معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در میکونوس

6 سال پیش 0 دیدگاه

رستوران‌های میکونوس با برترین کلاب‌‌های ساحلی و ارائه غذاهای خوشمزه و دریایی عالی و سنتی افراد زیادی را به این شهر زیبا می‌کشاند. گذراندن یک روز در ساحل میکونوس بسیار دلپذیر خواهد بود. فضای کوچک رستوران‌های این شهر با تعداد صندلی‌های محدود طرفداران بسیاری دارد که برای برگزاری مهمانی‌های بزرگ‌تر باید میز خود را از چند روز قبل رزرو کنید. مناطق آفتاب‌گیر کلوپ‌های ساحلی به سرعت پر می‌شوند و بهتر است برای درخواست تخت آفتاب و چتر آن‌ها را از قبل رزرو کنید؛ به خصوص اگر می‌خواهید نزدیک آب باشید.

در ادامه با معرفی بهترین رستوران‌های شهر میکونوس همراه ما باشید.

 M-Eating – شهر میکونوس

 یکی از بهترین رستوران‌های جزیره که با سرویس پذیرایی سفید در یک فضای باز بسیار چشم‌نواز است. این رستوران در خیابانی کوچک و سنگ‌فرش‌شده، با نور ملایم و سرویس‌دهی عالی شرایط ایده‌آلی را برای مهمان‌ها فراهم کرده است. سرآشپز با استفاده از مواد محلی باکیفیت بهترین غذاها را از سوسیس بره، گوشت گوساله بر روی پوره بادمجان، کارپاچیوی تن ماهی با عدس و گوش ماهی روی سیب پخته شده ارائه می‌دهد.  پیشخدمت‌ها رفتاری محترمانه دارند و با خوشحالی از مهمان‌ها پذیرایی می‌کنند.

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Kalogera 10, Mikonos 846 00، یونان

ساعت کاری: 1 تا 19

تلفن: 078550 2289 +30

وب‌سایت:

https://m-eating.gr/

Kiki’s Taverna – Agios Sostis Beach

 میخانه کیکی – ساحل آگیوس سوستیس

یکی از مشهورترین رستوران‌ها در میکونوس که در سواحل شمالی جزیره قرار دارد و با غذاخوری‌های محلی فضای زیبایی را برای مهمانی‌های باشکوه فراهم کرده است. این رستوران نزدیک به یک خلیج کوچک توسط سایه‌بان درختان انگور خزنده احاطه شده و هر روز ساعت 13 بعدازظهر باز می‌شود و مکان مناسبی برای ملاقات‌های خانوادگی به شمار می‌رود. مراجعه‌کنندگان بسیاری از یک ساعت قبل در صف منتظر می‌مانند. از غذاهای این رستوران می‌توان به گوشت خوک کبابی، شمشیر ماهی و اختاپوس همراه با سیب‌زمینی پخته و سالادهای لذیذ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: جاذبه‌های دیدنی میکونوس

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Mikonos 846 00، یونان

ساعت کاری: 12 تا 19:30

تلفن: 759356 6940 +30

وب‌سایت: https://m.facebook.com/pages/Kikis/106400416113933

Bistrot de Nicolas – Ano Mera 

رستوران فرانسوی مدیترانه‌ای

این رستوران فرانسوی مدیترانه‌ای با فضای گرم و جذاب در آنو مرا طرفداران بسیاری دارد. منوی خلاقانه و درجه یک این رستوران و ارائه غذاهای نفیس و هنرمندانه که با استفاده از تازه‌ترین مواد آماده می‌شوند بسیار زبانزد است. همچنین رفتار خوب پیشخدمت‌ها و تنوع غذاها بسیار بی‌نظیر است. مردم محلی علاقه بسیاری به Bistrot de Nicolas دارند و این‌جا یکی از معدود مکان‌هایی به شمار می‌رود که در تمام طول سال باز است.

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Glyfada, Ano Mera 846 00، یونان

ساعت کاری: 12 تا 00

تلفن: 071361 2289 +30

وب‌سایت: https://bistrotdenicolas.com/

 Sakis Grill House – Mykonos Town

در شهر میکونوس رستوران‌های شیک فراوانی وجود دارد اما این رستوران بهترین ژیروسکوپ را ارائه می‌دهد. نان پیتا با تززیکی، گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی سرخ کرده و پیاز یا سوولاکیا بره یا مرغ کبابی زیبا روی کاغذ چرب طعم فوق العاده‌ای دارند. یکی از بهترین کافه‌ها در میکونوس که با فضای پر جنب و جوش در شب نیز فعال است و جوانان بسیاری را به خود جذب می‌کند. این کافه در فصل تابستان به صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت است.

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Kalogera 7, Mikonos 846 00، یونان

ساعت کاری: 11 تا 1

تلفن: 024848 2289 +30

وب‌سایت: https://www.facebook.com/sakisgrillmykonos/

Nikolas Taverna – Agia Anna Beach

 میخانه نیکلاس – ساحل آجی آنا

این رستوران در ساحل جنوبی و در امتداد مسیر خاکی Platys Gialos قرار دارد. این کافه سنتی توسط یک خانواده برای سه نسل اداره شده و مکانی عالی برای صرف یک وعده غذایی مقوی و لذیذ است. در ساحل کوچک این رستوران می‌توان اوقات لذت‌بخشی را سپری کرد. انواع ماهی‌ها توسط مالک آن، نیکولاس صید و بیشتر غذاهای گوشتی با گوشت‌های مزرعه خانوادگی تهیه می‌شود. 

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Paraga, Mikonos 846 00، یونان

ساعت کاری: 10 تا 21:30

تلفن: 025264 2289 +30

وب‌سایت: http://www.nikolas-taverna.com/index_en.html

Koursaros – Mykonos Town  

کورساروس – شهر میکونوس

رستوران زیبای Mykonos Town با ارائه غذاهای دریایی و سوشی به یکی از رستوران‌های معروف میکونوس تبدیل شده است. قیمت‌ها در این رستوران بالاست اما فضای رمانتیک، مواد اولیه فوق‌العاده تازه و ارائه خلاقانه غذاها افراد بسیاری را به این‌جا جذب می‌کند. نوشیدنی‌های لذیذ خود را کنار ضرب‌آهنگ دی‌جی شبانه نوش‌جان کنید.

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Πλατεία Μελετοπούλου, Mikonos 846 00، یونان

ساعت کاری: 19 تا 1:30

تلفن: 078140 2289 +30

وب‌سایت: www.koursarosmykonos.gr

 Koukoumi – Ano Mera

 این رستوران گیاهی در هتل کاملا وگان میکونوس در کنار استخر قرار دارد. منوی ناهار با الهام از تأثیرات مدیترانه‌ای و ژاپنی شامل استیک سیتان گرفته تا «سوشی» وگان، تا کوفته‌ها و پاستاها فوق‌العاده هستند.

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: KOUKOUMI HOTEL, Ano Mera 846 00، یونان

تلفن: 076317 2289 +30

وب‌سایت: www.koukoumihotel.com/index.php/en/

Fokos Taverna – Fokos Beach 

فوکوس تاورنا

فوکوس تاورنا از بهترین رستوران‌های میکونوس محسوب می‌شود که در بین یک چمنزار و شن‌های نرم ساحل زیبای فوکوس قرار دارد. منو شامل غذاهای سنتی است و پیشخدمت‌ها رفتاری دوستانه دارند. فضای آرام این رستوران مراجعه‌کنندگان بسیاری را به این منطقه می‌کشاند. در فصل پرطرفدار برای رزرو میز از یک روز قبل تماس بگیرید. این رستوران در یک ساحل زیبا دور از شهر قرار دارد و با اتوبوس قابل دسترسی نیست و برای رسیدن به آن‌جا باید از وسیله‌نقلیه شخصی استفاده کنید.

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس:

Fokos Beach Ano Mera, 846 00 Greece

تلفن: 644343 6944 +30

وب‌سایت: http://www.fokos-mykonos.com/

 Kostantis – Ornos 

کوستانتیس – اورنوس

این رستوران با موقعیت عالی در ساحل Ornos قرار دارد و با طبخ غذاهای سنتی یونانی لذیذ و غذاهای دریایی به یکی از مشهورترین رستوران‌ها در میکونوس تبدیل شده است. فضای دوستانه و شاد خانواده‌های بسیاری را به این مکان می‌کشاند و همچنین به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های ساحلی در تور یونان شناخته می‌شود.

  آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Ornos 846 00، یونان

ساعت کاری: 9 تا 1

تلفن: 022837 2289 +30

وب‌سایت: https://kostantis.com/

Rizes – Ano Mera

رستوران روستایی 

این رستوران روستایی فوق‌العاده در مزرعه سنتی با ارائه غذاهای گوشتی یا سبزیجات برشته و پخته شده در فر و همچنین پای، سالاد و اسپری‌های خانگی بی‌نظیر است. غذا خوردن در این رستوران این احساس را ایجاد می‌کند که در ماشین زمان به میکونوس قدیمی سفر کرده‌اید. تمام غذاها با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تازه آماده می‌شود. همچنین می‌توانید در کلاس آشپزی یا درس نقاشی/سفال‌سازی شرکت کنید و در فصل برداشت انگور یا زیتون از این منطقه دیدن کنید.

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Maou, Ano Mera 846 00، یونان

ساعت کاری: 12 تا 23

تلفن: 220233 6944 +30

وب‌سایت: rizesmykonos.com

 Jackie O' – Super Paradise

Jackie O' از رستوران‌های شگفت‌انگیز و از بهترین کلوپ‌های ساحلی میکونوس است که با ارائه غذاهای تلفیقی در محیطی زیبا در کنار آب بسیار آرامش‌بخش است. یک تخت ساحلی را در این رستوران رزرو کنید و از بودن در این شهر یونانی زیبا لذت ببرید. همچنین در پایان شب می‌توانید با درگ شو و ست‌های دی جی سرگرم شوید.

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Μύκονος 846 00، یونان

تلفن: 010981 6973 +30

وب‌سایت: www.jackieomykonos.com

Apaggio – Ornos Beach

آپاجو – ساحل اورنوس

آپاجو یک رستوران دو طبقه روستایی است که در مسیر یک پیاده‌روی کوتاه در جنوب ساحل شلوغ اورنوس مشرف به خلیجی مملو از قایق‌های ماهیگیری قرار دارد. غذاهای سنتی یونانی و ماهی رستوران از صید محلی آماده می‌شوند. ساردین کبابی و ماهی تن سرخ‌شده از غذاهای محبوب این رستوران است اما غذاهای گوشتی زیادی مانند موساکا و سوولاکی نیز سرو می‌شود. مناظر عالی غروب خورشید در این رستوران، فوق‌العاده زیبا و دیدنی خواهد بود.  

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: BEFORE SANTA MARINA ENTRANCE Ornos Beach, Mikonos 846 00، یونان

ساعت کاری: 12 تا 00

تلفن: 024344 2289 +30

وب‌سایت: https://apaggio.gr/

 d'Angelo – شهر میکونوس

این رستوران ایتالیایی شگفت‌انگیز در شهر میکونوس در نزدیکی آسیاب‌های بادی نمادین قرار گرفته است. انواع پیتزاهای اصیل، پاستاهای تازه و ریزوتوهای خامه‌ای و همچنین انواع گوشت‌های کبابی و غذاهای دریایی در این رستوران ارائه می‌شود. این رستوران همچنین گیاهخواران و وگان‌ها را نیز با یک منوی کاملا مجزا و خوشمزه وگان به این مکان می‌کشاند.

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Axioti, Mikonos 846 00، یونان

ساعت کاری: 12:30 تا 00

تلفن: 431122 6945 +30

وب‌سایت: https://dangelo.com.gr/

Nikos Gallop – Platis Gialos Beach

یکی از بهترین رستوران‌های شهر میکونوس که از مهمان‌ها به شیوه‌ای فوق‌العاده پذیرایی می‌کند. این رستوران در یک پیاده‌روی کوتاه از ساحل محبوب Platis Gialos قرار دارد و غذاهای فوق‌العاده‌ای مانند ماهی پخته شده با نمک و صدف‌های بخارپز شده‌ای دارد که طعم لذیذی دارند. خدمات عالی است و راکی ​​و دسر در این رستوران به صورت رایگان ارائه می‌شود.

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Just between Platis Gialos and Psarou beaches On the way to Platys Gialos, Psarrou 846 00، یونان

ساعت کاری: 12 تا 00:30

 تلفن: 024306 2289 +30

وب‌سایت: www.nikosgallop.com

 Krama – Mykonos Town

 کراما – شهر میکونوس

رستوران عالی و شیک یونانی در هتل Semeli افراد بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. سرآشپز یوآنیس پاریکوس، توانسته جایزه میشلین را برای رستوران به دست آورد. منویی در سطح جهانی، غذاهای برجسته‌ای مانند گوشت گوسفند با پوره و کوسکوس کرفس، ریزوتو چغندر و قارچ کراما، راگوی قارچ با تخم مرغ آب‌پز، خامه سیب‌زمینی و ترافل را ارائه می‌دهد. 

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Panachrantou, Mikonos 846 00، یونان

ساعت کاری: 20 تا 1

تلفن: 028788 2289 +30

وب‌سایت: www.kramamykonos.com

 Kalosta – Panormos Beach

 این رستوران مشرف به شن‌های وسیع در ساحل شمالی واقع شده است. فضای زیبا در تراس سایه‌دار این رستوران با ارائه غذاهای مدیترانه‌ای سنتی و غذاهای ویژه شامل اسپاگتی توتیای دریایی، بادمجان و فتای کبابی به یکی از بهترین تجربه‌های شما در این شهر تبدیل خواهد شد. شیرینی فیلو همراه عسل به عنوان یک وعده غذایی لذیذ، بین ساحل‌نشینان بسیار محبوب است.‌

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Panormos beach, Mikonos 846 00، یونان

ساعت کاری: 12:30 تا 23

 تلفن: 078589 2289 +30

 Kadena – Mykonos Town 

 کادنا – شهر میکونوس

کادنا در اسکله شهر میکونوس در سمت چپ مارینا نزدیک کلیسای کوچک با گنبد آبی قرار گرفته است. منوی ویژه و خلاقانه کادنا آن را به یکی از رستوران‌های معروف میکونوس تبدیل کرده است. از غذاهای محبوب این رستوران می‌توان به ریزوتو با تره فرنگی، پنیر بز محلی و آپاکی (گوشت خوک خشک، به سبک کرت) و پاستا اورزو با غذاهای دریایی و همچنین نسخه‌های عالی گوشت بره، خوک و جایرو مرغ و سوسیس میکونیایی اشاره کرد. بچه‌ها تجربه خوب و فراموش‌نشدنی در این مکان خواهند داشت و پیشخدمت‌ها به شکلی دوستانه از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Παραλία, Mikonos 846 00، یونان

ساعت کاری: 7 تا 2

 تلفن: 029290 2289 +30

 Kounelas Fish Tavern – Mykonos Town

 میخانه ماهی کونلاس – شهر میکونوس

این رستوران را در چند قدمی ساحل در کنار مغازه‌‌های کوچک خواهید دید. کونلاس با طبخ غذاهای عمدتا دریایی در باغی مسحورکننده قرار دارد.  لینگوین با جوهر کوتل ماهی، غذاهای ارزو، ریزوتو صدف و غذاهای سنتی گوشتی، غذاهای صید روز مانند اختاپوس و ماهی مرکب از غذاهای لذیذ این رستوران هستند. هنگام شام به دلیل محدودیت صندلی، برای رزرو تماس بگیرید.

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: ODOS SVORONOU, Mikonos 846 00، یونان

ساعت کاری: 18 تا 2

تلفن: 028220 2289 +30

بیشتر بخوانید: برترین مراکز خرید میکونوس

Pepper – Mykonos Town

فلفل – شهر میکونوس

یک فست‌فود محبوب که تنها با چند میز سفید کوچک در خارج و چند میز دیگر در داخل طرفداران بسیاری دارد. این رستوران برای صرف یک ناهار یا میان‌وعده عالی است. سرآشپز با استفاده از مواد باکیفیت و تازه در آشپزخانه اوپن درست مقابل مهمان‌ها غذا را آماده می‌کند. جایرو و برگرهای لذیذ از بهترین‌های این رستوران هستند. 

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: 18 Kouzi Georgouli, Mykonos Town, Greece, Mikonos 846 00، یونان

ساعت کاری: 11 تا 4

 تلفن: 027019 2289 +30

وب‌سایت: www.pepper-mykonos.com/en/

Indian Palace – Paradise Beach

 کاخ هند – ساحل بهشت ​​

یکی از بهترین رستوران‌های میکونوس که در نیمه راه بین نوار ساحلی Tropicana و کلوپ شبانه Cavo Paradiso در ساحل پارادایس قرار دارد. کاری‌های عالی نان گرم و تازه و غذاهای گیاهی فراوانی مانند چانا ماسالا و دال ماخانی در کاخ هند به بهترین شیوه طبخ می‌شوند.

از رستوران‌های یونانی و مدیترانه‌ای میکونوس به شمار می‌رود که سرآشپز هندی معتبر اهل آتن بهترین غذاهای هندی را طبخ می‌کند و بین ساحل‌نشینان و گردشگران بسیار محبوب است. 

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: cavo paradiso, Paradise Beach ,near, یونان

ساعت کاری: 13 تا 00

 تلفن: +30 695 502 3488

وب‌سایت: www.jaipur-palace.gr/el/

 Elia – Elia Beach

الیا تنها رستورانی است که در ساحل شنی و وسیع الیا در ساحل جنوبی میکونوس، نزدیک به هتلی با همین نام قرار دارد. این رستوران در فاصله کوتاهی از دریا قرار دارد و با اتاق ناهارخوری بزرگ، دلباز و روشن و غذای دریایی تازه و خوراکی ویژه‌اش افراد بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. ماهی مرکب کبابی یا میگوی دریای اژه، پاستا ارزو با خرچنگ یا لینگوین از غذاهای لذیذ این رستوران‌اند.

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Unnamed Road, Elia 846 00، یونان

ساعت کاری: 11 تا 00

 تلفن: 071204 2289 +30

وب‌سایت: www.eliamykonos.gr

 Buddha Bar – Ornos

 بودا بار – Ornos

این رستوران مجلل در محوطه استراحتگاه 5 ستاره سانتا مارینا در ساحل Ornos واقع شده است. بودا بار با مجسمه‌های بودا، آب‌نماها و چشم‌انداز عالی دریا از تراس خود بهترین غذاهای دریایی را ارائه می‌دهد. تأثیرات آشپزی ژاپنی، پرو، تایلندی و چینی در غذاها کاملا مشهود است و از دیگر غذاهای محبوب این رستوران می‌توان به باس سیویچ با آجی آماریلو، ماهی عقرب پخته، رول سوشی بودا بار و تاکوی ماهی تن سرخ‌شده اشاره کرد. 

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Ornos Bay, Mikonos 846 00، یونان

ساعت کاری: 13 تا 19 – 20 تا 1

 تلفن: 026570 2289 +30

وب‌سایت: www.santa-marina.gr/restaurants-bars/buddha-bar-beach-mykonos

 Hippie Fish – Agios Ioannis Beach

 ماهی هیپی – ساحل آگیوس یوانیس

در یک ساحل کوچک در گوشه جنوب غربی میکونوس قرار دارد. اتوبوس از شهر میکونوس حرکت کرده و در اورنوس توقف می‌کند و تنها چند دقیقه با آگیوس یوانیس فاصله دارد. هیپی فیش یک رستوران بزرگ و شیک در کنار ساحل و کلوپ ساحلی سرپوشیده/خارجی با سقف کاهگلی است. تخت‌های آفتابگیر و غذاهای دریایی فراوان در منوی یونانی-مدیترانه‌ای، این رستوران را به یکی از مشهورترین رستوران‌ها در میکونوس تبدیل کرده است. غذاهای کبابی، کالاماری پر شده با فتا و پائلای دریای اژه با غذاهای دریایی و سوسیس میکونوس طرفداران بسیاری در این رستوران دارند. 

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Agios Ioannis, Mikonos 846 00، یونان

ساعت کاری: 9 تا 00

 تلفن: 023547 2289 +30

Funky Kitchen – Mykonos Town

 آشپزخانه فانکی – شهر میکونوس

Funky Kitchen با آشپزخانه اوپن یکی از خلاقانه‌ترین رستوران‌های تلفیقی جزیره برای خوردن غذا در یونان محسوب می‌شود. ارائه غذاهای مدیترانه‌ای در تراس بیرونی در امتداد خیابانی کوچک فوق‌العاده است. ماهی تن سرخ‌شده با موس بادمجان، قفسه بره با لوبیا زیره سبز و کارپاچیوی اختاپوس با دانه‌های فلفل صورتی از غذاهای برجسته این رستوران به شمار می‌روند. نیروانا شکلاتی از دسرهای محبوب این مکان بوده که هرگز نباید آن را از دست داد. رزرو فقط عصرها صورت می‌گیرد.

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Ιγνατίου Μπασουλά, Mikonos 846 00، یونان

ساعت کاری: 18 تا 00

 تلفن: 027272 2289 +30

وب‌سایت: funkykitchen.gr

La Maison de Katrin – شهر میکونوس

یک رستوران یونانی سنتی که در گوشه‌ای دنج در شهر میکونوس قرار دارد. انواع غذاخوری‌های فرانسوی نیز در این منطقه دیده می‌شوند. کوک اووین یا غذاهای دریایی در سس خامه زعفرانی فوق‌العاده لذیذ هستند و افراد بسیاری را به این رستوران می‌کشانند.

 آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Nikiou 1, Mikonos 846 00، یونان

ساعت کاری: 18 تا 1:30

 تلفن: 977526 6971 +30

وب‌سایت: katrinmykonos.com

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات