جاذبه‌های دیدنی هانگزو

6 سال پیش 0 دیدگاه

جاذبه‌های هانگژو از معابد باستانی گرفته تا نوشیدن چای، گردشگران بسیاری را هرساله از سراسر جهان به سمت خود می‌کشاند. این شهر به عنوان یکی از هفت پایتخت باستانی چین، یک مقصد گردشگری مهم تاریخی و فرهنگی نیز محسوب می‌شود. هانگژو شهری جذاب با ترکیبی از مناظر دیدنی، غذاهای خوشمزه و فضای شهری شلوغ است. امروزه هانگژو به عنوان یک شهر نوظهور شناخته می‌شود که به سبب پیشرفت علم، فناوری شهر بهبود بخشیده و زندگی روزمره مردم را تحت تأثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: آشنایی با جاذبه گویلین | بهشت واقعی در چین!

اگر قصد سفر به چین و شهر هانگزو را دارید، در ادامه با معرفی جاذبه‌های دیدنی این شهر با ما همراه باشید.

جاذبه‌های دیدنی هانگزو

جاذبه‌های دیدنی هانگزو

Leifeng Pagoda  بتکده لیفنگ

بتکده چشمگیر لیفنگ با بیش از 1000 سال قدمت در جنوب دریاچه غربی قرار دارد. این بتکده در سال 1920 فروریخت و در سال 2002 با نسخه جدید کاملا بازسازی شد. تماشای منظره از بالای بتکده لیفنگ و غروب خودشید، بسیار حیرت‌‌انگیز و به طرز عجیبی زیباست. بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از آسانسور در طبقات مختلف جابجا شوند و به سمت بالا و یا طبقات زیرین بروند، جایی که برخی از بقایای بتکده اصلی وجود دارد. مناظر خیره‌کننده شهر و دریاچه غربی شما را بسیار شگفت‌زده خواهد کرد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 15 Nanshan Rd, Xihu, Hangzhou, Zhejiang, چین، 310007

ساعات کاری:  از 8 صبح تا 7 بعد از ظهر

تلفن: +86 571 8798 2111

وب سایت: http://jing.leifengta.com/

 

جاذبه‌های گردشگری شهر هانگزو

جاذبه‌های گردشگری هانگژو چین

 پل گونگچن و کانال بزرگ Gongchen Bridge and The Grand Canal

یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر هانگزو که در شمال شهر پل گونگچن قرار دارد، این مسیر سنگی دیدنی است که بر روی کانال بزرگ کشیده شده و با انواع کافه‌ها و رستوران‌ها در امتداد کانال فضای دلچسبی را مهیا کرده است و این فرصت را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهد که در کنار صرف غذا و نوشیدن قهوه از مناظر زیبای پل لذت ببرند. می‌توان با استفاده از اتوبوس آبی در نزدیکی میدان وولین تا پل گونگچن بروید که 15-20 دقیقه طول خواهد کشید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 849Q+9H8, Qiaonong St, Gongshu District, Hangzhou, Zhejiang, چین، 310004

 

جاذبه‌های گردشگری هانگژو

در آشپزخانه مادربزرگ غذا بخورید. Grandma’s Kitchen

از دیگر جاذبه‌ها، رستوران‌های شهر هانگزو است. آشپزخانه معروف مادربزرگ در سایر شهرهای چین یافت می‌شود، اما منشا اصلی آن هانگژوست. این رستوران با ارائه غذاهای محلی فراوان، طرفداران بسیاری در بین مردم هانگژو و گردشگران دارد. سعی کنید میز خود را از قبل رزرو کنید، حتی اگر میز خالی پیدا نکردید، بهتر است برای تجربه بهترین غذا به سبک چینی کمی منتظر بمانید.

بیشتر بخوانید: غذا در چین

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 218 Tiyuchang Rd, Xiacheng District, Hangzhou, Zhejiang, چین، 310003

ساعات کاری: 10AM-10PM

تلفن: +86 571 8515 7979

 

جاذبه هانگزو

موزه ملی چای هانگژو China National Tea Museum

 چای Longjing بنوشید.

این چای سبز که به صورت محلی کشت می‌شود، به عنوان جاذبه هانگزو شهرت بسیاری دارد که تنها در تخصص این شهر است. قیمت یک فنجان چای در یک کافه شیک در کنار دریاچه غربی ممکن است شما را متعجب کند، اما ارزش امتحان کردن را دارد. موزه ملی چای شما را با چای هانگژو و روش‌های کشاورزان چای محلی بیشتر آشنا می‌کند. موزه ملی چای هانگژو در ساحل غربی دریاچه غربی قرار دارد و از جاذبه‌های گردشگری شهر هانگزو محسوب می‌شود که به وضوح، تکامل چای چینی و فرهنگ چای را به تصویر می‌کشد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 73-1 Yuhuangshan Rd, Xihu, Hangzhou, Zhejiang, چین، 310002

ساعات کاری: 9AM-5PM

تلفن: +86 571 8703 5150

وب‌سایت: www.chinasilkmuseum.com

دیدنی‌های هانگزو

خیابان غذای رودخانه شنگلی Shengli River Food Street

این خیابان در خارج از شهر در امتداد یکی از کانال‌های متعدد در شمال شهر قرار دارد. برای گردش و سفارش غذا در این خیابان بهتر است با یک دوست ماندارین زبان همراه شوید و یا تا حدودی با زبان چینی آشنا باشید. این خیابان در شب با فضای روشن با مجموعه‌ای از غذاخوری‌ها، فانوس‌ها و فضایی پر جنب و جوش یکی از بهترین تجربه‌های شما در این شهر خواهد بود.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 225 Huilong Rd, Xiacheng District, Hangzhou, Zhejiang, چین، 310022

ساعات کاری: 9AM-10PM

جاذبه توریستی هانگزو

 خیابان غذای رودخانه شنگلی

رستوران Eudora 

A Night Out in Hangzhou

یک کلوپ شبانه در هانگژو که به خاطر موسیقی زنده و ارائه غذاهای لذیذ شهرت بسیاری دارد. فضای پشت‌بام و صندلی‌هایی که در فضای باز قرار دارد، برای ماه‌های تابستان بسیار ایده‌آل است، در حالی که در فصل زمستان محیط دنج و گرم رستوران افراد زیادی را به سمت خود می‌کشاند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Eudora Station چین

ساعات کاری: 10AM-10PM

تلفن: +86 571 8791 4760

رستوران  Eudora

 تجربه KTV در هانگزو 

برای تجربه یک شب معتبر چینی به این جاذبه هانگزو سری بزنید که در سرتاسر کشور چین نیز یافت می‌شود. یک کارائوکه بار که در آن می‌توانید یک اتاق خصوصی که عایق صدا دارد، کرایه کنید و آواز بخوانید. در این اتاق‌ها همچنین می‌توانید غذا و نوشیدنی سفارش دهید. 

  تجربه KTV در هانگزو

دریاچه غرب در غروب آفتاب

دریاچه غرب در غروب آفتاب

سه برنامه زنده معروف به عنوان جاذبه‌های گردشگری هانگژو چین گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند که شامل موارد زیر است:

Impression West Lake 

در دریاچه زیبای غرب یک نمایش شبانه در هوای آزاد با موسیقی، نور و رقص برگزار می‌شود. داستان زیبای دو عاشق که با مناظر زیبای شبانه بسیار تاثیرگذار هستند.

Romance of the Song Dynasty

این نمایش تاریخ و فرهنگ Hangzhou را روایت می‌کند که در شهر Song Dynasty، در یک پارک موضوعی در Hangzhou اجرا می‌شود.

شب دریاچه غربی

این نمایش در تئاتر دانگپو و سمت شمال غربی دریاچه به روی صحنه می‌رود. مردم محلی از دیدن این نمایش بسیار هیجان‌زده می‌شوند و اقرار می‌کنند هرگز نمایشی به این زیبایی ندیده و نشنیده‌اند.

شب دریاچه غربی

شهر آبی Xitang از شهرهای عجیب و غریب آبی در هانگزو

Visit the Quaint Water Towns

شهر آبی Wuzhen از جاذبه‌های دیدنی هانگزوست که در حال حاضر با مغازه‌ها و بارهای فراوان و اقامتگاه‌های مبله عتیقه طرفداران بسیاری دارد. مناظر تاریخی جذاب و پس زمینه‌های حیرت‌انگیز بسیاری از دوستداران عکاسی را به این منطقه می‌کشاند. فصل بهار و پاییز بهترین زمان برای سفر است. از ویژگی‌های برجسته شهر آبی Xitang می‌توان به کانال‌ها، پل‌ها، ساختمان‌های باستانی و مسیرهای باریک اشاره کرد. این شهر آبی در نزدیکی شانگهای بازدیدکنندگان بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های دیدنی شانگهای

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Xitang, Jiashan County, Jiaxing, چجیانگ، چین، 314121

شهر آبی Xitang از شهرهای عجیب و غریب آبی در هانگزو

 Hangzhou قدیمی را در خیابان قدیمی Qinghefang کشف کنید

یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر، فروشگاه‌های هانگزو است. خیابان قدیمی Qinghefang (清河坊) از دیدنی‌های هانگزو محسوب می‌شود که می‌توان طعم زندگی هانگزوی قدیمی را در آن تجربه کرد. این خیابان تاریخی در شرق دریاچه غربی واقع شده و مکان‌های بسیاری برای خرید، رستوران و کافه در آن وجود دارد.

ساختمان‌های قدیمی به خوبی حفظ شده و از فروشگاه‌های جالب این خیابان می‌توانید سوغاتی خریداری کنید. 

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 65QG+R5W Qinghefang, Hefang Street, Hangzhou, چین، 310006

موزه ملی ابریشم هانگزو

موزه ملی ابریشم هانگزو

اگر به ابریشم و طب سنتی چینی علاقه‌مند هستید، از دو موزه مهم در هانگژو دیدن کنید. موزه ملی ابریشم هانگژو بزرگ‌ترین موزه ابریشم در جهان است که تاریخچه ابریشم و جاده ابریشم را روایت می‌کند. در این موزه با نحوه ساخت ابریشم آشنا خواهید شد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Yuhuangshan Road, Shangcheng District, Hangzhou 310002, China

تلفن: +86 571 8703 5150

وب‌سایت: www.chinasilkmuseum.com

موزه پزشکی چینی هانگژو 

یک مجموعه با معماری باستانی که در شرق دریاچه غربی در خیابان Qinghefang ساخته شده است. از ویژگی‌های ارزشمند این جاذبه هانگزو می‌توان به کتاب‌های گرانبها در مورد طب چینی و معماری باستانی اشاره کرد. تنها موزه پزشکی چینی که در سطح ملی شهرت فراوانی دارد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 866 Yuhangtang Rd, Xihu, Hangzhou, Zhejiang, چین، 310027

چای چاه اژدها

چای اژدها چاه  Dragon Well Te

چاه اژدها (لونجینگ) در بین 10 چای برتر چین رتبه اول را دارد. فرهنگ چای به عنوان بخش مهمی از هانگژو شناخته می‌شود. دهکده چای میجیاوو یک مزرعه چای است که در تپه‌های اطراف دریاچه غربی قرار دارد. یکی از مهم‌ترین زمین‌های تولید چای در چین که در آن، بازدیدکنندگان می‌توانند با مزارع چای، برگ‌های چای و هنر چای‌سازی آشنا شوند.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات