10 مورد از بهترین هتل‌های سانتورینی یونان را بشناسید

3 سال پیش 0 دیدگاه

یونان کشوری پر از جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده است و به همین دلیل هر ساله بسیاری از گردشگران برای داشتن تجربه‌ای بی‌نظیر به آن سفر می‌کنند. تعداد گردشگران خارجی که سالانه به این کشور سفر می‌کنند، بیشتر از کل جمعیت مردم یونان است. همین امر نشان‌دهنده صنعت عظیم گردشگری این کشور است که با جاذبه‌های فوق‌العاده خود سبب شده است بسیاری از مردم در سراسر دنیا آرزو داشته باشند برای یک‌بار هم که شده به این کشور سفر کنند.

از میان جزیره‌های مختلفی که در یونان وجود دارد، جزیره سانتورینی را می‌توان جزء یکی از بهترین مقاصد گردشگری این کشور معرفی کرد. با سفر به این جزیره می‌توان برای مدتی از دغدغه‌های دنیا خارج شد و آرامشی وصف‌نشدنی را تجربه کرد. جزیره سانتورینی جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری دارد که همین امر سبب شده است بسیاری از افرادی که به یونان سفر می‌کنند، ترجیح دهند تا به اقامت در این جزیره بپردازند. اقامتگاه و هتل‌های سانتورینی بسیار متنوع هستند؛ به‌طوری‌که تمامی گردشگران می‌توانند با توجه به انتظارات خود و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اند، گزینه‌ای مناسب را انتخاب کنند. در ادامه، به معرفی ۱۰ مورد از بهترین هتل‌های سانتورینی یونان پرداختیم تا با آشنایی با آن‌ها بتوانید اقامتگاه مناسبی را در سفر به یونان انتخاب کنید.

بهترین هتل‌های سانتورینی

هتل‌های سانتوریی در بیشتر موارد بهترین خدمات را در اختیاران گردشگران قرار می‌دهند؛ به همین دلیل بیشتر گردشگرانی که در این هتل‌ها اقامت داشته‌اند، سطح کیفی هتل‌های سانتورینی را بسیار مناسب ارزیابی کرده کرده‌اند، اما هتل‌هایی را که در ادامه معرفی می‌کنیم، می‌توان جزء بهترین هتل‌های موجود در این کشور دانست.

بیشتر بخوانید: مهیج ترین جاذبه های یونان برای کودکان

هتل کاتیکیس جزیره سانتورینی یونان

هتل کاتیکیس یکی از هتل‌های سانتورینی است که برای تجربه اقامتی فراموش‌نشدنی می‌توان آن را انتخاب کرد. این هتل تنها ۱۰ دقیقه با ساحل فاصله دارد و همین امر سبب شده است منظره‌ای فوق‌العاده در مقابل اتاق‌های هتل وجود داشته باشد. اتاق‌های هتل کاتیکس به سبک خارق‌العاده‌ای طراحی شده‌اند؛ به‌طوری‌که مشابه آن‌ها را به‌سختی می‌توان در نقاط دیگر دنیا مشاهده کرد. استخرهای روباز و سرپوشیده‌ای که در این هتل قرار گرفته‌اند، این امکان را به وجود آورده‌اند تا در ساعاتی که در هتل حضور دارید بهترین‌ها را تجربه کنید. رستوران هتل کاتیکس برای افرادی که قصد دارند بهترین غذاهای یونانی را میل کنند، منوی بسیار متنوعی را در نظر گرفته است؛ به‌طوری‌که گردشگران از مراجعه به رستوران‌های خارجی بی‌نیاز خواهند بود. خوشبختانه علاوه بر غذاهای یونانی در این رستوران غذاهای آسیایی و اروپایی نیز سرو می‌شود. اینترنت رایگان، نظافت روزانه اتاق‌ها، سالن‌های اسپا، بار و سرویس اتاق از ویژگی‌هایی هستند که هتل کاتیکس از آن‌ها برخوردار است.

هتل‌های جزیره سانتورینی

هتل کاوو تگو

هتل کاوو تگو (Cavo Tagoo) از جمله هتل‌های سانتورینی است که مشتریان ثابت خود را دارد و افرادی که یک‌بار در آن اقامت می‌کنند، در سفرهای بعدی خود به یونان دوباره به این هتل مراجعه می‌کنند. این هتل ظاهری کاملاً لوکس و تجملاتی دارد؛ به‌طوری‌که می‌توان با اولین مراجعه به آن از سطح کیفیت بالای آن مطمئن شد. با اقامت در هتل کاوو تگو می‌توان از تک‌تک ثانیه‌های اقامت در یونان لذت برد. چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای که با رفتن به تراس و استخرهای سرپوشیده مقابل اتاق‌ها مشاهده می‌شود، کاملاً بی‌نظیر است و تنها در چند مورد از بهترین هتل‌های جزیره سانتورینی به چشم می‌خورد.

هتل‌های جزیره سانتورینی

در رستوران و کافه هتل کاوو تگو که یکی از بهترین هتل‌های سانتورینی یونان است، انواع غذاها سرو می‌شود و افرادی که رژیم‌های خاص دارند، می‌توانند در این هتل تجربه‌ای بی‌نظیر داشته باشند. غذاهای وگان، عاری از قند و غذاهای غیرگوشتی از گزینه‌هایی هستند که افراد با توجه به سبک و نوع رژیم غذایی خود می‌توانند آن‌ها را انتخاب کنند. اینترنت وای‌فای نیز در همه اتاق‌های کاوو تگو رایگان است. همچنین امکانات رفاهی مناسبی در اتاق‌ها قرار داده شده است که از میان آن‌ها می‌توان به قهوه‌ساز و چای‌ساز، تلویزیون، دی وی دی پلیر، اتو، کمد لباس، داک آی پاد، تلفن، پاسیو، سرویس بیداری، سوکت برق در نزدیکی تخت، خشک‌کن و تراس اشاره کرد. تمامی اتاق‌های هتل کاوو تگو از چشم‌اندازی بی‌نظیر از اقیانوس و طبیعت سانتوریتی برخوردارند، اما سوئیت‌هایی که استخرهای روباز دارند، چشم‌انداز رؤیایی‌تری را در اختیار می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: جاذبه های دیدنی آتن

هتل استروگیلی

در فهرست بهترین هتل‌های سانتورینی یونان هتل استروگیلی جزء گزینه‌های تقریباً اقتصادی به شمار می‌رود که با اقامت در آن می‌توانید در برابر هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، خدمات قابل‌قبولی دریافت کنید و اقامتی فوق‌العاده در یونان را تجربه کنید. این هتل ۲۰ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد؛ بنابراین صبح‌ها می‌توانید با کمی پیاده‌روی خود را به ساحل برسانید و از جاذبه‌های طبیعی یونان لذت ببرید. طراحی اتاق‌های هتل استروگیلی سانتوریتی بسیار متفاوت است؛ به‌طوری‌که در اولین ورود به آن‌ها حس بی‌نظیری را به انسان منتقل می‌کند. پله‌ها و سقف‌های چوبی اتاق‌ها سبب شده‌اند آرامش خاصی در اتاق‌ها حاکم شود و همه‌چیز در بهترین حالت ممکن قرار داشته باشد.

هتل‌های جزیره سانتورینی

سوئیت‌های استاندارد دونفره یکی از محبوب‌ترین اتاق‌های هتل استروگیلی به شمار می‌آید که اندازه آن ۲۵ متر است و با امکانات مختلفی که در آن وجود دارد، سطح رفاهی فوق‌العاده‌ای را برای گردشگران ایجاد کرده است. تهویه مطبوع، تلویزیون ال ای دی، کتری برقی، تلفن، چای و قهوه‌ساز، کمد لباس و یخچال از امکاناتی هستند که در اتاق‌های هتل استروگیلی قرار داده شده‌اند. هتل استروگیلی یکی از بهترین هتل‌های سانتورینی و دارای کافه و رستوران بی‌نظیری است که می‌توان برای میل‌کردن غذاهای مختلف به آن مراجعه کرد، اما فاصله بهترین رستوران‌های سانتوریتی تا این هتل بسیار کم است و با ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توان خود را به آن‌ها رساند. در هتل استروگیلی به زبان‌های یونانی و انگلیسی صحبت می‌شود و بهتر است برای ارتباط با خدمه هتل بتوانید در حد معمول به زبان انگلیسی صحبت کنید.

هتل سانتا باربارا

این هتل برای افرادی که به‌دنبال گزینه‌ای اقتصادی و در عین حال بی‌نظیر هستند فوق‌العاده است. امکانات رفاهی مختلفی که در این هتل در نظر گرفته شده است، این امکان را به وجود آورده تا گردشگران بتوانند در مدت‌زمان اقامت در هتل نهایت لذت را ببرند. هتل سانتا باربارا یکی از بهترین هتل‌های سانتورینی یونان است که در کنار جاذبه‌های گردشگری و دیدنی جزیره مانند موزه فسیل و کلیسای سنت نیکولاس قرار گرفته است.

هتل‌های جزیره سانتورینی

هتل آفرودیت

از میان بهترین هتل‌های جزیره سانتورینی، هتل آفرودیت جزء گزینه‌هایی است که برای درصد زیادی از گردشگران مناسب خواهد بود؛ به‌ویژه گردشگرانی که قصد دارند در کنار دریافت بهترین خدمات هزینه کمتری را هم پرداخت کنند. تراس‌های رو به آفتاب و جکوزی‌های باز در کنار منظره فوق‌العاده‌ای که در مقابل اتاق‌ها قرار گرفته، سبب شده است تا اقامت در هتل آفرودیت بسیار دلپذیر و تکرارنشدنی باشد. تلویزیون، اینترنت رایگان، بار، کافه و رستوران از امکاناتی هستند که هتل آفرودیت از آن برخوردار است. این هتل از نظر موقعیت و دسترسی‌ها نیز در ناحیه‌ای مناسب از جزیره قرار گرفته است.

هتل‌های جزیره سانتورینی

هتل آناتولی

این هتل دقیقاً در مرکز جزیره سانتوریتی قرار گرفته است؛ بنابراین افرادی که قصد دارند در کمترین زمان ممکن به بهترین جاذبه‌های سانتوریتی دسترسی داشته باشند، می‌توانند این هتل را انتخاب کنند. معماری هتل اناتولی سانتوریتی یونان در نوع خود بسیار خاص است؛ به‌طوری‌که می‌توان آن را از هتل‌های دیگر این جزیره متمایز دانست.

هتل‌های جزیره سانتورینی

استفاده از چوب و سنگ در نمای بیرونی اتاق‌ها و محوطه‌ها سبب شده است تا زیبایی خاصی در فضای هتل ایجاد شود و همه‌چیز کاملاً آرامش‌بخش باشد. از امکانات رفاهی هتل آناتولی می‌توان به استخرهای بزرگ، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات اسپا، رستوران و کافه، تلویزیون، تهویه مطبوع و جکوزی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: برترین مراکز خرید تسالونیکی

هتل هلیوفوس

این هتل سبکی کاملاً سنتی دارد؛ به‌طوری‌که در نگاه اول می‌توان عاشق آن شد. این هتل از چند خانه سنتی تشکیل شده است که به‌صورت کاملاً خاص روی یکدیگر قرار گرفته‌اند. قرارداشتن هتل هلیوفوس در منطقه تاریخی قرون وسطایی فینیکا سبب شده است تا گردشگران احساسی فوق‌العاده از اقامت در این هتل داشته باشند. هتل هلیوفوس رستوران و استخرهای بزرگ وجود ندارد، اما از نظر اقتصادی گزینه مناسبی به شمار می‌رود و خدماتی که در آن ارائه می‌شود، برای اقامتی آرامش‌بخش کافی خواهد بود.

هتل‌های جزیره سانتورینی

هتل کاتریناز کاستل

هتل کاتریناز کاستل نیز مانند هتل هلیوفوس جزء هتل‌های سنتی سانتوریتی به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر در میان گردشگران محبوبیت بسیاری یافته است و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به‌جای اقامت در هتل‌های لوکس و گران‌قیمت سانتوریتی به اقامت در این هتل‌ها بپردازند. این هتل ۹ اتاق دارد که از تراس‌های بسیار زیبا برخوردار است. امکانات رفاهی مختلف مانند تلویزیون، وسایل پخت و پز، سیستم تهویه مطبوع و... در تمامی اتاق‌های این هتل دیده می‌شوند.

هتل‌های جزیره سانتورینی

هتل کاناوا سانتینو

هتل کاناوا سانتینو یکی از بهترین هتل‌های سانتورینی یونان است که در مرکز جزیره قرار دارد و همین سبب شده است گردشگران تمایل زیادی به اقامت در این هتل داشته باشند. این هتل که در دهکده مزاریا واقع شده است، بالکن و جکوزی‌های زیبا دارد که با استراحت در آن‌ها می‌توان احساس آرامش‌بخشی را تجربه کرد. هتل کاناوا سانتینو جزء هتل‌های سنتی سانتوریتی است که بیش از یک قرن قدمت دارد. این هتل از نظر امکانات رفاهی در سطح قابل قبولی قرار دارد و در عین حال کاملاً اقتصادی است.

هتل‌های جزیره سانتورینی

بیشتر بخوانید: جالب ترین جشن ها و فستیوال های یونان

سن آنتونیو

این هتل آخرین گزینه از لیست بهترین هتل‌های سانتورینی کشور یونان بوده و هتلی کاملاً لوکس و مجلل است که تمامی امکانات مورد انتظار از یک هتل بی‌نظیر را در اختیار افراد قرار می‌دهد. استخرهای بزرگ و زیبای رو به اقیانوس، سبب شده‌اند تا اقامت در این هتل بسیار لذت‌بخش باشد. فضای داخل سوئیت با زیبایی هرچه بیشتر طراحی شده‌اند و کاملاً رمانتیک هستند. همچنین امکانات رفاهی مختلفی در اتاق‌ها قرار گرفته‌اند که تمامی نیازهای گردشگران را برطرف خواهند کرد. هتل سن آنتونیو دارای رستوران، کافه، بار و مرکز اسپاست که در آن‌ها بهترین خدمات با سطح کیفی بسیار بالا ارائه می‌شود.

هتل‌های جزیره سانتورینی

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات