برترین مراکز خرید هانگزو

6 سال پیش 0 دیدگاه

مراکز خرید هانگزو در بهترین و مجلل‌ترین شهر چین بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. هانگژو مرکز استان ژجیانگ و یکی از هفت پایتخت باستانی چین است. بیش از 60 مکان باستانی فرهنگی در منطقه دیدنی دریاچه غرب با چندین جاذبه زیبا و طبیعی نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. بازدید از مزرعه چای در هانگژو تجربه شگفت‌انگیزی خواهد بود.

امروزه هانگژو، مرکز اقتصادی و تجاری تمام شرق چین است و تعداد زیاد مراکز خرید، بازارها، گالری‌ها و سوپرمارکت‌ها نیاز تمامی مسافران را برآورده می‌کنند. در ادامه با معرفی مراکز خرید هانگژو همراه ما باشید. 

بیشتر بخوانید: جالب ترین جشن ها و فستیوال های چین

 اگر قصد سفر به چین و شهر هانگزو را دارید، بهتر است از مراکز خرید و فروشگاه‌های آن هم دیدن کنید. 

Xie Bai New Century Mall

این فروشگاه با مساحت 100000 متر مربع به طور عمده لوازم آرایشی، جواهرات، ساعت، لباس، کفش، کیف و دسته‌های دیگر را عرضه می‌کند. از برندهای معروف بین‌المللی که در این مرکز ارائه می‌شود، می‌توان به دانهیل، مونبلان، پورت، لاکوست و غیره اشاره کرد. در این مرکز خرید کالاها نسبتا گران هستند. 

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: چین، Guangdong Province, Guangzhou, Tianhe District, 510620

ساعت کاری: 10AM-10PM

Outlet Plaza (Liberation RD)

 بهترین مراکز خرید هانگزو چین

Outlet Plaza

در زیر یک پارک، نزدیک جاده شرقی آزادی قرار دارد. اگرچه این فروشگاه در زیرزمین ساخته شده اما نور خورشید کاملا فضا را روشن می‌کند. اتصالات زیادی به قسمت بالا وجود دارد و پله‌های برقی را به سمت بالا نگه می‌دارند و یکی از بهترین مراکز خرید شهر هانگزو به شمار می‌رود که می‌توانید اوقات لذت‌بخشی را در آن سپری کنید.

تعداد زیادی فروشگاه، بهترین برندهای بین‌المللی و برندهای محلی را با تخفیفات عالی عرضه می‌کنند. امکانات رفاهی در این مرکز، شرایط استراحت و صرف یک نوشیدنی و غذا را به راحتی فراهم می‌کنند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: چین، Zhejiang, Hangzhou, Binjiang District, 星光园际广场2-107

ساعت کاری: 10AM-10PM

وب‌سایت: /www.premiumoutlets.com

بهترین مراکز خرید هانگژو چین

Impression City Shopping Center (gudun road)

این فروشگاه بزرگ‌ترین مرکز خرید والمارت با طبقات زیادی شامل مغازه‌ها و رستوران‌های متعددی است که از آن میان می‌توان به رستوران‌های پاپا جان، کی اف سی و استارباکس که از معروفترین رستوران‌ها و کافه‌ها در هانگزو هستند، اشاره کرد. سواری‌های محبوب جلوی ورودی مرکز خرید، کودکان را بسیار سرگرم می‌کند. اینجا دومین مرکز خرید بزرگ در منطقه است که بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: 588 Gudun Rd, Xihu, Hangzhou, Zhejiang, چین، 310012

تلفن: +86 571 8885 8666

مراکز خرید هانگژو

Hangzhou Department Store

در این مرکز خرید هانگژو تعداد گسترده‌ای از محصولات را می‌توانید خریداری کنید. محصولاتی با برند ارزان‌قیمت و وارداتی نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. فروشگاه از سه ساختمان جداگانه در کنار یکدیگر با اتصالات در طبقه‌های مختلف تشکیل شده و طراحی هر ساختمان نیز کاملا متفاوت است.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: 546 Yan'an Rd, 武林商圈 Xiacheng District, Hangzhou, Zhejiang, چین، 310003

ساعت کاری: 10AM-10PM

تلفن: +86 571 8515 8800

مرکز خرید در هانگزو

Hangzhou in City Plaza

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید هانگژو چین است که در چهار طبقه ساخته شده است. در طبقه اول این مجموعه می‌توانید میوه و سبزیجات تهیه کنید. این مرکز با تنوع بسیار محصولات، مراجعه کنندگان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: 588 Gudun Rd, Xihu, Hangzhou, Zhejiang  CN

+86 571 8885 8666

 Zhang Xiaoquan

Hefang Street

خیابان هفانگ

این خیابان سمت شرقی دریاچه معروف غربی یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن یک شب به یاد ماندنی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: غذا در چین

بازدیدکنندگان می‌توانند طیف گسترده‌ای از سوغاتی‌ها و زیورآلات را خریداری کنند‌ و از بهترین غذاهای خیابانی هانگژو لذت ببرند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: He Fang Jie, Shang Cheng Qu, Hang Zhou Shi, Zhe Jiang Sheng, چین

پاساژهای هانگزو

Hangzhou Sijiqing Clothes Market

بازار پوشاک Hangzhou Sijiqing

یکی از مراکز خرید ارزان هانگزوست که دارای چندین ساختمان است. لباس‌های ارزان این مجموعه افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. صبح زود بهترین زمان رفتن به این مرکز است.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

 آدرس: 88 جاده هانگهای.

تلفن: +86 137-3541-1378

بازارهای هانگژو

Bainaohui Tech Centre

یکی از چندین شهر کامپیوتری در هانگژو که دوستداران فناوری را به سمت خود می‌کشاند. این مجموعه یک مکان ایده‌آل برای خرید لپ‌تاپ، لوازم جانبی، هدفون و قطعات الکترونیکی است.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

 آدرس: 23 Jiaogong Road.

تلفن: +86 10 6599 5912

وب‌سایت: www.buynow.com.cn

مراکز خرید شهر هانگزو

Zhang Xiaoquan Scissors / 张小泉剪刀

 Zhang Xiaoquan

با قدمتی 300 ساله یکی از بهترین مراکز خرید هانگزو است. این مرکز با ارائه بیش از 100 نوع از قیچی‌های صنعتی از قیچی‌های خیاطی گرفته تا قیچی‌های آرایشگری، قیچی‌های هدیه و سوغاتی به عنوان یکی از مجموعه‌های کلکسیونر این کالا شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین سوغاتی‌های چین را بشناسید | معرفی ۱۲ مورد از سوغات چین

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

 آدرس: 225 Yan’an Lu، Hangzhou

 ساعات کاری: 9 ساعت تا 21 ساعت، هر پنجشنبه تعطیل می‌شود

تلفن: 8935 8708 571 86+

وب‌سایت: www.zhangxiaoquan.cn

مرکز خرید هانگژو

Wu Lin Road Fashion Street / 武林路

یکی از مراکز تفریحی و خرید اصلی مد زنانه که در مرکز شهر هانگژو قرار دارد. این مجموعه با1650 متر طول از جاده Qingchun در جنوب تا جاده استادیوم در شمال امتداد می‌یابد. در تمام طول مسیر، فروشگاه‌ها و بوتیک‌های فراوانی به چشم می‌خورد و افراد بسیاری از آن‌ها دیدن می‌کنند. 

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

 آدرس: Wu Lin Lu، Hangzhou

بیشتر فروشگاه‌ها ساعت ۲۲ بسته می‌شوند.

مراکز خرید ارزان هانگزو

Wushan Lu Night Market / 吴山路夜市

محبوب‌ترین بازار شبانه هانگژو که انواع اقلام مانند لباس و لوازم جانبی را با قیمت‌های عالی به فروش می‌رساند. نام‌های تجاری نامرغوب نیز در این مجموعه وجود دارد. پس از خرید، می‌توانید در یکی از غرفه‌های شلوغ غذاهای خیابانی، استراحت کنید.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

 آدرس: Huixing Lu، Hangzhou تقاطع Youdian Lu و Renhe Lu

ساعات کاری: ۶ ساعت تا ۲۳

Wushan Lu Night Market

Silk Market / 中国丝绸城

بازار ابریشم از بهترین بازارهای هانگژو است که با مجموعه‌ای از مغازه‌ها و فروشگاه‌های بسیار، افراد بسیاری را به خود جذب می‌کند. قیمت‌ها ممکن است در فروشگاه‌ها متفاوت باشد، اما شانس خود را برای تخفیف و چانه‌زدن امتحان کنید.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

 آدرس: Fengqi Lu، Hangzhou

ساعات کاری: ۸ ساعت تا ۱۷:۳۰

Silk Market

Xihu Longjing Tea / 牌西湖龙井

شما نمی‌توانید بدون مصرف چای سبز Longjing هانگزو را ترک کنید. یکی از معروف‌ترین مناطق تولید چای در چین در این شهر قرار دارد که به عنوان چای Longjing یا "چای امپراتور" شهرت دارد. تاریخچه طولانی و فرآوری ظریف چای، این منطقه را به یکی از بهترین چای‌های جهان تحت برند محافظت شده تبدیل کرده است. چای ژیهو لونجینگ دارای گواهی دولتی است، در نتیجه با اطمینان از اصالت، این چای را خریداری کنید.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

 آدرس: 15 Lingyin Lu

تلفن: +86 137 3804 307

Xihu Longjing Tea

Xiling Seal Art Society / 西泠印社

انجمن هنر مهر زیلینگ در سال 1904 تأسیس شد و از آن زمان به تحقیق در زمینه خوشنویسی سنتی چینی و هنر حکاکی مهر پرداخت. امروزه، این موزه با بیش از 6000 اثر معتبر از هنرمندان چین باستان، افراد بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. همچنین در بوتیک این مجموعه می‌توانید مهر حکاکی شده روی سنگ یا خوشنویسی با نام خود را خریداری کنید. معماری ساختمان با سبک سلسله چینگ به خوبی حفظ شده و به تنهایی یک اثر هنری است.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

 آدرس: 31 Gushan Lu، Hangzhou

ساعات کاری: هر روز از ساعت 8 تا 17 ساعت باز است

تلفن: +86 571 8781 0693

ایمیل: https://exlys.jd.com/

Xiling Seal Art Society

Wangxingji Fan Industrial Co., Ltd. / 王星扇庄

Wangxingji از مراکز خرید شهر هانگزوست که بیش از 100 سال قدمت دارد و به عنوان تنها شرکت فن‌سازی جامع در چین شناخته می‌شود. این مجموعه حدود 15 سری و بیش از 400 نوع از فن‌های ظریف را با کیفیت بالا تولید می‌کند. از ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه، می‌توان به صنایع دستی پیچیده و ظاهر برازنده آن اشاره کرد.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

 آدرس: 62 Renhe Lu, Hangzhou

 ساعات کار: 8h - 22h

تلفن: +86 571 8783 0144

وب‌سایت: www.wangxingji.com

Wangxingji Fan Industrial Co

مراکز خرید ارزان هانگزو

خیابان Qinghefang، خیابان Nan Song، بازار شبانه Wushan یا خیابان Wulin Road از مراکز خریدی هستند که می‌توانید محصولاتی با قیمت مناسب از آنجا خریداری کنید. غرفه‌ها یا فروشگا‌های کوچک در کنار این خیابان‌ها، اقلام محلی ارزانی را ارائه می‌دهند. در این خیابان‌ها می توانید قدم بزنید و بهترین کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات