خرید در بهترین مراکز خرید والنسیا اسپانیا

6 سال پیش 0 دیدگاه

مراکز خرید والنسیا از بهترین جاذبه‌های والنسیا محسوب می‌شود که با توزیع محصولات برند و متنوع  توجه بسیاری از افراد را به‌خود جذب کرده است. علاوه‌بر بازارهای متنوع، والنسیا شهرت زیادی برای مکان‌ها و گالری‌های هنری و علمی دارد. والنسیا سومین شهر بزرگ اسپانیا با مراکز خرید گوناگون هرساله میزبان گردشگران زیادی است که مخصوصا برای خرید کردن به اسپانیا سفر می‌کنند. تخفیف‌های ویژه شعبه‌های والنسیا مانند دپاتمان استور  El Corte Inglés حتی بسیاری از اسپانیایی‌ها را به این شهر می‌کشاند. در ادامه با ما همراه باشید تا با معروف‌ترین مراکز خرید والنسیا آشنا شویم.

مرکز تجاری Bonaire

این مجموعه تجاری در شهر کوچک Aldaia در نزدیکی والنسیا قرار دارد. این مرکز خرید با فروشگاه‌های متعدد جزء یکی از بزرگترین مراکز خرید والنسیا محسوب می‌شود و در بهترین جای شهر قرار گرفته است. هرآنچه که نیاز داشته باشید در این مجموعه پیدا می‌شود و نیاز شما را از مراکز خرید و رستوران تا فضای سرگرمی برآورده می‌کند. در این مرکز همچنین فضای سرپوشیده و فضای باز شامل سالن سینما و پارکینگ و فضای سبز و پارک در نظر گرفته شده است و شعبه‌‌  Primark تنها در این مجموعه وجود دارد. فروشگاه‌های اوت لت با ارائه محصولات برند برای افرادی که به دنبال محصولات مجلل و برندهای معروف دنیا هستند، در این مجموعه وجود داشته و در تمام طول سال با تخفیف‌های ویژه، انتطارات مشتریان خود را برآورده می‌کند.

بهترین مراکز خرید والنسیا اسپانیا

بیشتر بخوانید: زیباترین جزایر اسپانیا | معرفی ۱۰ جزیره اسپانیا برای گردشگری و تفریح

مرکز خرید گرن توریا (Gran Turia)

این مجموعه تجاری در حومه والنسیا در نزدیکی یکی از ورودی‌های شهر Xirivella قرار دارد. این مجتمع تجاری یکی از بهترین مجموعه‌های اسپانیا بوده که نظرات بازدید کنندگان زیادی را به‌خود جلب کرده است. در این مرکز خرید محصولات متنوع زیادی عرضه می‌شود که می‌توان از میان آن‌ها به فروشگاه‌های مبلمان، لوازم خانگی، لوازم تزئینی خانه و دکوری اشاره کرد. این مرکز خرید در سال 1993 افتتاح شد و با مساحت 60 هزار مترمربع و فضاهای مختلف مانند 11 سالن سینما، مجموعه های ورزشی و پارکینگ رایگان با مساحت 3600 مترمربع، بهترین امکانات را در اختیار مشتریان می‌گذارد. دسترسی از والنسیا به این مرکز تجاری بسیار آسان بوده و از طریق مترو و حمل‌و‌نقل عمومی می‌توانید خود را به آن‌جا برسانید.

مراکز خرید والنسیا

مرکز تجاری MN4

در این مرکز خرید والنسیا، همچنین فروشگاه‌ها و پاساژهای مختلفی وجود دارد. هرچند این مرکز خرید در خود شهر والنسیا واقع نشده و در یکی از منطقه‌های تجاری  Alfafar قرار دارد. اگر قصد خرید از مراکز والنسیا اسپانیا را دارید، این مجموعه با ارائه فروشگاه‌های لوازم خانگی، انواع لباس، لوازم الکترونیک و ورزشی همه نیازهای شما برای خرید برطرف می‌کند. این مرکز شامل فضاهای سرپوشیده و روباز بوده و با وجود سالن‌های سینما و مجموعه‌های تفریحی می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که می‌خواهند علاوه‌بر بازارهای والنسیا گشتی در اطراف شهر بزنند.

مرکز خرید در والنسیا

بازار مرکزی والنسیا (Mercado Central)

این مرکز خرید در سال 1920 افتتاح شد و یکی از بزرگ‌ترین بازارهای اروپا با مساحت حدود 8 هزار مترمربع محسوب می‌شود. این  بازار یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید عمومی والنسیا است که تا امروز هم بسیار پرجنب و جوش و شلوغ دیده می‌شود. در این بازار، فروشگاه‌ها و غرفه‌های مختلف، محصولات متنوعی به مشتریان ارائه می‌دهند. طراحی بازار مرکزی والنسیا با شیشه‌های رنگی سقف و شکل گنبدی آن و همچنین تزئینات فضای داخلی با چوب، سرامیک و کاشی‌های زیبا و نور خیره کننده‌ای که از سقف وارد بازار می‌شود، توجه بسیاری را جلب کرده و افراد زیادی را به این مرکز خرید سرزنده و پویا می‌کشاند. این مرکز خرید همچنین در نزدیکی کلیسای  de la Seda یکی از آثار هنری والنسیا قرار دارد.

پاساژهای والنسیا

مدیا مارکت  (Media Market)

اگر جزو افرادی هستید که آخرین مدل‌های وسایل الکترونیکی را دنبال می‌کنید، این بازار با ارائه فروشگاه‌های الکترونیک بسیار و متنوع نیاز شما را برطرف می‌کند. مدیا مارکت با در نظر گرفتن تخفیف‌های ویژه یکی از مراکز قابل توجه در والنسیا محسوب می‌شود. این مجموعه همچنین یکی از بهترین مناطق توزیع محصولات الکترونیک در اروپا به‌حساب می‌آید. مرکز خرید مدیا مارکت در روزهای دوشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب مشغول فعالیت است.

بازارهای والنسیا

منطقه Don Juan De Austria 

این  منطقه یکی از بهترین مراکز فروش محصولات برند در والنسیا محسوب می‌شود و می‌توانید برندهای اسپانیایی و بین المللی محبوب مثل زارا، ماسیمو دوتی، Pull وBear، پارفوا و اسپرینگ فیلد را در این مرکز خرید پیدا کنید.

مراکز خرید شهر والنسیا

منطقه Avenida de Francia

آکوا مال و دپارتمان استور El Corte Inglés از مراکز خرید معروف در والنسیا هستند که با امکانات رفاهی مثل سینما، کافه و رستوران، فضای دلچسب و راحتی را برای افرادی که برای خرید به این منطقه آمده‌اند، فراهم می‌کنند.

مرکز خرید والنسیا

جنوب غربی مرکز شهر

این مجموعه که در جنوب غربی والنسیا قرار گرفته، یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید این شهر است و افراد زیادی برای خرید پوشاک، کفش، زیورآلات، اکسسوری به این ساختمان دو طبقه می‌کشاند. یکی از دیگر شعبه‌های دپارتمان استور El Corte Inglés نیز در این مجموعه وجود دارد.

معرفی بهترین مراکز خرید والنسیا اسپانیا

بیشتر بخوانید: لوکس‌ترین هتل‌های والنسیا برای یک اقامت رویایی

خیابان‌های بین Calle Colón و Calle Cirilo Amorós

این منطقه نیز با عرضه محصولات برند مانند Bimba و Lola یکی از مراکز قابل توجه در والنسیا بوده که با فروشگاه‌های محصولات مختلف از لباس، زیورآلات و کیف مشتریال زیادی را جذب می‌کند. برند پوشاک آقایان El Ganso از فروشگاه‌های معروف این مناطق هستند.

لیست مراکز خرید والنسیا

فروشگاه‌های پوشاک بچه ها

RubioKids، Bóboli و Tuctuc از بهترین مراکز خرید والنسیا است که در آن لباس کودکان به‌فروش می‌رسد. در فروشگاه دپارتمان استور نیز می‌توانید انواع و اقسام مجموعه لباس‌های کودکان را پیدا کنید.

بهترین مرکز خرید در والنسیا

لوازم تزیینی منزل و گالری‌های هنری

زارا هوم (Zara Home) نام یکی از برندهای معروف لوازم خانه است که در فروشگاه‌های مختلفی در والنسیا توزیع می‌شود و در این شهر تعداد زیادی شعبه دارد. این محصولات را می‌توانید از مراکز خرید والنسیا در خیابان‌های Jorge Juan و میدان  Colon پیدا کنید.

شیک‌ترین و بهترین مراکز خرید والنسیا اسپانیا

دیگر شعبه‌های آن در مراکز خرید آکوا، آرنا، Nuevo Centro، Bonaire و اوت لت Alfafar MN4 قرار دارد. این مراکز از جمله بهترین بازارهای خرید والنسیا بوده و در بین افرادی به‌دنبال محصولات برند و لاکچری هستند طرفداران زیادی دارند. شعبه‌های خیابان Colón و Avenida de Francia همچنین از شعبه‌های مطرح این محصولات هستند.

گشت‌وگذار در بازارهای والنسیا

فروشگاه‌های لوازم آرایشی

در والنسیا مراکز خرید زیادی وجود داشته که با شعبه‌های مختلف دسترسی آسانی را مخصوصا برای خانم‌ها فراهم کرده است. فروشگاه لوازم آرایشی مک در خیابان Colón یکی از شعبه‌های معروف  والنسیا و همچنین فروشگاه Sephora در مرکز خرید Don Juan De Austrias از مراکز خریدی است که انواع لوازم‌های آرایش برند و معروف را عرضه می‌کند.

محبوب‌ترین مرکز خرید والنسیا

اگر به‌دنبال عطرهای معروف و برند هستید، این شعبه‌ها می‌توانند محصولات باکیفیتی را در اختیارتان بگذارند. شعبه‌های دیگر فروش عطرهای برند را همچنین می‌توانید در خیابان Passeig de Russafa پیدا کنید.

آشنایی با مراکز خرید شهر والنسیا

بیشتر بخوانید: تجربۀ شش تفریح و جاذبۀ رایگان در اسپانیا | تفریحات رایگان اسپانیا

گالری‌های هنری

گالری‌های معروف Carrer و Galería Thema در منطقه Plaça dAmèrica و Galería Benlliure در Carrer de Ciril Amorós از گالری‌های معروف والنسیا هستند که از صبح تا شب با ارائه محصولات هنری مشغول فعالیت بوده و تنها چند ساعت در میانه روز استراحت می‌کنند. این مراکز خرید برای خریدن سوغاتی از والنسیا بسیار مناسب هستند و گردشگران می‌توانند با خرید محصولات ویژه خاطره سفر به اسپانیا را همیشه در ذهن خود نگاه دارند.

آشنایی با پاساژهای والنسیا

شهر والنسیا با وجود گالری‌های زیبای هنری و علمی توجه گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به‌خود جذب می‌کند. بنابراین علاوه‌بر بازدید از مناطق مهم و قابل توجه می‌توان از خرید کردن در این شهر نیز بسیار لذت برد.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات