاپن است. این مقاله دقیقا هزینه گذرنامه JR و نحوه مراقبت از آن را قبل از سفر به ژاپن نشان می‌دهد تا پس از رسیدن به آنجا نگران آن نباشید. همچنین در شهرهای بزرگ، گاهی اوقات "معاملات بسته" برای حمل و نقل وجود دارد. شایان ذکر است که برخی از شهرها گذرگاه‌های حمل‌ونقل مخصوص به خود را ارائه می‌کنند، مانند کیوتو که می‌توانید تنها با استفاده از اتوبوس راکو به تمام جاذبه‌های گردشگری اصلی آن بروید. هر از گاهی ممکن است بخواهید از تاکسی استفاده کنید که چندان ارزان نیست.

زبان ژاپنی‌ها چیست؟

واضح است که زبان ژاپن، ژاپنی است. اما بسیاری از مردم در شهرهای بزرگ مانند توکیو، کیوتو و اوزاکا نیز انگلیسی صحبت می‌کنند. بسیاری از تابلوها به دو زبان ژاپنی و انگلیسی و اعلامیه‌های ایستگاه‌های مترو و قطارها به هر دو زبان انگلیسی و ژاپنی هستند.

آداب و رسوم در ژاپن

  • زمانی که به کشوری غیر از کشور خود سفر می‌کنید، همیشه ایده خوبی است که کمی در مورد موارد مودبانه تحقیق کنید تا به طور تصادفی به چنین افرادی توهین نکنید.
  • عمل خوردن در حالی که راه می‌روید، شلخته تلقی می‌شود. در عوض، جایی برای نشستن و لذت بردن از میان وعده خود پیدا کنید.
  • اشاره کردن در آداب و رسوم در ژاپن بی‌ادبی محسوب می‌شود. در عوض، از دست باز برای ژست استفاده کنید.
  • دمیدن بینی در ملاء‌عام می‌تواند بی‌ادبی تلقی شود. ژاپنی‌ها اغلب به حمام می‌روند تا دچار گرفتگی بینی نشوند.
  • در مترو یا قطار شلوغ، مودبانه است که کوله‌پشتی خود را بردارید و در دست بگیرید.
  • قبل از ورود به بسیاری از مکان‌ها، درآوردن کفش‌های خود یک حسن نیت متداول است. اگر کف در درب بلند شده باشد، نشانگر آن است که باید کفش‌های خود را درآورید.

فرهنگ انعام دادن در ژاپن چیست؟

آیا باید در رستوران‌های ژاپن انعام داد؟ این سؤالی است که ما همیشه وقتی به یک کشور جدید می‌رسیم، از خود می‌پرسیم. این هرگز جالب نیست که غافلگیر شویم و مطمئن نباشیم چه کنیم. در راهنمای سفر به ژاپن آمده است که انعام انتظار نمی‌رود، حتی دادن انعام می‌تواند بی‌ادبانه در نظر گرفته شود و حتی اگر سرور مورد توهین قرار نگیرد، احتمالا گیج خواهند شد.

دین مردم ژاپن چیست؟

بودیسم و ​​شینتو، مذاهب اصلی در ژاپن هستند، اگر چه امروزه نقش مهمی در زندگی بسیاری از مردم ژاپن ندارند. در سرتاسر کشور می‌توانید از معابد و زیارتگاه‌ها دیدن کنید تا درک بهتری از ادیان و فرهنگ پیدا کنید. شما حتی می‌توانید در معبد اقامت کنید تا واقعا در دین بودیسم غوطه‌ور شوید.

غذاهایی که باید در ژاپن امتحان کنید

غذاهای ژاپنی در راهنمای سفر به ژاپن بسیار فراتر از رول‌های سوشی است. در ادامه مقاله به معرفی غذاهای ژاپنی می‌پردازیم. رستوران‌های گیاه‌خواری به طور فزاینده‌ای در بخش‌های بین‌المللی ژاپن محبوب می‌شوند. غذا در ژاپن نسبتا ارزان است، اما اگر دائما از خودتان مراقبت می‌کنید یا به دنبال امتحان کردن بهترین غذای شهر هستید، این هزینه مطمئنا می‌تواند افزایش یابد. به عنوان یک بودجه تقریبی، هزینه‌های زیر را برای هر وعده غذایی در نظر بگیرید:

  • صبحانه - 7 دلار
  • ناهار - 12 دلار
  • شام - 21 دلار

 سوشی تازه، گوشت گاو کوبه، تاکویاکی، اوکونومیاکی و بسیاری از غذاهای خوشمزه دیگر،  بودجه غذایی مناسبی دارد‌. صبحانه اغلب در بسیاری از هتل‌ها و هاستل‌ها ارائه می‌شود. این یک صبحانه ساده خواهد بود، اما باید تا ناهار ماندگار شود. از طرف دیگر، نانوایی‌ها نان تازه را با قیمت کمتر از 2 دلار می‌فروشند که یک صبحانه یا میان‌وعده خوب است. همچنین به خاطر داشته باشید که فروشگاه‌های عمومی در ژاپن غذاهای مناسب و با قیمت‌های بسیار پایین دارند. به طور جدی، شما می‌توانید یک جعبه بنتو یا یک ساندویچ با کمتر از 5 دلار تهیه کنید.

نحوه دریافت خدمات تلفن همراه در ژاپن

نحوه دریافت خدمات تلفن همراه در ژاپن

اول از همه این است که یک سیم کارت محلی را هنگام ورود به ژاپن می‌گیرید. قبل از این که بتوانید سیم کارت را تغییر دهید، باید مطمئن شوید که دستگاه شما روشن است. با این حال، این یک روش نسبتا ارزان و رایج برای دسترسی به شبکه‌های تلفن همراه ژاپنی بدون پرداخت هزینه‌های بالای سفر بین‌المللی از طریق شرکت مخابراتی خانگی شما خواهد بود. در سفرهای ژاپن، نیازی به دریافت سیم کارت نیست. وای فای رایج است و آن را در اکثر هتل‌ها یا هاستل‌ها و همچنین در چندین کافی‌شاپ و رستوران می‌توانید داشته باشید.

ممکن است بخواهید هنگام اقامت در ژاپن یک وای فای قابل حمل را انتخاب کنید زیرا با دسترسی مستقیم به Google Maps سفر را راحت‌تر می‌کند. قیمت‌ها بسته به این که برای چند روز به وای فای نیاز دارید و چه مقدار داده نیاز دارید، متفاوت است. اما به طور کلی، قیمت‌ها کاملا معقول و 4.65 دلار تا 7.80 دلار در روز هستند. ساکورا موبایل هم  سیم کارت و  هم وای فای قابل حمل را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد تا حداکثر 15 دستگاه را متصل کنید. خدمات آن‌ها قابل اعتماد است و دریافت وای فای یا تحویل آن به شما راحت خواهد بود.

هنگامی که در WiFi هستید، می‌توانید به راحتی با دوستان و خانواده در خانه از طریق برنامه‌هایی مانند Skype و Facebook Messenger صحبت کنید و می‌توانید با استفاده از WhatsApp با افراد محلی ارتباط برقرار کنید. گفتنی است، اگر واقعا می‌خواهید سرویس تلفن همراه را با طرح داده دریافت کنید تا همیشه به اینترنت دسترسی داشته باشید، می‌توانید یک سیم کارت ژاپنی بخرید. (باید مطمئن شوید که گوشی شما آنلاک است و قابلیت پذیرش سیم کارت خارجی را دارد.)

بهترین زمان سفر به ژاپن

بهترین زمان سفر به ژاپن

چنانچه قصد سفر به ژاپن را دارید، احتمالا از خود می‌پرسید که چه زمانی از سال برای سفر بهتر است. نکته شگفت‌انگیز سفر به ژاپن این است که هر فصل، زمان بسیار خوبی برای بازدید از ژاپن است و شما یک تجربه کاملا منحصر به فرد خواهید داشت.

ما آنچه را که باید در هر فصل انتظار داشته باشیم و همچنین مزایا و معایب بازدید در این زمان‌ها را در مقاله خود بیان کرده‌ایم: به طور خلاصه، واقعا زمان بدی برای سفر به ژاپن وجود ندارد. هر فصل دارای ویژگی‌های برجسته متفاوتی است. به طور مثال شکوفه‌های گیلاس که در بهار شکوفا می‌شوند، کوه فوجی برای صعود در تابستان باز می‌شود، برگ‌ها در پاییز تغییر رنگ می‌دهند و البته فصل اسکی در زمستان است.

بیمه مسافرتی در ژاپن

آیا برای سفر به ژاپن به بیمه مسافرتی نیاز دارم؟

در حالی که برای ورود به کشور الزامی نیست، ما همیشه خرید بیمه مسافرتی را قبل از هر سفری توصیه می‌کنیم. این بهای ناچیزی برای آرامش‌خاطری است که می‌دانید در مواقع اضطراری یا در صورت سرقت چیزی تحت پوشش قرار دهید.

انواع خوابگاههای ژاپن

مانند هر جای دیگری در جهان، ژاپن نیز دارای طیف گسترده‌ای از اقامتگاه‌هاست. شما می‌توانید در یک هتل کپسولی اقامت داشته باشید یا در یک هتل لوکس. انتخاب کاملا با شماست. علیرغم انواع مختلف اقامتگاه‌های موجود، فضای خوابگاه‌ها معمولا در ژاپن فوق‌العاده است.

  خوابگاه‌ها در ژاپن

خوابگاه‌ها در ژاپن

یک شبکه خوابگاه نسبتا خوب در سراسر ژاپن وجود دارد. اما هاستل‌ها نیز به اندازه سایر خوابگاه‌‌ها محبوب و رایج هستند. اگر به صورت زوج سفر می‌کنید، یک اتاق هتل ژاپنی ارزان‌تر از 2 تخت در یک خوابگاه است.

آپارتمان‌ها در ژاپن

آپارتمانها در ژاپن

ژاپن اخیرا قوانین جدیدی را ارائه کرده است که اجاره‌های کوتاه مدت را محدود می‌کند. Airbnb هنوز یک انتخاب محبوب است، اما توجه داشته باشید که مالکان برای اجاره خانه‌های خود باید مجوز داشته باشند، هنگام انتخاب بهتر این است که یک آپارتمان قانونی یا یک هتل با آشپزخانه کوچک اجاره کنید. این گزینه برای گروه‌ها یا خانواده‌هایی که به فضای بیشتری نیاز دارند، عالی است. قیمت‌ها می‌تواند کمی متفاوت باشد.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات