معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در برن + آدرس، وبسایت و شماره تلفن

6 سال پیش 0 دیدگاه

رستوران‌های برن به دلیل تنوع و کیفیت بالای غذا گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. رستوران‌های درجه یک و غذاهای خیابانی این شهر طرفداران بسیاری دارد و غذا یکی از دلایل اصلی سفر به سوئیس است. برن، پایتخت سوئیس به شهر فواره‌ها شهرت دارد و ریشه‌های این شهر به قرن دوازدهم بازمی‌گردد. بسیاری از آثار قرون‌وسطایی، ساختمان‌های باستانی، برج‌های ساعت عجیب‌وغریب و رودخانه زیبای Aare از جاذبه‌های دیدنی این شهر زیباست. رستوران‌ها در برن در کنار جاذبه‌های دیدنی، این شهر را به یکی از مقاصد توریستی تبدیل کرده‌ است. در ادامه با معرفی رستوران‌های برن با ما همراه باشید.

رستوران کورنهاوسکلر Kornhauskeller

Kornhauskeller یکی از محبوب‌ترین رستوران‌ها در بین مردم برن و همچنین یکی از برترین رستوران‌های مورد علاقه گردشگران از سراسر جهان است. از غذاهای لذیذی که در این رستوران سرو می‌شود، می‌توان به غذاهای شگفت‌انگیز ایتالیایی و سنتی برن اشاره کرد. غذاهای خاص و دسرهای کلاسیک سوئیسی کوکتل‌ها و نوشیدنی‌های معروف بار طعمی فوق‌العاده دارند‌ که طعم آن‌ها را هرگز فراموش نخواهید کرد.

بهترین رستوران‌های برن

صندلی چرخدار و صندلی بلند نیز از دیگر امکانات این رستوران بوده و از دیگر غذاهای معروف می‌توان به کورنهاوسکلر اسپاگتی، ریزوتو اشاره کرد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Kornhauspl. 18، 3011 برن، سوئیس

تلفن: 41313277272+

وب‌سایت:  kornhaus-bern.ch 

بیشتر بخوانید: حقایق جالب در مورد قلعۀ شیون، پربازدیدترین بنای تاریخی در سوئیس

 

Tibits – رستوران‌های گیاهی در برن

Tibits از رستوران‌های معروف برن است که بین گیاهخواران طرفداران بسیاری دارد. این مکان با ارائه عالی از غذاهای گیاهی برای صبحانه، ناهار و منوی دسر توانسته شهرت بسیاری پیدا کند. سالاد سوئیسی با مکعب بروکلی و سس، سالاد گل کلم بوفالو، مارگریتا، سوپ گازپاچو، پاستا، موسلی و پنکیک از غذاهای معروف این رستوران هستند.

رستوران‌های معروف برن

برنج سرخ‌شده نارگیل و چای سرد کرن بری از جالب‌ترین غذاهای این مکان بوده که بسیار معروف هستند. Tibits شبیه به رستوران‌های هندی است که لحظات لذت‌بخشی را در آن سپری خواهید کرد. کروسان کره و عسل از جمله دسرهای مورد علاقه بسیاری از مردم هستند. بعد از غذا مقداری آبمیوه تازه، چای سرد و قهوه گزینه‌های بی‌نظیری خواهند بود. پنکیک، پاستا، گل‌کلم بوفالو، برنج سرخ شده نارگیل و سوپ گازپاچو از غذاهای محبوب این رستوران و همچنین بهترین گزینه برای گیاه‌خوران محسوب می‌شوند.

آشنایی با بهترین رستوران‌های برن

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Bahnhofpl. 10, 3011 Bern, Switzerland

ساعت کاری: 6:30AM-10:30PM

تلفن: 41313129111+

وب‌سایت: www.tibits.ch

رستوران سودر Suder

Suder یک رستوران کلاسیک سوئیسی است که غذاهای سنتی و فصلی را در یک فضای زیبای زمستانی سرو می‌کند. این مکان همچنین به دلیل سبک منحصربه‌فرد خود در تهیه بشقاب غذاهای دریایی شهرت بسیاری دارد.  انواع میگوی کبابی، صدف، بیکن دودی، گوشت خوک و گوشت گاو بوداده، سالاد خیار، سیب، هلو و پنیر بز از غذاهای معروف این رستوران هستند. محیطی دلنشین با میزهای زیبا، پنجره‌های بزرگ فرانسوی و شیشه‌هایی تمیز از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این رستوران است. بستنی عسل زنجبیلی که برای دسر سرو می‌شود، طعمی بی‌نظیر و حسی شبیه بهشت ​​دارد. 

بهترین رستوران‌های شهر برن

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Weissensteinstrasse 61, 3007 Bern, Switzerland

تلفن: 41313715767+

وب‌سایت: www.restaurant-sueder.ch

 

رستوران Wein & Sein

Wein & Sein یکی از بهترین رستوران‌های برن است که به سبب غذاهای معروف سوئیسی و اروپای مرکزی مراجعه‌کنندگان بسیاری را به خود جذب می‌کند. محیطی بسیار سرگرم‌کننده در کنار وعده‌های غذایی ظهر، غذاهای عصرانه، تجربه فوق‌العاده‌ای برای شما خواهد بود.

معرفی بهترین رستوران‌های شهر برن

از غذاهای معروف و درجه یک این رستوران می‌توان از پاستا گوجه‌فرنگی با ریحان، میگوی سوئیسی با زعفران، توت‌فرنگی و سس باربیکیو، بیکن گل کلم با سبزیجات و آجیل، پنیر با نان و تمشک، بادام و وانیل نام برد. نوشیدنی‌های این رستوران در کنار غذاهای دریایی در بین مردم بسیار محبوب است. ماهی سالمون دودی خیار و بشقاب میگو با منظره‌ای از خیابان‌های شلوغ و کلیسای جامع تاریخی تجربه لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

معرفی مشهورترین رستوران‌‌ها در برن

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Münstergasse 50, 3011 Bern, Switzerland

ساعت کاری: 5–11:30PM

تلفن: 41313119844+

وب‌سایت:  www.weinundsein.ch

 

بیشتر بخوانید: معرفی روستای آپنزل در سنت گالن | یکی از بکرترین روستاهای سوئیس

Mille Sens رستوران‌ برتر در برن

این رستوران یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های برن شناخته می‌شود که طعم بی‌نظیر غذاهای آن را هرگز فراموش نخواهید کرد. این آشپزخانه تلفیقی بدون‌شک یکی از بهترین تجربه‌های شما در برن خواهد بود. غذاهایی که در این‌جا سرو می‌شود، بسیار متنوع و ترکیبی از طعم‌های آسیایی و اروپایی است.

 مشهورترین رستوران‌‌ها در برن

منوهای ناهار شامل ماکارونی غذاهای دریایی، شنیتسل، گوشت خوک، گوشت گاو بوداده، راویولی، اسپاگتی، بشقاب‌های پنیر، ماکارونی ماهی سالمون، فیله، استیک، بیکن، پیتزا، و سیب‌زمینی سرخ‌شده است. همچنین نوشیدنی‌ها متنوع بوده و از کیفیت بالایی برخوردارند. موس خامه‌ای، بستنی، مرنگ سوئیسی، پارفه، mMlle-feuille، فلیجا و کرپ از دسرهای لذیذ این رستوران هستند.

آشنایی با رستوران‌های معروف برن

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Münstergasse 50, 3011 Bern, Switzerland

ساعت کاری: 5–11:30PM

تلفن: 41313119844+

وب سایت:  www.weinundsein.ch/

 

بیشتر بخوانید: بهترین زمان سفر به سوئیس در سال چه فصلی است؟

رستوران گورمندری مولسون Gourmanderie Moleson

Gourmanderie Moleson با غذاهای معروف ایتالیایی یکی از بهترین رستوران‌های برن محسوب می‌شود.‌ غذاها و دسرهای گیاهی این رستوران طرفداران بسیاری دارد و محیط زیبا با پنجره‌های بلند، پرده‌های ضخیم، صندلی‌های پاستلی رنگ و میزهایی با لیوان در همه‌جا، حال‌وهوای قدیمی را داخل رستوران تداعی می‌کند. از غذاهای گوشتی این رستوران می‌توان به استیک گوشت گاو با سبزیجات و نوشیدنی و سیلبرزیبلی کاراملی شده، گوشت گاو با ویسکی یا کالوادو و آووکادو، رشته فرنگی با قارچ، و راویولی پر از گوشت در سس نخود زرد اشاره کرد.

معرفی بهترین رستوران‌های برن

همچنین منوی گیاهی شامل راویولی با پنیر پارمزان و پیاز مروارید، نبات‌های ترد با قارچ و توفوی دودی، توفوی ارگانیک کبابی با گوجه‌فرنگی خشک، زیتون، پنیر بادمجان و در نهایت، توفوی سرو شده روی سس کاری نارگیل داغ با علف لیمو و برگ‌های لیموترش است.

آشنایی با بهترین رستوران‌های شهر برن

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Aarbergergasse 24, 3011 Bern, Switzerland

ساعت کاری: 11:30AM–2:30PM, 6–11:30PM

تلفن: 41313114463+

وب‌سایت:  www.moleson-bern.ch

رستوران پر سر و صدا Kirchenfeld

غذا خوردن در این رستوران تجربه پر سر‌وصدا و پر جنب‌وجوش و سرگرم‌کننده‌ای خواهد بود. ماهی زندر طعم بسیار لذیذی دارد که روی کوسکوس مدیترانه‌ای سرو می‌شود.

معرفی رستوران‌های معروف برن

همچنین تارت لیمو و کیک شکلاتی که روی چرخ‌دستی دسر نمایش داده می‌شود، از بهترین شیرینی‌های این رستوران است که باید حتما آن را امتحان کنید. هنگام ناهار، رستوران مملو از افراد بی‌شماری است که منتظر هستند منوی تنظیم شده روزانه را سفارش دهند.

محبوب‌ترین و مشهورترین رستوران‌‌ها در برن

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Thunstrasse 5, 3005 Bern, Switzerland

ساعت کاری: 8AM–11:30PM

تلفن: 41313510278+

وب‌سایت: www.kirchenfeld.ch

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات